Математика. Повторюємо свої досягнення з теми: «Прийоми додавання і віднімання чисел в межах 10»

Про матеріал
Тема уроку: Повторюємо свої досягнення з теми: «Прийоми додавання і віднімання чисел в межах 10» Мета тематичного дня: закріплювати знання натурального ряду чисел; формувати навички правильного каліграфічного письма цифр та знаків; навчати дітей складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання; розвивати й удосконалювати обчислювальні навички; продовжувати формувати у дітей уміння порівнювати числа в межах 10; формувати вміння складати і розв’язувати задачі за малюнком; закріплювати знання про геометричні фігури, аналізувати зображення, виділяти у них геометричні фігури; розвивати математичне мовлення, дрібну моторику, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення; прищеплювати інтерес до вивчення математики; виховувати любов до рідного краю, бажання досліджувати його історію.
Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня  У кожного свій найкращий рідний край     

Тема уроку: Повторюємо свої досягнення з теми: «Прийоми додавання і віднімання

чисел в межах 10»

Мета тематичного дня:  закріплювати знання натурального ряду чисел; формувати

навички правильного каліграфічного письма цифр та знаків; навчати дітей складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання; розвивати й удосконалювати обчислювальні навички; продовжувати формувати у дітей уміння порівнювати числа в межах 10; формувати вміння складати і розв’язувати задачі за малюнком; закріплювати знання про геометричні фігури, аналізувати зображення, виділяти у них геометричні фігури; розвивати математичне мовлення, дрібну моторику, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення; прищеплювати інтерес до вивчення математики; виховувати любов до рідного краю, бажання досліджувати його історію.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки

Утворює рівності на основі складу чисел 2–10

Порівнює об’єкти навколишнього світу за однією ознакою

Класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

Читає і записує числа (1–10) – словами і цифрами

Утворює числа 2–10 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

Порівнює числа в межах 10, використовуючи знаки >, <, =

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Співвідносить цифру з її зображенням

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2–10

Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат, п’ятикутник

Конструює об’єкт із запропонованих геометричних фігур

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вправа «Український настрій»

Зобразіть ваш настрій на портретах українки та українця.

Похожее изображение depositphotos_191243072-stock-illustration-animation-portrait-young-ukrainian-girl

 

ІІ. Етап цілепокладання

Поетична хвилинка

Як не любить той край

Як не любить той край,

Де вперше ти побачив

Солодкий дивний світ,

Що ми звемо життям,

Де вперше став ходить

І квіткою неначе

В його теплі зростав

І усміхавсь квіткам!

                        (В.Сосюра)

Кожне місто та село України має свою історію, свої легенди, своїх видатних людей.

Метод «Асоціативний кущ»

Урок 95. Словосполучення в групі підмета і групі присудка

Оголошення теми та мети уроку

  Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся багато цікавого про ваш рідний край, а ще закріпите додавання і віднімання в межах 10.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

МАТЕМИАТИКА РАЗОМ З ДРУГОМ

Гра «Знайди на карті»

Зафарбуйте свою область.

unnamed (1)

На карті своєї області зафарбуйте свій район або ОТГ.

Усна лічба

Розв’язати приклади і поставити у порядку зростання. Прочитати словосполучення

РІДНИЙ КРАЙ

  Що ми називаємо рідним краєм?

  Рідний край — це та частина України, де ми народилися і живемо.

У кожної людини є свій рідний край. Немає такої людини, яка не любила б рідний край, не прагнула б прославити його своїм талантом, корисними справами, залишити добру пам’ять про себе.

  Як ви можете прославити свій рідний край?

  Як прославляють його ваші батьки, родичі?

Робота з підручником. Вправа 1-2

МАТЕМАТИКА ПИСЬМОВО

Каліграфічна хвилинка

Записуємо цифри, що є роком заснування вашого населеного пункту.

Робота з підручником. Вправа 3-4

Фізкультхвилинка з відеосупроводом

МАТЕМАТИКА САМОСТІЙНО

Вправа «Будинки моєї вулиці»

Назвіть своє адресу проживання. Вулицю та номер будинку.

Тепер оберіть відповідну цифри і заселіть свій будинок жителями.

Наприклад, дитина проживає у будинку 79. Тому вона обирає склад числа 7 і 9

F:\Початкові класи\1 клас\Математика Листопад 1 клас\Урок №29\1klass-9.jpg

Інтерактивна вправа. Тренажер – лего

https://www.youtube.com/watch?v=ZbSNjUYwx7o&t=2s

діти мають скласти вежу лего, а потім вчитель перевіряє правильність по кольорам

Інтерактивна вправа.

Кожен хто виконав правильно отримує фото важливого чи пам’ятного місця вашого населеного пункут.

https://learningapps.org/5705342

МАТЕМАТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Математичні задачі.

Про які свята йшлося у задачах. Обери малюнки до свят, які згадувалися у задачах і розташуй їх згідно календаря.

  1. Бабуся Мотря пофарбувала 5 крашанок, а бабуся Марія 4. Скільки всього пофарбували крашанок бабусі разом?
  2. 6 січня діти ходять та колядують по селі. 10 друзів зібралися на колядування. Серед колядників був 1 скарбник, і міхоноша, 1 звіздар, 3 ангели. Решта були пастушками. Скільки дітей були у костюмах пастушків?
  3. Наталочка збирає букет на свячення до церкви 14 серпня. В букет дівчинка поклала 1 голівку маку, 3 гілки петрового багога, 2 жоржини та 3 чорнобривці. Скільки всього квітів було у букеті?

4. Софійка та Петрик разом пішли рвати татарське зілля (аїр). Петрик знайшов 4 рослини, а Софійка 3. Скільки всього татарського зілля назбирали діти?

Робота з фото світлинами. Створення колективного колажу

Фото, які діти отримали за інтерактивну вправу мають впізнати і назвати. Потім приклеїти на великий ватман.

  • В основі всіх будівель геометричні фігури.

Робота з геометричними фігурами

Визначить, які геометричні фігури зображені на малюнку. Порахуйте кількість кожної.

F:\Початкові класи\1 клас\Математика Листопад 1 клас\Урок №29\depositphotos_43303009-stock-illustration-small-house-with-the-firs.jpg

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Робота з лего

Червона цеглинка – ні, зелена цеглинка – так. Питання по одному будуть з’являтися на слайді.

  • Ми живемо в Україні?
  • Ми живемо у Рівненській області?
  • Наше село/місто називається …
  • Головна вулиця має назву …
  • Школа знаходиться на вулиці …
  • В нас протікає річка Дніпро?
  • Біля нас є озеро …
  • Чи любите ви свій край?

Метод «Шість капелюхів». Критичне мислення

Білий. Про що дізналися на уроці? Яка нова інформація була для вас?

Червоний. Які почуття у вас викликав наш сьогоднішній урок?

Чорний. Що не сподобалося на уроці? Що ви не змогли або не зрозуміли як робити?

Жовтий. Що сподобалося на уроці? Що зробили найкраще, найшвидше?

Зелений. Що на уроці ви б змінили? Чого не вистачило вам на уроці?

Синій. Які знання ви візьме надалі у своє життя з нашого уроку?

Рефлексія. Шкала само оцінювання

Перший стовпчик мій настрій в кінці уроку

Другий тему уроку я засвоїв…

Кожен учень отримує два смайлика і має зробити само оцінювання. Не потрібно дітям підказувати, вони навчаються це робити. Нехай чіпляють там де хочу. Кільком учням можна поставити питання. Чому смайлик саме тут.

C:\Users\777\Pictures\0100i67o-d26e.png

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
5 липня 2022
Переглядів
736
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку