Колір – одна з властивостей об’єктивно існуючого матеріального світу, сприймане як усвідомлене зорове відчуття.
Природа мудро оточила нас великою кількістю кольорів, тому варто скористатися цим на уроках математики, розв’язуючи задачі подібного типу.
Задачі
-
Бабуся зварила 3 банки абрикосового варення місткістю по 2 л кожна банка, 4 банки аличі по 3 л кожна і 2 банки вишень по 1 л кожна банка. Скільки всього варення жовтого кольору зварила бабуся?
-
На 2 клумбах росло по 5 жовтих айстр, по 6 червоних та по 3 фіолетові айстри. Записати в порядку зростання скільки айстр кожного кольору росло на клумбах.
-
Оленці та Васильку мама дала по 2 груші, по 3 яблука та по 5 слив. Скільки фруктів було у дітей? Запиши результати у таблицю, звернувши увагу на колір фруктів.