Матеріали для проведення ранкового кола за темою "Професії"

Про матеріал

Матеріали для проведення ранкової зустрічі на тему "Професії" за НУШ. В збірці підібраний матеріал для різних види діяльності та ілюстративний матеріал.

Перегляд файлу

Назва діяльності «Ранкові вітання»

 

Форма діяльності : фронтальна

Наскрізні вміння: Ефективно спілкуюся – уважно слухаю інших, повертають обличчям до співрозмовника, умію говорити і слухати по черзі.

Обладнання: смайлики, Куточок настрою

Опис діяльності (фронтальна)

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Проговорюю вітальні рядки

Добрий ранок, рятувальник,

Прибиральниця й шофер,

Поліцейський і військовий,

І в маршрутці контролер.

Добрий ранок, мій учитель,

Добрий ранок, кухарі,

Кочегар і охоронець

Добрий ранок, школярі.

Запитую:

  • Яка тема ранкового кола?

       Гра «Привітай зустрічного»

Правила : Привітати того хто поруч ввічливими щирими словами, вказуючи на його професію.

Пояснюю:

  • Часом нам необхідно звернутися до людини не знаючи її імені. І тоді ми говоримо: «Шановний водію…». Привітайте свого сусіда з початком робочого дня, називаючи його професійну приналежність.

Ігровий тренінг «Мій настрій»

Повторюють за вчителем

 

 

 

 

 

 

 

 

Подають свої варіанти відповідей

 

Кожна дитина вибирає собі назву професії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вітаються.

Розміщують смайлики в «Куточку настрою»

 

 

                 Назва діяльності  «Асоціації»

 

Форма діяльності : фронтальна

Наскрізні вміння: Критично мислю – умію знаходити спільні ознаки та асоціації.

Обладнання: м’ячик

Опис діяльності(фронтальна)

 

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Пояснюю правила гри «Я – тобі, а ти – мені»

  • Я буду називати назву професії, а ви будь-яке слово, яке у вас асоціюється з назвою професії. Наприклад: кухар – ніж, кочегар – котел, водій – кермо і т.д.

Перелік професій:

вчитель

лікар

вихователь

продавець

космонавт

машиніст

програміст

пілот

банкір

медсестра

агроном

штукатур

будівельник

зоотехнік

дресирувальник

 

лаборант

водій

сантехнік

двірник

візажист

фермер

тракторист

музикант

співак

футболіст

пасічник

маляр

промоутер

художник

дизайнер

 

Незнайомі  слова вчитель фломастером записує на великому аркуші. Словникова робота над цими словами проводиться на уроці рідної мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Називають слова

 

 

 

 

 

 

                                Назва діяльності  «Підбери персонал» 

Форма діяльності : групова

Наскрізні вміння: Критично мислю – Визначаю частини цілого, як частини відносяться до цілого.

Обладнання: папір, фломастери.

Опис діяльності(групова)

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

 Гра-розминка  «Вгадай професію»

Задаю запитання

  1. Хто вчить дітей читати, писати, щоб стати розумними?
  2. Хто шиє з тканини одяг?
  3.  Хто охороняє кордони і нам сон оберігає?
  4. Хто вміє гарно важити і рахувати гроші?
  5. Хто вчить чисто говорити і вимовляти звуки все?
  6. Хто збирає урожай зернових?
  7. Хто вилікує від усіх хвороб і знає, що кому корисніше?
  8. Хто бачить землю, схожу на глобус?
  9. Хто вилікує наших тварин?
  10. Хто перевіряє квитки і безквиткових виганяє?
  11. Хто готує нам обід?
  12.  Хто вміло працює ножицями і робить зачіски?

Пояснюю завдання

  • В кожній організації чи установі працюють люди певних професій, які забезпечують діяльність цієї організації. Наприклад у дитячому садочку є завідувач, вихователь, молодший вихователь або няня, кухар, кочегар. У супермаркеті є продавці-консультанти, касири, охоронці, промоутери.
  • У вас на аркушах написано назву установи, а ви повинні підібрати персонал.

(Школа, лікарня, сільгосппідприємство, салон краси)

 

 

 

Відповідають

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створюють інтелекткарту

 

 

 

 

Форма діяльності : фронтальна

Наскрізні вміння: Креативність – вибираю відповідні рухи за власним бачінням.

Обладнання: -

Опис діяльності(фронтальна)

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Рухлива гра «Професійні вміння»

Читаю віршик.

Кожна праця — це уміння,

Вміння справжні, професійні:

Так працює в нас жонглер,

Так веде авто шофер,

Так фарбує дім маляр,

Так ось грає сопілкар,

Так працює в нас двірник,

Так — завзятий танцівник,

Так пливе спортсмен-плавець...

Кожний — справжній фахівець!

 

Імітують рухи за власним задумом

 

 

 

 

 

Форма діяльності : групова

Наскрізні вміння: Критично мислю – підбираю аргументи, доводжу власну думку, відважно висловлюю свої думки, намагаюсь зробити так, щоб моє висловлювання було зрозуміле і привабливе.

Обладнання: папір, фломастери, ілюстрації професій.

Опис діяльності (групова)

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Пояснюю завдання

  • Кожна група вибирає одну професію. І підбирає доказ того що професія
    • цікава
    • необхідна

(за ілюстрацією та запитаннями)

  • Хто?
  • Для чого потрібна людина даної професії?
  • Які переваги чи недоліки в роботі?
  • Чим цікава?
  • Що було б, якби не стало…

Це цікаво!

KidsWill - це перше в Україні дитяче місто професій.

Тут кожна дитина може на деякий час стати дорослою і самостійною: отримати паспорт, влаштуватися на роботу, заробляти гроші та витрачати їх на свій розсуд. Прочитати про це містечко ви можете тут:

https://kyiv.dityvmisti.ua/dityache-misto-profesij-kids-will/

Можна переглянути відео про відвідування цього містечка.

https://www.youtube.com/watch?v=GqbER7txuSA

 

Підбирають докази і висловлюють власну думку

  1. Робота   з щоденником   новин

             День тижня -

             Число -

             Місяць -

  1. Письмо для себе

ТЕМА ДЛЯ ЩОДЕННИКА ВРАЖЕНЬ:

Я мрію стати…

Моя майбутня професія…

Я хочу більше дізнатись про професію … .

 

 

Картинки по запросу професії дітямДОДАТКИ

Картинки по запросу професії дітям

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Картинки по запросу професії дітям

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу професії дітям

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу професії дітям

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Блізнякова Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Аннас Валентина Володимирівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 березня 2018
Переглядів
5832
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку