Урок математики "Досліджуємо складові задач."

Про матеріал
Закріпити знання і уміння додавати і віднімати в межах 100. Формувати вміння і навички розв'язувати задачі. Ознайомити з поняттям “Обернені задачі”. Сприяти розвитку пам'яті, вміння аналізувати, робити висновки. Виховувати вміння працювати в колективі, в парі. Виховувати уважність, охайність записів.
Перегляд файлу

 

Урок математики

1 клас

 

Тема. Досліджуємо складові задач.

Мета.

  •          Закріпити знання і уміння додавати і віднімати в межах 100.
  •          Формувати вміння і навички розв'язувати задачі.
  •          Ознайомити з поняттям “Обернені задачі”.
  •          Сприяти розвитку пам'яті, вміння аналізувати, робити висновки.
  •          Виховувати вміння працювати в колективі, в парі.
  •          Виховувати уважність, охайність записів.

 

 

Хід уроку

 

Організаційний момент.

 

Їдемо на поїзді. Попереду великий шлях. Спочатку ми прибудемо на станцію Каліграфічна, потім на зупинку імені Математичного диктанту. Потім станція Пояснення і Повторення.

Станція - Самостійка, далі зупинка Підсумкова. Обов'язково будемо відпочивати.

 

Станція Усний рахунок.

(На екрані поїзд з ланцюжком прикладів)

(Діти передають прапорець тому, хто далі розв'язує приклад.)

 

Станція Каліграфія.

Завдання:

  •           Напишіть найбільше число, яке ви бачите на екрані, потім попереднє і наступне.
  •           Підкресліть два числа написаних найкраще.
  •           Так каліграфічно пишемо в зошиті до кінця уроку.

 

 Станція Математичний диктант.

  •        Знайди різницю двох чисел 45 і 20, 64 і 4.
  •        Знайди суму двох чисел 52 і 30, 7 і 40.
  •        Запиши число в якому 7 десятків і 5 одиниць, 3 десятки і 1 одиниця.
  •        Запиши число менше від 50 на 3.
  •        Запиши число більше від 20 на 7.

 

Робота в парі.

  •           Перевіряємо. Учні обмінюються зошитами і виправляють помилки.

 

Станція Відпочинку.

Фізкультхвилинка. (Відео)

 

Станція Пояснювальна.

  •        Робота з підручником с. 133 № 2

Було - 27 д.

Використала - 6 д.

Залишилось - ? д.

(Вчитель пояснює що таке обернена задача.)

 

Було - ? д.

Використала - 6 д.

Залишилось - 21 д.

 

  •           Чи можна скласти ще одну обернену задачу? (Учні складають іншу обернену задачу).
  •           Що ти запам'ятав про обернені задачі?

 

Станція Відпочинку.

Фізкультхвилинка. (Відео)

 

Станція Самостійна.

Робота з підручником с.133, №4

Гра https://www.baamboozle.com/classic/2496753/1

(Діти розв'язують, а потім перевіряють з поясненням).

 

Мозковий штурм.

Цікаві задачі.

Задача №1

Якось вихідного дня пішли Журавель і Лисиця в дитячий парк розваг.

Набігалися, накаталися, аж змокріли.

Вирішили поласувати морозивом.

Журавель склював чотири пачки, а Лисичка злизала на три пачки більше.

Скільки пачок морозива з'їли Лисичка і Журавель?

 

Подумай!

  •        Чи правильно вчинили друзі?
  •        Як уберегти своє здоров'я?
  •        Які прислів'я і приказки про здоров'я ти знаєш? Розкажи.
  •        Придумай кінець до цієї історії.

 

Задача №2

Щедра дівчинка Наталочка у нас,

Принесла аж 10 яблучок у  клас.

Двоє Юлі віддала,

Двоє Толі подала.

Одне дала їжачкові,

Ще одненьке - хом'ячкові,

Сьомим вчительку вгостила,

Восьме Надя попросила.

Подивилась у портфель -

Скільки ж яблучок тепер залишилося Наталі?

 

Подумай!

  •        Що ви скажете про дівчинку?
  •        А чи є у вас друзі? Кого можна назвати справжнім другом?
  •        Якби у вас було чарівне яблучко, яке виконує будь-яке ваше бажання, кому б ви його віддали і що загадали?

 

Станція Підсумкова.

Гра Мікрофон. Учитель-учень.

  •           На уроці я повторив…
  •           Я вивчив…
  •           Я запам'ятав…
  •           Я дізнався…
  •           Мені було цікаво…
  •           Намалюй свій настрій…
  •           Усміхнися!...

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 серпня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку