Математика 2 клас Тема. Периметр многокутника. Розв’язування складених задач.
Математика 2 клас
Тема. Периметр многокутника. Розв’язування складених задач.
Мета: вчити учнів знаходити периметр многокутника; удосконалювати обчислювальні навички, формувати вміння аналізувати задачі, розвивати логічне мислення, математичне мовлення учнів, уміння аналізувати; формувати потребу розв’язувати поставлені завдання швидко і правильно, навички роботи в парі і групі, виховувати навчальну активність.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
Перевір, дружок,
Чи готовий ти почати наш урок?
II. Контроль, корекція і закріплення знань
1 Усна лічба. Вправа 1 (підручник )ст. 78. Робота з геометричнтм матеріалом.(конструктор Лего)
Розклади на доданки числа:6.8,3,9;27,83,45
2) Гра «Вгадай число» ( https://youtu.be/zvZ0z2s1bto)
2 Гра «Розклади фігури». Робота в парах
У кожної пари — набір одноколірних картонних геометричних фігур.
Потрібно розподілити фігури у дві групи. У першій мають бути фігури, що не мають кутів, у другій — фігури, що мають кути. Виграють пари учнів, які не припустилися жодної помилки.
— Які фігури не є многокутниками? Поясніть свій вибір.
3 Хвилинка каліграфії з логічним завданням
— Продовжте ряд чисел
2,4,6...;3,6,...;4,8,...
III. Повідомлення теми і мети уроку
IV. Розвиток математичних знань
1 Формування вмінь знаходити периметр многокутника
1) Як називаються ці геометричні фігури?(ст.78 підручник ,впр. 2)
1 — незамкнена ламана;
2 — замкнена ламана, многокутник, чотирикутник.
2) Що зображено? (Многокутники)
— Назвіть кожен многокутник і покажіть його межі.
Учні виходять до дошки і указкою показують межі кожного многокутника. Ведуть по сторонах многокутника так, щоб лінія, яку опише кінець указки, представляла б замкнену ламану.
— Що є межею многокутника? (Замкнена ламана )
— Як знайти довжину ламаної? ( Виміряти ланки і додати довжини. )
(https://youtu.be/gFdiUsmScsY)
Висновок. Сума довжин сторін многокутника — це периметр многокутника.
Фізкультхвилинка
Руки на лікоть поставте спочатку,
Вліво і вправо качніть плічми.
Ви дотяглися рукою до п’ятки?
Якщо дістали, усе в порядку.
Руки на пояс, голову вище!
Раз — нахил, два — ще нижче.
Ноги на п’ятки, потім на носок,
Плеснемо в долоні — продовжимо урок!
2 Розв’язування задач
Ст.78 підручник ,задача 4,5
3 Офтальмологічна пауза
4 Самостійна робота
Знайди периметр прямокутника зі сторонами 4 см,5 см.2 см,4 см.
Двоє учнів працюють біля дошки.
Перевірка
— Поставте знак плюс, якщо задача розв’язана правильно.
— Поставте знак мінус, якщо допущено помилку.
— Просигналізуйте зеленим кольором ті, хто виконав роботу правильно.
— Просигналізуйте червоним кольором ті, хто припустився помилок.
5 Розв’язування логічних завдань
Три учениці — Тополина, Березіна і Кленова — посадили біля школи три дерева: берізку, тополю і клен. Причому жодна з них не
посадила дерево тієї породи, від якої пішло її прізвище. Деревце якої породи посадила Кленова, якщо це була не берізка? А які дерева посадили Тополина і Березіна?
Відповідь: V. Підбиття підсумків. Рефлексія
— Як знайти периметр многокутника?