Урок з математики у 2 класі.
Вчитель : Бабій Н.О.
Тема : Використання математичних знань та способів дій для розв’язування навчальних і практичних завдань .
Мета : формувати уміння знаходити значення виразів та розв’язувати задачі на вивчені випадки арифметичних дій . Закріпити вміння розв’язувати рівняння . Вдосконалювати уміння працювати в групах . Розвивати математичне мовлення , вміння доводити власну думку і правильно оцінювати свої знання. Виховувати активність , інтерес до математики.
Хід уроку
Всі мерщій сідайте діти !
Домовляємось не шуміти ,
На уроці не дрімати,
Руки вчасно піднімати
Очікувальні результати:
Працюватимемо старанно
Щоб почули у кінці ;
Що у нашім дружнім класі
Діти – просто молодці !
1.Математична розминка .
- Знайти суму двох чисел це означає - …
- Знайти різницю це - …
- Знайти добуток це -…
- Знайти частку це - …
- Збільшити на це - …
- Зменшити на це - …
- Збільшити у це -…
- Зменшити у це - …
- При множені будь якого числа 0 отримуємо = …
- При множені будь якого числа на 1 отримуємо - …
- Натуральні числа це - …
- Найменше натуральне число це - …
2.Каліграфічна хвилинка .
- Сьогодні 16 лютого , отож записуємо каліграфічно цифри 1,6.
Працюємо з числом 16 (попереднє , наступне , розкладаємо на розрядні доданки ) .
16 – це стародавня міра маси .
3.Математичний диктант .
Записати результат :
(взаємо перевірка оцінювання цеглинками )
4.Руханка .
5. Розв’язування задач за малюнками .
6. Робота з цеглинками .(лічба в порядку зростання та спадання )
7. Розв’язування рівнянь.
8. Робота з підручником ст . 109 №4(порівняння числа та виразу)
9.Руханка.
10. Геометричний матеріал.
А) геометричні фігури;
Б) практична робота (утворення кутів з підручних матеріалів)
3 .Підсумок уроку .