Тема. Повторення таблиць додавання одноцифрових чисел. Закріплення додавання і віднімання з переходом через десяток. Задачі на дві дії .
Мета. Узагальнити знання учнів із теми "Додавання і віднімання чисел з переходом через десяток"; формувати уміння розв'язувати задачі на дві дії; вчити пояснювати вибір дій у ході розв'язування складених задач. Розвивати мислення, виховувати відповідальність
Обладнання. Таблиця додавання одноцифрових чисел; схеми задач; таблиці усних обчислень, електронні освітні ресурси видавництва « Розумники» картки з круговими прикладами, тест ..
Зміст уроку
« Петрик П’яточкін».
Сьогодні у нас випала незвичайна нагода відправитися в подорож з кмітливим хлопчиськом Петриком П’яточкіним. З ним ми маємо змогу відчути швидкість пересування і при цьому закріпити вже набуті знання з математики
і, звісно, отримати гарну порцію нових знань, умінь і навичок. Сподіваюся , що ви вже готові вирушати у математичну подорож. Тому розпочинаємо.
Слайд 3
II. Контроль, корекція і закріплення знань.
- Давайте згадаємо кого намагався полічити Петрик?
- Правильно, слоненят. Полічіть до 10 тільки парними числами в прямому порядку і непарними в зворотному. Яке число найменше? Найбільше?
Слайд 4
2. Каліграфічна хвилинка
Запишіть найменше і найбільше число, які ми використовували при лічбі, у зошит. Дайте їм характеристику.
1, 10
3. Усні обчислення.
Учні Знаходять зайве , на їх думку , число, пояснюють свій вибір.
Слайд5
Слайд 6
ІІІ. Розвиток математичних знань.
1 . Робота з електронними освітнім ресурсами видавництва « Розумники».
Математика 2 клас (Книга 2, МОДУЛЬ 3, № 6) Діти по черзі виходять до інтерактивної дошки і виконують завдання.
Слайд 7
Чи цікаво було працювати? Чому?
2.Гра « Розумники в темряві»
Вчитель називає приклади, а діти на пальчиках відтворюють відповіді (діти лежать на партах із заплющеними очима)
Слайд 8
ІV. Фізкультхвилинка. Діти виконують вправи з цеглинками LEGO під музику з мультфільму .
Слайд 9
V. Узагальнення матеріалу.
Слайд 10
Слайд 11
а) Складіть , будь ласка, задачу в парах і презентуйте її.
б)Усне розв’язання задачі.
в)Самостійний запис в зошити.
г) Обміняйтеся з сусідом зошитом і олівцем перевірте виконану роботу.
Кожна команда достає з мішечка конверт з круговими прикладами. Хто швидше розв’яже їх і утворить місточок дружби, той і переміг.
(додаток 1)
Слайд 12
Іспит. ( Дітям дуже подобається саме слово «Іспит». Завдання складені за допомогою програми «Classroom», розраховано на 2 хв. Діти із трьох варіантів відповідей вибирають правильний, кожен працює самостійно в своєму темпі, після завершення роботи відсилають вчителеві свої відповіді, автоматично висвітлюється результат в цілому по класу і кожної дитини) (додаток 2)
Слайд 13
Слайд 14
VI. Підсумок уроку.
Правильно розв’яжіть приклади і дізнаєтеся який подаруночок приготував Вам Петрик
Слайд 15
VII. Домашнє завдання. Повторити таблиці додавання і віднімання чисел з переходом через десяток.