МАТЕМАТИКА
Інклюзивне навчання
Учня з ООП 3 класу ______________________
Складено відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Нової типової навчальної програми ( авторський колектив під керівництвом Р.Б. Шияна).
За підручником А. Заїки « Математика» - Тернопіль: Підручники і посібники, 2019р ( рекомендовано Міністерством освіти і науки України : Наказ МОН України від 28.03.2019 р. № 407 )
4 години на тиждень
І семестр - 15 тижнів – 60 годин
№ п/п
|
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Повторення вивченого матеріалу |
||||
1. |
Вступ. Повторення вивченого за 1 клас. Лічба. Кількісна і порядкова лічба.
|
|
|
|
2. |
Нумерація чисел першої сотні. Читання чисел першої сотні. Попереднє і наступне числа. Обчислення значень виразів на основі нумерації. Розв’язування задач. |
|
|
|
3. |
Одноцифрові й двоцифрові числа. Десятковий склад двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задачі за запитанням. |
|
|
|
4. |
Порівняння чисел. Визначення місця числа на числовому промені. Складання і розв’язування задачі.
|
|
|
|
5. |
Назви чисел при додаванні. Порівняння доданків і суми. Побудова відрізків. Розв’язування задач.
|
|
|
|
6. |
Назви чисел при відніманні. Розрізнення виразів за дією. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка. |
|
|
|
7. |
Додавання й віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Розв’язування задач. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. |
|
|
|
8.
|
Взаємозв’язок додавання й віднімання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
9. |
Взаємозв’язок додавання й віднімання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
10. |
Способи додавання й віднімання чисел. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
|
11. |
Додавання чисел виду 17 + 3. Доповнення до 10. Вимірювання довжин відрізків. Розв’язування задач.
|
|
|
|
12. |
Ламана. Довжина ламаної. Обчислення значень виразів.
|
|
|
|
13. |
Знаходження невідомого доданка. Замкнена і незамкнена ламані лінії. Складання і розв’язування задачі за коротким записом. |
|
|
|
14. |
Прості задачі. Складання і розв’язування задач за схемами. Розпізнавання геометричних фігур.
|
|
|
|
15. |
Довжина. Обчислення довжини ламаної лінії. Дії з іменованими числами. Утворення числових рівностей і нерівностей. |
|
|
|
16. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці. _________________________________________________________ |
|
|
|
17. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці. _________________________________________________________ |
|
|
|
18. 19. |
Задача. Етапи роботи над задачею. Складання і розв’язування задач.
|
|
|
|
20. |
Місткість. Літр. Дії з іменованими числами. Складання і обчислення виразів. |
|
|
|
21. |
Віднімання виду 40 – 8. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. |
|
|
|
22. |
Маса. Одиниці вимірювання маси. Порядок дій у виразах на додавання. Побудова відрізків. Порівняння ламаних ліній. |
|
|
|
23. |
Вирази на дві дії. Читання числових виразів, рівностей і нерівностей. Розв’язування задач. |
|
|
|
24. |
Порядок виконання дій у виразах на 2 дії. Розв’язування задач з двома запитаннями. |
|
|
|
25. |
Знаходження невідомого зменшуваного. Читання числових рівностей. Обчислення довжини замкненої ламаної. |
|
|
|
26. |
Дужки. Порядок виконання дій у виразах із дужками. Розв’язування задач. |
|
|
|
27. |
Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.
|
|
|
|
28. |
Додавання чисел виду 45 + 21. Десятковий склад чисел першої сотні. |
|
|
|
29. |
Віднімання чисел виду 45 – 23. Десятковий склад чисел першої сотні. Час. Розв’язування задач на час. |
|
|
|
30. |
Рік. Місяць. Робота з календарем. Обчислення значень виразів. |
|
|
|
31.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці. |
|
|
|
Властивості додавання й віднімання |
||||
32. |
Додавання суми до числа. Читання виразів. Розв’язування задач.
|
|
|
|
33. 34. |
Вирази зі змінною. Читання виразів зі змінною. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.
|
|
|
|
35. |
Додавання числа до суми. Розв’язування задач.
|
|
|
|
36. |
Розрядні числа. Округлення. Розв’язування і порівняння задач.
|
|
|
|
37. |
Зміна суми від зміни доданка. Читання числових рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.
|
|
|
|
38. |
Зміна суми від зміни доданка. Розв’язування задач.
|
|
|
|
39. |
Додавання виду 28 + 2, 75 + 15. Складання і розв’язування задач. |
|
|
|
40. |
Віднімання числа від суми. Аналіз схематичних зображень, коментування способів обчислення. Розв’язування задач.
|
|
|
|
41. |
Віднімання чисел виду 50 - 7, 30 - 2. Робота з даними таблиці. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. |
|
|
|
42. |
Віднімання суми від числа. Складання та читання виразів за схемами. |
|
|
|
43. |
Віднімання виду 40 – 18.Розв’язування задач з кількома запитаннями. |
|
|
|
44. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці. _________________________________________________________ |
|
|
|
Табличне додавання й віднімання в межах 20. Многокутник |
||||
45. |
Доповнення до круглого числа. Пропедевтика табличного додавання. Розпізнавання многокутників. |
|
|
|
46. |
Додавання виду 9 + а. Додавання способом доповнення числа до 10. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. |
|
|
|
47. |
Додавання виду 8 + а. Побудова відрізків. Розв’язування задач. |
|
|
|
48. |
Додавання виду 7 + а. Одиниці вимірювання довжини, їх співвідношення. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
49. |
Задачі. Складові задачі. Розв’язування задач. Порядок дій у виразах із дужками. |
|
|
|
50. |
Додавання виду 6 + а, 5 + а. Узагальнення способу додавання: доповнення числа до 10. Порівняння чисел. Розв’язування задач. |
|
|
|
51. |
Додавання виду 4 + а, 3 + а, 2 + а. Використання переставного закону додавання для обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
|
|
|
52. |
Кут. Прямий кут. Розпізнавання кутів. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
|
|
|
53. |
Побудова прямого кута на аркуші в клітинку, за допомогою косинця. Розв’язування задач. |
|
|
|
54. |
Таблиця додавання. Складання і читання рівностей на додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
|
55. |
Розв’язування задач. Добір числових даних до задач за малюнком. |
|
|
|
56. |
Розв’язування задач вивчених видів. Добір числових даних до задач. |
|
|
|
57. |
Повільно. Швидко. Віднімання виду 11 – а. Розв’язування задач. |
|
|
|
58. |
Віднімання виду 12 – а. Спосіб віднімання частинами. Розв’язування задач. |
|
|
|
59. |
Віднімання виду 13 – а. Розпізнавання кутів. Розв’язування задач. |
|
|
|
60. |
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|