Математичний квест "Веселка"

Про матеріал
Цікавий матеріал для проведення математичного квесту. Для учнів дібрані різноманітні завдання: ребуси, кросворд, магічні і цікаві та логічні задачі, лабіринти, загадки. Такі завдання дозволяють розвивати у дітей математичні здібності та логічне мислення. Це дозволяє більш активніше використовувати математичні знання в повсякденному житті.
Перегляд файлу

Математичний квест «ВЕСЕЛКА» для учнів 1 класу

Мета: На основі цікавих математичних завдань формувати стійкий інтерес учнів до  вивчення  математики. Розвивати кмітливість,спостережливість, уміння логічно мислити, працювати  у команді. Активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань.

Завдання: отримати маршрутний лист, відвідавши  станції,  виконати завдання, отримати відповідну кількість стрічок.

ВАЖЛИВО:

  • Учні розподіляються на 7 команд.
  • Командира команди діти можуть вибрати за допомогою лічилки.
  • Перед початком гри усі команди збираються в класі і вчитель  ознайомлює всіх з правилами гри.
  • Заздалегідь готується великий малюнок – карта міста Математики, на якій позначаються конкретні зони класу для кожної станції.
  • Усі команди отримують маршрутні листи певного кольору з картами маршруту.
  • Кожна команда іде точно за своїм маршрутом.
  • На кожній станції кожна команда повинна отримати стрічку певного кольору.
  • На уроках музики вивчити пісню Наталії Май  «Веселка».

 

  • Діти, зараз ви відправитеся до міста Математика. Ця подорож вимагатиме від вас хоробрості знань і умінь. Подорожувати ви будете командами, які утворили за своїм бажанням.
  • Ваша мета – пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання мешканців міста. На кожній станції ви повинні отримати стрічку певного кольору. Кожна команда іде точно за своїм маршрутом. Але всі ви повинні зустрітися на майдані міста Математика і підвести підсумки квесту.

 

Станція 1. «ЗАГАДКОВА»

Відгадавши математичні загадки, ви отримаєте червону стрічку.


***

Нам вони допомагають,

Дій порядок визначають.

А якщо про них забудеш,

Вийде зовсім навпаки.

Пам’ятай же про…
***

Загадкове, нам знайоме,

 В ньому є щось невідоме.

 Його треба розв’язати,

Тобто корінь відшукати.

 Кожен легко, без вагання

Відповість, що це -…

***

Подивіться – ось вона,

Цифра дуже чепурна.

Шийку «гусачком» згинає,

Хвостик хвилькою здіймає.
***

Ось ця цифра жартівлива,

Діток всіх розвеселила.

Як на хвостик повернеться,

В цифру два враз обернеться.

* * *
Я без сторін і без кутів,
Як звуся, відгадай.
І на малюнках дітлахів
У сонечку впізнай.

* * *
Він давно знайомий мій,
Кожен кут у нім прямий.
Всі чотири сторони
Однієї довжини.
* * *
Має він вершину,
Має і основу,
А якщо покотиться —
То по колу знову.



Станція 2. «МАГІЯ»

Назвавши правильні числа і отримаєте оранжеву (помаранчеву) стрічку.

Знайдіть значення фігур.

Описание: Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки

Станція 3. «РЕБУС»

Розгадавши ребуси, ви отримаєте жовту стрічку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 4. «КРОСВОРД»

Розгадайте кросворд і ви отримаєте зелену стрічку.

  1. Цифра акробатка.
  2. Якщо порівняти 10 і 2, кажемо, 10 … 2.
  3. Порівняйте 4 і 9. Кажемо, що 4 … 9.
  4. Для знаходження різниці складаємо приклад зі знаком …
  5. Найменше двоцифрове число.
  6. Якщо додати два числа, то отримаємо …
  7. Для знаходження суми складаємо приклад зі знаком …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 5. «ЛОГІКА»

Давши правильні відповіді, ви можете отримати блакитну стрічку.

  • До найбільшого одноцифрового числа додайте найменше одноцифрове число. Назвіть відповідь.
  • На скільки найбільше двоцифрове число більше найбільшого одноцифрового числа?
  • Одне яйце вариться 4 хвилини. Скільки часу потрібно варити 5 яєць?
  • Мама купила Наталочці 4 стрічки червоного і білого кольорів. Червоних стрічок було більше ніж білих. Скільки стрічок кожного кольору купила мама?
  • На тарілці лежало 2 цукерки, 1 тістечко і 3 груші. Скільки всього фруктів на тарілці?
  • Василько провів у бабусі понеділок, вівторок, середу і четвер, а сестричка Катруся була в середу, четвер, п’ятницю і суботу. Скільки всього днів онуки гостювали у бабусі?
  • Їхав одного разу мотоцикліст у місто. По дорозі йому зустрілися п’ять легкових автомобілів і вантажівка. Скільки машин їхало в місто?

 

Станція 6. «ЛАБІРИНТ»

Знайдіть правильний вихід з лабіринту і отримайте синю стрічку.

Описание: Лабіринти для дітей. - СОНЯШНИКОписание: Лабіринти для дітей. - СОНЯШНИК

 

 

 

Станція 7. «ЦІКАВІ ЗАДАЧІ»

Вирішуйте правильно задачі і тоді фіолетова стрічка ваша.


***

Сонце встало вранці-рано

Розбудило звірів всіх –

Трьох корів, шістьох баранів.

Скільки вийшло у двір їх?

***

З татом рибу ми ловили

Десять карасів зловили

З шести юшку ми зварили

І посмажить залишили.

Скільки карасиків підсмажимо ми?

Порахуйте швиденько самі!

***

А у нас в саду черешні небувалий урожай!

Стиглі ягоди великі – тільки ротик підставляй.

Я зірвала вісім штук, Таня – на дві більше.

Скільки ягідок у Тані? Порахуйте швидше!

***

На березі біля річки сім курчат гуляли,

Їх пухнасті каченята швидко наздогнали.

Стали весело скубти м’якеньку травичку,

Ходити по берегу, пірнати в водичку.

Скільки качечок, скажи, якщо менше їх на три?

***

Десять метеликів в лузі літали,

Крильця на сонці яскраво блищали.

П’ятеро з них на квіти присіли,

Решта швиденько вперед полетіли.

Скільки злетіло й унеслось скажи,

Дуже цікаво всім нам, підкажи!

***

Іван та Олежка малину збирали,

Обережно ягідки до кошиків клали.

В Івана п’ять ягід, чотири – в Олега.

Мабуть, утомивсь їх шукати, сердега.

Хто зібрав малини більше

І на скільки, підкажи.

Розв’яжи швиденько приклад,

Порахуй і нам скажи!

***

Ми поїхали в маршрутці до дядька Ігната.

Пасажирів у салоні було так багато!

Троє вийшли, стало шість.

Скільки було? Полічіть.


 

  • Діти, ви сьогодні просто молодці! Кожна команда справилася з завданнями. Я бачу у вас в руках різнокольорові стрічки. По скільки у вас їх? А що можна утворити з цих кольорів? Давайте створимо велику веселку у нас у класі  і хай вона стане символом розуму.

А я пропоную заспівати пісню про веселку!

Всі разом співають пісню «Веселка» Наталії Май.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК

Відповіді до завдань.

  1. «Загадки» Дужки. Рівняння. Два. П’ять. Круг. Квадрат. Конус.
  2. «Магія» Квадрат – 8. Трикутник – 3. Круг –  2.
  3. «Ребус» Стриж, штрих, столиця, місто, вітрина, сторона.
  4. «Кросворд»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Л

 

 

 

 

 

 

3

 

 

С

Ю

 

 

 

 

 

4

М

І

Н

У

С

 

 

 

1

 

 

Е

 

 

М

 

 

 

 

Ш

 

 

Н

 

 

А

 

 

2

Б

І

Л

Ь

Ш

Е

 

 

 

 

 

 

С

5

Д

Е

С

Я

Т

Ь

 

 

 

Т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. «Логіка»          9 + 1 = 10, 99 – 9 = 90, 4 хвилини, 3 червоних і 1 біла, 3 груші, 6 днів, жодної – вони їхали з міста.
  2. «Лабіринт»  1 мишеня, 2 доріжка.
  3. «Цікаві задачі» 9 звірів, 4 карася, 10 ягід, 5 каченят, 5 метеликів, на 1 ягоду більше у Івана, 9 пасажирів.

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Марченко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рибіна Тетяна Аркадiiвна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
4630
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку