Математика. Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1

Про матеріал
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Завдання для групової роботи.
Перегляд файлу

Урок : Математика

Форма: Групова робота і парна

Тема: Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 1

Мета: Формувати в учнів обчислювальні навички, актуалізувати уявлення про суть додавання і віднімання, закріпити знання складу чисел, ознайомити учнів із таблицею додавання та віднімання числа 1, формувати навички додавання і віднімання нуля, віднімання однакових чисел; розвивати в учнів логічне мислення.

Обладнання: лічильні палички, роздатковий матеріал (будиночки, рукавички, розрізані цифри)

Методика: «Знайдіть свою пару», «Відгадайте загадку», «Знайдіть сусідів чисел», «Полічи фігури», «Відтвори цифровий ряд»

 

ЗАВДАННЯ

ЗАВДАННЯ 1. «Ялинка». (Робота в групах. Кожній групі роздається ялинка, на котрій потрібно буде порахувати фігури) Кожна група отримає такі фігури,                           в яких треба буде записати відповідну цифру. Порахуйте, скільки всього ви бачите трикутників, квадратів та кіл. І запишіть у свої фігури.     

 

  ­­

                                                                                                                                                  

 

 

 

(По закінченню цього завдання учитель перевіряє виконане завдання. Просить групи  підняти фігури по-черзі, в яких зображено відповідні цифри)

ЗАВДАННЯ 2.  «Знайдіть свою пару» (Ділимо учнів на 2 групи. Одній групі роздаємо рукавички з прикладами, а іншій групі – з відповіддю. Починаємо з групи, в якій написано приклади. Якщо учень знайшов свою пару в іншій групі – вони сідають разом, потім інший – з наступної групи  шукає собі пару і т.д. Ми розсаджуємо дітей за утвореними парами і виконуємо завдання № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 3. Гра «Знайди сусідів чисел» (робота в парах). Вчитель видає на кожну парту будиночки, в яких треба написати наступне і попереднє число. Після закінчення роботи кожна пара вивішує свій результат на дошку.

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 4. «Відгадай загадку» (Робота в парах. Після того, як діти прослухали загадку і відклали відповідну кількість паличок, вони повинні подивитися на сусіда, з яким працює в парі і порахувати кількість паличок. Якщо кількість паличок співпала – діти встають, тримаючись за руки)

Послухайте уважно вірш і за допомогою лічильних паличок порахуйте, скільки звірів було в лісі. Одна тваринка – 1 паличка.

Зимовим лісом білка мандрувала

Друзів там вона шукала.

Спочатку лисичку-сестричку знайшла

А потім далі лісом пішла.

Назустріч зайчик до білки прибіг,

Ведмедик до них спішив з усіх ніг.

Покликала в гості вона ще вовка,

А потім лося і ще їжака.

Скільки тваринок є в лісі? Скажи!

І одного із них покажи.(Та пара, яка співпала показують іншим одну з тварин, яка була у загадці, а інші повинні її відгадали)

 

ЗАВДАННЯ 5. (Робота в групах)

- Діти, подивіться, що сталося із цифрами. Їх хтось розрізав. Давайте ми з вами їх відтворимо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Яку цифру можна утворити, якщо з’єднати одну цифру з першої групи одну цифру і з другої групи одну цифру? (з першої групи «0», а з другої групи «1». Отримаємо цифру 10) .
  • Яких літер не вистачало в нашому ряду? (4,5)
docx
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку