Математика 3 клас Конспект уроку

Про матеріал
План-конспект уроку математики для 3 кпасу за підручником А.Заїки, С.Тарнавської . Тема "Частини цілого. Утворення, читання та запис частин. Дріб, чисельник, знаменник."
Перегляд файлу

Математика   3 клас

За підручником А. Заїки, , С.Тарнавської  (стор. 40 – 43)

 

Тема:  ЧАСТИНИ ЦІЛОГО. УТВОРЕННЯ, ЧИТАННЯ Й ЗАПИС частин. ДРІБ , чисельник, знаменник. Дріб З ЧИСЕЛЬНИКОМ 1.

Мета. Формування предметних компетентностей: на практичній   основі ознайомити дітей зі звичайними дробами, виміряти та називати частину від цілого, розяснити суть понять «чисельник», «знаменник», «дріб».

       Формування ключових компетентностей:

  • Навички пізнавальної діяльності,
  • Уміння усвідомлювати та аналізувати;
  • Оцінювати результати своєї діяльності;
  • Уміння працювати в групі, парах, толерантне ставлення до своїх однокласників;

Ключові поняття, терміни,  математичні компетентності.

Ціле, частини: рівні, нерівні. Дріб,  чисельник, знаменник. Дріб з чисельником 1. Читання й запис частин.

 Очікувані результати:

- тлумачить дріб як одну з рівних частин цілого,

пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10];

-читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

- розрізняє геометричні фігури, визначає їх елементи  [4 МАО 4-4.5-2];

- обґрунтовує цінність волонтерства [4 ГІО 4-8.2-3];

- діє з користю для себе та суспільства, оцінює  можливі ризики [4 СЗО 3-1.4-3];

- робить вибір, орієнтуючись на доброчинність, і  пояснює його [4 СЗО3-1.4-4]

 Тип уроку: урок засвоєння нових знань                                               

 

Хід уроку

1.Організаційний момент.

Математика -  наука точна і серйозна.

І прожить без неї нам, навіть дня не можна.

Міркуємо - швидко, відповідаємо – правильно!

Лічимо – точно, пишемо – гарно!

2.Математична розминка.

Гра «Я-вам, ви – мені»

  • Я називаю число…, ви його множите на 5 і називаєте результат

      8, !0, !, 6, 0

  • Каліграфічна хвилинка

Записати результат множення числа 5

3. Актуалізація та корекція  опорних знань

- Математичний диктант

1)  Суму чисел 32 і 8 поділити на 40  (1)

2) знайти добуток чисел 15 і 1     (15)

3)   різницю чисел 60 і 15 поділити на 9    (5)

4)  суму чисел 90 і 35 помножити на 0      (0)

 -Взаємоперевірка

3. Повідомлення теми та завдань уроку

№156 (за малюнком)

Встановлення теми та завдань

Очікувані результати:

  • ділити ціле на рівні частини й виділяти одну з них;
  • за допомогою наочності порівнювати дроби з чисельником 1;
  • розрізняти поняття «чисельник» та «знаменник дробу;
  • читати та записувати дроби;
  •  розуміти поняття «частини цілого» та спосіб   утворення частин;

 

4. Вивчення нового матеріалу. Формування наскрізних компетентностей

№157, висновок  

 Правило

Демонстрація круга, поділ на частини

5. Фізкультхвилинка

6. Первинне сприйняття

№158, 159 (усно)

7. Практична робота. Утворення й запис частин числа

№160

!) ділимо першу смужку на 2 рівні частини;

2) ділимо другу смужку на 3 частини;

3) ділимо третю смужку на 4 частини

Записуємо в зошит частинки та порівнюємо їх.

8. Розвиток математичних умінь.

 - Задача 161 а

1 вагон – 50 місць

6 вагонів -?

Запис розв’язку задачі в зошит.

  • Складання і розв’язок задачі

     Потяг містить 6 вагонів. Яку частину займає  один вагон?

9. Підсумок уроку.

 - Поділ яблук на частини (одне – на половину, друге – на три частини, третє – на чотири частини). Запис частин дробом.

 - Продовжіть речення:

Сьогодні на уроці я навчився …

Найбільше мені сподобалось …..

Я не знала, а тепер знаю …..

Д/з:№165, 166:

     

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
1611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку