I варіант
1.Розв'яжіть задачу.
Учні першої школи зібрали 470 кг яблук, учні другої – на 150 кг більше, а учні третьої школи – на 168 кг менше, ніж учні другої школи. Скільки кілограмів яблук зібрали учні третьої школи?
Ішк. - 470 кг яб.
ІІшк. - ? на 150 кг більше
ІІІшк. - ? на 168 кг меньше
2. Обчисли письмово. Виконай перевірку.
469 – 258 = 496 + 155 =
3. Обчислити:
748 – (329 +201) =
4. Знайди значення лише тих виразів , у яких потрібно знайти суму.
253 + 398 =
857 – 138 =
807 – 469 =
457 + 246 =
5. Встав пропущені числа
7м50см+140см =
640 м - 350м =
6. Розв’яжи рівняння
315 - х = 470
7. Накресліть три відрізки. Перший завдовжки 6 см, другий – у 2 рази коротший від першого, а третій - на 3 см довший від першого.
8. Запиши трицифрове число за допомогою цифр 3, 6, 7, у якому цифра десятків більша цифри одиниць у 2 рази.
II варіант
1.Розв'яжіть задачу.
З першої ділянки зібрали 650 кг огірків, з другої – на 286 кг більше, а з третьої - на 390 менше, ніж із другої. Скільки кілограмів огірків зібрали з третьої ділянки?
Ід. - 650 кг ог.
ІІд. - ? на 286 кг більше
ІІІд. - ? на 390 кг меньше
2. Обчисли письмово. Виконай перевірку.
274 + 375 = 976 – 529 =
3. Обчисли:
( 647 – 238 ) + 346 =
4. Знайди значення лише тих виразів , у яких потрібно знайти суму.
196 + 367 =
835 – 276 =
905 – 228 =
589 + 237 =
5. Встав пропущені числа
4м50см - 175см =
740 м - 256м =
6. Розв’яжи рівняння
х + (256 + 164) = 510
7. Накресліть три відрізки. Перший завдовжки 9 см, другий – у 3 рази коротший від першого, а третій - на 2 см довший від першого.