МАТЕМАТИКА
за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П »
для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
І семестр
5год на тиждень
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Примітка |
|
||
№ |
№ |
Проведення |
Скорегована |
|
||
Д.з. |
|
|||||
Повторення вивченого в 2 класі |
||||||
1 |
|
1.09 |
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. (№1-10, с.3-5) |
с.5 №9,10 |
|
2 |
|
2. 09 |
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. (№11-18, с.5-6) |
с.6 №17,18 |
|
3 |
|
5. 09 |
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. (№19-27, с.6-7) |
с.7 №26,27 |
|
4 |
|
6. 09 |
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№28-36, с.7-8) |
|
|
5 |
|
7. 09 |
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. (№37-45, с.8-9) |
с.9 №44,45 |
|
6 |
|
8. 09 |
|
Дослідженння навченості учнів «Нумерація чисел першоі сотні. Час. Відрізок» |
|
|
7 |
|
9. 09 |
|
Корекційна робота. Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. (№46-52, с.10-11) |
с.11 №51,52 |
|
8 |
|
12.09 |
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. Корекція знань (№53-60, с.11-12) |
с.12 №59,60 |
|
9 |
|
13.09 |
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. Корекція знань (№61-73, с.12-14)
|
С. 14, № 72-73 |
|
10 |
|
14.09 |
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. Корекція знань (№74-83, с.14-15) Перевірити обчислювальні навички |
с.15 №82,83 |
|
11 |
|
15.09 |
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. (№84-91, с.15-16)
|
с.16 №90,91 |
|
12 |
|
16.09 |
|
Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. Корекція знань (№92-100, с.16-18)
|
с.17,18 №99,100 |
|
13 |
|
19.09 |
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. Самостійна робота 2 Кут. Крапка та периметр прямокутників». (№101-112, с.18-19) |
с.19 №111,112 |
|
14 |
|
20.09 |
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. (№113-121, с19-21) |
|
|
15 |
|
21.09 |
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. (№122-130, с.21-22) |
с.22 №129,130 |
|
16 |
|
22.09 |
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (№131-139, с.22-23) |
с.23 №138,139 |
|
17 |
|
23.09 |
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. (№140-149, с.23-24) |
с.24 №148,149 |
|
18 |
|
26.09 |
|
Діагностувальна робота 1. Повторення вивченого у 2 класі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Табличне множення і ділення
|
|
|||||
19 |
|
27.09 |
|
Аналіз діагностичної роботи . Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. (№150-160, с.25-26) |
|
|
20 |
|
28.09 |
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. (№161-169, с.26-28) |
с.28 №168,169 |
|
21 |
|
29.09 |
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. (№170-179, с.28-29) |
с.29 №178,179 |
|
22 |
|
30.09 |
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. (№180-188, с.29-31) |
с.31 №187,188 |
|
23 |
|
3.10 |
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. (№189-199, с.31-32) |
с.32 №198,199 |
|
24 |
|
4.10 |
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. (№200-212, с.32-34) |
|
|
25 |
|
5.10 |
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. (№213-224, с.34-37)
|
с.37 №223,224 |
|
26 |
|
6.10 |
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. (№225-233, с.37-38)
|
с.38 №232,233 |
|
27 |
|
7.10 |
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. (№234-244, с.38-40)
|
с.40 №243,244 |
|
28 |
|
10.10 |
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. (№245-255, с.40-42) |
с.42 №254,255 |
|
29 |
|
11.10 |
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. (№256-265, с.42-43)
|
... |
|
30 |
|
12.10 |
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. (№266-274, с.43-45)
|
с.45 №273,274 |
|
31 |
|
13.10 |
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. (№275-283, с.45-47) |
..... |
|
32 |
|
14.10 |
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. (№284-294, с.47-48) |
с.48 №293,294 |
|
33 |
|
17.10 |
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. Самостійна робота (№295-305, с.48-50) |
..... |
|
34 |
|
18.10 |
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. (№306-314, с.51-52) |
с.52 №313,314 |
|
35 |
|
19.10 |
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. (№315-322, с.53-55) |
с.55 №321,322 |
|
|
|
|
|
|
с.56 №331,332 |
|
36 |
|
20.10 |
|
Діагностувальнана робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7. |
|
|
37 |
|
21.10 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. (№323-332, с.55-56) |
.... |
|
38 |
|
24.10 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
|
|
|
||||||
39 |
|
25.10 |
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. (№333-341, с.57-58 |
с.58 №340,341 |
|
40 |
|
31.10 |
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. (№342-351, с.58-60) |
с.60 №350,351 |
|
41 |
|
1.11 |
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. (№352-360, с.60-62) |
с.62 №359, 360 |
|
42 |
|
2.11 |
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. (№361-371, с.62-64) |
с.64 №370,371 |
|
43 |
|
3.11 |
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. (№372-381, с.64-66) |
.... |
|
44 |
|
4.11 |
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№382-390, с.67-68) |
с.68 №389,390 |
|
45 |
|
7.11 |
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№391-399, с.68-70) |
с.70 №398,399 |
|
46 |
|
8.11 |
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. (№400-409, с.70-71) |
с.71 №408,409 |
|
47 |
|
9.11 |
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. (№410-418, с.72-73) |
с.73 №417,418 |
|
48 |
|
10.11 |
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. (№419-427, с.73-75) |
..... |
|
49 |
|
11.11 |
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№428-437, с.75-77) |
с.77 №436,437 |
|
50 |
|
14.11 |
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота (№438-447, с.77-79)
|
С. 79 №446,447 |
|
51 |
|
15.11 |
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. (№448-456, с.79-80) Самостійна робота. |
с.80 №455,456 |
|
52 |
|
16.11 |
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. (№457-465, с.80-82) |
С. 82 №464,465 |
|
53 |
|
17.11 |
|
Діагностувальна робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9. |
.... |
|
54 |
|
18.11 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування рівнянь та їх перевірка. |
|
|
55 |
|
21.11 |
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. (№466-474, с.82-83) |
|
|
56 |
|
22.11 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів.
|
.... |
|
|
||||||
57 |
|
23.11 |
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. (№475-487, с.84-86) |
с.86 №486,487 |
|
58 |
|
24.11 |
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. (№488-501, с.87-89) |
... |
|
59 |
|
25.11 |
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази. (№502-511, с.89-91) |
с.91 №510,511 |
|
60 |
|
28.11 |
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. (№512-523, с.91-94) |
с.94 №522,523 |
|
61 |
|
29.11 |
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. (№524-535, с.94-96) |
с.96 №534,535 |
|
62 |
|
30.11 |
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. (№536-547, с.96-98) |
с.98 №546,547 |
|
63 |
|
1.12 |
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№548-557, с.98-100) |
... |
|
64 |
|
2.12 |
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. (№558-569, с.100-102) |
с.102 №568,569 |
|
65 |
|
5.12 |
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. (№570-579, с.102-103) |
с.103 №578, 579 |
|
66 |
|
6.12 |
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. (№580-589, с.104-105) |
с.105 №588,589 |
|
67 |
|
7.12 |
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№590-597, с.105-108) |
с.108 №596,597 |
|
68 |
|
8.12 |
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№598-606, с.108-110)
|
...
|
|
69 |
|
9.12 |
|
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. (№607-617, с.110-112) |
с.112 №616,617 |
|
70 |
|
12.12 |
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. (№618-627, с.112-113) |
с.113 №626,627 |
|
71 |
|
13.12 |
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№628-637, с.114-115) |
с.115 №636,637 |
|
72 |
|
14.12 |
|
Діагностувальна робота 4. Нумерація трицифрових чисел. |
|
|
73 |
|
15.12 |
|
Аналіз діагностувальної роботи Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Самостійна робота. (№638-646, с.115-116) |
... |
|
|
16.12 |
|
Розв’зання рівнянь. Задачі геометричного змісту |
|
|
|
75 |
|
19.12 |
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. (№647-657, с.116-118) |
с.118 №656,657 |
|
76 |
|
20.12 |
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. (№658-667, с.118-119) |
с.119 №666,667 |
|
77 |
|
21.12 |
|
Задачі геометричного змісту. (№668-674, с.119-121) |
с.121 №673,674 |
|
78 |
|
22.12 |
|
Додаткові завдання. Підсумок за І семестр.(№13-19, с.123-124) |
... |
|
79 |
|
23.12 |
|
Узагальнення і систематизація.
|
|
|
МАТЕМАТИКА
за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
ІІ семестр
5год на тиждень
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Примітка |
|
||
№ |
№ |
Проведення |
Скорего- вана |
|
||
Д.з. |
|
|||||
|
||||||
80 |
1 |
9.01 |
|
Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на розрядні доданки. Розв’язування задач (№ 1-11). |
|
|
81 |
2 |
10. 01 |
|
Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною (№ 12-24). |
|
|
82 |
3 |
11. 01 |
|
Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач (№ 25-36). |
|
|
83 |
4 |
12. 01 |
|
Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач (№ 37-46). |
|
|
84 |
5 |
13. 01 |
|
Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь (№ 47-58). |
|
|
85 |
6 |
16. 01 |
|
Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами (№ 59-66). |
|
|
86 |
7 |
17. 01 |
|
Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 67-78). |
|
|
87 |
8 |
18. 01 |
|
Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 79-89). |
|
|
88 |
9 |
19. 01 |
|
Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101). |
|
|
89 |
10 |
20. 01 |
|
Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101). |
|
|
90 |
11 |
23.01 |
|
Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування задач. |
|
|
91 |
12 |
24. 01 |
|
Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами (№ 102-110). |
|
|
92 |
13 |
25. 01 |
|
Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами |
|
|
93 |
14 |
26. 01 |
|
Розв’язування рівнянь. Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складанням виразу (№ 111-121). |
|
|
94 |
15 |
27. 01 |
|
Коло. Радіус і діаметр кола. Побудова кола. |
|
|
95 |
16 |
30. 01 |
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. |
|
|
96 |
17 |
31.01 |
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130). |
|
|
97 |
18 |
1.02 |
|
Діагностувальна робота № 5 "Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання" |
|
|
98 |
19 |
2.02 |
|
Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані |
|
|
99 |
20 |
3.02 |
|
Обчислення виразів зі змін¬ною. Розв’язування рівнянь і задач
|
|
|
100 |
21 |
6.02 |
|
Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змін¬ною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141).
|
|
|
Письмове додавання і віднімання |
||||||
101 |
22 |
7.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа. |
|
|
102 |
23 |
8.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152). |
|
|
103 |
24 |
9.02 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач (№ 153-162). |
|
|
104 |
25 |
10.02 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач (№ 163-172). |
|
|
105 |
26 |
13.02 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач |
|
|
106 |
27 |
14.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173—182). |
|
|
107 |
28 |
15.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. |
|
|
108 |
29 |
16.02 |
|
Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач |
|
|
109 |
30 |
17.02 |
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191). |
|
|
110 |
31 |
20.02 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 192-202). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 |
33 |
22.02 |
|
Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником (№ 203-212). |
|
|
113 |
34 |
23.02 |
|
Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником |
|
|
114 |
35 |
24.02 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222). |
|
|
115 |
36 |
27.02 |
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач (№ 223-231). |
|
|
116 |
37 |
28.02 |
|
Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач |
|
|
117 |
38 |
1.03 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач (№ 232-240). |
|
|
118 |
39 |
2.03 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Розв’язування задач. |
|
|
119 |
40 |
3.03 |
|
Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней (№ 241-250). |
|
|
120 |
41 |
6.03 |
|
Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней. |
|
|
121 |
42 |
7.03 |
|
Закріплення знань про письмове додавання та віднімання. Розв’язування задач |
|
|
122 |
43 |
8.03 |
|
Діагностична робота 6 "Письмове додавання і віднімання" |
|
|
123 |
44 |
9.03 |
|
Корекція знань учнів. Узагальнення і систематизація знань учнів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней |
|
|
124 |
45 |
10.03 |
|
Проект « Секрет таблиці множення» |
|
|
Множення і ділення в межах 1000 |
||||||
125 |
46 |
13.03 |
|
Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№ 251-262). |
|
|
126 |
47 |
14.03 |
|
Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач (№ 263-276). |
|
|
127 |
48 |
15.03 |
|
Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№277-285). |
|
|
128 |
49 |
16.03 |
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними (№ 286-297). |
|
|
129 |
50 |
17.03 |
|
Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач (№ 298-309).
|
|
|
130 |
51 |
20.03 |
|
Проект « Арифметика – наука про число » |
|
|
131 |
52 |
21.03 |
|
Ділення круглих чисел виду 60 : 30, 900 : 300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 310-318). |
|
|
132 |
53 |
22.03 |
|
Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 319-329) |
|
|
133 |
54 |
23.03 |
|
Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач (№ 330-339). |
|
|
134 |
55 |
24.03 |
|
Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою (№ 340-351). |
|
|
135 |
56 |
3.04 |
|
Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою (№ 352-362). |
|
|
136 |
57 |
4.04 |
|
Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою (№ 363-372). |
|
|
137 |
58 |
5.04 |
|
Множення чисел виду 4'16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 373-383). |
|
|
138 |
59 |
6.04 |
|
Діагностувальна робота №7 "Множення та ділення" |
|
|
139 |
60 |
7.04 |
|
Корекція знань учнів. Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 384-392).
|
|
|
140 |
61 |
10.04 |
|
Проект « Математичні казки «
|
|
|
|
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400). |
|
|
141 |
62 |
11.04 |
|
Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами (№ 401-409). |
|
|
142 |
63 |
12.04 |
|
Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-419). |
|
|
143 |
64 |
13.04 |
|
Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розв’язування задач (№.420-431). |
|
|
144 |
65 |
14.04 |
|
Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач (№ 432-443). |
|
|
145 |
66 |
17.04 |
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач (№ 444-453). |
|
|
145 |
67 |
18.04 |
|
Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 454-463). |
|
|
146 |
68 |
19.04 |
|
Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№ 464-473). |
|
|
147 |
69 |
20.04 |
|
Обчислення частки способом добору закріплення. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач
|
|
|
148 |
70 |
21.04 |
|
Проект « Стародавні одиниці довжини » |
|
|
149 |
71 |
24.04 |
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 474-483). |
|
|
150 |
72 |
25.04 |
|
Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494). |
|
|
151 |
73 |
26.04 |
|
Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення |
|
|
152 |
74 |
27.04 |
|
Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504).
|
|
|
153 |
75 |
28.04 |
|
Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514). |
|
|
154 |
76 |
1.05 |
|
Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№ 515-523). |
|
|
155 |
77 |
2.05 |
|
Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. |
|
|
156 |
78 |
3.05 |
|
Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 524—533). |
|
|
157 |
79 |
4.05 |
|
Діагностична робота № 8 Множення і ділення в межах 1000 |
|
|
158 |
80 |
5.05 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника |
|
|
159 |
81 |
8.05 |
|
Ділення з остачею. Розв’язування задач |
|
|
160 |
82 |
9.05 |
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням
|
|
|
161 |
83 |
10.05 |
|
Проект « Орігами і математика » |
|
|
162 |
84 |
11.05 |
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№ 534-542). |
|
|
163 |
85 |
12.05 |
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№N° 543-551). |
|
|
164 |
86 |
15.05 |
|
Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними (№ 552-559). |
|
|
165 |
87 |
16.05 |
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573). |
|
|
166 |
88 |
17.05 |
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585). |
|
|
167 |
89 |
18.05 |
|
Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне число виду 13 • 60. Розв’язування нерівностей (№ 586-596). |
|
|
168 |
90 |
19.05 |
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 610- 619).
|
|
|
169 |
91 |
22.05 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609). |
|
|
170 |
92 |
23.05 |
|
Комплексний тест Річна діагностувальна робота |
|
|
171 |
93 |
24.05 |
|
Аналіз діагностувальноі роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 620-630). |
|
|
172 |
94 |
25.05 |
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 631-641).
|
|
|
173 |
95 |
26.05 |
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650). |
|
|
174 |
96 |
29.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658). |
|
|
175 |
97 |
30.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|