Інтерактивні форми та методи навчання в умовах впровадження медіаосвіти в практику роботи Гімназії. Педрада . Гімназія №32 . Листопад
Номер слайду 2
«Щоб бути по-справжньому грамотним ви повинні бути грамотними у світі медіа» Маршал Маклюен
Номер слайду 3
Головною метою Концепції -є сприяння розбудові в Україні ефективної системи медіа-освіти, заради забезпечення всебічної підготовки дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіа-обізнаності, медіа-грамотності і медіа-компетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей.
Номер слайду 4
Інформаційно – цифрова компетентність -впевнене, критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)- створення, пошуку, обробки, обміну інформацією в публічному просторі та приватному спілкуванні
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Прийоми критичного мислення на уроках. Література -перегляд уривку з фільму; Орієнтовні завдання: Учні 5 – 6 класів : Намалювати ілюстрації до фільму та твору, та порівняти їх. Створити вікторину, тестові завдання, сенкан до фільму. Скласти продовження казки. Написати листа до автора твору, режисера, акторів. Географія -перегляд документального фільму , робота з науковою літературою ,інформацією з мас-медіа Орієнтовні завдання: -за данимии сайту IRIS визначте коли і де відбувались землетруси на території України. - Конкурс творчих ідей « Мій майбутній онлайн – сценарій розвитку ….». Гра – вікторина «Здогадайся, що це за материк?». Створення презентацій як аргументу свого вибору. Письмове рецензування медіа текстів. На основі отриманої інформації скласти план відео сюжету
Номер слайду 9
Завдання вчителя:1. Формування інформаційної культури 2. Ознайомлення учнів із розмаїттям засобів опрацювання інформації. 3. Вироблення медіаімунітету. 4. Формування рефлексії і критичного мислення 5. Створення здатності до медіатворчості 6.Інтерактивні методи
Номер слайду 10
Інтерактивні методи Робота в малих групах «Мікрофон» «Незакінчені речення» «Мозковий штурм» Дискусія «Снігова куля» «Коло ідей» Акваріум» «Навчаючись учусь»«Крісло автора» Рольова гра, імітація Пошук інформації» “Карусель» «Займи позицію»
Номер слайду 11
Практичне завдання - скласти асоціативну хмару до поняття МЕДІАОСВІТА -запишіть які НАВЧАЛЬНІ ПЛАТФОРМИ ви знаєте?
Номер слайду 12
МедіаосвітаІнтернет , інформація , інформаційно-цифрова компетентність, медіатека, основа обізнаності , критичне мислення медіа-обізнаності, медіа-грамотності і медіа-компетентності ….
Номер слайду 13
Цифрові інструменти. Організація вебінарів –ZOOM ,Google Meet, Cisco. Webex, Skype. Залучення до опитування -Kahootl, Socrative Iнструменти для опитування і спідкування – Classtime,Mentimeter. Хмарини слів – Tagul,Tagxedo