Математичний диктант для 3 класу.

Про матеріал
Математичний диктант та контрольна робота для 3 класу з теми: "Формування поняття про сотню як про складену лічильну одиницю"
Перегляд файлу

Математичнийдиктант

1. Збільшіть числа на 1:

           231    450    900    406    765    479   755

Відповідь:________________________________________________

2. Зменшіть числа на 1:

           191     470     600    437     752     470    701

Відповідь:________________________________________________

3.     Назвіть “сусідів” чисел

… 140 …         … 539 …         … 800 …       …768 …

4.     Запиши числа:

-сім сотень: _______

-дев’ять сотень і три одиниці:_____

-одна сотня і чотири десятки:_____

-п’ять сотень і дві одиниці:______

-дві сотні, один десяток і п’ять одиниць:_____

-три сотні, вісім десятків і шість одиниць:______

-шість сотень і сім одиниць:_____

-десять сотень:_____

5.     Обчисліть.

675 + 1 =______    780 - 1 =_____    319 + 1 + 1 =______

231 – 1 =______     910 + 1 =_____   400 - 1 -1 =_____

6. Розкладіть числа на розрядні доданки:

456 =___________________   309 =________________ 521 =_______________

480 =___________________    774 =_________________ 819

=_______________

7.     Порівняйте.

image

8.     Написати числа від 895 до 905.

Відповідь:______________________________________________

9.     Зєднай.

image

10.Прочитайте числа.

130; 392; 764; 320; 287; 890; 198; 903; 590; 128; 290; 438; 123; 876; 332; 132; 650; 291; 141; 764; 238; 484.

-Випиши круглі числа:_________________________________________________ -Напиши числа , які більші за

291:______________________________________

-Напиши числа , які мають 3 сотні:_____________________________________

-Напиши числа , які мають 0 одиниць:___________________________________

-Напиши числа , які мають 9 десятків:__________________________________ Контрольнаробота

1.     Число, у якому п’ять сотень і шість десятків.

                                а)560       б)650      в)506     г)566

Відповідь:______

2.     Продовж числову послідовність.

image

3.     З’єднай лініями вирази, які мають однакові значення.

1)1000-100

а)200+300

2)900-100

б)500+200

3)900-200

в)200+700

4)800-300

г)400+400

Відповідь: 1-___, 2-___, 3-____,4-___.

4.     Знайди значення виразів:

70 х 5 = ____________  90 х 3 = ________ 300 : 6 = _______ 540 : 60 = __________ 320 : 8 = ________         8 х 70 = ________

5.     Заміни сумою розрядних доданків.

794=__________________________

305=__________________________

542=__________________________

602=__________________________

900=__________________________

6.     Яке число є значенням виразу? У кожному рядку познач правильну, на твою думку, відповідь.

                                360:90      а)9    б)7    в)90

                                24:4      а)2     б)6     в)20

                                3*32       а)62     б)96     в)69

                                220*4       а)88     б)808        в)880

7.     Запиши у віконця такі трицифрові числа, щоб одержати істинні нерівності.

                                599<___        ___>400        340>___

                                600<___        375=___        231>___

8.     Запиши 6 трицифрових чисел, у назвах яких є слова: чотири, двадцять, вісімдесят, двісті, п’ятсот.

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

9.     Влад зібрав 32 марки , а Максим – в 4 рази менше. Усі марки вони розклали у чотири конверти. Скільки марок лежить в одному конверті?

Розв'язання:

Відповідь:_____________________________________________

______________________________________________________

10.Собачці Беті на 4 дні дали 360 грамів сухого корму. Скільки корму потрібно Беті на 7 дні за тієї самої щоденної норми? Розв'язання:

Відповідь:_____________________________________________

______________________________________________________

pdf
Додано
18 листопада 2023
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку