Математики, 3 клас, інклюзивне навчання

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для учня з особливими освітніми потребами 3 класу
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

Інклюзивне навчання

Учня  з ООП    3    класу  ______________________

Складено відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Нової типової навчальної програми ( авторський колектив під керівництвом Р.Б.  Шияна).

За  підручником  А. Заїки « Математика» - Тернопіль: Підручники і посібники,  2019р ( рекомендовано Міністерством освіти і науки України : Наказ МОН України від 28.03.2019 р. № 407 )

 4  години  на  тиждень

І семестр - 15 тижнів – 60 годин

№ п/п

 

Тема  уроку

Дата

Примітка

Повторення  вивченого  матеріалу

1.

Вступ.  Повторення  вивченого  за  1  клас.  Лічба.  Кількісна  і  порядкова  лічба.

 

 

 

2.

Нумерація  чисел  першої  сотні.  Читання  чисел  першої  сотні.  Попереднє  і  наступне  числа.  Обчислення  значень  виразів  на  основі  нумерації.  Розв’язування  задач.

 

 

3.

Одноцифрові  й  двоцифрові  числа.  Десятковий  склад  двоцифрових  чисел.  Складання  і  розв’язування  задачі  за  запитанням.

 

 

4.

Порівняння  чисел.  Визначення  місця  числа  на  числовому  промені.  Складання  і  розв’язування  задачі.

 

 

 

5.

Назви  чисел  при  додаванні.  Порівняння  доданків  і  суми.  Побудова  відрізків.  Розв’язування  задач.

 

 

 

6.

Назви  чисел  при  відніманні.  Розрізнення  виразів  за  дією.  Розв’язування  задач.  Вимірювання  довжини  відрізка.

 

 

7.

Додавання  й  віднімання  чисел  у  межах  100  на  основі  нумерації. Розв’язування  задач. Співвідношення  між  одиницями  вимірювання  довжини.  

 

 

8.

 

Взаємозв’язок  додавання  й  віднімання.  Дії  з  іменованими  числами.   Розв’язування  задач.

 

 

9.

Взаємозв’язок  додавання  й  віднімання.  Дії  з  іменованими  числами.   Розв’язування  задач.

 

 

10.

Способи  додавання  й  віднімання  чисел.  Розв’язування  задач.  Розпізнавання  геометричних  фігур.

 

 

11.

Додавання  чисел  виду  17 + 3.  Доповнення  до  10.  Вимірювання  довжин  відрізків.  Розв’язування  задач.

 

 

 

12.

Ламана.  Довжина  ламаної.  Обчислення  значень  виразів.

 

 

 

13.

Знаходження  невідомого  доданка.  Замкнена  і  незамкнена  ламані  лінії.  Складання  і  розв’язування  задачі  за  коротким  записом. 

 

 

14.

Прості  задачі.  Складання  і  розв’язування  задач  за  схемами.  Розпізнавання  геометричних  фігур.  

 

 

 

 

15.

Довжина.  Обчислення  довжини  ламаної  лінії.  Дії  з  іменованими  числами.  Утворення  числових  рівностей  і  нерівностей.

 

 

16.

Узагальнення  і  систематизація  знань  учнів.  Завдання  Бджілки-трудівниці.

_________________________________________________________

 

 

17.

Узагальнення  і  систематизація  знань  учнів.  Завдання  Бджілки-трудівниці.

_________________________________________________________

 

 

18.

19.

Задача.  Етапи  роботи  над  задачею.  Складання  і  розв’язування  задач.

 

 

 

20.

Місткість.  Літр.  Дії  з  іменованими  числами.  Складання  і  обчислення  виразів.

 

 

21.

Віднімання  виду  40 – 8.  Порівняння  виразу  і  числа.  Розв’язування  задач. 

 

 

22.

Маса.  Одиниці  вимірювання  маси.  Порядок  дій  у  виразах  на  додавання.  Побудова  відрізків.  Порівняння  ламаних  ліній.

 

 

23.

Вирази  на  дві  дії.  Читання  числових  виразів,  рівностей  і  нерівностей.  Розв’язування  задач. 

 

 

24.

Порядок  виконання  дій  у  виразах  на  2  дії.  Розв’язування  задач  з  двома  запитаннями.

 

 

25.

Знаходження  невідомого  зменшуваного.  Читання  числових  рівностей.  Обчислення  довжини  замкненої  ламаної.

 

 

26.

Дужки.  Порядок  виконання  дій  у  виразах  із  дужками.  Розв’язування  задач. 

 

 

27.

Обчислення  значень  виразів  із  дужками.  Розв’язування  задач. 

 

 

 

28.

Додавання  чисел  виду  45 + 21.  Десятковий   склад  чисел  першої  сотні.

 

 

29.

Віднімання  чисел  виду  45 – 23.  Десятковий   склад  чисел  першої  сотні.  Час.  Розв’язування  задач  на  час.

 

 

30.

Рік.  Місяць.  Робота  з  календарем.  Обчислення  значень  виразів.

 

 

31.

 

Узагальнення  і  систематизація  знань  учнів.  Завдання  Бджілки-трудівниці.

 

 

Властивості  додавання  й  віднімання

32.

Додавання  суми  до  числа.  Читання  виразів.  Розв’язування  задач. 

 

 

 

33.

34.

Вирази  зі  змінною.  Читання  виразів  зі  змінною.  Розпізнавання  геометричних  фігур.  Розв’язування  задач. 

 

 

 

35.

Додавання  числа  до  суми.  Розв’язування  задач. 

 

 

 

36.

Розрядні  числа.  Округлення.  Розв’язування    і  порівняння  задач.

 

 

 

37.

Зміна  суми  від  зміни  доданка.  Читання  числових  рівностей.  Розпізнавання  геометричних  фігур. Розв’язування  задач.  

 

 

 

38.

Зміна  суми  від  зміни  доданка.  Розв’язування  задач. 

 

 

 

39.

Додавання  виду  28 + 2,  75 + 15.  Складання  і  розв’язування  задач.

 

 

40.

Віднімання  числа  від  суми.  Аналіз  схематичних  зображень,  коментування  способів  обчислення.  Розв’язування  задач.  

 

 

 

41.

Віднімання  чисел  виду  50 - 7,  30 - 2.  Робота  з  даними  таблиці.  Обчислення  довжини  ламаної  лінії.  Розв’язування  задач. 

 

 

42.

Віднімання  суми  від  числа.  Складання  та  читання  виразів  за  схемами.

 

 

43.

Віднімання  виду  40 – 18.Розв’язування  задач  з  кількома  запитаннями. 

 

 

44.

Узагальнення  і  систематизація  знань  учнів.  Завдання  Бджілки-трудівниці.

_________________________________________________________

 

 

Табличне  додавання  й  віднімання  в  межах  20.  Многокутник

45.

Доповнення  до  круглого  числа.  Пропедевтика  табличного  додавання.  Розпізнавання  многокутників.

 

 

46.

Додавання  виду  9 + а.  Додавання  способом  доповнення  числа  до  10.  Порівняння  виразу   і  числа.  Розв’язування  задач.

 

 

47.

Додавання  виду  8 + а.  Побудова  відрізків. Розв’язування  задач.

 

 

48.

Додавання  виду  7 + а.  Одиниці  вимірювання  довжини,  їх  співвідношення.  Дії  з  іменованими  числами.  Розв’язування  задач.

 

 

49.

Задачі.  Складові  задачі.  Розв’язування  задач.  Порядок  дій  у  виразах  із  дужками.

 

 

50.

Додавання  виду  6 + а,  5 + а.  Узагальнення  способу  додавання:  доповнення  числа  до  10.  Порівняння  чисел.  Розв’язування  задач.

 

 

51.

Додавання  виду  4 + а,  3 + а,  2 + а.  Використання  переставного  закону  додавання  для  обчислення  значень  виразів.  Розв’язування  задач.

 

 

52.

Кут.  Прямий  кут.  Розпізнавання  кутів.  Обчислення  значень  виразів.  Розв’язування  задач.

 

 

53.

Побудова  прямого  кута  на  аркуші  в  клітинку,  за  допомогою  косинця.  Розв’язування  задач.

 

 

54.

Таблиця  додавання.  Складання  і  читання  рівностей  на  додавання.  Дії  з  іменованими  числами.  Розв’язування  задач.

 

 

55.

Розв’язування  задач.  Добір  числових  даних  до  задач  за  малюнком.

 

 

56.

Розв’язування  задач  вивчених  видів.  Добір  числових  даних  до  задач.

 

 

57.

Повільно.  Швидко.  Віднімання  виду  11 – а.  Розв’язування  задач.

 

 

58.

Віднімання  виду  12 – а.  Спосіб  віднімання   частинами.   Розв’язування  задач.

 

 

59.

Віднімання  виду  13 – а.  Розпізнавання  кутів.  Розв’язування  задач.

 

 

60.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савчук Марія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
2548
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку