Математика "Розв’язування задач."

Про матеріал
Формувати вміння і навички розв’язувати задачі. Закріплювати очислювальні навички додавання і віднімання числа з переходом через десяток шляхом поділу числа на відповідні доданки. Розвивати логічне мислення, закріплювати каліграфічне письмо. Сприяти розвитку пам’яті, вміння аналізувати, робити висновки.
Перегляд файлу

Урок математики

1 клас

 

Тема. Розв’язування задач.

Мета.

  •          Формувати вміння і навички розв’язувати задачі.
  •          Закріплювати очислювальні навички додавання і віднімання числа з переходом через десяток шляхом поділу числа на відповідні доданки.
  •          Розвивати логічне мислення, закріплювати каліграфічне письмо.
  •          Сприяти розвитку пам’яті, вміння аналізувати, робити висновки.

 

 

Хід уроку

 

Організаційний момент.

 

І сувора, й солов’їна

Математика- країна.

Праця тут іде завзята,

Вмій лиш спритно рахувати.

 

  •           Сьогодні нас чекає мандрівка в казку, а яку відгадайте.

 

Перед вовком не дрижав,

Від ведмедя не втікав, 

А лисиці на зубок

Все ж попався… (Колобок).

 

Відправляємося разом з Колобком по математичним доріжкам.

Як будемо працювати, щоб урок пройшов успішно? (Разом, дружно, слухати один одного і вчителя, бути уважним, вміти домовлятись).

 

Ось назустріч Колобку Зайчик.

  •           Якщо розв'яжеш завдання, далі сміло побіжиш.

 

Усний рахунок.

Завдання від Зайця (на екрані).

  •           Так, ми виконали це завдання і ще в зайця є інше завдання.

 

Каліграфічна хвилинка.

  •           Напиши, Колобку, найбільше число яке ти бачиш на екрані. Я побачу як ти вмієш писати.

 

Робота в парах.

Учні пишуть по 5 чисел, потім сусіди обмінюються зошитами, вибирають найкраще число і обводять олівцем.

Заєць відпускає Колобка.

 

Фізкультхвилинка. (відео)

 

Ось біжить Колобок по дорозі і зустрічає Вовка.

  •           Колобок, Колобок, я тебе з'їм, якщо ти не виконаєш моє завдання.
  •           Яку тему ми вивчали на попередньому уроці? Назви одним словом. (Задачі)
  •           Слухай завдання.

 

Цікаві задачі. Мозковий штурм.

 

  •        Ти, ще й я, ще й ми з тобою. Скільки всього нас? (2)
  •        На день народження до мене прийшли друзі. Їх було троє. Дві тарілки вже на столі. Скільки ще тарілок треба поставити? (2)
  •        Один зайчик три білочки прибирали в класі. Один зайчик і дві білочки пішли додому. Скільки тварин залишилося? Хто залишився? (Одна білочка).

 

  •           Відпускаю Колобка. Виконали ви завдання правильно.

 

Фізкультхвилинка. (відео)

 

Знову він іде в дорогу, а назустріч клишоногий. Котиться Колобок і зустрічає Ведмедя.

 

  •           Колобок, Колобок я тебе з'їм.

 

  •           Діти врятуємо Колобка від ведмедя? Врятуємо.

 

Робота за підручником. (ст. 132, №2)

 

Що ти знаєш про такі задачі? Перевірка другої задачі.

 

Покотився Колобок радий радесенький, що в нього стільки друзів і всі йому допомагають.

  •           А чий це рудий хвостик мелькає у кущах?
  •           Діти, пам'ятаєте як закінчилася казка? Давайте змінимо кінцівку.
  •           Лисичко, дай нам завдання.

 

Творча робота над задачею. Гра мікрофон.

 

Робота з підручником №3, ст. 132 (Діти підбирають своє число, розв'язують, перевіряємо.)

 

 

Підсумок уроку.

 

Колобка ми врятували, діду з бабою віддали.

  •           Як ми працювали? (Дружно).
  •           Без друга в житті туго. Як ти розумієш прислів'я?
  •           Який настрій у Колобка?
  •           Що ти йому можеш порадити?
  •           Намалюй свій настрій, посміхнися.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 серпня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку