Матеріал до уроку "Кольорова математика"

Про матеріал
Колір – одна з властивостей об’єктивно існуючого матеріального світу, сприймане як усвідомлене зорове відчуття. Гучко Людмила Іванівна та Борсук Тетяна Василівна. Нетішинський НВК. Хмельницька область.
Перегляд файлу

Колір – одна з властивостей об’єктивно існуючого матеріального світу, сприймане як усвідомлене зорове відчуття.

 Природа мудро оточила нас  великою кількістю кольорів, тому варто скористатися цим на уроках математики, розв’язуючи задачі подібного типу.

Задачі

  1. Бабуся зварила 3 банки абрикосового варення місткістю по 2 л кожна банка, 4 банки аличі по 3 л кожна і 2 банки вишень по 1 л кожна банка. Скільки всього варення жовтого кольору зварила бабуся?

 

 

 

 

  1. На 2 клумбах росло по 5 жовтих айстр, по 6 червоних та по 3 фіолетові айстри. Записати в порядку зростання скільки айстр кожного кольору росло на клумбах.

 

 

 

 

  1. Оленці та Васильку мама дала по 2 груші, по 3 яблука та по 5 слив. Скільки фруктів було у дітей? Запиши результати у  таблицю, звернувши увагу на колір фруктів.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гучко Людмила
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку