Цікаві завдання для повторення матеріалу, для усного рахунку.
Додавання і віднімання виду: 52+6, 76 -2.
Місце в системі етапів уроку:
ознайомлення з новим матеріалом;
актуалізація опорних знань учнів;
закріплення вивченого матеріалу.
Очікувані результати:
знаходити значення математичних виразів;
зіставляти одержаний результат обчислення з прогнозованим;
виконувати перевірку правильності лічби;
визначати числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання;
утворювати натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці;
знаходити помилки у математичних обчисленнях, усувати їх, виконуючи необхідні дії.Легко редагувати, доповнити іншими прикладами.
1 слайд.
Математика. Додавання і віднімання в межах 100. Усний рахунок.
Додавання і віднімання виду: 52+6, 76-2.
2 слайд.
Нумерація чисел.
Назви сусідів чисел: 35 ; 42 ; 76 ; 30 ; 89 ; 58.
34 35 36; 41 42 43; 75 76 77; 29 30 31; 88 89 90;
57 58 59.
3 слайд.
Обчислення в межах 10.
Допоможи краплинці потрапити на хмаринку.
Обчислити числові ланцюжки:
3 + 6 – 4 + 2 = 7; 7 – 5 + 6 – 1 =7.
4 слайд.
Склад чисел 9, 10.
Доповнити числа до 10: 3 і 7, 8 і 2, 5 і 5, 1 і 9, 4 і 6.
Доповнити числа до 9: 8 і 1, 6 і 3, 2 і 7, 4 і 5.
5 слайд.
Повтори алгоритм додавання: 54+5=59.
Розкладаємо 54 на суму розрядних доданків: 50+4. Додаємо 5.
Одиниці додаємо до одиниць: 4+5=9; 50+9=59
6 слайд.
Повтори алгоритм віднімання: 47-2=45.
Розкладаємо 47 на суму розрядних доданків: 40+7.
Віднімаємо 2.
Віднімаємо від одиниць одиниці: 7-2=5; 40+5=45.
7 – 19 слайди.
Знайди правильну відповідь.
Вибрати колір цеглинки з правильною відповіддю.
Можна назвати число або ір цеглинки.
Тестові завдання.
7 слайд. 65 – 3 = 62
8 слайд. 87 – 4 = 83
9 слайд. 25 + 3 = 28
10 слайд. 62 + 7 = 69
11 слайд. 98 – 6 = 92
12 слайд. 31 + 8 = 39
13 слайд. 39 – 5 = 34
14 слайд. 26 – 2 = 24
15 слайд. 44 + 4 = 48
16 слайд. 53 + 5 = 58
17 слайд. 49 – 3 = 46
18 слайд. 98 – 7 = 91
19 слайд. 77 + 2 = 79
20 слайд.
Молодці!!!
Завдання можна змінювати чи доповнювати. Презентацію можна використовувати неодноразово.
Час проведення: 5 –7 хвилин.