Вправи
Тренуємо емоц ї
Вправа «Уяви соб »
Дорослий запитує дитину: «На чому ти сидиш?». Дитина в дпов дає. Пот м їй пропонується уявити зобразити, як би вона злякалась, якби сид ла на даху (на верх вц
дерева). Дитину запитують: «Що ти побачила?» Пот м пропонують уявити соб показати, як би вона
здивувалась, якби побачила веселу лисичку (великого птаха, ведмедя); як би вона злякалась, якби побачила дракона (чудовисько).
Питання: «Кого зустр в?» Дитина показує, як би вона зрад ла, якби приїхала бабуся (брат, друг)
Питання: «Кого проводив?» Дитина зображує смуток в д того, що в д`їхала мама (загубилось цуценя, кошеня, занедужав друг, зламалася улюблена грашка)
Питання: «На кого розсердився?» Дитина уявляє зображує, як би вона розсердилась, якби у неї в дняли новий велосипед (цукерку, грашку).
Вправа «Продовж речення»
Дтям пропонується продовжити речення, у якому дається опис емоцйного стану персонажв, зображених на предметних та сюжетних
Наприклад: «У цього зайчика свято. Вн… (веселий). На його мордочц …
(посмшка). Його оч …(сяють вд радост ). Вони схож …(на сонечко з промннячками). Зайчик з радост плескає…(у долон ) стрибає…(на однй лапц )».