Математична циркова вистава
«Розв'язування вправ і задач для
застосування таблиці ділення на 4».
Математична циркова вистава
«Розв'язування вправ і задач для
застосування таблиці ділення на 4».
Урок математики в 2-Б класі.
Вчитель: Пілюшина С.О.
Мета:
уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;
комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловленя з використанням математичних термінів;
соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати самостійно, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення результату;
громадянської: виховувати інтерес до математики, виховувати інтерес до тварин, які виступають в цирку.
Тип уроку: урок застосування отриманих знань, умінь і навичок
Демонстраційний матеріал: презентація, капелюх «фокусніка».
Роздавальний матеріал: картки.
Технічне забезпечення: проектор, ноутбук.
Привітання з гостями
Привітання
Під час перебування у цирку ми з вами повторимо таблицю ділення на 4; продовжимо навчатися застосовувати отримані знання під час розв'язання прикладів і задач.
-Подивіться, хто нас зустрічає? Це фокуснік!
- А ось і його чарівний капелюх! Поглянемо, що в середині? Тут завдання від фокусника. (повідомлення - письмо) . пропоную виконати умови фокусника і після виконання усіх математичних завдань спробувати почаклувати.
Психологічний настрій на урок
- Я думаю, ми зараз гарненько налаштуємося на урок і зможемо впоратися з таким незвичайним завданням.
- Діти, сідаємо зручніше і закрийте очі. Зробіть три глибоких вдохи і видохи.
Уявіть собі, що над вами нічне небо, усипане зірками. Подумки подивіться на яку-небудь яскраву зірку, яка схожа на вашу мрію.
Подумки простягніть руку до неба, щоб дотягнутися до своєї зірки. Намагайтеся щосили, і ви обов'язково зможете дістати рукою свою зірку. Зніміть її з неба і дбайливо покладіть перед собою.
Подумки подивіться на неї, як гарно вона мерехтить. Це ваша найзаповітніша мрія! Ви знаєте, що вона обов'язково здійсниться! Від цього на душі стає добре і тепло. А тепер повільно відкриваємо очі.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Кругові приклади (усно)
- Молодці, слоненя Інді дякує Вам за допомогу.
Гра «Не скажу»
Загадка
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь)
І ми вірно відгодали загадку це нам підтверждує й наступна знахідка у шляпі.
- Ведмідь дуже любить рахувати, давайте ми з ним зіграємо у гру «Не скажу»
За завданням учителя учні лічать від 1 до 40, а на числа, які діляться на 4, вони говорять: «Не скажу!». Ці числа один з учнів записує на дошці. З’являється запис: 4; 8; 12; 16; 20...
ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Щоб не зробити помилок повторимо назву математичних компонентів:
При додаванні числа називаються? (доданок, доданок, сума); математичний компонент при відніманні? (Зменшуване, від'ємник, різниця); математичні компоненти при множенні? ( множник, множник, добуток); і при діленні ( ділене, дільник, частка)
1-2 учні отримують індивідуальну роботу за карткамі
Записуємо тільки відповіді.
Математичний диктант.
- Ділене 28, дільник 4. Знайдіть частку
-Множники 4 і 3. Знайдіть добуток.
-Знайдіть суму чисел 20 і 15.
-Зменшуване 47, від’ємник 7. Знайдіть різницю.
-Перше число 3, а друге на 4 рази більше. Знайдіть друге число.
Перевірка
ІV. Фізкультхвилинка
– А зараз – антракт. Антракт – це перерва між відділеннями в цирковій виставі.
V. Розвиток математичних знань
Розв'язання задачі.
- Що нам відомо в задачі?
- Що треба дізнатися?
- Якою дією треба розвязати цю задачу?
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИАЦІЯ ЗНАНЬ
Робота з підручником
Розв’язування виразів
- У нас все вийшло, ми допомогли мавпочкам.
VI. ПІДСУМОК
ВИ ПРАЦЮВАЛИ НА УРОЦІ ЧУДОВО, ВИКОНАЛИ ВСІ ЗАДАННЯ, ЯКІ ПРИГОТУВЛИ ДЛЯ ВАС ЦИРКОВІ АТИСТИ.
А тепер підведемо підсумок нашого уроку;
VII. ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ
-пропоную перевірити чи стали ми фокусниками-чарівниками!?
( закриваємо скатертиною капелюх, робимо рухи руками).
І завдання виконали, і чаклувати навчилися.
Сюрпризний момент.
Дом. завдання – картки, які «приніс» живий декоротивний заєць, який увесь час знаходився в капелюсі з подвіянним дном.
Резерв:
Геометричний матеріал:
Пропоную накреслити циркову арену. Яку геометричну фігуру вона вам нагадує. Накреслимо коло, радіус якого 7 см,. Всередині накреслимо стільки квадратів зі стороною 1 см, скільки артистів виступало для нас у виставі.