Математична циркова вистава «Розв'язування вправ і задач для застосування таблиці ділення на 4».

Про матеріал

Математична циркова вистава

«Розв'язування вправ і задач для

застосування таблиці ділення на 4».

Перегляд файлу

Математична циркова вистава

«Розв'язування вправ і задач для

 застосування таблиці ділення на 4».

Урок математики в 2-Б класі.

Вчитель: Пілюшина С.О.

 

Мета:

  •            формування предметних  компетентностей: узагальнити знання учнів з теми «Таблиця ділення числа 4»; вчити застосовувати дії ділення під час розв’язування задач; вправляти учні у розв’язуванні виразів на всі дії; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;
  •            формування ключових  компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловленя з використанням математичних термінів;

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати самостійно, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення результату;

громадянської: виховувати інтерес до математики, виховувати інтерес до тварин, які виступають в цирку.

Тип уроку: урок застосування отриманих знань, умінь і навичок

Демонстраційний матеріал: презентація, капелюх «фокусніка».

Роздавальний матеріал: картки.

Технічне забезпечення: проектор, ноутбук.

 

Привітання з гостями

 

  1.                     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ, ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

    Привітання

  •            Сьогодні у нас незвичайний урок. Наш урок ми проведемо у незвичному місці, де  відбуваються дива, де звірі вміють і танцювати, і дуже вправно рахувати. Здогадалися? Так, у цирку!

 

Під час перебування у цирку ми з вами повторимо таблицю ділення на 4; продовжимо навчатися застосовувати отримані знання під час розв'язання прикладів і задач.

 

-Подивіться, хто нас зустрічає? Це фокуснік! 

 

 

- А ось і його чарівний капелюх! Поглянемо, що в середині? Тут завдання від фокусника. (повідомлення - письмо) . пропоную виконати умови фокусника і після виконання усіх математичних завдань спробувати почаклувати.

Психологічний настрій на урок

- Я думаю, ми зараз гарненько налаштуємося на урок і зможемо впоратися з таким незвичайним завданням.

- Діти, сідаємо зручніше і закрийте очі. Зробіть три глибоких вдохи і видохи.

Уявіть собі, що над вами нічне небо, усипане зірками. Подумки подивіться на яку-небудь яскраву зірку, яка схожа на вашу мрію.

Подумки простягніть руку до неба, щоб дотягнутися до своєї зірки. Намагайтеся щосили, і ви обов'язково зможете дістати рукою свою зірку. Зніміть її з неба і дбайливо покладіть перед собою.

Подумки подивіться на неї, як гарно вона мерехтить. Це ваша найзаповітніша мрія! Ви знаєте, що вона обов'язково здійсниться! Від цього на душі стає добре і тепло. А тепер повільно відкриваємо очі.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1.        Усний рахунок.

Кругові приклади (усно)

  •            Щось дивне відбувається в нашому капелюсі!? Діти, дивиться! (м'яч) Як ви гадаєте кому з циркачів він може належати? А ось і його господар – слоненя Інді. Давайте разом з ним спробуємо проїхатися на шарі по математичному лабірінту. 
  •           

 

 

- Молодці, слоненя Інді дякує Вам за допомогу.

 

  1.        Усний рахунок.

  Гра «Не скажу»

  •            Щось знову відбувається у капелюсі (знаходимо «Мед»)  Відгадайте загадку, щоб дізнатися, хто наш наступний артист.

Загадка

Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав.

А як впав глибокий сніг,

Позіхнув і спати ліг. (Ведмідь)

І ми вірно відгодали загадку це нам підтверждує й наступна знахідка у шляпі.

- Ведмідь дуже любить рахувати, давайте ми з ним зіграємо у гру «Не скажу»

За завданням учителя учні лічать від 1 до 40, а на числа, які діляться на 4, вони говорять: «Не скажу!». Ці числа один з учнів записує на дошці. З’являється запис: 4; 8; 12; 16; 20...

 

ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  •            Ведмідь продовжує свій виступ. Він своєю лапою дуже красиво і каліграфічно вміє писати і це ж  пропонує зробити вам. Будь ласка, перевірте поставу і запишіть число, класна робота.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоб не зробити помилок повторимо назву математичних компонентів:

 При додаванні числа називаються? (доданок, доданок, сума); математичний компонент при відніманні? (Зменшуване, від'ємник, різниця); математичні компоненти при множенні? ( множник, множник, добуток); і при діленні ( ділене, дільник, частка)

1-2 учні отримують індивідуальну роботу за карткамі

Записуємо  тільки відповіді.

Математичний диктант.

- Ділене 28, дільник 4. Знайдіть частку

-Ділене 20, дільник 4. Знайдіть частку.

-Множники 4 і 3. Знайдіть добуток.

-Знайдіть суму чисел 20 і 15.

-Зменшуване 47, від’ємник 7. Знайдіть різницю.

 -Перше число 3, а друге на 4 рази більше. Знайдіть друге число.

Обмінюємося зошитами зі своїм сусідом по парті і перевіряємо роботи один одного.

Перевірка

 

ІV. Фізкультхвилинка

– А зараз – антракт. Антракт – це перерва між відділеннями в цирковій виставі.

V. Розвиток математичних знань

Розв'язання задачі.

  •            Ми відпочили і з новими силами готові знову спробувати почаклувати. Незвичайний цирковий артист прислав нам фотокартку. Це гіпопотам. Виступаючи з цирковим номером, він дає нам наступне випробування. Виконавши його, ми зможемо стати успішними магами-фокусниками, звісно, якщо впораемся з його завданням.Наступним номером нашої програми є виступ гіпопотама. Він цікавиться, чи зможемо ми скласти задачу за короткою умовою і розв'язати її?

 

 

- Що нам відомо в задачі?

- Що треба дізнатися?

- Якою дією треба розвязати цю задачу?

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИАЦІЯ ЗНАНЬ

Робота з підручником

Розв’язування виразів

  •            А давайте ще раз почаклуємо. (рухи руками) відкриваємо капелюх! (знаходимо аркуш – копію сторінки з підручника математики)

 

  •            Та це ж сторінка з підручника! Мавпи дочитали книгу до дір. Ми їм допоможемо? Відкриваємо підручник на сторінці 97 знаходимо номер 632. за цим номером у нас буде завдання за вибором. Хто впевнений у своїх силах робить верхній рядок, а хто хвилюється, сумнівається може розв'язати нижній рядок. Через хвилину звіримо результати.

 

 

- У нас все вийшло, ми допомогли мавпочкам.

VI. ПІДСУМОК

 ВИ ПРАЦЮВАЛИ НА УРОЦІ ЧУДОВО, ВИКОНАЛИ ВСІ ЗАДАННЯ, ЯКІ ПРИГОТУВЛИ ДЛЯ ВАС ЦИРКОВІ АТИСТИ.

А тепер підведемо підсумок нашого уроку;

  •                      Чи сподобався вам наш урок?
  •                      Чим ми сьогодні займалися на уроці. ?

 

VII.  ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ

-пропоную перевірити чи стали ми фокусниками-чарівниками!?

( закриваємо скатертиною капелюх, робимо рухи руками).

І завдання виконали, і чаклувати навчилися.

Сюрпризний момент.

Дом. завдання – картки, які «приніс» живий декоротивний заєць, який увесь час знаходився в капелюсі з подвіянним дном.

 

 

 

Резерв:

Геометричний матеріал:

Пропоную накреслити циркову арену. Яку геометричну фігуру вона вам нагадує. Накреслимо коло, радіус якого 7 см,. Всередині накреслимо стільки квадратів зі стороною 1 см, скільки артистів виступало для нас у виставі.

doc
Додано
10 березня 2018
Переглядів
1195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку