Матеріали до педради "Інтерактивні форми та методи навчання в умовах впровадження медіаосвіти в практику роботи Гімназії.

Про матеріал
Вуступ на педраді з теми "Інтерактивні форми та методи навчання в умовах впровадження медіаосвіти в практику роботи Гімназії."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні форми та методи навчання в умовах впровадження медіаосвіти в практику роботи Гімназії. Педрада . Гімназія №32 . Листопад

Номер слайду 2

«Щоб бути по-справжньому грамотним ви повинні бути грамотними у світі медіа» Маршал Маклюен

Номер слайду 3

Головною метою Концепції -є сприяння розбудові в Україні ефективної системи медіа-освіти, заради забезпечення всебічної підготовки дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіа-обізнаності, медіа-грамотності і медіа-компетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей.

Номер слайду 4

Інформаційно – цифрова компетентність -впевнене, критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)- створення, пошуку, обробки, обміну інформацією в публічному просторі та приватному спілкуванні

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Прийоми критичного мислення на уроках. Література -перегляд уривку з фільму; Орієнтовні завдання: Учні 5 – 6 класів : Намалювати ілюстрації до фільму та твору, та порівняти їх. Створити вікторину, тестові завдання, сенкан до фільму. Скласти продовження казки. Написати листа до автора твору, режисера, акторів. Географія -перегляд документального фільму , робота з науковою літературою ,інформацією з мас-медіа Орієнтовні завдання: -за данимии сайту IRIS визначте коли і де відбувались землетруси на території України. - Конкурс творчих ідей « Мій майбутній онлайн – сценарій розвитку ….». Гра – вікторина «Здогадайся, що це за материк?». Створення презентацій як аргументу свого вибору. Письмове рецензування медіа текстів. На основі отриманої інформації скласти план відео сюжету

Номер слайду 9

Завдання вчителя:1. Формування інформаційної культури 2. Ознайомлення учнів із розмаїттям засобів опрацювання інформації. 3. Вироблення медіаімунітету. 4. Формування рефлексії і критичного мислення 5. Створення здатності до медіатворчості 6.Інтерактивні методи

Номер слайду 10

 Інтерактивні методи Робота в малих групах «Мікрофон» «Незакінчені речення» «Мозковий штурм» Дискусія «Снігова куля» «Коло ідей» Акваріум» «Навчаючись учусь»«Крісло автора» Рольова гра, імітація Пошук інформації» “Карусель» «Займи позицію»

Номер слайду 11

Практичне завдання - скласти асоціативну хмару до поняття МЕДІАОСВІТА -запишіть які НАВЧАЛЬНІ ПЛАТФОРМИ ви знаєте?

Номер слайду 12

МедіаосвітаІнтернет , інформація , інформаційно-цифрова компетентність, медіатека, основа обізнаності , критичне мислення медіа-обізнаності, медіа-грамотності і медіа-компетентності ….

Номер слайду 13

Цифрові інструменти. Організація вебінарів –ZOOM ,Google Meet, Cisco. Webex, Skype. Залучення до опитування -Kahootl, Socrative Iнструменти для опитування і спідкування – Classtime,Mentimeter. Хмарини слів – Tagul,Tagxedo

Номер слайду 14

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку