28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

Матеріали до батьківського університету

Про матеріал
Батьківська освіта та навчання під час проведення батьківських зборів дозволяє скоригувати та направити процес родинного виховання на отримання здобувачами освіти певного позитивного результату як в навчанні, так і в спілкуванні з учнями, вчителями та в родині, допомагає виховувати дитину в сучасних умовах.
Перегляд файлу

Матеріали до батьківського університету

     

image

 

Деякі аспекти у вихованні підлітків

З досвіду роботи класного керівника

Бахмутської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії,

педагогічне звання «Старший учитель» 

 Кучерук Ірини Михайлівни

З історії педагогіки

Г. Сковорода - принцип українського індивідуалізму, орієнтований на вищі людські цінності

К. Д. Ушинський - пріоритетна роль у вихованні дітей належить сім'ї, матері, які сприяють гармонійному співвідношенню інтересів особистості з інтересами громади і держави

imageО.С.Макаренко – створення виховної системи виходячи з програми людської особистості: зовнішня поведінка, внутрішні переконання, громадянське і політичне виховання, рівень знань (основа соціальної педагогіки).

В.О.Сухомлинський – сім'я і школа разом розвивають в дитині почуття обов'язку і відповідальності, правила і гуманістичні принципи співіснування в суспільстві

О.А.Захаренко – створив нову систему цивільного, сімейного та трудового виховання, впровадив навчально-контролюючі машини, кіоск без продавця (педагогіка співробітництва)

Люди хотіли б розвинути в собі якості:

v    впевненості, рішучості - 46%

v    витримки, врівноваженості - 30%

v    цілеспрямованості, сили волі - 30%

v    терпимості - 12%

v    imageimageдоброзичливості - 10%

image

 Оточуючим людям всі хотіли б додати: Ø   доброти, людяності - 50%

Ø    чесності, порядності - 30%

Ø    взаєморозуміння, співчуття - 22%

Ø    терпимості - 16% Ø   щедрості— 12 %

Правила

 

1.   Правила повинні бути обов'язково в житті кожної дитини.

2.   Дорослі повинні узгодити правила між собою.

Навіть якщо один з батьків не згоден з вимогами іншого, краще в цю хвилину промовчати, а потім вже без дитини обговорити розбіжності.

3.   При покаранні дитини краще позбавляти його доброго, ніж робити йому погане.

4.   Дайте свободу.

Спокійно свикнітесь з думкою, що ваша дитина вже доросла і далі утримувати його біля себе не вдасться, а якщо не слухається - то це прагнення вийти з-під вашої опіки.

5.   Ніяких нотацій

Найбільше підлітків дратують нудні батьківські повчання. Змініть стиль спілкування, перейдіть на спокійний, ввічливий тон і відмовтеся від категоричних оцінок і суджень. Зрозумійте: дитина має право на власний погляд і власні висновки.

6.   Поступається той, хто розумнішій.

Багаття зварювання згасне, если в него НЕ підкідаті дров. Коли и батьки, і діти охоплені негативними емоціямі, здатність розуміті один одного зникає.

7.   Не треба ображати.

Припиняючи сварку, не намагайтеся зробити боляче дитині за допомогою уїдливих зауважень або грюкання дверима. Вмінню гідно виходити з важких ситуацій дитина вчиться у вас.

 

При складанні або зміні правил у вашій родині слід пам'ятати про такі моменти:

 

1. Чітке формулювання заборон, обмежень (вони повинні бути витримані в позитивному стилі і мати конкретний характер).

2. Обмеження і заборони повинні відповідати віку дитини (і його досвіду)

3. Обмеження повинно бути здійсненним.

Причини відхилення в поведінці дітей.

 

Боротьба за увагу.   Якщо дитина не отримує уваги, якої йому так необхідно для нормального розвитку та емоційного благополуччя, то він знаходить свій спосіб ії отримати: він не слухається.

 

Боротьба за самоствердження.   Це боротьба проти надмірної батьківської влади і опіки.

 

Бажання помститися.   Діти бувають часто ображені на батьків, наприклад, якщо мати розійшлася з батьком, або дитину відлучили від сім'ї (бабуся опікун), або батьки приділяють більше уваги молодшому в сім'ї. У глибині душі дитина переживає і навіть страждає, а на поверхні все ті ж протести, неслухняність.

 

Втрата віри у власний успіх. Дитина переживає неблагополуччя в якійсь одній області, а невдачі у нього виникають зовсім в інший. Наприклад, у хлопчика не склалися стосунки в класі, а наслідком стала спад у навчанні. Це відбувається через низьку самооцінку дитини. Накопичивши гіркий досвід, дитина втрачає впевненість в собі і приходить до висновку: «Нема чого намагатися, все одно нічого не вийде». Це - в душі, а поведінкою він показує: «Мені все одно ...», «Нехай буду поганим ...»

 

Будь-яке відхилення в поведінці - це крик про допомогу!

ЛЮДИНА, ЯКА РОБИТЬ НЕ ДУЖЕ  ГАРНИЙ

imageВЧИНОК, РИЗИКУЄ ЗАЛИШИТИСЯ у САМОТНІСТІ  І ВИКЛИКАТИ ОСУД ОТОЧУЮЧИХ.

 

І НАВПАКИ, БУВАЮТЬ ВЧИНКИ, ЯКІ ПІДНІМАЮТЬ ЛЮДЕЙ В ОЧАХ ІНШИХ.

 

І В ТОМУ, І В ІНШОМУ, ПЕРЕБУВАЮЧИ

ПЕРЕД ВИБОРОМ, ПЕРШ, НІЖ ЩОСЬ ЗРОБИТИ, ПОДУМАЙТЕ ПРО НАСЛІДКИ.

 

І НЕХАЙ РІШЕННЯ ВИЯВИТЬСЯ ВІРНИМ.

image

pdf
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку