МАТЕМАТИКА за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П » для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

Про матеріал
Календарне планування з математики 3 клас на І і ІІ півріччя для вчителів початкової школи НУШ. Уроки математики 5 раз на тиждень, числа проведення виставлені до кінця навчального року. План можно змінювати під свій клас і навантаження у школі.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П »

для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

І семестр

5год на тиждень

Дата

 

Тема уроку

 

 

Примітка

 

 

 

Проведення

 

Скорегована

 

Д.з.

 

Повторення вивченого в 2 класі

1

 

1.09

 

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. (№1-10, с.3-5)

с.5 №9,10

 

2

 

2. 09

 

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. (№11-18, с.5-6)

с.6 №17,18

 

3

 

5. 09

 

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. (№19-27, с.6-7)

с.7 №26,27

 

4

 

6. 09

 

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№28-36, с.7-8)

 

 

5

 

7. 09

 

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. (№37-45, с.8-9)

с.9 №44,45

 

6

 

8. 09

 

Дослідженння навченості учнів «Нумерація чисел першоі сотні. Час. Відрізок»

 

 

7

 

9. 09

 

Корекційна робота. Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. (№46-52, с.10-11)

с.11 №51,52

 

8

 

12.09

 

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. Корекція знань (№53-60, с.11-12)

с.12 №59,60

 

9

 

13.09

 

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. Корекція знань (№61-73, с.12-14)

 

С. 14, № 72-73

 

10

 

14.09

 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. Корекція знань (№74-83, с.14-15)

Перевірити обчислювальні навички

с.15 №82,83

 

11

 

15.09

 

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. (№84-91, с.15-16)

 

с.16 №90,91

 

12

 

16.09

 

Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. Корекція знань (№92-100, с.16-18)

 

с.17,18

№99,100

 

13

 

19.09

 

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. Самостійна робота 2 Кут. Крапка та периметр прямокутників». (№101-112, с.18-19)

с.19 №111,112

 

14

 

20.09

 

Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. (№113-121, с19-21)

 

 

15

 

21.09

 

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. (№122-130, с.21-22)

с.22 №129,130

 

16

 

22.09

 

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (№131-139, с.22-23)

с.23 №138,139

 

17

 

23.09

 

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. (№140-149, с.23-24)

с.24 №148,149

 

18

 

26.09

 

Діагностувальна робота 1.

Повторення вивченого у 2 класі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Табличне множення і ділення

 

 

19

 

27.09

 

Аналіз діагностичної роботи . Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. (№150-160, с.25-26)

 

 

20

 

28.09

 

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. (№161-169, с.26-28)

с.28 №168,169

 

21

 

29.09

 

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. (№170-179, с.28-29)

с.29 №178,179

 

22

 

30.09

 

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. (№180-188, с.29-31)

с.31

№187,188

 

23

 

3.10

 

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. (№189-199, с.31-32)

с.32 №198,199

 

24

 

4.10

 

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. (№200-212, с.32-34)

 

 

25

 

5.10

 

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. (№213-224, с.34-37)

 

с.37 №223,224

 

26

 

6.10

 

Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. (№225-233, с.37-38)

 

с.38

№232,233

 

27

 

7.10

 

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. (№234-244, с.38-40)

 

с.40

№243,244

 

28

 

10.10

 

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. (№245-255, с.40-42)

с.42 №254,255

 

29

 

11.10

 

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. (№256-265, с.42-43)

 

...

 

30

 

12.10

 

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. (№266-274, с.43-45)

 

с.45 №273,274

 

31

 

13.10

 

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. (№275-283, с.45-47)

.....

 

32

 

14.10

 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. (№284-294, с.47-48)

с.48 №293,294

 

33

 

17.10

 

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. Самостійна робота (№295-305, с.48-50)

.....

 

34

 

18.10

 

Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. (№306-314, с.51-52)

с.52

№313,314

 

35

 

19.10

 

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. (№315-322, с.53-55)

с.55 №321,322

 

 

 

 

 

 

с.56 №331,332

 

36

 

20.10

 

Діагностувальнана робота 2.

Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7.

 

 

37

 

21.10

 

Аналіз діагностичної роботи. Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. (№323-332, с.55-56)

....

 

38

 

24.10

 

Узагальнення і

 систематизація знань учнів.

 

 

 

 

39

 

25.10

 

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. (№333-341, с.57-58

с.58 №340,341

 

40

 

31.10

 

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. (№342-351, с.58-60)

с.60 №350,351

 

41

 

1.11

 

Творча робота над задачами. Периметр трикутника. (№352-360, с.60-62)

с.62 №359, 360 

 

42

 

2.11

 

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. (№361-371, с.62-64)

с.64 №370,371

 

43

 

3.11

 

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. (№372-381, с.64-66)

....

 

44

 

4.11

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№382-390, с.67-68)

с.68 №389,390

 

45

 

7.11

 

Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№391-399, с.68-70)

с.70

№398,399

 

46

 

8.11

 

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. (№400-409, с.70-71)

с.71

№408,409

 

47

 

9.11

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. (№410-418, с.72-73)

с.73

№417,418

 

48

 

10.11

 

Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. (№419-427, с.73-75)

.....

 

49

 

11.11

 

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№428-437, с.75-77)

с.77 №436,437

 

50

 

14.11

 

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота (№438-447, с.77-79)

 

С. 79 №446,447

 

51

 

15.11

 

Знаходження частини від числа та числа за його частиною. (№448-456, с.79-80)

Самостійна робота.

с.80 №455,456

 

52

 

16.11

 

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. (№457-465, с.80-82)

С. 82 №464,465

 

53

 

17.11

 

Діагностувальна робота 3.

Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9.

....

 

54

 

18.11

 

Аналіз діагностичної роботи. Розв’язування рівнянь та їх перевірка.

 

 

55

 

21.11

 

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. (№466-474, с.82-83)

 

 

56

 

22.11

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

....

 

 

57

 

23.11

 

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. (№475-487, с.84-86)

с.86 №486,487

 

58

 

24.11

 

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. (№488-501, с.87-89)

...

 

59

 

25.11

 

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази. (№502-511, с.89-91)

с.91

№510,511

 

60

 

28.11

 

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. (№512-523, с.91-94)

с.94 №522,523

 

61

 

29.11

 

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. (№524-535, с.94-96)

с.96 №534,535

 

62

 

30.11

 

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. (№536-547, с.96-98)

с.98 №546,547

 

63

 

1.12

 

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№548-557, с.98-100)

...

 

64

 

2.12

 

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. (№558-569, с.100-102)

с.102 №568,569

 

65

 

5.12

 

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. (№570-579, с.102-103)

с.103

№578, 579

 

66

 

6.12

 

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. (№580-589, с.104-105)

с.105 №588,589

 

67

 

7.12

 

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№590-597, с.105-108)

с.108 №596,597

 

68

 

8.12

 

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№598-606, с.108-110)

 

...

 

 

 

69

 

9.12

 

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. (№607-617, с.110-112)

с.112 №616,617

 

70

 

12.12

 

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. (№618-627, с.112-113)

с.113 №626,627

 

71

 

13.12

 

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№628-637, с.114-115)

с.115 №636,637

 

72

 

14.12

 

Діагностувальна робота 4.

Нумерація трицифрових чисел.

 

 

73

 

15.12

 

Аналіз діагностувальної роботи

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Самостійна робота. (№638-646, с.115-116)

...

 

74

 

16.12

 

Розв’зання рівнянь. Задачі геометричного змісту

 

 

75

 

19.12

 

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. (№647-657, с.116-118)

с.118

№656,657

 

76

 

20.12

 

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. (№658-667, с.118-119)

с.119

№666,667

 

77

 

21.12

 

Задачі геометричного змісту. (№668-674, с.119-121)

с.121

№673,674

 

78

 

22.12

 

Додаткові завдання.

Підсумок за І семестр.(№13-19, с.123-124)

...

 

79

 

23.12

 

Узагальнення і систематизація.

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

за підручником «Математика. Автор Н.П. Листопад Н.П (2020)»

для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

ІІ семестр

5год на тиждень

Дата

 

Тема уроку

 

 

Примітка

 

 

 

Проведення

 

Скорего-

вана

 

Д.з.

 

 

80

1

9.01

 

Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на

розрядні доданки. Розв’язування задач (№ 1-11).

 

 

81

2

10. 01

 

Обернена задача. Складання і розв’язування

обернених задач. Обчислення виразів зі змінною

(№ 12-24).

 

 

82

3

11. 01

 

Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і

порівняння задач. Складання і розв’язування

обернених задач (№ 25-36).

 

 

83

4

12. 01

 

Різні способи додавання чисел виду 420 + 230.

Обчислення виразів зі змінною. Складання і

розв’язування обернених задач (№ 37-46).

 

 

84

5

13. 01

 

Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за

допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь (№

47-58).

 

 

85

6

16. 01

 

Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230.

Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач

різними способами (№ 59-66).

 

 

86

7

17. 01

 

Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання

дією додавання. Дії з іменованими числами.

Розв’язування задач (№ 67-78).

 

 

87

8

18. 01

 

Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 79-89).

 

 

88

9

19. 01

 

Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101).

 

 

89

10

20. 01

 

Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101).

 

 

90

11

23.01

 

Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування задач.

 

 

91

12

24. 01

 

Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома спосо­бами (№ 102-110).

 

 

92

13

25. 01

 

Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами

 

 

93

14

26. 01

 

Розв’язування рівнянь.

Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складан­ням виразу (№ 111-121).

 

 

94

15

27. 01

 

Коло. Радіус і діаметр кола. Побудова кола.

 

 

95

16

30. 01

 

Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола.

 

 

96

17

31.01

 

Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130).

 

 

97

18

1.02

 

Діагностувальна робота № 5

"Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання"

 

 

98

19

2.02

 

Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані

 

 

99

20

3.02

 

Обчислення виразів зі змін¬ною. Розв’язування рівнянь і задач

 

 

 

100

21

6.02

 

Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змін¬ною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141).

 

 

 

Письмове додавання і віднімання

101

22

7.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа.

 

 

102

23

8.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152).

 

 

103

24

9.02

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач (№ 153-162).

 

 

104

25

10.02

 

Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач (№ 163-172).

 

 

105

26

13.02

 

Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач

 

 

106

27

14.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173—182).

 

 

107

28

15.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256.

 

 

108

29

16.02

 

Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач

 

 

109

30

17.02

 

Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометрич­ним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191).

 

 

110

31

20.02

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинни­ком. Розв’язування задач (№ 192-202).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

112

33

22.02

 

Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівнос­тей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визна­чення часу за годинником (№ 203-212).

 

 

113

34

23.02

 

Розв’язування задач на визначення відстані. Визна­чення часу за годинником

 

 

114

35

24.02

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222).

 

 

115

36

27.02

 

Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач (№ 223-231).

 

 

116

37

28.02

 

Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач

 

 

117

38

1.03

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач (№ 232-240).

 

 

118

39

2.03

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Розв’язування задач.

 

 

119

40

3.03

 

Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней (№ 241-250).

 

 

120

41

6.03

 

Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней.

 

 

121

42

7.03

 

Закріплення знань про письмове додавання та віднімання. Розв’язування задач

 

 

122

43

8.03

 

Діагностична робота 6 "Письмове додавання і віднімання"

 

 

123

44

9.03

 

Корекція знань учнів. Узагальнення і систематизація знань учнів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней

 

 

124

45

10.03

 

Проект « Секрет таблиці множення»

 

 

Множення і ділення в межах 1000

125

46

13.03

 

Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№ 251-262).

 

 

126

47

14.03

 

Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач (№ 263-276).

 

 

127

48

15.03

 

Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№277-285).

 

 

128

49

16.03

 

Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними (№ 286-297).

 

 

129

50

17.03

 

Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач (№ 298-309).

 

 

 

130

51

20.03

 

Проект « Арифметика – наука про число »

 

 

131

52

21.03

 

Ділення круглих чисел виду 60 : 30, 900 : 300. Знаходжен­ня частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 310-318).

 

 

132

53

22.03

 

Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 319-329)

 

 

133

54

23.03

 

Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими оди­ницями. Розв’язування і порівняння задач (№ 330-339).

 

 

134

55

24.03

 

Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою (№ 340-351).

 

 

135

56

3.04

 

Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і за­дач. Робота з діаграмою (№ 352-362).

 

 

136

57

4.04

 

Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою (№ 363-372).

 

 

137

58

5.04

 

Множення чисел виду 4'16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 373-383).

 

 

138

59

6.04

 

Діагностувальна робота №7 "Множення та ділення"

 

 

139

60

7.04

 

Корекція знань учнів. Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 384-392).

 

 

 

140

61

10.04

 

Проект « Математичні казки «

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400).

 

 

141

62

11.04

 

Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами (№ 401-409).

 

 

142

63

12.04

 

Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зруч­ним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-419).

 

 

143

64

13.04

 

Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.

Розв’язування задач (№.420-431).

 

 

144

65

14.04

 

Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із бук­вою. Розв’язування задач (№ 432-443).

 

 

145

66

17.04

 

Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач (№ 444-453).

 

 

145

67

18.04

 

Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 454-463).

 

 

146

68

19.04

 

Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№ 464-473).

 

 

147

69

20.04

 

Обчислення частки способом добору закріплення. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач

 

 

 

148

70

21.04

 

Проект «  Стародавні одиниці довжини »

 

 

149

71

24.04

 

Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 474-483).

 

 

150

72

25.04

 

Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494).

 

 

151

73

26.04

 

Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення

 

 

152

74

27.04

 

Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504).

 

 

 

153

75

28.04

 

Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514).

 

 

154

76

1.05

 

Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№ 515-523).

 

 

155

77

2.05

 

Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей.

 

 

156

78

3.05

 

Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 524—533).

 

 

157

79

4.05

 

Діагностична робота № 8 Множення і ділення в межах 1000

 

 

158

80

5.05

 

Аналіз діагностичної роботи.

Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника

 

 

159

81

8.05

 

Ділення з остачею. Розв’язування задач

 

 

160

82

9.05

 

Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

 

 

 

161

83

10.05

 

Проект « Орігами і математика »

 

162

84

11.05

 

Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№ 534-542).

 

 

163

85

12.05

 

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№N° 543-551).

 

 

164

86

15.05

 

Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними (№ 552-559).

 

 

165

87

16.05

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573).

 

 

166

88

17.05

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585).

 

 

167

89

18.05

 

Повторення множення на розрядні числа. Письмове мно­ження на розрядне число виду 13 • 60. Розв’язування нері­вностей (№ 586-596).

 

 

168

90

19.05

 

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 610- 619).

 

 

 

169

91

22.05

 

Аналіз діагностичної роботи. Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годин­ником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609).

 

170

92

23.05

 

Комплексний тест

Річна діагностувальна робота

 

 

171

93

24.05

 

Аналіз діагностувальноі роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 620-630).

 

 

172

94

25.05

 

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 631-641).

 

 

 

173

95

26.05

 

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650).

 

 

174

96

29.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658).

 

 

175

97

30.05

 

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими чис­лами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
15 вересня 2022
Переглядів
5539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку