Математична гра "Математичний фейєрверк 5-7"

Про матеріал
Гра проводиться для учнів 5- 7 класів, містить завдання, які відповідають вимогам програмового матеріалу в кожному класі
Перегляд файлу

 

Математична гра

«Математичний фейєрверк»

C:\Users\Asus\Pictures\1331547331.gif

 

 

Підготувала

учитель математики

Шаповал В.М.

 

2020р.

Мета:

  • формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та     комунікативної  компетенцій;
  • розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях, логічне мислення,швидкість думки;
  • виховувати повагу один до одного, уміння спілкуватися з учасниками гри, працювати в команді;
  • підвищити мотивацію до вивчення математики.

Обладнання:емблеми команди,  завдання на кожному пункті ( приклади, шифрувальна таблиця,  гра «Рибалка»), грамоти.

Місце проведення: комп’ютерний клас.

Тривалість гри – 1 год

У грі беруть участь учні  5-7 класів, які цікавляться математикою, полюбляють головоломки, ребуси, таємниці...

Шановні учні, вітаємо вас на початку цікавої пригоди.

 Сьогодні ми проведемо гру серед учнів 5-7 класів «Математичний феєрверк». Якщо вам подобається математика, ви спостережливі та любите дізнаватися більше про  оточуючий світ, хочете вільно і невимушено орієнтуватися у математичних термінах, швидко вирішувати поставлені завдання,то нам по дорозі!Робота в команді  зуміє розкрити усі ваші таланти.
                                          Бажаємо успіху!

- А зараз перевіримо чи всі команди готові до змагань.

  1. Варить чудово твоя голова: п’ять плюс один – і отримаєш два… (не два, а шість)
  2. Вийшов зайчик погулять, лап у зайця рівно…п'ять (не п’ять, а чотири)
  3. Ходить в народі чутка така: шість мінус три -  ми отримаєм два… (не два, а три)
  4. Повторяв учитель Ірі, що два більше, ніж…чотири  (один, а не чотири)
  5. Менше в десять раз, чим метр, всім відомо… (дециметр)
  6. Біля дошки ти кажи, що кінців у палки…три  (два, а не три)
  7. На уроках будеш спать, за Відповідь получиш… п'ять  (два, а не п’ять)
  8. Ось п’ять ягідок в траві. З’їв одну лишилось -…дві  (не дві, а чотири)
  9. Миш рахує дірки в сирі: три плюс дві – всього чотири… (п’ять, а не чотири).

1. «Розминка»

 Кожній команді пропонується по 10 питань з їх програми. Кожна правильна відповідь – 1 бал

5 клас

1. Яке найменше натуральне число? (1)

2. Найкоротший місяць року. (Лютий)

3. Клас, що йде після класу мільйонів. (Мільярд)

4. Скільки секунд у 1 годині? (3600 секунд)

5. Скільки буде, якщо 10 поділити на його половину? (2)

6. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)

7. Що важче 1 кг вугілля чи 1 кг пуху? (Однаково)

8. Каталися 2 синів на триколісних велосипедах, а батько на двоколісному. Скільки всього було колес? (8 колес)

9. З-під тину видно 6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі? (4 коня)

10. Дія, що виконують для знаходження добутку. (Множення)

6 клас

1. Дробову риску можна розуміти як дію… (Ділення)

2. Сота частина числа. (Відсоток)

3. Число, записане над рискою дробу. (Чисельник)

4. Дріб, у якого чисельник більший за знаменник. (Неправильний)

5. Який дріб завжди менший за одиницю? (Правильний)

6. Добуток чисел 13•15•25•0•2 дорівнює… (0)

7. Чи може частка двох чисел дорівнювати нулю? (Так 0:а=0)

8. Ділення чисельника та знаменника дробу на їх спільний дільник називається… (Скорочення дробу)

9. Яку частину години становлять 10 хв? (1/6)

10. Знайди 3% від числа 100. ( 3)

7 клас

1. Площа квадрата зі стороною 5 см дорівнює: (25 см2)

2. Записати суму х+х+х  у вигляді добутку. (3х)

3. Швидкість тіла, яке подолало 1км за 1годину. (1 км/год)

4. Яку частину години становить урок. (3/4)

5. Натуральне число, яке передує 1? (Не існує)

6. Яке число без остачі ділиться на всі числа (0)

7. Кути бувають: (Гострі, прямі, тупі, розгорнуті)

8. Вираз а·а  ще записують: (а2)

9. Скільки разів ½ метра міститься у 2 метрах. (4 рази)

10. 1/12 року є ... (Місяць)

2.«Рибалка»

Завдання: Кожен учень отримує 1 рибку з прикладом, розвязують ці приклади. Кількість правильних відповідей в команді – це кількість спійманих рибок .

(Кожний приклад – 1 бал). Час – 7 хв.

  5 клас                                                                         6 клас

  1. 123758+23907  (147665)            1) 24,518+49,32     (73,838)
  2. 43001+123890  (166891)            2) 0, 1577+82,8423  (83)
  3. 97540 –2344     (95196)              3) 52, 11– 28,32     (23,79)
  4. 234578 – 4539   (230039)          4) 100 – 19, 345     (80,655)
  5. 17320 – 897     (16423)               5) 68,1 – 49,29      (18.81)

7 клас                                                

  1. 2,5 · 1,2  (3)                                        
  2. 123,54+28,49     (152,03)                        
  3. 12,5 · 5,6    (70)                                   
  4. 17,4 · 11    (191,4)                      
  5. 173,2: 0, 01     (17320)                   

                              

3.«Сувенір із закордону»

Ви приїхали із закордонної подорожі і привезли своїм рідним сувеніри.

Завдання: перевести ціни у гривні і порахувати суму всієї покупки.

(1 EUR = 26,50 грн,  1USD = 24,50 грн)

( Кількість балів – 5). Час – 7 хв.

5 клас                                                               7 клас

Магніт - 1EUR ( 26,50 грн)              Іграшка «Ведмедик» - 17 EUR               

                                                                                                 (450,50грн)

Чашка – 2USD  (49 грн)                     Ваза – 23USD (563,50 грн)

Відповідь:  всього- 75,50 грн             Відповідь: всього – 1014 грн

 

6 клас                                                

Тарілка-сувенір – 12 EUR (318 грн)     

Цукерки – 9 USD (220,50грн)              

Відповідь: всього -  538,50 грн

 

4.«Реставратор»

Завдання: переставити букви в словах так, щоб отримати математичний термін.

(Кожний термін – 1 бал) Час-5 хв.

5 клас                             6 клас                        7 клас                    

ЛЕДІНЕ                  ПОРПРОЯЦІ             НУКЦІЯФ                       

(ділене)                  (пропорція)                (функція)                                        

 ОЛКО                     ДВАТРАК                      РОГЕМТЕІЯ 

  (коло)                     (квадрат)                    (геометрія)

    БДІР                     КОВДІСТО               СІКЕТРИСБА        

   (дріб)                      (відсоток)                   (бісектриса)          

 НОДАКОД               РИТНУКТИК           ОГНОМТУКНИК  

(доданок)                   (трикутник)                (многокутник)

5.«Штурм вершин»

Завдання:вписати в порожні клітинки слова так, щоб збігалися перша та остання літери (всі слова повязані з математикою).

(Кожне слово – 1 бал). Час – 5 хв.

5-7 класи

С

 

М

 

 

 

 

 

 

П

 

 

С

 

 

 

 

 

П

 

 

 

А

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

Р

 

 

 

В

 

 

 

 

 

А

 

 

В

 

 

 

 

 

 

К

 

З

 

 

 

 

 

 

 

К

 

Відповідь. Сім, плюс, пряма, гектар, вершина, відсоток, знаменник.

6. Знайди числа

Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа з тексту і знайти їх суму.

          «НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»

   ( 7+100+1+100+3+3+100+100+100+100+100=714)

 

7.«Шифрувальник»

Дана кодувальна таблиця.

 

а

б

в

г

д

е

є

ж

1

А

Д

З

Л

П

У

Ч

Ю

2

Б

Е

И

М

Р

Ф

Ш

Я

3

В

Є

І

Н

С

Х

Щ

,

4

Г

Ж

К

О

Т

Ц

Й

-

Завдання: за допомогою таблиці розшифрувати слова відомого вченого Галілео Галілея.

(Кількість балів – 5). Час – 3 хв.

Г2А1Д4Б2Г2А1Д4В2В4А1 Ж4 Е4Б2 Г2Г4А3А1Ж3 Г3А1 Ж2В4В3Є4 Г3А1Д1В2Д3А1Г3А1 В4Г3В2А4А1 Д1Д2В2Д2Г4Б1В2.

 

Відповідь: «Математика – це мова, на якій написана книга природи.»

 

Підведення підсумків. Нагородження переможців.

docx
Додано
2 березня 2020
Переглядів
1155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку