Матеріали для корекційно-розвиткових занять для учнів з ООП. Розвиток мислення.

Про матеріал
Вправи для використання під час корекційно-розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами. Вправи спрямовані на розвиток мислення. Орієнтовно вікова категорія учнів 1-4 клас.
Перегляд файлу

Кожне з трьох цуценят обрало собі свій килимок. Килимок Біма менший, ніж килимок Піфа, а килимок Рекса не найбільший. Визнач, кого як звуть.

image

imageБудинок Оленки знаходиться зліва від будинку Сашка, а будинок Сашка - між будинками Оленки і Тараса. Хто живе у найвищому image    будинку?

Розмалюй олівці так, щоб зелений був зліва від найкоротшого, червоний був зліва від найдовшого, а синій - між жовтим і зеленим.

image

Юрко, Олег, Миколка та Андрійко пішли по ягоди. Двоє хлопчиків збирали малину, один - чорницю, а один - суниці. Олег та Миколка збирали різні ягоди.

Миколка та Андрійко також різні. Олег - чорницю. Визнач, які ягоди збирав Юрко.

image

Троє хлопчиків - Олег, Максим і Юрко - їдять різні фрукти: яблуко, банан і сливу. Олег їсть не яблуко і не банан. Максим їсть не банан і не сливу. Як звати хлопців?

image

Сашко та Ігор малювали. Один хлопчик малював будинок. а другий - гілку з листям. Що малював Сашко, якщо Ігор не малював будинок?

image

imageimageimageТри дівчинки намалювали двох котиків і одного песика, кожна по одній

Два хлопчики мешкали на одній вулиці, а два - на іншій. Де мешкали Миколка і Сергійко, якщо Андрійко з Миколкою і Мишко з Миколкою мешкали на різних вулицях?

image

imageЧерепаха повільніша, ніж вовк. Черепаха повільніша за зайця. Хто найшвидший? image

Заєць слабший за їжака. Заєць сильніший від миші. Хто найслабший?

image

Микола, Борис, Володя та Юрко зайняли у змаганнях перші чотири місця. На запитання, які місця вони зайняли, троє з них відповіли: “Микола не перше, не четверте”; Борис - друге; Володя не був останнім”. Які місця зайняв кожен із хлопчиків, якщо всі відповіді були правильними?

image

 

image

Микола

Борис

Володя

Юрко

image

image

 

 

 

2

image

image

 

 

3

 

 

image

image

4

 

 

 

image

image

image
пташку. Поліна має тваринку, яку можна погладити, Тамара має тварину з чотирма лапами, Марина має пташку, у Поліни та Іванни немає кішки. У кого яка тварина?

Як розставити стільці? Намалюй.

imageа) Як поставити 2 стільці біля стін кімнати, щоб біля кожної з 4 стін стояло по одному стільцю?  image

б) Як поставити 3 стільці біля стін кімнати, щоб біля кожної з 4 стін стояло по одному стільцю?

image

Як розставити стільці? Намалюй.

imageв) Як поставити 4 стільці біля стін кімнати так, щоб біля кожної з 4 стін стояло по 2 стільці? image

г) Як поставити 7 стільців біля 4 стін кімнати, щоб біля кожної стіни їх було порівну?

image

У квартиру привезли меблі: телевізор, крісло та стіл. Як розставити ці меблі у кімнаті з одним вікном, якщо телевізор не можна поставити поруч з вікном і напроти крісла? А крісло не можна поставити навпроти стола і поруч вікна.

Розташуй предмети у кімнаті.

image

Песик Бім розірвав записку, яку мама залишила Тарасику. Віднови слова.

image

Завдання з паличками. З 10 паличок зібрали 2 квадрати. Спробуй з цих паличок скласти 3 квадрати.

image

Порівняй ці 4 ряди чисел. Знайди і викресли зайвий ряд. Чим ряди схожі? Чим відрізняється зайвий ряд від решти?

2

5

8

11

14

image

image

image

image

16

3

4

5

6

image

5

8

11

14

17

Спробуй у даному квадраті встановити числі 1, 2, 3, 4 так, щоб і по горизонталі, і по вертикалі не було однакових цифр.

image

image
Ми спостерігаємо за гелікоптером, орлом, кулькою і літаком. Орел

У Максима три конверти з геометричними фігурами: колами, квадратами і трикутниками. У першому конверті були трикутники, у другому не трикутники, у третьому - не кола. Відомо, що тільки одне твердження істинне, а два інші хибні. Які фігури в кожному конверті? 

image

image

Роздивіться фігури. Розфарбуй їх. Квадрат не жовтий  і не фіолетовий. Овал не синій. Оранжева фігура біля квадрата. Блакитна фігура правіша від прямокутника і лівіша від синьої фігури. Зелена фігура - між блакитною і жовтою та через дві від овалу.

image

Дана фігура з 6 квадратів. Треба прибрати 2 палички так, щоб залишилося 4 квадрати.

Намалюй у клітинках червоні, овті і зелені кружечки так, щоб у кожному рядку і у кожному стовпчику не було однакових кружечків.

image

Щоб знайти закодований малюнок, постав точки за координатами

image(перша цифра вказана за горизонталлю, друга - за вертикаллю) та з’єднай їх.

(3,1), (3,5), (1,1), (13,1), (13,5), (14,5),

(13,7), (11,7), (11,11), (9,14), (7,11), (7,9),

(5,9), (5,11), (4,11), (4,9), (3,9), (1,5), (11,5), (11,1), (7,1), (7,9), (11,7), (7,7), (11,9), (7,9).

image

pdf
Пов’язані теми
Психологія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
3 листопада
Переглядів
165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку