Матеріали для проведення ранкової зустрічі на тему "Професії" за НУШ. В збірці підібраний матеріал для різних види діяльності та ілюстративний матеріал.
Назва діяльності «Ранкові вітання»
Форма діяльності : фронтальна
Наскрізні вміння: Ефективно спілкуюся – уважно слухаю інших, повертають обличчям до співрозмовника, умію говорити і слухати по черзі.
Обладнання: смайлики, Куточок настрою
Опис діяльності (фронтальна)
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Проговорюю вітальні рядки Добрий ранок, рятувальник, Прибиральниця й шофер, Поліцейський і військовий, І в маршрутці контролер. Добрий ранок, мій учитель, Добрий ранок, кухарі, Кочегар і охоронець Добрий ранок, школярі. Запитую:
Гра «Привітай зустрічного» Правила : Привітати того хто поруч ввічливими щирими словами, вказуючи на його професію. Пояснюю:
Ігровий тренінг «Мій настрій» |
Повторюють за вчителем
Подають свої варіанти відповідей
Кожна дитина вибирає собі назву професії.
Вітаються. Розміщують смайлики в «Куточку настрою» |
Назва діяльності «Асоціації»
Форма діяльності : фронтальна
Наскрізні вміння: Критично мислю – умію знаходити спільні ознаки та асоціації.
Обладнання: м’ячик
Опис діяльності(фронтальна)
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
||
Пояснюю правила гри «Я – тобі, а ти – мені»
Перелік професій:
Незнайомі слова вчитель фломастером записує на великому аркуші. Словникова робота над цими словами проводиться на уроці рідної мови.
|
Називають слова
|
Назва діяльності «Підбери персонал»
Форма діяльності : групова
Наскрізні вміння: Критично мислю – Визначаю частини цілого, як частини відносяться до цілого.
Обладнання: папір, фломастери.
Опис діяльності(групова)
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Гра-розминка «Вгадай професію» Задаю запитання
Пояснюю завдання
(Школа, лікарня, сільгосппідприємство, салон краси)
|
Відповідають
Створюють інтелекткарту
|
Форма діяльності : фронтальна
Наскрізні вміння: Креативність – вибираю відповідні рухи за власним бачінням.
Обладнання: -
Опис діяльності(фронтальна)
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Рухлива гра «Професійні вміння» Читаю віршик. Кожна праця — це уміння, Вміння справжні, професійні: Так працює в нас жонглер, Так веде авто шофер, Так фарбує дім маляр, Так ось грає сопілкар, Так працює в нас двірник, Так — завзятий танцівник, Так пливе спортсмен-плавець... Кожний — справжній фахівець!
|
Імітують рухи за власним задумом |
Форма діяльності : групова
Наскрізні вміння: Критично мислю – підбираю аргументи, доводжу власну думку, відважно висловлюю свої думки, намагаюсь зробити так, щоб моє висловлювання було зрозуміле і привабливе.
Обладнання: папір, фломастери, ілюстрації професій.
Опис діяльності (групова)
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Пояснюю завдання
(за ілюстрацією та запитаннями)
Це цікаво!KidsWill - це перше в Україні дитяче місто професій.Тут кожна дитина може на деякий час стати дорослою і самостійною: отримати паспорт, влаштуватися на роботу, заробляти гроші та витрачати їх на свій розсуд. Прочитати про це містечко ви можете тут: https://kyiv.dityvmisti.ua/dityache-misto-profesij-kids-will/ Можна переглянути відео про відвідування цього містечка. https://www.youtube.com/watch?v=GqbER7txuSA
|
Підбирають докази і висловлюють власну думку |
День тижня -
Число -
Місяць -
ТЕМА ДЛЯ ЩОДЕННИКА ВРАЖЕНЬ:
Я мрію стати…
Моя майбутня професія…
Я хочу більше дізнатись про професію … .
ДОДАТКИ