«Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) Тема уроку.« Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної.»

Про матеріал
«Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) Тема уроку. « Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної. » Мета: узагальнити й систематизувати знання про просту задачу; вправлятися у складанні обернених задач; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, узагальнення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) Тема. « Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної ». ( с. 8-9) Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Відчуємо себе часточками колективу, краю, держави, Всесвіту і скажімо собі: Я прийшов на урок для чого? …Треба бути яким? …Учитися. Спокійним Гра « Створюємо настрій »

Номер слайду 3

Зі мною хто? … Вони мене що? …Мої друзі. Поважають Мені це як? … Я готовий до чого? До успішної роботи Приємно

Номер слайду 4

Мій настрій

Номер слайду 5

Дружно всі взялись за ручки. Приступаєм до науки. Ми починаємо урок, Що математикою зветься. Вона нам допоможе. Про все дізнатись, Вимірять й збагнути.

Номер слайду 6

Перевірка домашньої роботи6 вересня. Класна робота

Номер слайду 7

Перевірка Д\ З. Завдання 7. Спробуй розгадати «таємницю» квадратів.

Номер слайду 8

ПЕРЕВІРКА. «Магічні» квадрати.  Спробуй розгадати «таємницю» квадратів.4 9 2    3 8 13 5 7     2 4 68 1 6     7 0 5 Сума чисел у кожному горизонталь-ному і вертикальному (а іноді й най-довших діагональних) рядах однакова.

Номер слайду 9

Перший квадрат: сума чисел по діагоналі, вертикалі, зверху донизу дорівнює 15. Другий квадрат: сума чисел справа наліво, згори донизу, по діагоналі дорівнює 12.

Номер слайду 10

РОБОТА У ЗОШИТАХ Хвилинку каліграфії — негайно! Запишемо цифри красиво та охайно. Клас працює, клас притих.

Номер слайду 11

«Конкурс повітряних зміїв»

Номер слайду 12

Хлопці : Дівчатка :

Номер слайду 13

Хлопці : Перевірка ( дівчатка) : 6 + 7 - 5 + 27 - 15 + 27 - 19 = 2811 - 6 + 7 - 4 + 56 - 49 + 19 - 7 + + 44 - 8 = 63

Номер слайду 14

6 вересня 28 63 Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 15

Завдання 1. Добери і доповни короткий запис задачі. Розв'яжи задачу усно. Склади і розв'яжи обернену задачу. Задача У похід вирушив загін, у якому було 16 хлопчиків, а дівчаток на 7 менше. Скільки дівчаток вирушило в похід?

Номер слайду 16

Обернені задачі – це задачі, у яких описаний один і той самий сюжет, містяться одні й ті самі числа, але в одній певне число – шукане, а в іншій – дане. Які задачі називаються оберненими?

Номер слайду 17

Задача. Хл. - 16 д. Дівч. - ? д., на 7 менше Розв’язання 16 - 7 = (дівч.)Відповідь: дівчаток виру-шило в похід.

Номер слайду 18

Обернена задача В похід вирушив загін, у якому було 9 дівчаток, а хлопчиків на 7 більше. Скільки хлопчиків вирушило в похід?

Номер слайду 19

Обернена задача Дівч. - 9 д. Хлоп. - ? д., на 7 більше Розв’язання 9 + 7 = 16 (хл.)Відповідь: в похід вирушили 16 хлопчиків.

Номер слайду 20

Завдання 2 Склади за короткими записами задачі про дітей, які грали в м'яч. Чи є ці задачі взаємно оберненими? Задача 1 ) На спортивному майданчику в м'яча грали 13 дітей. До них приєдналось ще 6 дітей. Скільки всього дітей грало на спортивному майданчику в м'яча?

Номер слайду 21

Номер слайду 22

2) Спочатку на спортивному майданчику грало в м'яча 6 ді-тей. Коли до них приєдналися ще діти, то всього стали грати в м'яча 13 дітей. Скільки дітей приєдналося?

Номер слайду 23

Номер слайду 24

3) На спортивному майданчику діти грали у м'яча. Коли прибігли 6 дітей, то їх стало грати у м'яча 13. Скільки було дітей на майдан-чику спочатку?

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Це взаємно обернені задачі.

Номер слайду 27

Весела руханка

Номер слайду 28

 Завдання 3. На форзаці підручника добери опорну схему до задачі. Виконай короткий запис задачі, поясни і доповни подану схему. Прокоментуй розв'язання задачі за схемою аналізу. Задача У першому наметі було 8 туристів, у другому - 6, а в третьому - 4. Скільки всього туристів було у трьох наметах?

Номер слайду 29

І нам. - 8 т. ІІ нам. - 6 т. ІІІ нам. - 4 т. Всього - ? т. Розв’язання 8 + 6 + 4 = 18 (т.)Відповідь: у трьох наметах всього біло 18 туристів.

Номер слайду 30

Завдання 5. Скориставшись схемами, поясни обчислення частинами двома способами. Знайди значення виразів. 45 - 27 = (45 - 5) - 22 = 40 - 22 = 18        /\      5 2245 - 27 = (45 -25) - 2 = 20 - 2 = 18        /\    25 2

Номер слайду 31

36 + 28 = (36 + 4) + 24 = 40 + 24 = 64         /\       4 2436 + 28 = (36 + 20) + 8 = 56 + 8 = 64         /\    20 8

Номер слайду 32

Самостійна робота. Дівчатка. Хлопці

Номер слайду 33

Перевірка ( дівчатка) : 72, 27, 92, 18. Хлопці : 6, 74, 27, 94.

Номер слайду 34

Завдання  6. Згадай правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Знайди невідомі компоненти в істин-них рівностях.35 - ? = 18, 35 - 18 = 1735 - 17 = 18

Номер слайду 35

? • 3 = 12 ? + 26 = 31, 15 : ? = 5 ? - 44 = 27, ? : 2 = 7

Номер слайду 36

Підведення підсумкіа. На уроці я:дізнався…зрозумів…навчився…найбільший мій успіх – це…найбільші труднощі я відчув…я не вмів, а тепер умію…я змінив своє ставлення до…на наступному уроці я хочу…

Номер слайду 37

Домашнє завдання С. 9, завдання № 7, 8.

Номер слайду 38

Перевірка. Завдання 7. Порівняй числа. На скільки одне число більше за інше? менше від іншого? У скільки разів більше? менше? 32 ? 4    3 ? 27  2 ? 12    24 ? 3  32 > 4 на 28 32 - 4=2832 > 4 у 8 разів 32 : 4 = 8

Номер слайду 39

Завдання 8. Виправ помилки у визначенні порядку виконання дій. 1     2    3     455 - 35 : 7 + 32 : 8 = 3     1    4     255 - 35 : 7 + 32 : 8 =

Номер слайду 40

1   2   3   456 : 7 : 4 • 9 : 6= 1   2   3   456 : 7 : 4 • 9 : 6=

Номер слайду 41

«Математика» для 3 класу (у 2-х частинах) (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко) Тема уроку. « Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної. » Мета: узагальнити й систематизувати знання про просту задачу; вправлятися у складанні обернених задач; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, узагальнення.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
11880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку