Матеріали для вправ на основі прислів ' їв та приказок.

Про матеріал
Матеріали для вправ на основі прислів'їв та приказок. До використання під час вивчення теми "Морфологія. Іменник" у 6 класі.
Перегляд файлу

              Матеріали для вправ на основі

                    прислів ’ їв та приказок

Іменник

Коли не вчився Іванком, то Іваном вже тяжко вчитись; Як нема в голові, то на базарі не купиш; Не знаємо ціну водиці, поки не висохла криниця; Коли не пиріг, то не пирожися, коли не тямиш, то й не берися; Яка совість, така й честь; Нема диму без вогню; Заторохтіла Солоха, наче діжка з горохом; Без діла слабіє сила; Розумний батько сина спитати не соромиться; Як не навчиш дитину в пелюшках, то не навчиш і в подушках; Чарка горілки – лиха ківш; Лукавий чоловік словами любить, а ділами губить; Дивиться лисицею, а думає вовком.

Завдання (за вибором учителя)

1. З наведених речень випишіть назви істот і неістот.

2. Прочитайте речення. Як ви розумієте їх зміст?Випишіть власні й загальні назви.Яка особливість написання власних назв?

3. Випишіть словосполучення, до складу яких входять іменники. Визначте, головним чи залежним словом у них є іменники.

4. У наведених реченнях визначте іменники, їх рід, число, відмінок.

5. Спишіть, виділяючи закінчення кожного іменника, визначте відмінок.

6. У вказаних реченнях випишіть іменники, визначте їх відміну, групу.

7. Прочитайте речення. Знайдіть іменники, визначте їх синтаксичну роль.

8. У поданих реченнях зробіть розбір іменників як частини мови.
9. Випишіть і розділіть за відмінами іменники, ставлячи їх у початковій формі.

10. Спишіть, визначаючи групи в іменниках 1 і 2 відмін.

docx
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку