Для початку ознайомлюю учнів з дією ділення. Розповідаю, що таке знак ділення, як записується. Далі пропоную учням розібрати компоненти дії ділення. Записую будь-яку дію. Наприклад 8:2=4, і пояснюю, що 8- це ділене, 2-це дільник, 4-частка. Розбираємо детальніше, що таке ділене, дільник, частка.
Номер слайду 3
Поясню дітям що ділене – це число, яке ділимо; дільник – число на яке ділимо; частка – число, яке одержимо в результаті ділення. Для того, щоб учні краще запам’ятали матеріал, який я надала, пропоную їм завдання 4 з книги (Логачевська), яке знаходиться на сторінці 80. {D03447 BB-5 D67-496 B-8 E87-E561075 AD55 C}
Номер слайду 4
Добавить заголовок слайда 1 Ще можна запропонувати завдання у вигляді прикладів на ділення. Наприклад: 18:2=…Після того, як вирішимо завдання, пропоную проговорити знову компоненти дії ділення. В кінці уроку роблю підсумок.
Номер слайду 5
рекомендаціїДля того, щоб урок пройшов більш ефективніше та цікавіше, можна працювати в ігровій формі.