Кольорову методику можна застосовувати і на уроках української мови. Творчість вчителя – невичерпне джерело, тому завжди можна винайти цікаві завдання використавши кольори.
1.-Напишіть диктант. Виділіть синім кольором слова зі звуком [н] і голубим кольором слова зі звуком [н’].
Долоня, нарада, ніж, нікель, нюх, півень, лінія, нектар, лінійка, номер, нога, новина, ніготь, Наталка, весна, ланка, стіна, диван, насіння, нитка.
2. Пригадайте імена і прізвища учнів свого класу, у яких є звук [д]. Запишіть їх у зошиті виділивши букву [д] в іменах синім квадратом, у прізвищах-голубим квадратом.
3. Назвіть музичні інструменти, у назвах яких є склад ба. Складіть речення з цими словами і запишіть їх; підкресліть слова із буквою б синім кольором.
4. Переставляючи склади, прочитайте слова. Складіть з ними словосполучення і запишіть у зошиті. Букву ч підкресліть коричневим кольором.
5. Прочитайте слова змінивши послідовність складів. Складіть з утвореними словами речення і запишіть їх у зошиті. Букви т і ш підкресліть відповідним кольором (синім та голубим).