Картка №2
1.Збільш кожне число на 3 (усно):
125, 240, 515, 600.
2. Зменш кожне число на 3 (усно):
235, 325, 689, 887.
3. Запиши числа 670, 501, 768 як суму розрядних доданків.
670=
501=
768=
4. Знайди значення числових виразів:
5*60-1= 72-4*8= 100:10+90=
4*30+50= 100:2 +7= 700:100 *8=
Міри маси
Терези і ваги - це інструменти для вимірювання маси.
Ваги бувають різні механічні, електронні, аптечні.
Розглянь малюнки, чому на терезах одна шалька вище, а друга - нижче?
Легші предмети мають меншу масу, а важчі - більшу масу.
Якщо шальки терезів урівноважені, отже, об'єкти на них мають однакову масу.
Масу вимірюють у кілограмах. слово кілограм скорочено позначають так: “кг”.
Вимірюють масу різних предметів за допомогою гирь.
Тонна найбільша одиниця маси, грам - найменша.
5.Розв'яжи задачу:
На скільки кілограмів кавун важчий за капустину?
6 кг 3 кг
Кавун - 6 кг
Капуста - 3 кг
Розв'язання
Восьме грудня
Класна робота
У гаражі було 45 вантажних автомобілів, а легкових на 15 менше. Скільки легкових автомобілів було у гаражі.
Вантажних - 45 шт.
Легкових - ?, на 15 менше.
Розв'язання