Математичний квест «ВЕСЕЛКА» для учнів 1 класу
Мета: На основі цікавих математичних завдань формувати стійкий інтерес учнів до вивчення математики. Розвивати кмітливість,спостережливість, уміння логічно мислити, працювати у команді. Активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань.
Завдання: отримати маршрутний лист, відвідавши станції, виконати завдання, отримати відповідну кількість стрічок.
ВАЖЛИВО:
Станція 3. «РЕБУС»
Розгадавши ребуси, ви отримаєте жовту стрічку.
Станція 4. «КРОСВОРД»
Розгадайте кросворд і ви отримаєте зелену стрічку.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція 5. «ЛОГІКА»
Давши правильні відповіді, ви можете отримати блакитну стрічку.
Станція 6. «ЛАБІРИНТ»
Знайдіть правильний вихід з лабіринту і отримайте синю стрічку.
Станція 7. «ЦІКАВІ ЗАДАЧІ»
Вирішуйте правильно задачі і тоді фіолетова стрічка ваша.
***
Сонце встало вранці-рано
Розбудило звірів всіх –
Трьох корів, шістьох баранів.
Скільки вийшло у двір їх?
***
З татом рибу ми ловили
Десять карасів зловили
З шести юшку ми зварили
І посмажить залишили.
Скільки карасиків підсмажимо ми?
Порахуйте швиденько самі!
***
А у нас в саду черешні небувалий урожай!
Стиглі ягоди великі – тільки ротик підставляй.
Я зірвала вісім штук, Таня – на дві більше.
Скільки ягідок у Тані? Порахуйте швидше!
***
На березі біля річки сім курчат гуляли,
Їх пухнасті каченята швидко наздогнали.
Стали весело скубти м’якеньку травичку,
Ходити по берегу, пірнати в водичку.
Скільки качечок, скажи, якщо менше їх на три?
***
Десять метеликів в лузі літали,
Крильця на сонці яскраво блищали.
П’ятеро з них на квіти присіли,
Решта швиденько вперед полетіли.
Скільки злетіло й унеслось скажи,
Дуже цікаво всім нам, підкажи!
***
Іван та Олежка малину збирали,
Обережно ягідки до кошиків клали.
В Івана п’ять ягід, чотири – в Олега.
Мабуть, утомивсь їх шукати, сердега.
Хто зібрав малини більше
І на скільки, підкажи.
Розв’яжи швиденько приклад,
Порахуй і нам скажи!
***
Ми поїхали в маршрутці до дядька Ігната.
Пасажирів у салоні було так багато!
Троє вийшли, стало шість.
Скільки було? Полічіть.
А я пропоную заспівати пісню про веселку!
Всі разом співають пісню «Веселка» Наталії Май.
ДОДАТОК
Відповіді до завдань.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Л |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
С |
Ю |
|
|
|
|
|
4 |
М |
І |
Н |
У |
С |
|
|
|
1 |
|
|
Е |
|
|
М |
|
|
|
|
Ш |
|
|
Н |
|
|
А |
|
|
2 |
Б |
І |
Л |
Ь |
Ш |
Е |
|
|
|
|
|
|
С |
5 |
Д |
Е |
С |
Я |
Т |
Ь |
|
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|