Математична гра " КВК" Урок , 1 клас

Про матеріал
Щоб більше зацікавити дітей на уроці математики, пропоную провести у вигляді КВК,де будуть пропоную завдання на закріплення чисел другого десятка. Тема: Математична гра «КВК» 1 клас Мета. Закріпити знання учнів, розвивати мислення, увагу, пам'ять, кмітливість, винахідливість, виховувати старанність, любов до математики. Обладнання. Записи на дошці, вирізані з картону хмаринка з краплинками, квіти, на яких приклади з відповідями, малюнки будиночків з числами, картки з предметними малюнками, картки з цифрами. Хід уроку І. Вступне слово вчителя. - Сьогодні ми пограємо у гру, яка називається КВК. Виявимо винахідливих, кмітливих математиків. - Поділимось на дві команди. Кожна команда буде виконувати завдання, які я запропоную. За кожну правильну відповідь журі буде нараховувати вам по 1 балу. Виграє та команда, яка набере найбільшу кількість балів. Проведення гри. 1 конкурс. «Полий квіти» На дошці - хмаринка з краплинками, квіти з прикладами. На краплинках -відповіді до прикладів. Діти повинні перенести краплинку до квіточки. 1 команда 4+1 8+0 7-1 0+6 1+5 10-1 6-6 3 + 4 2 команда 5+1 7+0 6-1 0 + 2 1+3 10-2 4-4 5 + 2 2 конкурс. «Мої сусіди» На аркуші паперу намальований будиночок з числом. Учні називають сусідів цього числа. 1 команда 6 2 8 2 команда 7 5 9 3 конкурс. «Футбол» Учень однієї команди називає будь-який приклад і вказує на учня з іншої команди, який буде відповідати. І навпаки. 4 конкурс. «Задачки-вірші» 1 команда 1.Скільки пиріжків спекла матуся? Пироги готує мати. Буде діток пригощати. Для Наталки, Вови, Колі, Тані, Валі, Галі, Олі Пиріжки уже готові. Ще один котусь украв І під лавку заховав. (8) 2.Найвеселіші мишенята Учотирьох пішли гуляти. А п'ятеро прийшли пізніше, І стало всім ще веселіше. Вони сміялись і співали. А скільки їх? Порахували? (9) 3.Скільки різного у ранці! Я збираю в нього вранці: Фарби, пензлика та зошит, Ручку, гумку та линійку. Там щоденник, Ключ, сніданок, олівець, І Буквар — всьому вінець. (11) 4.Їжачок по лісу йшов, На обід гриби знайшов. Під березою — один, Двоє під дубочком. Скільки буде в іжачка В кошику грибочків? (2+1=3) 2 команда 1.Я, Сергійко, Коля, Ванда - Це вже зіграна команда. Женя, поки що, та Ігор - Лиш готуються до ігор. Коли навчимо ми їх, Скільки буде нас усіх? (б) 2.Щосили голосить коза: - Ой, біда, біда, біда! Всі розбіглися малята, Мої любі козенята! Одне - у ліску, Друге - у стіжку. А де інші малюки? Той мужиче пісеньки, Той стрибнув у діжку, Лиш найменший в ліжку. Підрахуй та підкажи, Скільки діток у кози. (5) 3.Пані багаж рахувала — Речей щось лишилось замало: Валіза, софа і картина, Коробка, баул та корзина... А де ж цуценя загубилось? Втекло, а чи вдома лишилось? Речі мерщій порахуйте, Та скільки лишилось — з'ясуйте, (б) 4.П'ять кошенят пісок копають, На сонці троє засмагають, А двоє бавляться в траві. То скільки їх? Скажіть мені. (10) 5конкурс. «Будь уважним» Вчитель показує картки з предметними малюнками, а учні піднімають картки з відповідними цифрами . 6конкурс. «Знак дії» Вписати пропущений знак дії « + » або « - ». 1 команда 4...4=8 0...9=9 З...1=2 20...1=19 15...5=20 6...3=3 2 команда 18...8=10 10...2=12 3...4=7 17...7=10 10...1=11 20...10=10 7конкурс. «Числа» 1 команда Поставити потрібні числа, щоб утворилися різні випадки складу числа 7. 7 = ...+... 7 = ...+... 7 = ...+ ... 7 = ...+ ... 7 = ...+... 2 команда Поставити потрібні числа, щоб утворилися різні випадки складу числа 6. 6 = ... + .. 6=... + .. 6 = ... + .. 6 = ... + .. 6 = ... + ., 8 конкурс. «Задача» 1 команда Придумати задачу на додавання та записати її розв'язання. 2 команда Придумати задачу на віднімання та записати її розв'язання. ІV. Підсумок. Журі підводить підсумки гри. Команда, що перемогла, нагороджується грамотою, а команда переможених - заохочувальним призом.
Перегляд файлу

Математична гра «КВК»

1 клас

Мета.   Закріпити   знання   учнів,   розвивати   мислення,   увагу,   пам'ять, кмітливість, винахідливість, виховувати старанність, любов до математики.

 Обладнання. Записи на дошці, вирізані з картону хмаринка з краплинками, квіти, на яких приклади з відповідями, малюнки будиночків з числами, картки з предметними малюнками, картки з цифрами.

Хід гри

І. Вступне слово вчителя.

  • Сьогодні ми пограємо у гру, яка називається КВК. Виявимо винахідливих, кмітливих математиків.
  • Поділимось на дві команди. Кожна команда буде виконувати завдання, які я запропоную. За кожну правильну відповідь журі буде нараховувати вам по 1 балу. Виграє та команда, яка набере найбільшу кількість балів.

П. Проведення гри.

1 конкурс. «Полий квіти»

На дошці - хмаринка з краплинками, квіти з прикладами. На краплинках -відповіді до прикладів. Діти повинні перенести краплинку до квіточки. 1 команда

4+1 8+0 7-1 0+6

1+5 10-1 6-6 3 + 4

 

2 команда

 

 

5+1            7+0

6-1

0 + 2

1+3            10-2

4-4

5 + 2

2 конкурс. «Мої сусіди»

На аркуші паперу намальований будиночок з числом. Учні називають сусідів цього числа. 1 команда

6 2    8

2 команда

7 5     9

3 конкурс. «Футбол»

Учень однієї команди називає будь-який приклад і вказує на учня з іншої команди, який буде відповідати. І навпаки.

4 конкурс. «Задачки-вірші»

Кошеня та слоненя. Поможіть-но, малюки, Полічити іграшки, (б)

 

2. Скільки пиріжків спекла матуся?
Пироги готує мати.

Буде діток пригощати. Для Наталки, Вови, Колі, Тані, Валі, Галі, Олі Пиріжки уже готові. Ще один котусь украв І під лавку заховав. (8)

3. Найвеселіші мишенята
Учотирьох пішли гуляти.

А п'ятеро прийшли пізніше, І стало всім ще веселіше. Вони сміялись і співали. А скільки їх? Порахували? (9)

4. Скільки різного у ранці!
Я збираю в нього вранці:
Фарби, пензлика та зошит,
Ручку, гумку та линійку.
Там щоденник,

Ключ, сніданок, олівець,

І Буквар — всьому вінець. (11)

5. їжачок по лісу йшов,
На обід гриби знайшов.
Під березою — один,
Двоє під дубочком.
Скільки буде в іжачка

В кошику грибочків?    (2+1=3)

5 конкурс. «Будь уважним»

Вчитель показує картки з предметними малюнками, а учні піднімають картки з відповідними цифрами.

6 конкурс. «Знак дії»

Вписати пропущений знак дії « + » або « - ».

1 команда

4...4=8

0...9=9

З...1=2

1 команда

1. Я, Сергійко, Коля, Ванда -
Це вже зіграна команда.
Женя, поки що, та Ігор -
Лиш готуються до ігор.
Коли навчимо ми їх,
Скільки буде нас усіх?   (б)

2. Щосили голосить коза:
- Ой, біда, біда, біда!

Всі розбіглися малята, Мої любі козенята! Одне - у ліску, Друге - у стіжку. А де інші малюки? Той мужиче пісеньки, Той стрибнув у діжку, Лиш найменший в ліжку. Підрахуй та підкажи, Скільки діток у кози. (5)

3. Пані багаж рахувала —
Речей щось лишилось замало:
Валіза, софа і картина,
Коробка, баул та корзина...

А де ж цуценя загубилось? Втекло, а чи вдома лишилось? Речі мерщій порахуйте, Та скільки лишилось — з'ясуйте, (б)

4. Мишки кішки налякались.
По кутках порозбігались.
Одна — у шпаринку.

Ще дві — вже за нею.

Скільки всього там буде мьішей?    (1 +2

5. П'ять кошенят пісок копають,
На сонці троє засмагають,

А двоє бавляться в траві.

То скільюі їх? Скажіть мені. (10)

2 команда

1. На дивані рівно в ряд

Ляльки Танині сидять:

Два ведмедя, Буратіно,

 Ще й веселий Чіполіно,

20... 1=19 15...5=20

 6..3 = 3 2 команда

18... 8=10

10 ...2= 12

3...4 = 7

 17...7= 10

 10... 1=11

20... 10=10

7конкурс. «Числа» 1 команда

Поставити потрібні числа, щоб утворилися різні випадки складу числа 7.

7 = ...+ 7 = ...+ 7 = ...+ 7 = ...+ 7 = ...+

2 команда

Поставити потрібні числа, щоб утворилися різні випадки складу числа 6.

6 = ... + ..

6=... + ..

6 = ... + ..

6 = ... + ..

6 = ... + .,

8 конкурс. «Задача»

1 команда

Придумати задачу на додавання та записати її розв'язання.

2 команда

Придумати задачу на віднімання та записати її розв'язання.

ІV. Підсумок.

Журі підводить підсумки гри. Команда, що перемогла, нагороджується грамотою, а команда переможених - заохочувальним призом.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 березня 2019
Переглядів
1657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку