Математичний турнір " Влу чте в десятку"

Про матеріал
У даній розробці розміщені матеріали для турніру - змагання з математики. Матеріал можна використати для проведення тижня математики в початкових класах.
Перегляд файлу

Математичний турнір « Влучте в десятку»

Мета: Закріплювати математичні знання школярів;          розвивати логічне мислення, просторову уяву, обчислювальні навички школярів;       виховувати інтерес і любов до математики.

Хід турніру

Ведучий

 Сьогодні ми проведемо турнір-змагання двох команд: “Кмітливі” і “Винахідливі”.

Ведучий.

А тепер я представляю вам арбітрів нашого турніру(знайомить учнів з журі).

                                            Зміст турніру

1 конкурс « Розминка»

( По черзі задається завдання для кожної команди .За кожну правильну відповідь 1 бал)

Гра «Хто швидше»

  1. Якщо цю цифру перевернути догори ногами, то вона зменшиться на 3. Що це за цифра? (9)
  2. Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)
  3. Що важче: 1 кг заліза чи 1 кг вати?
  4. Скільки горошин ввійде в стакан? (Жодної, вони ніг не мають)

5. Миколка з'їв чотири сливи,

а шість — Настуся. Скільки слив з'їла їхня бабуся? (Жодної).

6. Сестра старша за брата на сім років.

       На скільки років вона буде старша за нього через З роки?  (На ті ж сім років).

2 конкурс – « Конкурс художників»

( визначається по 1 учаснику від команди)

1. Намалювати одночасно двома руками: однією круг, а другою – прямокутник. Командам нараховується по одному балу за більше схожі до оригіналу фігури.

     ( визначається по 1 учаснику від команди)

                                                                                                                                      2. 2. За командою ведучого намалювати з закритими очима квадрат, у нього в  середині овал, праворуч від нього -  трикутник. Командам нараховуються бали за схожі фігури.

 3 конкурс -  «Математика з олівців»

Для проведення цієї  гри потрібні кольорові  олівці. Учні в командах становляться парами. Перед кожною командою на однаковій відстані знаходяться олівці (10-15 штук)  в маленькому подарунковому пакеті. Учитель називає число, фігуру та інші математичні поняття, а  пара з команди добігає до пакета з олівцями та викладає назване поняття.

(Н-д :  число 7, квадрат, число 9,коло,число 5, п'ятикутник,)

(Та команда ,яка правильно виконала завдання і більш схожі фігури отримує бали)

Музична пауза                                                                          

4 конкурс - гра "Футбол"

 Учень 1 команди називає довільний приклад  з таблиці множення для учня з іншої команди, який має відповідати. Якщо відповідь правильна, гра продовжується в зворотному напрямку. Якщо ж учень з іншої команди не впорався з прикладом, то цій команді зараховується "гол". Виграє команда, в якої менше "голів".

 5 конкурс – «Кмітливі»

Завдання для команд

1.За допомогою двох паличок на парті утворити прямокутник.

2. За допомогою однієї палички утворити на парті трикутник.

6 конкурс -   Гра «Аукціон»

  1. На аркуші паперу записати назви  предметів, які мають форму кола.
  2. На аркуші паперу записати назви  предметів, що мають форму прямокутника

7 конкурс – « Дуель капітанів»

Кожен капітан  відповідає на 2 питання. Питання записані на картках, і учасники конкурсу  витягують картки почергово і відразу ж відповідають на них.                                                                                                      

                                                                                                                                             1. На груші дозріло 16 груш, а на вербі -  3. Скільки груш дозріло на вербі?
2. Якщо об 11 годині ночі йде дощ, то чи можлива через 24 години сонячна погода?                                                                                                                       

3. Четверо грали в домино 20 хвилин. По скільки хвилин грав кожен?                                                                                     

4. У палки 2 кінця. Якщо один спилити, то скільки кінців залишиться у палки?                                                                                                                         

5. Що легше 1 кг заліза чи 1 кг вати?                                                                                                                                      

6. У дівчинки 5 яблук. Вона з’їла все, окрім 3. Скільки яблук у неї залишилось?   

7. В кімнаті 4 кута. В кожному куті сидить кішка. Напроти кожної кішки сидить по 3 кішки. Скільки всього  кішок у кімнаті?                                                   

8. Шість штук картоплі зварилось в каструлі за 30 хвилин. За скільки хвилин зварилась одна штука?

9 конкурс -  гра “Прапорець переможця”

На плакаті записані приклади у вигляді сходинок. На верхній сходинці прикріплено прапорець, а на бічних “сходинках” – приклади.

Від кожної команди по черзі гравці розв’язують приклади.

Виграє команда, яка жодного разу не помилилась і першою забере прапорець.

 

 

 

 

 

 

Підбиття підсумків турніру

 

 

 

 

 

36·1=

75·1=

50:10=

80:10=

54:9=

48:8=

35+8·3=

25+6·4=

80-72:8=

90-54:6=

24:4-3·2=

18:3-6·1=

 

docx
Додано
29 листопада 2021
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку