Використання математичних знань та способів дій для розв’язування навчальних і практичних завдань

Про матеріал
Використання математичних знань та способів дій для розв’язування навчальних і практичних завдань
Перегляд файлу

 

 

Урок з математики      у 2 класі.

Вивчаємо геометричні фігури для дітей 1-3 років: методики навчання, ігри,  розмальовки

                                                                                                                                                                                   

 

 

                                                      Вчитель : Бабій Н.О.

 

 

Тема : Використання математичних знань та способів дій для розв’язування навчальних і практичних завдань .

Мета : формувати уміння знаходити значення виразів та розв’язувати задачі на вивчені випадки арифметичних  дій . Закріпити вміння розв’язувати рівняння . Вдосконалювати  уміння  працювати в групах . Розвивати математичне мовлення , вміння доводити власну думку і правильно оцінювати свої знання. Виховувати активність , інтерес до математики.

                                   Хід уроку

  1. Організація класу .

Всі мерщій сідайте діти !

Домовляємось не шуміти ,

На уроці не дрімати,

Руки вчасно піднімати

 

Очікувальні результати:

  • А чого ви очікуєте від нашого уроку ?(відповідь дітей)
  • Щоб усі ваші сподівання збулися ,

Працюватимемо старанно

Щоб почули у кінці ;

Що у нашім дружнім класі

Діти – просто молодці !

  • Діти ви бачите на дошці сонечко. Але воно сховане за хмаринками . Для того щоб воно засяяло на весь клас необхідно щоб вони зникли .А для цього нам потрібно виконати завдання кожної хмаринки .
  1. Основна частина уроку.

1.Математична розминка . Хмаринка - YouTube

 

- Знайти суму двох чисел це означає - …

- Знайти різницю це - …

- Знайти добуток це -…

- Знайти частку це - …

- Збільшити на це - …

- Зменшити на це - …

- Збільшити у це -…

- Зменшити у це - …

- При множені будь якого числа 0 отримуємо = …

- При множені будь якого числа на 1 отримуємо - …

- Натуральні числа це - …

- Найменше натуральне число це - …

 

       2.Каліграфічна хвилинка .

 

- Сьогодні 16 лютого , отож записуємо каліграфічно цифри 1,6.

Працюємо з числом 16 (попереднє , наступне , розкладаємо на розрядні доданки ) .

16 – це стародавня міра маси .

  1. г – це один пуд

 

              3.Математичний диктант . Хмаринка - YouTube

Записати результат :

  1. Сума 20 і 30 .
  2. Різниця 50 і 5.
  3. Добуток 3 і 8 .
  4. Частка 45 і 5.
  5. 68 збільшити на 10.
  6. 77 зменшити на 70.
  7. 2 збільшити у 7 разів.
  8. 36 зменшити у 4 рази .
  9. 0 помножити 64 .
  10.  1 помножити 89.
  11. 25 поділити 25.
  12. 1 доба = …год.

(взаємо перевірка  оцінювання цеглинками )

 

4.Руханка . Хмаринка - YouTube

 

5. Розв’язування задач за малюнками . Хмаринка - YouTube

6. Робота з цеглинками .(лічба в порядку зростання та спадання )

7. Розв’язування рівнянь.

8. Робота з підручником ст . 109 №4(порівняння числа та виразу) Хмаринка - YouTube

9.Руханка. Хмаринка - YouTube

10. Геометричний матеріал. Хмаринка - YouTube

А) геометричні фігури;

Б) практична робота  (утворення кутів з підручних матеріалів)

3 .Підсумок уроку .

  • Чи справдилися ваші очікування на уроці ?
  • Що найбільше сподобалося на уроці ?
  • Хто з вас вважає, що працював на уроці дуже гарно ?
  • Оцініть цеглинками на скільки легко (важко) вам було працювати на уроці.
  • Дякую усім за урок. ВИ – сьогодні молодці. І сонечко зі мною також згідне.
  •                  ВПРАВА «СОНЕЧКО» ЗРОБИТЬ ЩАСЛИВИМИ ВАС І ВАШИХ РІДНИХ
docx
Додав(-ла)
Самсонюк Ніна
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку