Математичні диктанти до уроків у 5 класі.

Про матеріал

Математичні диктанти – одна з форм контролю навчальних досягнень учнів. Вони забезпечують поетапну перевірку знань, умінь і навичок, яких набувають учні на уроках, дозволяють учителеві перевірити великий за обсягом матеріал за короткий час, надають необхідну інформацію про рівень підготовленості учнів, допомагають вчасно виявити прогалини в їхніх знаннях і визначити напрямки своєї подальшої діяльності, скоригувати мету й задачі навчання. Вони сприяють закріпленню пройденого матеріалу, розвивають пам'ять, швидкість реакції, алгоритмічну культуру учнів.

Перегляд файлу

Тема 1: Натуральні числа. Запис натуральних чисел.

 

Перший варіант.

 

1.Записати цифрами число:

43 мільйони 247 тисяч 841.

 

2. Записати цифрами число:

6 мільярдів 703 мільйони 20 тисяч.

 

3. Чи є число 5 натуральним числом?

 

4. Записати найменше трицифрове число.

 

5. У числі 235 704 цифра 7 означає ...

 

6. Записати число, що має 32 сотні і 5 одиниць.

 

 

Другий варіант.

 

  1. Записати цифрами число:

74 мільйони 273 тисячі 421.

 

2. Записати цифрами число:

    13 мільярдів 24 мільйони 783 тисячі 5.

 

3. Чи є число 0 натуральним числом?

 

4. Записати найбільше двоцифрове число.

 

  1. У числі 235 704 цифра 5 означає ... .

 

  1. Записати число, що має 18 сотень і 7 одиниць.

Тема 2: Порівняння й округлення натуральних чисел.

 

Перший варіант.

 

  1. Порівняйте числа 543 і 547 .

 

  1. Порівняйте числа 4 926 935 і 4 926 909 .

 

  1. Записати всі натуральні числа, які більше ніж 12, але менше ніж 15.

 

  1. Замість зірочки записати таку цифру, щоб отримати правильну нерівність:

                        617*< 6171.

 

  1. Округлити до сотень число 7 167.

 

  1. Округлити до тисяч число 6 235.

 

 

Другий варіант.

 

  1. Порівняти числа 644 і 648.

 

  1. Порівняти числа 447 698 і 447 698.

 

  1. Записати всі натуральні числа, які більші ніж 12, але менші ніж 18.

 

  1.  Замість зірочки записати таку цифру, щоб отримати правильну нерівність:  3454 > 34*9.

 

  1. Округлити до сотень число 1 234.

 

  1. Округлити до тисяч число 231 681.

Тема 3: Додавання та віднімання натуральних чисел.

Переставна і сполучна властивість додавання.

 

Перший варіант.

 

  1. Число, що є результатом додавання, називається ... .

 

  1. Переставна властивість додавання для чисел с і в записується так : ... .

 

  1. Знайти суму:

                                 3456 +0.

 

  1. Число, від якого віднімають інше число, називається ... .
  2. Знайти різницю чисел:   34 021 – 30 020.

 

  1. Знайти суму чисел  2 367 і 3 633.

 

 

Другий варіант.

  1. Числа, що додають, називаються ... .

 

  1. Сполучна властивість додавання для чисел x, Y, z записується так: ... .

 

  1. Знайти суму: 0+4561.

 

  1. Число, яке віднімається від даного числа, називається ... .

 

  1. Знайти різницю чисел: 83 041 – 80 040.

 

  1. Знайти суму чисел 7 549 і 3 451.

Тема 4: Вирази. Формули.

Перший варіант.

  1. Записати у вигляді числового виразу вартість покупки, якщо купили 15 виделок по 7 грн. за штуку.
  2. Скласти буквений вираз за умовою задачі.                                                    

     Скільки заплатили за покупку, якщо купили спочатку x

     кулькових ручок, потім ще 3, в ціна кожної з них ста-

     новить 75 к.?

  1. За 6 год. літак пролетів s км. З якою швидкістю летів літак?
  2. Відомо, що пройдена відстань обчислюється за формулою:   s = 100 + vt.

        Знайти відстань, якщо v = 68км/год, t = 7 год.

  1. Матері a років, а доньці в років. Мати старша за доньку на 23 роки. Записати формулу, за якою можна обчислити вік доньки, якщо вік матері відомий.
  2. виразити m з формули:   a = 150/m + 1.

 

Другий варіант.

  1. Записати у вигляді числового виразу вартість покупки, якщо купили 12 виделок по3 гр. за штуку.
  2. Скласти буквений вираз за умовою задачі.

Скільки заплатили за покупку, якщо купили спочатку у зошитів, а потім ще 4, ціна кожного зошита становить 25 к.?

  1. За t год. пароплав пройшов 76 км. З якою швидкістю йшов пароплав?
  2. Відомо, що пройдена відстань обчислюється за формулою:  s = 400 – vt.

     Знайти відстань, якщо t = 8 год,  v = 37 км/год.

  1. Ручка коштує с к., зошит р к., зошит дорожчий ніж ручка на 55 к. Записати формулу, за якою можна обчислити ціну ручки, якщо відома ціна зошита.
  2. Виразити d з формули: a = ( d + 8 )/5.

 

Тема 5: Рівняння.

Перший варіант.

  1. Записати вирази:

                                     3х + 4,

                                     2х = х + 1,

                                      5*7 – 3 = 32.

    Підкреслити ті з них , що є рівняннями.

    2. Записати рівняння     5 – х = 8.

    Чи є число 3 його коренем?

3.Число 1 є коренем рівняння х + 2 = а. Знайти а.

4. Розвязати рівняння

                                   х – 6 = 15.

5. Знайти корінь рівняння

                                   х + 18 = 29.

6. Скласти рівняння, яке б не мало коренів.

 

Другий варіант.

 

  1. Записати вирази:

                                 2х + 3,

                                 3*4 – 2 = 10,

                                 2х = х + 5.

    Підкреслити ті з них, що є рівняннями.

  1. Записати рівняння

                                  5 + у = 18.

   Чи є число13 його коренем?

  1. Число 2 є коренем рівняння у + 3 = в. Знайти в.
  2. Розвязати рівняння

                                   У – 18  = 3.

  1. Знайти корінь рівняння

                                   29 – у = 13.

  1. Навести приклад рівняння, коренем якого є будь-яке число.

 

Тема 6: Множення натуральних чисел.

Переставна і сполучна властивість множення.

 

Перший варіант.

 

  1. Записати у вигляді добутку суму

                       12 + 12+ 12.

 

  1. Якщо множниками є числа13 і 5, то добуток дорівнює ... .
  2. Переставна властивість множення для чисел с і в записується так: ... .
  3. Обчислити добуток

                               6*20*5.

  1. Обчислити значення виразу

                                   7*98*(28 – 28).

     6. Спростити вираз

                                 5*х*7.

 

Другий варіант.

 

    1. Записати у вигляді добутку суму     6+6+6+6.

  1. Якщо множниками є числа 15 і 3, то добуток дорівнює ...
  2. Сполучна властивість множення для чисел х, у, z

    Записується так: ... .

  1. Обчислити добуток

                                      5*9*16*0*28.

  1. Обчислити значення виразу

                                       6*50*(26-26).

  1. Спростити вираз

                                    7*8*а.

 

 

Тема 7: Розподільна властивість множення.

 

Перший варіант.

 

  1. Записати розподільну властивість множення відносно додавання.
  2. Записати вираз  

                                577*58 + 423*58.

    Обчислити його значення, використовуючи розподільну

    властивість множення.

  1. Спростити вираз

                                 31а + 14а.

    4. Записати вираз   29в – в     у вигляді добутку.

5. Розкрити дужки:

                            15*(2 + х).

     6. Розвязати рівняння

                                7х + 5х = 12.

 

Другий варіант.

 

  1. Записати розподільну властивість множення відносно віднімання.
  2. Записати вираз  

                                768*95 – 668*95.

      Обчислити його значення, використовуючи

      розподільну  властивість множення.

     3. Спростити вираз   34х + 15х.

     4. Записати вираз 45у + у   у вигляді добутку.

     5. Розкрити дужки:

                              12*(3 + у).

     6. Розвязати рівняння

                              6х+2х = 8.

 

 

Тема 8: Ділення натуральних чисел.

 

 

Перший варіант.

 

    1. Розвязати рівняння

                                    а: 19 = 11.

    2. Знайти значення виразу     0 :17.

  1. Знайти частку, якщо ділене дорівнює 747, а дільник 1.
  2. Для якого у правильна рівність

                                      У*16 = 240?

  1. Жодне число не можна ділити на ... .
  2. Виконати ділення числа 210 на 14. Зробити перевірку множенням.

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Розвязати рівняння

                                  209 : с = 11.

  1. Знайти значення виразу  0 : 13.
  2. Знайти частку, якщо ділене дорівнює 847, а дільник 847.
  3. Для якого х правильна рівність

                                           14*х = 210?

  1. Виконати ділення числа 240 на 16. Зробити перевірку множенням.
  2. Жодне число не можна ділити на ... .

 

 

 

 

Тема 9: Множення та ділення на розрядну одиницю.

 

 

 

Перший варіант.

 

 

    1. Знайти добуток 5*100.

  1. Виконати ділення числа 55 000 на 100.
  2. Записати у кілограмах 2 ц.
  3. Записати у гривнях 8400 к.
  4. Записати у центнерах х т.
  5. Обчислити добуток 60*50*200.

 

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Знайти добуток 1000*12.
  2. Виконати ділення числа 431 000 на 100.
  3. Записати у кілограмах 12 т.
  4. Записати у метрах 84 000 дм.
  5. Записати у центнерах у т.
  6. Обчислити добуток 800*4*250.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 10: Квадрат і куб числа.

 

 

 

 

Перший варіант.

 

 

  1. Степінь 172  записати у вигляді добутку.
  2. Записати будь-який добуток, який можна подати у вигляді куба.
  3. Обчислити 112.
  4. Обчислити 53.
  5. Обчислити 33+52.
  6. Чому дорівнює сума квадратів чисел 3 і 4?

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Степінь 143 записати у вигляді добутку.
  2. Записати будь-який добуток, який можна подати у вигляді квадрата.
  3. Обчислити 122.
  4. Обчислити 43.
  5. Обчислити 23 + 42.
  6. Чому дорівнює куб суми чисел 2і 3?

 

 

 

 

 

 

 

Тема 11: Основні геометричні фігури. Промінь. Відрізок. Ламана.

 

Перший варіант.

  1. Назвати основні геометричні фігури.
  2. Назвати промені, що зображені на малюнку.

                                                                       С      

А                                         В

 

                                                                                    К  

          Д                                                                      

  1. Побудувати відрізок ВС довжиною 35 мм.
  2. Ламана складається з двох ланок довжиною 3 см і 13 мм. Яка довжина ламаної?
  3. Накреслити відрізок АВ = 8 см. Позначити на ньому точку С так, щоб АС=5 см. Чому дорівнює довжина відрізка СВ?
  4. Яка з трьох точок К,Л,М лежить між двома іншими, якщо КЛ=12 см, ЛМ=20 см, КМ=8 см?

 

Другий варіант.

  1. Назвати всі відрізки, що зображені на малюнку.

А                                                         В                            К

 

Д                                                                                            С

  1. Назвати основні геометричні фігури.
  2. Побудувати відрізок КМ=25 мм.
  3. Ламана складається з двох ланок довжиною 15 мм і 2см. Яка довжина ламаної?
  4. Яка з трьох точок А,В,С лежить між двома іншими, якщо АВ=12 см, ВС=19 см, АС= 7 см?
  5. Накреслити відрізок КМ=5 см. Позначити на ньому точку С так, щоб КС=3 см. Чому дорівнює довжина відрізка СМ?

Тема 12: Кут. Види кутів.

Перший варіант.

  1. Накреслити кут АВС і позначити його.
  2. Чому дорівнює градусна міра розгорнутого кута?
  3. Кут, менший від прямого кута називається ... .
  4. Накреслити тупий кут АОВ.
  5. Визначити вид кожного кута, якщо їх градусні міри дорівнюють 47, 98, 156.
  6. Записати всі тупі кути, зображені на малюнку.

 

А                                                                  С

                                               В

 

 

                          К                                                                      Д

 

Другий варіант.

 

  1. Накреслити кут КОМ і позначити його.
  2. Чому дорівнює градусна міра прямого кута?
  3. Кут, більший від прямого кута, але менший від розгорнутого, називається ... .
  4. Накреслити гострий кут АВС.
  5. Визначити вид кожного кута, якщо їх градусні міри дорівнюють 180, 45, 150, 15.
  6. Записати всі гострі кути, зображені на малюнку.

 

А                                                                                  С

 

                                                 В

 

 

    К                                                                         Д

 

Тема 13: Многокутники. Периметр многокутника. Види  трикутників.

Перший варіант.

 

  1. Записати формулу для обчислення периметра прямокутника, якщо його сторони дорівнюють а і в.
  2. Периметр квадрата дорівнює 16 см. Чому дорівнює його сторона?
  3. Визначити вид трикутника, якщо його кути дорівнюють 15, 80, 85.
  4. Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 18 см. Яка довжина його сторін?
  5. Визначити вид трикутника, якщо його сторони дорівнюють 2 см, 3 см, 3 см.
  6. Чи існує трикутник зі сторонами 5 см, 3 см, 2 см?

 

 

 

Другий варіант.

 

  1. Записати формулу для обчислення периметра трикутника, якщо його сторони дорівнюють а, в, с.
  2. Визначити вид трикутника, якщо його кути дорівнюють 30, 60, 90.
  3. Периметр квадрата становить 20см. Чому дорівнює його сторона?
  4. Визначити периметр рівностороннього трикутника, якщо його сторона дорівнює 5 см.
  5. Визначити вид трикутника, якщо його сторони дорівнюють 6 см, 3 см, 5 см.
  6. Чи існує трикутник зі сторонами 6 см, 3 см, 2 см?

 

 

Тема 14: Площа прямокутника. Одиниці вимірювання площ.

 

Перший варіант.

 

  1. Яку довжину має сторона квадрата, площа якого 1 а.
  2. Знайти площу прямокутника, якщо його сторони дорівнюють 2 см і 5 см.
  3. Площа квадрата 81 см2.  Чому дорівнює його сторона?
  4. Знайти периметр квадрата, площа якого 36 см2.
  5. Виразити у квадратних метрах 5 га, 11 а.
  6. Площа прямокутника 48 см2. Знайти його довжину, якщо ширина дорівнює 4 см.

 

 

 

 

 

Другий варіант.

 

  1. Яку довжину має сторона квадрата, площа якого 1 га?
  2. Знайти сторону квадрата, якщо його площа дорівнює 25 см2.
  3. Знайти площу прямокутника, якщо його сторони дорівнюють 11 см і 3 см.
  4. Периметр квадрата 36 м. Яка його площа?
  5. Виразити у гектарах 15 000 м2, 8 000 а.
  6. Площа прямокутника 56 см2. знайти його ширину , якщо довжина дорівнює 8 см.

 

 

 

 

 

 

Тема 14: Прямокутний паралелепіпед. обєм прямокутного паралелепіпеда.

 

Перший варіант.

 

  1. Скільки граней має прямокутний паралелепіпед?
  2. Кожна грань прямокутного паралелепіпеда – це ...
  3. Скільки ребер має прямокутний паралелепіпед ?
  4. Записати формулу для обчислення обєму куба з ребром а.
  5. Знайти обєм прямокутного паралелепіпеда, якщо його виміри дорівнюють 1 см, 2 см, 3 см.
  6. Висота прямокутного паралелепіпеда, що має обєм 210 м3, ширину 5 м і довжину 6 м, дорівнює ... .

 

 

Другий варіант.

 

  1. Скільки вимірів має прямокутний паралелепіпед?
  2. Прямокутний паралелепіпед з рівними вимірами називають ... .
  3. Скільки вершин має куб?
  4. Записати формулу для обчислення обєму прямокутного паралелепіпеда з вимірами а, в, с.
  5. Знайти обєм куба з ребром 5 м.
  6. Ширина прямокутного паралелепіпеда, що має обєм 280 м3, довжину 7 м і висоту 5 м, дорівнює ... .

 

 

Тема 15: Звичайні дроби.

 

Перший варіант.

 

  1. Довжина відрізка 15 см. Яку довжину має його третя частина?
  2. Як називається шістдесята частина хвилини?
  3. Площа прямокутника 30 см2. чому дорівнює площа 2/5 частин цього прямокутника?
  4. Яку частину гривні становить 17 к.?
  5. Записати дроби:

                                    7/12, 12/13, 17/12, 12/17, 8/12.

        Підкреслити дроби з чисельником 12.

  1. Хлопчик прочитав 20 сторінок книжки, що становить 1/5 всієї книжки. Скільки сторінок у книжці?

 

 

 

Другий варіант.

 

  1. Довжина відрізка 12 мм. Яку дожину має його  третя частина?
  2. Як називається десята частина метра?
  3. Площа прямокутника 40 см2. Чому дорівнює площа 3/8 частини цього прямокутника?
  4. Яку частину року становлять 3 місяці?
  5. Записати дроби:

                                      7/12, 12/13, 17/12, 12/17, 8/12.

    6. Швидкість велосипедиста 20 км/год, що становить ¼

     від  швидкості автомобіля. Яка швидкість автомобіля?

 

 

 

 

Тема 16: Правильні і неправильні дроби.

 

Перший варіант.

 

  1. Записати всі неправильні дроби з чисельником 4.
  2. Для яких х дріб х/6 буде правильним?
  3. Записати дроби:

                                      2/3, 4/5, 5/5, 6/5, 5/6.

    Підкреслити правильні дроби.

  1. Записати дроби:

                                     11/18, 34/13, 18/18, 19/18.

    Підкреслити дроби, що більші ніж 1.

  1. Записати будь-який неправильний дріб зі знаменником 7.
  2. Дріб зі знаменником 7 дорівнює 2. записати цей бріб.

 

 

Другий варіант.

 

  1. Записати всі правильні дроби зі знаменником 5.
  2. Для яких значень у дріб 4/у буде неправильним?
  3. Записати дроби:

                                    ½, ¾, 4/4, 4/5, 5/4.

    Підкреслити правильні дроби.

    4. Записати дроби:

                                15/17, 35/17, 17/17, 17/16.

    Підкреслити дроби, що більші ніж 1.

5.Записати будь-який неправильний дріб зі знаменником 5.

  1. Дріб з чисельником 20 дорівнює 4. записати цей дріб.

 

 

 

 

Тема 17: Мішані числа.

 

Перший варіант.

 

 

  1. Виділити цілу і дробову частини числа 8/5.
  2. Записати у вигляді неправильного дробу число 2 1/3.
  3. Подати у годинах 90 хв.
  4. Записати число 3 у вигляді дробу з чисельником 12.
  5. Знайти 4/7 від числа 35.
  6. Записати число 1 у вигляді дробу.

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Виділити цілу і дробову частини числа 5/3.
  2. Записати у вигляді неправильного дробу число 5 ¼.
  3. Подати у годинах 75 хв.
  4. Записати число 5 у вигляді дробу з чисельником 25.
  5. Знайти 2/3 від числа 24.
  6. Записати число 2 у вигляді дробу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 18: Порівняння дробів з однаковими знаменниками.

 

 

Перший варіант.

 

 

  1. Порівняти дроби 5/13 і 4/13.
  2. Записати дроби                                                                                     

                        1/13 , 6/13, 4/13, 12/13

     у порядку спадання.

 

   3. Порівняти дроби      3/17  і  3/19.

   4. Порівняти дроби       3/5  і  8/7.

5.Якщо 9/16 = а/16, то а = ... .

6.Якщо дроби а/с = в/к, то ... .

 

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Порівняти дроби 6/17  і  8/17.
  2. Записати дроби

                                  7/18, 1/18, 5/18, 4/18.

       У порядку зростання.

    3. Порівняти дроби        2/15  і  2/17.

    4. Порівняти дроби        6/5  і  2/3.

5.Якщо  2/х = 2/5, то х = ... .

 6. Якщо дроби а/в  і  с/в   не рівні, то ... .

 

 

 

Тема 19: Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

 

Перший варіант.

 

  1. Обчислити суму  2/7 +3/7.
  2. Обчислити різницю  15/17 – 8/17.
  3. Знайти значення виразу  12 3/7 – 3 3/7.
  4. Обчислити суму 4 5/9 + 1 8/9.
  5. Обчислити суму  4 5/7 + 5 2/7.
  6. Знайти різницю  4 – 2 1/3.

 

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Обчислити різницю  13/19 – 7/19.
  2. Обчислити суму  2/9  +  5/9.
  3. Знайти значення виразу   3 2/5 – 2  /5.
  4. Обчислити суму  2 5/9  +  1 7/9.
  5. Обчислити суму 2 3/8  +  1 5/8.
  6. Знайти різницю 3  -  1 2/7.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 20: Десятковий дріб. Запис і читання дробів.

 

 

 

Перший варіант.

 

  1. Записати десятковий дріб 3, 7.
  2. Записати десятковий дріб  2,03.
  3. Записати десятковий дріб 5, 032.

        Підкреслити цифру розряду сотих.

  1. Записати десятковий дріб 3, 032.

      Підкреслити цифру розряду десятих.

  1. Виразити в дециметрах і записати десятковим дробом 5 дм 6 см.
  2. Виразити в тонах і кілограмах 4,076 т.

 

 

 

 

Другий варіант.

 

  1. Записати десятковий дріб 2,3.
  2. Записати десятковий дріб 1,007.
  3. Записати десятковий дріб 3,027. Підкреслити цифру розряду десятих.
  4. Записати десятковий дріб 7,208. Підкреслити цифру розряду сотих.
  5. Виразити в гривнях і записати десятковим дробом 30 грн.15 к.
  6. Виразити в метрах і сантиметрах 2,09 м.

 

 

 

 

Тема 21: Порівняння  й округлення десяткових дробів.

 

 

 

 

Перший варіант.

 

 

  1. Порівняти числа 5,894  і  6,1.
  2. Порівняти числа 3,20   і  3,02.
  3. Порівняти дроби 0, 34   і  0,340.
  4. Порівняти дроби 0, 023   і  0,23.
  5. Округлити до одиниць дріб  6,26.
  6. Округлити до сотих дріб 2,876.

 

 

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

    1. Порівняти числа 3,895   і   5, 2.

    2. Порівняти числа 0,23   і  0,230.

    3. Порівняти дроби 5,04   і  5,40.

4.Порівняти дроби 0,034  і  0,34.

5.Округлити до одиниць дріб 4,73.

6.Округлити до сотих дріб 4,363.

 

 

 

 

 

 

Тема 22: Додавання та віднімання десяткових дробів.

 

 

Перший варіант.

 

  1. Виконати додавання:  1,13 + 2,3.
  2. Виконати віднімання:  3,85 – 2,12.
  3. Знайти різницю:        1,16 – 0,5.
  4. Знайти значення виразу:   11,2 – 2,13.
  5. Обчислити :   28 – 16,92.
  6. Розвязати рівняння

 

                                            Х – 27 = 3,4.

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Виконати додавання: 1,15 + 2,6.
  2. Знайти різницю:    4,75 – 3,13.
  3. Знайти різницю:   1,12 – 0,3.
  4. Знайти значення виразу:    16,3 – 3, 25.
  5. Обчислити:   11 + 10,45.
  6. Розвязати рівняння

 

                                                   Х + 2,56 = 4.

 

 

 

 

 

 

 

Тема 23: Множення десяткових дробів.

 

 

Перший варіант.

 

 

  1. Виконати множення:  3,1*4.
  2. Знайти значення виразу:  3,1*0,4.
  3. Знайти добуток чисел:    1,51*0,03.
  4. Сторони прямокутника мають довжини 7,05 м  і 2,3 м. Знайти його периметр і площу.
  5. Обчислити:  5*0,02 + 5*0.08.
  6. Обчислити:   1,07*1,7 – 1,07*0,7.

 

 

 

Другий варіант.

 

 

 

  1. Виконати множення: 5,1*3.
  2. Знайти значення виразу: 5,1*0,3.
  3. Знайти добуток чисел:  1,31*0,04.
  4. Сторони прямокутника мають довжини 7,05 м   і  3,2 м. Знайти його периметр і площу.
  5. Обчислити : 7*0,2 + 7*0,8.
  6. Обчислити: 12,5*5,7 – 12,5*4,7.

 

 

 

 

 

 

 

Тема 24: Множення десяткових дробів на розрядну одиницю.

 

 

Перший варіант.

 

  1. Виконати множення:2,87*10.
  2. Обчислити: 0,13*10.
  3. Знайти добуток 3,5  і  100.
  4. Знайти добуток :  0,39*1000.
  5. Обчислити: 15*0,001.
  6. Виконати множення: 3,2*0,01.

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Виконати множення: 6,75*10.
  2. Обчислити: 2,1*100.
  3. Знайти добуток: 0,82*10.
  4. Знайти добуток: 0,12*1000.
  5. Обчислити: 3,4*0,01.
  6. Виконати множення: 18*0,001.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 25:Ділення десяткових дробів на натуральне число.

 

 

Перший варіант.

 

 

  1. Зменшити 36,24 у 3 рази.
  2. Виконати ділення: 10,56:5.
  3. Знайти частку:   1,8:9.
  4. Знайти значення виразу: 0,51:3.
  5. Обчислити:  0,3:4.
  6. Знайти корінь рівняння    х + 3*х = 5.

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Зменшити 75,15 у 5 раз.
  2. Виконати ділення:   12,6:6.
  3. Знайти частку:   1,5:5.
  4. Знайти значення виразу:  0,53:2.
  5. Обчислити: 0,5:2.

    6. Знайти корінь рівняння        7*х  - 2*х =3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 26: Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.

 

 

 

Перший варіант.

 

  1. Виконати ділення 10,5 на 0,5.
  2. Знайти частку :  0,48:1,2.
  3. Знайти значення виразу:  3:0,04.
  4. Розвязати рівняння       0,3 *х = 1,38.
  5. У скільки разів частка 4,8:0,5  більша або менша від частки 4,8:5?
  6. Поділити 45 м на 0,09 км.

 

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Виконати ділення 20,5 на 0,5.
  2. Знайти частку:  0,36:1,2.
  3. Знайти значення виразу :  5:0,02.
  4. Розвязати рівняння      0,5*х = 2,25.
  5. У скільки разів частка 7,6:0,2  більша або менша від частки 4,8:5 ?
  6. Поділити 8 г на 0,0002 кг.

 

 

 

 

 

Тема 27: Ділення на розрядну одиницю. Масштаб.

 

Перший варіант.

 

 

  1. Обчислити: 8,5:10.
  2. Виконати ділення:  4:100.
  3. Знайти частку:   0,9:0,01.
  4. Записати вираз:   630:1000 + 37:0,1.                         Знайти його значення.
  5. Відстань між містами на карті, масштаб якої               1:5 000 000, дорівнює 3 см. Знайдіть відстань між цими містами на місцевості.
  6. Якщо 1 см на карті відповідає 2 км на місцевості, то її масштаб записують так : ... .

 

 

Другий варіант.

 

  1. Обчислити: 17,3:100.
  2. Виконати ділення: 36:1000.
  3. Знайти частку: 0,6:0,01.
  4. Записати вираз:   54:100 + 73:0,1.                                         Знайти його значення.
  5. Відстань між двома пунктами на місцевості 340 км. Яка відстань між цими пунктами на карті, якщо її масштаб     1:2 000 000?
  6. Якщо 1 см на карті відповідає 3 км на місцевості, то її масштаб записують так: ... .

 

 

Тема 28: Знаходження дробу від числа та числа за його дробом.

 

 

Перший варіант.

 

 

  1. Знайти 0,3 від 20.
  2. Швидкість автомобіля 80 км/ год, а швидкість велосипедиста становить 0,2 від швидкості автомобіля. Яка швидкість велосипедиста?
  3. Знайти число, 0,3 якого дорівнює 30.
  4. У лісосмузі посадили 220 дерев, з яких 0,4 становлять дуби. Скільки дубів посадили у лісосмузі?
  5. Зорали 0,2 усього поля, що становить 40 га.  Яка площа поля?
  6. Знайти 2/5 від 25.

 

 

 

Другий варіант.

 

  1. Знайти 0,7 від40.
  2. Швидкість катера 24 км/год, а швидкість течії річки становить 0,1 від швидкості катера. Яка швидкість течії річки?
  3. Знайти число, 0,8 якого дорівнює 40.
  4. У школі навчається 1100 учнів, з яких 0,6 становили хлопці. Скільки хлопців навчалося у школі?
  5. З каси було видано 150 грн., що становить 0,3 всього заощадження. Скільки грошей було в касі?
  6. Знайти ¾ від 24.

 

 

Тема 29: Відсотки.

 

 

Перший варіант.

 

  1. Знайти 1% від 200.
  2. Знайти 3% від 17 м.
  3. Чому дорівнює число, 1% якого дорівнює 96?
  4. Відомо, що 8% шляху становить 4,8 км.  Чому дорівнює весь шлях?
  5. 1% гривні це ... .
  6. 1 мм – це один відсоток ... .

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Знайти 1% від 500.
  2. Знайти 5% від 19 дм.
  3. Чому дорівнює число, 1% якого дорівнює 79?
  4. Відомо, що 6% вартості цукерок становить 1,2 грн.  Яка вартість цукерок?
  5. 1% метра це ... .
  6. 1 кг 0 це один відсоток ... .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 30:Середнє арифметичне.

 

Перший варіант.

 

 

  1. Знайти середнє арифметичне чисел 2,8 і 1,2
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 5,3; 7,2; 9,1.
  3. Знайти середнє арифметичне чисел: 8,7; 8,7; 8,7.
  4. Середнє арифметичне чисел дорівнює 5,8.  одне з цих чисел дорівнює 3,6.  Знайти друге число.
  5. Середнє арифметичне трьох чисел дорівнює 5. Знайти суму цих чисел.
  6. Сума пяти чисел дорівнює 2,5. Знайти середнє арифметичне цих чисел.

 

 

 

Другий варіант.

 

 

  1. Знайти середнє арифметичне чисел 4,6 і 2,4.
  2. Знайти середнє арифметичне чисел: 1,4; 6,8; 5,3.
  3. Знайти середнє арифметичне чисел: 9,2; 9,2; 9,2.
  4. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 7,2. Одне з цих чисел дорівнює 2,5. Знайти друге число.
  5. Сума чотирьох чисел дорівнює 2,4. Знайти середнє арифметичне цих чисел.
  6. Середнє арифметичне трьох чисел дорівнює 3.

Знайти суму цих чисел.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Казьміна Тамара Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Диріна Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Маринюк Наталія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Жоронько Людмила Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
2 липня 2018
Переглядів
20720
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку