Дата_____________________
Прізвище та ім'я____________________________________
Діагностична робота №4 2 клас
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток
1 варіант
1. Обчисли:
88 + 7 67 – 8
45 + 29 95 – 56
56+ 34 65 - (38 + 17)
2. Порівняй:
39 + 18 … 55 86 – 80 … 86 – 6
3. Розв’яжи задачу:
З ділянки зібрали 24 кг огірків, помідорів 18 кг, а капусти стільки, скільки огірків і помідорів разом. Скільки кілограмів овочів всього зібрали з ділянки?
4. Виконай дії з іменованими числами:
9 мм + 27 мм 35 ц – 7 ц
5. Побудуй відрізок завдовжки 5 см 6 мм:
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Дата_____________________
Прізвище та ім'я____________________________________
Діагностична робота №4 2 клас
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток
2 варіант
1. Обчисли:
66 + 8 75 – 8
53 + 29 86 – 49
42+ 38 67 - (38 + 19)
2. Порівняй:
27 + 15 … 54 45 – 40 … 45 – 5
3. Розв’яжи задачу:
У гаражі було 26 тракторів, комбайнів 16, а автомобілів стільки, скільки тракторів і комбайнів разом. Скільки всього тракторів, комбайнів і автомобілів в гаражі ?
4. Виконай дії з іменованими числами:
14 мм + 18 мм 47 ц – 9 ц
5. Побудуй відрізок завдовжки 6 см 4 мм:
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
? досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги