Математична казка “Колобок”. Додавання і віднімання в межах 9. Закріплення вивченого матеріалу.

Про матеріал
Вчити дітей орієнтуватись у ряді натуральних чисел, вдосконалювати навички усної лічби, порівнювати числа. Закріплювати в учнів вміння читати і виконувати обчислення прикладів, задач; вправляти у розпізнаванні понять “ліворуч-праворуч”. Розвивати мислення учнів. Виховувати почуття дружби і взаємодопомоги.
Перегляд файлу

1-Б

Тема. Математична казка “Колобок”. Додавання і віднімання в межах 9. Закріплення вивченого матеріалу.            

Мета. Вчити орієнтуватись у ряді натуральних чисел, вдосконалювати навички усної лічби, порівнювати числа. Закріплювати в учнів вміння читати і виконувати обчислення прикладів, задач; вправляти у розпізнаванні понять “ліворуч-праворуч”. Розвивати мислення учнів. Виховувати почуття дружби і взаємодопомоги.

Обладнання: персонажі лялькового театру: Колобок, Зайчик, Вовк, Ведмідь, Лисичка; предметні малюнки, картки-пазли для індивідуальної роботи; відеозапис пісні «Колобок»(руханка).

Хід уроку

І. Організаційний момент.

- Пролунав дзвінок - починаємо урок!

  1.           chrome-capture-2023-11-5 (4)Емоційне налаштування

- Подивилися на мене - і посміхнулися! Я вам бажаю гарного настрою і продуктивного уроку.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У казку ми зробимо ще один крок.

У казку, де живе, добрий,

Такий рум’яний … (Колобок)

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні ми здійснемо подорож до цієї казки, будемо допомагати Колобку. Зустрінемо багато казкових героїв, разом з ними ми повторимо і закріпимо матеріал, вивчений за цей час. Вони нам будуть давати різні завдання, які ми повинні виконати, а  можливо, їм потрібна буде наша допомога. Якщо ми з цими завданнями впораємося, то можливо змінимо кінець казки на - щасливий.

- Що ж, розпочинаємо нашу подорож?

ІІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

  1. Усний рахунок

- Спекла баба увечері Колобка ( показую м’яку іграшку-Колобка ) і поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок, на диво, вийшов незвичайний. Мало того, що непосидючий, а ще й допитливий. Лежить Колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому!

chrome-capture-2024-0-31 (3)

- А тепер порахуємо у зворотньому напрямку.

- Мріяв, мріяв Колобок і не помітив, як настав ранок, і сонечко засіяло на небі. Сонячні промінчики розбудили Колобка, він стрибнув з вікна і помандрував у ліс.

2. Гра «Віднови числовий ряд. Сусіди числа».

- Вирушаймо разом із Колобком, а ось і перша перешкода. На доріжці розкидані числа. У кожного з вас є смужечки з цифрами. Розташуйте числа по порядку від 1 до 9. На інтерактивній дошці буде працювати - Коротущик Кирило

chrome-capture-2024-0-27 (3)

- Хто у вас на малюнку вийшов? (Зайчик)

2.1. Каліграфічна хвилинка.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

- Запишемо  ряд чисел в зошиті. Намагайтеся цифри писати каліграфічно.

- Виберіть цифру, яка написана найкраще і обведіть її в кружечок.

2.2. Гра “Сусіди числа” (Колесо фортуни або чарівні вагони)

- Назвіть сусідів числа 5? (4 і 6)

А сусіди числа 7? (6 і 8)

А сусіди числа 3? (2 і 4) Молодці!

  1.   Гра “Порівняй вирази”   

Любить зайчик морквину

І стрибає спритно,

Псує в городі грядки,

А потім утікає без оглядки.

- А відпустить він  Колобка лише тоді, коли виконаємо його завдання. Отже, допоможемо Колобкові. Поріняємо вирази - поставивши знаки:  >, < або =.

Захват20240130103124

Захват20240206120719- Молодці, діти, виконали завдання Зайчика.

  1.   Гімнастика для очей

- А зараз виконаємо вправи для очей.

  1.   Гра “Розв”яжи приклади”

- Мандруємо далі. Кого ж ми тепер зустрінемо? ( Показую м’яку іграшку-Вовчика)

Вовк до школи не ходив,

Вовк уроки не учив,

Не читав і не писав,

І по нотах не співав,

Тож нічого він не знав.

– А якщо він нічого не знає, то хоче  подивитись і перевірити, як ви вмієте обчислювати приклади. 1 і 2  стовпчик робимо разом, а 3 самостійно! На виконання 1 хвилинка!

Захват20240130101513

  1.   Самоперевірка

- Самоперевірка. Якщо всі приклади виконано правильно - підніміть зелену цеглинку, якщо 1-2 помилки - жовту, 3 і більше - червону.

- Подивився Вовк, який розумний Колобок та діти в 1-Б класі і відпустив усіх далі.

5. Розв’язування веселих задач.

- Приклади розв”язали і тепер будемо далі подорожувати. Хто ж це посеред дороги стоїть?

Взимку ляже спати

Дядько волохатий,

Лиш тоді устане,

Як весна настане.

( Показую м’яку іграшку-Ведмедя)

- Віпустить Колобка лише тоді, коли ми з вами допоможемо йому  розв’язати задачу.

Посадив ведмідь в садочку

6 берізок, 2 дубочки.

Рахувати сам не вмів

Тому Вас і попросив.

Діти,  допоможіть,

Скільки  дерев всього полічіть! (6+2 = 8)

Захват20240130124636

- Про що йде мова в задачі? (Про дерева)

- Скільки було берізок? (6)

- Скільки посадив дубів? (2)

- Яке запитання задачі? (Скільки всього  дерев?)

- Яким правилом користуємося? (Щоб знайти ціле треба додати відомі частини)

- Складіть вираз до задачі. (6+2)

- Як записати розвязання до задачі? (6+2=8 (д.)

- Що ще потрібно записати в задачі? (Відповідь: 8 дерев.)

- Молодці, діти, бачить Ведмідь, що вмієте гарно розв”язувати задачі, і відпустив нас с Колобком.

Щось втомився наш Колобок в дорозі, треба разом із ним відпочити і зробити фізкультхвилинку.

6.Фізкультхвилинка “Колобок”.

Знімок екрана 2024-01-29 201138

  1.   Гра “Склад числа”

- З ким Колобку залишилося зустрітися? Послухайте загадку

У темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

Як звуть її ? Лисиця)

(Показую м’яку іграшку-Лисицю)

- Добрий день, любий Колобок та дітки 1-Б класу. Які Ви всі чудові, а Колобок такий рум”яний, духмяний та смачний напевно...

Діти - Люба, лисичко, не їж Колобка, ми готові виконати любе твоє завдання!

- Погодилася лисичка і запропонувала - запишіти склад числа 9. Якщо впораємося - відпустить!

chrome-capture-2024-0-30 (2)- Діти, давайте пригадаємо склад числа 9 і врятуємо нашого Колобка.

 

 

 

 

- Але ж , ви знаєте, що лисичка хитренька і підготувала для вас ще одне завдання.

Порахуйте кількість предметів і сполучіть лініями однакову кількість за зразком.

chrome-capture-2024-1-6

 

 

 

 

 

 

– Молодці діти, допомогли залишитися цілим Колобку. А тепер візьміть олівець і проведіть стежку від будиночка баби з дідом до нашого ліцею так, щов всі ялинки залишилися ліворуч від стежки, а квіточки - праворуч. На інтерактивній дошці буде працювати - Символ Ярослав.

chrome-capture-2024-0-30 (9)

  1.   Самоперевірка. Робота з ЛЕГО цеглинками

- Перевірте чи так у вас вийшло? Якщо виконали так само як  на екрані покажіть зелену цеглинку, якщо помилилися - жовту.

- Покотився він далі і опинився в нашій школі в нашому 1-Б класі, і за те,що ви врятували Колобка, він залишив кожному з вас свій портрет з побажанням.

ІV. Підсумок уроку.

- А ми закінчили нашу подорож  лісом.

Молодці, мої малята.

Любі хлопчики й дівчата.

– Діти, ви допомогли Колобку пройти усі випробування. Ви показали, що вмієте розв’язувати приклади і задачі, порівнювати вирази, а головне - дружити і допомагати один одному так, як ви це робили на уроці.

- Тепер ЛЕГО цеглинку підніміть і свою роботу на уроці оцініть. Якщо Вам все вдалося - підніміть зену, якщо було кілька помилок - жовту, а якщо нічого не вдалося - червону.

chrome-capture-2024-0-31 (1)chrome-capture-2024-0-31 (2)

 

 

 

 

- Лунає дзвінок, закінчується урок!

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
6 лютого
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку