Математичнийдиктант
1. Збільшіть числа на 1:
231 450 900 406 765 479 755
Відповідь:________________________________________________
2. Зменшіть числа на 1:
191 470 600 437 752 470 701
Відповідь:________________________________________________
3. Назвіть “сусідів” чисел
… 140 … … 539 … … 800 … …768 …
4. Запиши числа:
-сім сотень: _______
-дев’ять сотень і три одиниці:_____
-одна сотня і чотири десятки:_____
-п’ять сотень і дві одиниці:______
-дві сотні, один десяток і п’ять одиниць:_____
-три сотні, вісім десятків і шість одиниць:______
-шість сотень і сім одиниць:_____
-десять сотень:_____
5. Обчисліть.
675 + 1 =______ 780 - 1 =_____ 319 + 1 + 1 =______
231 – 1 =______ 910 + 1 =_____ 400 - 1 -1 =_____
6. Розкладіть числа на розрядні доданки:
456 =___________________ 309 =________________ 521 =_______________
480 =___________________ 774 =_________________ 819
=_______________
7. Порівняйте.
8. Написати числа від 895 до 905.
Відповідь:______________________________________________
9. Зєднай.
10.Прочитайте числа.
130; 392; 764; 320; 287; 890; 198; 903; 590; 128; 290; 438; 123; 876; 332; 132; 650; 291; 141; 764; 238; 484.
-Випиши круглі числа:_________________________________________________ -Напиши числа , які більші за
291:______________________________________
-Напиши числа , які мають 3 сотні:_____________________________________
-Напиши числа , які мають 0 одиниць:___________________________________
-Напиши числа , які мають 9 десятків:__________________________________ Контрольнаробота
1. Число, у якому п’ять сотень і шість десятків.
а)560 б)650 в)506 г)566
Відповідь:______
2. Продовж числову послідовність.
3. З’єднай лініями вирази, які мають однакові значення.
1)1000-100 |
а)200+300 |
2)900-100 |
б)500+200 |
3)900-200 |
в)200+700 |
4)800-300 |
г)400+400 |
Відповідь: 1-___, 2-___, 3-____,4-___.
4. Знайди значення виразів:
70 х 5 = ____________ 90 х 3 = ________ 300 : 6 = _______ 540 : 60 = __________ 320 : 8 = ________ 8 х 70 = ________
5. Заміни сумою розрядних доданків.
794=__________________________
305=__________________________
542=__________________________
602=__________________________
900=__________________________
6. Яке число є значенням виразу? У кожному рядку познач правильну, на твою думку, відповідь.
360:90 а)9 б)7 в)90
24:4 а)2 б)6 в)20
3*32 а)62 б)96 в)69
220*4 а)88 б)808 в)880
7. Запиши у віконця такі трицифрові числа, щоб одержати істинні нерівності.
599<___ ___>400 340>___
600<___ 375=___ 231>___
8. Запиши 6 трицифрових чисел, у назвах яких є слова: чотири, двадцять, вісімдесят, двісті, п’ятсот.
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
9. Влад зібрав 32 марки , а Максим – в 4 рази менше. Усі марки вони розклали у чотири конверти. Скільки марок лежить в одному конверті?
Розв'язання:
Відповідь:_____________________________________________
______________________________________________________
10.Собачці Беті на 4 дні дали 360 грамів сухого корму. Скільки корму потрібно Беті на 7 дні за тієї самої щоденної норми? Розв'язання:
Відповідь:_____________________________________________
______________________________________________________