Урок : Математика
Форма: Групова робота і парна
Тема: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1
Мета: Формувати в учнів обчислювальні навички, актуалізувати уявлення про суть додавання і віднімання, закріпити знання складу чисел, ознайомити учнів із таблицею додавання та віднімання числа 1, формувати навички додавання і віднімання нуля, віднімання однакових чисел; розвивати в учнів логічне мислення.
Обладнання: лічильні палички, роздатковий матеріал (будиночки, рукавички, розрізані цифри)
Методика: «Знайдіть свою пару», «Відгадайте загадку», «Знайдіть сусідів чисел», «Полічи фігури», «Відтвори цифровий ряд»
ЗАВДАННЯ
ЗАВДАННЯ 1. «Ялинка». (Робота в групах. Кожній групі роздається ялинка, на котрій потрібно буде порахувати фігури) Кожна група отримає такі фігури, в яких треба буде записати відповідну цифру. Порахуйте, скільки всього ви бачите трикутників, квадратів та кіл. І запишіть у свої фігури.
(По закінченню цього завдання учитель перевіряє виконане завдання. Просить групи підняти фігури по-черзі, в яких зображено відповідні цифри)
ЗАВДАННЯ 2. «Знайдіть свою пару» (Ділимо учнів на 2 групи. Одній групі роздаємо рукавички з прикладами, а іншій групі – з відповіддю. Починаємо з групи, в якій написано приклади. Якщо учень знайшов свою пару в іншій групі – вони сідають разом, потім інший – з наступної групи шукає собі пару і т.д. Ми розсаджуємо дітей за утвореними парами і виконуємо завдання № 3
ЗАВДАННЯ 3. Гра «Знайди сусідів чисел» (робота в парах). Вчитель видає на кожну парту будиночки, в яких треба написати наступне і попереднє число. Після закінчення роботи кожна пара вивішує свій результат на дошку.
ЗАВДАННЯ 4. «Відгадай загадку» (Робота в парах. Після того, як діти прослухали загадку і відклали відповідну кількість паличок, вони повинні подивитися на сусіда, з яким працює в парі і порахувати кількість паличок. Якщо кількість паличок співпала – діти встають, тримаючись за руки)
Послухайте уважно вірш і за допомогою лічильних паличок порахуйте, скільки звірів було в лісі. Одна тваринка – 1 паличка.
Зимовим лісом білка мандрувала
Друзів там вона шукала.
Спочатку лисичку-сестричку знайшла
А потім далі лісом пішла.
Назустріч зайчик до білки прибіг,
Ведмедик до них спішив з усіх ніг.
Покликала в гості вона ще вовка,
А потім лося і ще їжака.
Скільки тваринок є в лісі? Скажи!
І одного із них покажи.(Та пара, яка співпала показують іншим одну з тварин, яка була у загадці, а інші повинні її відгадали)
ЗАВДАННЯ 5. (Робота в групах)
- Діти, подивіться, що сталося із цифрами. Їх хтось розрізав. Давайте ми з вами їх відтворимо.
|
|