Урок математики
1 клас
Тема. Досліджуємо складові задач.
Мета.
Хід уроку
Організаційний момент.
Їдемо на поїзді. Попереду великий шлях. Спочатку ми прибудемо на станцію Каліграфічна, потім на зупинку імені Математичного диктанту. Потім станція Пояснення і Повторення.
Станція - Самостійка, далі зупинка Підсумкова. Обов'язково будемо відпочивати.
Станція Усний рахунок.
(На екрані поїзд з ланцюжком прикладів)
(Діти передають прапорець тому, хто далі розв'язує приклад.)
Станція Каліграфія.
Завдання:
Станція Математичний диктант.
Робота в парі.
Станція Відпочинку.
Фізкультхвилинка. (Відео)
Станція Пояснювальна.
Було - 27 д.
Використала - 6 д.
Залишилось - ? д.
(Вчитель пояснює що таке обернена задача.)
Було - ? д.
Використала - 6 д.
Залишилось - 21 д.
Станція Відпочинку.
Фізкультхвилинка. (Відео)
Станція Самостійна.
Робота з підручником с.133, №4
Гра https://www.baamboozle.com/classic/2496753/1
(Діти розв'язують, а потім перевіряють з поясненням).
Мозковий штурм.
Цікаві задачі.
Задача №1
Якось вихідного дня пішли Журавель і Лисиця в дитячий парк розваг.
Набігалися, накаталися, аж змокріли.
Вирішили поласувати морозивом.
Журавель склював чотири пачки, а Лисичка злизала на три пачки більше.
Скільки пачок морозива з'їли Лисичка і Журавель?
Подумай!
Задача №2
Щедра дівчинка Наталочка у нас,
Принесла аж 10 яблучок у клас.
Двоє Юлі віддала,
Двоє Толі подала.
Одне дала їжачкові,
Ще одненьке - хом'ячкові,
Сьомим вчительку вгостила,
Восьме Надя попросила.
Подивилась у портфель -
Скільки ж яблучок тепер залишилося Наталі?
Подумай!
Станція Підсумкова.
Гра Мікрофон. Учитель-учень.