Матеріали до педради "Сучасний вчитель"

Про матеріал
Педагогічна рада з питань опрацювання Професійного стандарту "Вчитель закладу загальної середньої освіти" затвердженого наказом МОН №1225 від 29.08.2024
Перегляд файлу

 

 

 

 

У якій відомій казці сіра непривітна особистість здійснює підступний план убивства двох осіб, і лише завдяки своєчасному втручанню громадськості все закінчується добре?


 

 

Назвіть казку, в якій різні за своїм соціальним статусом герої займали по черзі помешкання, створене в незвичайному архітектурному стилі. І все було б добре, якби до помешкання не повернувся його попередній власник зі своїм охоронцем. От героям казки й довелося залишити незаконно зайняту територію.


 

 

Герой якої казки постійно виконує забаганки своєї норовливої дружини? Проте, як би він не прагнув задовольнити амбіції супутниці, вона щоразу підвищує рівень вимог. Зрештою, подружжя опиняється на початковому етапі задоволення власних потреб.

 


 

 

В якій казці головна героїня постійно й нахабно обмовляла тих, хто робив їй добро? А коли вона, щоб уникнути покарання, незаконно оволоділа чужим помешканням, то різні впливові особи намагалися провести з нею роботу з подолання її асоціальної поведінки. Вдалося це лише найменшому з усіх учасників експерименту.                                         

 


 

 

Назвіть казку, в якій ідеться про спортсмена, котрий вирушає на змагання з бігу з перешкодами. Хитрість і витримка допомогли йому дуже близько підійти до фінішу, проте фінал – трагічний. Проявивши занадто велику самовпевненість, він гине.

 


 

 

Назвіть казку, в якій головна героїня могла перевтілюватися в різні образи задля свого нареченого. Проте одного разу його нерозсудливість та імпульсивність у поведінці призвели до довготривалої розлуки закоханих. Та, долаючи різні перешкоди, вони все ж таки єднають свої долі.

 

 

Перегляд файлу

Казковий вернісаж

Вчитель повинен вміти хоча б на декілька хвилин входити в роль учня. Усі ми родом із дитинства. І завжди з ніжністю і любов’ю згадуємо казки, які чули вдома, в дитячому садку, в школі. Адже казка – не просто найпопулярніший фольклорний жанр, це джерело, що дає творчу наснагу кожній творчій людині. Казка дарує радість і дорослим, і дітям.

Тому зараз ми виконаємо вправу «Казковий вернісаж». Кожна група по черзі витягує згортки зі скриньки із описом знайомої всім казки. Група думає над відповіддю, потім зачитує опис казки і свій варіант відповіді.

 

1) У якій відомій казці сіра непривітна особистість здійснює підступний план убивства двох осіб, і лише завдяки своєчасному втручанню громадськості все закінчується добре?

                                                                 «Червона шапочка»

2) Назвіть казку, в якій різні за своїм соціальним статусом герої займали по черзі помешкання, створене в незвичайному архітектурному стилі. І все було б добре, якби до помешкання не повернувся його попередній власник зі своїм охоронцем. От героям казки й довелося залишити незаконно зайняту територію.

                                                               «Рукавичка»

3) Герой якої казки постійно виконує забаганки своєї норовливої дружини? Проте, як би він не прагнув задовольнити амбіції супутниці, вона щоразу підвищує рівень вимог. Зрештою, подружжя опиняється на початковому етапі задоволення власних потреб.

                                                    «Золота рибка;  Про липку та зажерливу бабу»

4) В якій казці головна героїня постійно й нахабно обмовляла тих, хто робив їй добро? А коли вона, щоб уникнути покарання, незаконно оволоділа чужим помешканням, то різні впливові особи намагалися провести з нею роботу з подолання її асоціальної поведінки. Вдалося це лише найменшому з усіх учасників експерименту.                                         

«Коза-дереза»

5) Назвіть казку, в якій ідеться про спортсмена, котрий вирушає на змагання з бігу з перешкодами. Хитрість і витримка допомогли йому дуже близько підійти до фінішу, проте фінал – трагічний. Проявивши занадто велику самовпевненість, він гине.

                                                                       «Колобок»

6) Назвіть казку, в якій головна героїня могла перевтілюватися в різні образи задля свого нареченого. Проте одного разу його нерозсудливість та імпульсивність у поведінці призвели до довготривалої розлуки закоханих. Та, долаючи різні перешкоди, вони все ж таки єднають свої долі.

                                                           «Царівна жаба»

Таким майстрами, що можуть перевтілюватися в казкових героїв, чарівників, слухачів, є ви, шановні вчителі, а інструментами – наші учні. Ми з вами, хочемо того чи ні, є вчителями нового століття, і всі будемо працювати, щоб навчання стало радістю й задоволенням кожної дитини, щоб шкільне життя, в якому беруть участь й учні, й учителі, досягло гармонії.

 

Перегляд файлу

Легенда

Один чоловік вирішив змінити світ. Але світ такий великий, а він такий маленький. Тоді він вирішив змінити своє місто. Але ж і воно велике. Тоді вирішив змінити свою родину. Але і родина в нього така велика, - одних діток десяток. Тоді ця людина добралася до того єдиного, кого вона в силах змінити, будучи таким маленьким: самого себе. Тож не бійтеся змінювати себе.

     Я дякую всім вам за активну та результативну роботу. Бажаю, щоб ваша праця приносила лише радість та позитивні результати. Робіть усе з любюв'ю. адже усе, що робиться з любов'ю, приречене на успіх.

 

Перегляд файлу

Його серце тьохнуло.

Було дуже пізно.

Десь загавкав пес.

Чи має щось сенс у житті?

Він узяв її за руку.

Місяць немов великий апельсин.

Потяг рушив.

Він поглянув на неї.

Ця зустріч остання.

Легкий вітерець доносив схвильований шепіт.

Почулося скреготання заліза.

Пролунав постріл.

Він зрозумів, що тільки вона могла зробити його щасливим.

Її очі були заплющені.

Перегляд файлу

Ми можемо бути письменниками

Кожна група отримує конверт із набором речень ( у всіх груп однакові).

Речення необхідно скласти в логічній послідовності, щоб отримати змістовне оповідання. Представник групи презентує розповідь.

 

Конверти з реченнями:

  •        Його серце тьохнуло.
  •        Було дуже пізно.
  •        Десь загавкав пес.
  •        Чи має щось сенс у житті?
  •        Він узяв її за руку.
  •        Місяць немов великий апельсин.
  •        Потяг рушив.
  •        Він поглянув на неї.
  •        Ця зустріч остання.
  •        Легкий вітерець доносив схвильований шепіт.
  •        Почулося скреготання заліза.
  •        Пролунав постріл.
  •        Він зрозумів, що тільки вона могла зробити його щасливим.
  •        Її очі були заплющені.

 

Висновок: у кожній команді буде власне оповідання. Зазвичай звучить питання: а як правильно? Люди звикли діяти відповідно до усталених стереотипів, які створили інші люди. Тут немає правильного чи неправильного оповідання, кожна група мала свою логіку, якою користувалася. Кожен у групі розуміє цю логіку. Ми вчимося приймати і поважати думку інших, адже кожен має право на її висловлення, а думка – на існування. Ми всі різні, але , разом з тим, і чимось схожі.

 

Перегляд файлу

Оплески

Втомлися? Давайте перепочинемо. Підніміться, будь ласка, ті, хто... (по черзі зачитує твердження 1-10, зміст тверджень повинен відповідати позитивним якостям та ознакам педагога). При піднятті окремих учасників всі присутні їм аплодують.

  1.   ..хто працює в школі менше 10 років.
  2.   ..хто в цьому році атестується.
  3.   ..хто любить поспати.
  4.   ..хто любить читати художню літературу
  5.   ..хто легко встановлює контакт з учнями.
  6.   ..хто у колективі має друзів.
  7.   ..хто має педагогічне звання.
  8.   ..хто вміє варити борщі.
  9.   ..хто любить спарені уроки.
  10.  ..хто любить свою роботу.

 

Перегляд файлу

Повітряні кульки

Кожному із вас хоча б раз в житті доводилося надувати повітряну кульку. Уявіть, що зараз вам необхідно це зробити. Робимо глибокий вдих носом, а на видиху голосно й енергійно вимовляємо звук.

А – добре впливає на організм

Є – впливає на щитоподібну залозу

І   – впливає на мозок, очі. Ніс, вуха

О  – впливає на серце, легені

В  – впливає на органи, розташовані в області живота

Я  – впливає на роботу всього організму

М  – впливає на роботу всього організму

Х  – допомагає очищенню організму

ХА – допомагає підвищити настрій.

 

Перегляд файлу

Сучасний вчитель. Який він?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сучасний вчитель. Який він?

Номер слайду 2

Вправа «Портрет вчителя»

Номер слайду 3

Професійний стандарт. ВЧИТЕЛЬ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИЗАТВЕРДЖЕНО НАКАЗОМ МОН ВІД 29.08.2024 №1225

Номер слайду 4

Мета діяльностіМета професійної діяльності вчителя полягає в організації навчання та виховання здобувачів освіти під час здобуття ними повної загальної середньої освіти (далі – здобуття освіти) шляхом формування у них ключових компетентностей і світогляду на основі загальнолюдських і національних цінностей, а також розвитку інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, необхідних для успішної самореалізації та продовження навчання.

Номер слайду 5

Опис трудових функційповага до особистості здобувача освіти й визнання пріоритету його зацікавлень, досвіду, власного вибору, прагнень, ставлення у визначенні мети та організації освітнього процесу, підтримка пізнавального інтересу й наполегливості; забезпечення рівного доступу до освіти кожного здобувача освіти без будь-яких форм дискримінації учасників освітнього процесу на засадах інклюзивності й безбарʼєрності; формування нетерпимості до корупції, дотримання принципів академічної доброчесності у взаємодії учасників освітнього процесу та організації всіх видів навчальної діяльності; становлення вільної особистості здобувача освіти, підтримка його самостійності, підприємливості, ініціативності, впевненості в собі; розуміння важливості розвитку мислення й пошанування істини; формування культури здорового способу життя здобувача освіти, створення умов для забезпечення його гармонійного фізичного та психічного розвитку, добробуту;

Номер слайду 6

Опис трудових функційстворення безпечного, вільного від насильства й цькування освітнього середовища, у якому забезпечено атмосферу довіри; плекання в здобувачів освіти любові до рідного краю, відповідального ставлення до довкілля; утвердження людської гідності, чесності, милосердя, доброти, справедливості, співпереживання, взаємоповаги і взаємодопомоги, поваги до прав і свобод людини, здатності до конструктивної взаємодії здобувачів освіти між собою та з дорослими; формування в здобувачів освіти, громадянської активності та стійкості, патріотизму, поваги до культурних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови; формування української національної та громадянської ідентичності, готовності до захисту незалежності й територіальної цілісності України, конституційних засад державного ладу, національних інтересів і суспільно-державних (національних) цінностей України; формування готовності здобувачів освіти виявляти свою громадянську позицію, що передбачає вміння аналізувати суспільне життя й ідентифікувати себе з українською нацією, суспільством, обстоювати права й свободи українського народу, готовності бути залученими до діяльності у сфері безпеки та оборони України.

Номер слайду 7

Навчання здобувачів освіти предметів (інтегрованих курсів) Заступник директора з НВРМикола ШАЙГОРОДСЬКИЙ

Номер слайду 8

А1. Мовно-комунікативна компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Норми і стилі української літературної мови, використання усного й писемного мовленняІнтонаційні й позамовні засоби виразності мовлення. Вільне володіння державною мовою, що передбачає вміння комунікувати усно й письмово. Застосовувати прийоми й методи збагачення мовлення здобувачів освіти для висловлювання ними думок, почуттів і ставлень, сприяння мовленнєвій творчості здобувачів освіти. Комунікувати з учасниками освітнього процесу державною мовою для здійснення професійної діяльностіВиявляти мовну стійкість і відповідальність у дотриманні мовного законодавства. А1.1. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою

Номер слайду 9

А1. Мовно-комунікативна компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Умови реалізації права вивчати мову / права на навчання мовою корінного народу чи національної меншини України відповідно до законодавства. Особливості вивчення мови / навчання мовою корінного народу або національної меншини України (зокрема офіційних мов Європейського Союзу)Враховувати особливості вивчення мови / навчання мовою корінного народу чи національної меншини України (зокрема офіційних мов Європейського Союзу) під час навчання предметів (інтегрованих курсів)Використовувати в освітньому процесі мовний, мовленнєвий і культурний досвід здобувачів освіти, які належать до корінних народів або національних меншин України. Підтримувати комунікацію здобувачів освіти, які належать до корінних народів і національних меншин, з увагою до міжкультурної взаємодіїСприяти реалізації прав здобувачів освіти щодо комунікації мовою корінного народу й національної меншини в освітньому процесі, виявленню здобувачами освіти толерантності до мовних і культурних особливостей одне одного. А1.2. Здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання з урахуванням особливостей мовного середовища в закладі освіти мовою відповідного корінного народу або національної меншини України

Номер слайду 10

А1. Мовно-комунікативна компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономіяІноземна мова та її функційні особливості, необхідні для ефективного спілкування. Висловлювати іноземною мовою власні думки, бажання, наміри, а також пояснювати свої дії в освітньому процесі, професійному спілкуванні Сприяти опануванню здобувачами освіти іноземної мови для вирішення комунікативних завдань у життєвих ситуаціях. Комунікувати іноземною мовою з метою підвищення професійного рівня й підвищення мотивації здобувачів освіти в опануванні іноземної мови. Підтримувати належний рівень володіння іноземною мовою, необхідний для виконання професійної діяльностіА1.3. Здатність забезпечувати навчання здобувачів освіти іноземної мови та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)

Номер слайду 11

А1. Мовно-комунікативна компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Стратегії комунікації з учасниками освітнього процесу. Формувати в здобувачів освіти здатність до взаєморозуміння / міжособистісної взаємодії / засобами активної і пасивної комунікаціїВзаємодіяти з учасниками освітнього процесу, застосовуючи конструктивну комунікацію. Сприяти налагодженню конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу. А1.4. Здатність формувати й розвивати мовно-комунікативні вміння й навички здобувачів освіти

Номер слайду 12

А2. Предметно-методична компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Вимоги до результатів навчання за державними стандартами освіти Зміст освітньої галузі/навчального предмета (інтегрованого курсу) Методики й технології моделювання змісту навчання. Визначати зміст навчальних предметів (інтегрованих курсів) і послідовність його опрацювання Адаптувати зміст навчальних предметів (інтегрованих курсів) до потреб здобувачів освіти. Моделювати зміст предметів (інтегрованих курсів)Використовувати навички ефективної комунікації для досягнення навчальних цілей в освітньому процесі Використовувати актуальну термінологію і поняттєвий апарат освітньої галузі Використовувати різні комунікативні практики для пояснення навчального матеріалу й організовувати комунікацію між здобувачами освіти з навчальною метою. Добирати різні методи й прийоми для навчання здобувачів освіти і способи представлення ними досягнутих результатів Відповідати за зміст предмету (інтегрованого курсу) та його відповідність вимогам до обов’язкових результатів навчання. А2.1. Здатність моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти

Номер слайду 13

А2. Предметно-методична компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Ключові компетентності здобувачів освіти й наскрізні уміння, визначені державними стандартами освіти Вимоги до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти і рівнів сформованості їхніх компетентностей (відповідно до освітньої галузі)Створювати умови для формування і розвитку в здобувачів освіти ключових компетентностей, наскрізних умінь. Володіти комунікативними методами і прийомами для забезпечення досягнення здобувачами освіти обов’язкових результатів навчання. Використовувати методи і прийоми, які дають можливість здобувачам освіти реалізувати здобуті вміння на практиці як в освітньому процесі, так у житті загалом Формувати в здобувачів освіти здатності використовувати досягнуті обов’язкові результати навчання на практиціА2.2. Здатність формувати і розвивати в здобувачів освіти ключові компетентності і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти

Номер слайду 14

А2. Предметно-методична компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Види інтеграції в навчанні, підходи до інтегрованого навчання здобувачів освіти. Застосовувати міжпредметні зв’язки й інтеграцію змісту різних освітніх галузей, навчальних предметів (інтегрованих курсів) Формувати в здобувачів освіти розуміння природних зав’язків різних процесів, уміння вирішувати практичні завдання, що вимагають синтезу знань з різних освітніх галузей; розвивати в здобувачів освіти системне мислення. Використовувати термінологічний апарат і поняттєву базу різних освітніх галузей для реалізації інтегрованого навчання Використовувати навички усного й писемного мовлення для формування в здобувачів освіти розуміння природних зав’язків між процесами і явищами, розвивати відповідні вміння. Застосовувати інтегроване навчання для досягнення обов’язкових результатів навчання. А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання здобувачів освіти

Номер слайду 15

А2. Предметно-методична компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Форми, методи й засоби навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти різних вікових груп засобами освітньої галузі(навчального предмета / інтегрованого курсу) Зміст і особливості технологій і методик особистісно зорієнтованого, компетентнісного й інтегрованого навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти Способи організації дослідницької діяльності здобувачів в освітньому процесіДобирати доцільні форми, методи й засоби навчання Застосувати інноваційні технології навчання освітньої галузі (навчальних предметів / інтегрованих курсів) Упроваджувати технології та методики особистісно зорієнтованого, компетентісного й інтегрованого навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти Використовувати навички педагогічної риторики для реалізації різних видів навчальної діяльності Використовувати технології навчання, спрямовані на розвиток комунікативних навичок здобувачів освіти Розвивати здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами під час вивчення навчального предмета (інтегрованого курсу)Обирати ефективні форми, методи й засоби навчання залежно від навчальних цілей Розробляти вправи й завдання для навчального предмета (інтегрованого курсу), взаємодіючи з іншими учасниками освітнього процесу Розробляти освітні матеріали з урахуванням інтересів і здібностей здобувачів освіти. А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні й ефективні методики і технології навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти

Номер слайду 16

А2. Предметно-методична компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Підходи до формування ціннісних ставлень здобувачів освіти. Формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти у процесі їхнього навчання, виховання й розвитку. Використовувати комунікацію як інструмент формування у здобувачів освіти ціннісних ставлень. Обирати форми організації освітнього процесу, ефективні для формування особистостіА2.5. Здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти

Номер слайду 17

А3. Інформаційно-цифрова компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Функційна грамотність у використанні цифрових пристроїв, їхнього базового програмного забезпечення, онлайн-сервісів зокрема фінансових, мережі Інтернет Правила критичного оцінювання інформації та критерії медіаграмотності, цифрової фінансової грамотності Правила безпеки в цифровому середовищі, наслідки впливу цифрової інформації на людину. Використовувати цифрові пристрої, їхнє базове програмне забезпечення; працювати з операційними системами, онлайн-сервісами, файлами, мережею Інтернет Критично оцінювати достовірність, надійність інформаційних джерел, вплив інформації на свідомість і розвиток здобувачів освіти, на прийняття рішень Уникати небезпек в інформаційному просторі; забезпечувати захист і збереження персональних даних. Взаємодіяти з учасниками освітнього процесу для створення спільнот обміну досвідом використання цифрових технологій. Усвідомлювати важливість цифрової гігієни, ініціювати й проводити заходи з популяризації дотримання цифрової гігієни серед учасників освітнього процесу. А3.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею в професійній діяльності

Номер слайду 18

А3. Інформаційно-цифрова компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Класифікація електронних (цифрових) освітніх ресурсів і призначення їх, ознаки електронного (цифрового) освітнього середовища Правила зміни, модифікації відкритих електронних (цифрових) освітніх ресурсів, створення нових електронних (цифрових) освітніх ресурсів і спільного використання їх Підходи до захисту електронних (цифрових) освітніх ресурсів, механізми захисту власних авторських прав. Добирати електронні (цифрові) освітні ресурси, оцінювати їхню ефективність для досягнення навчальних цілей Модифікувати, редагувати, комбінувати наявні електронні (цифрові) освітні ресурси; створювати (за потреби) особисто або спільно з іншими особами нові електронні (цифрові) освітні ресурси; упорядковувати ресурси й надавати до них доступ учасникам освітнього процесу. Взаємодіяти з учасниками освітнього процесу для розроблення / модифікації / адаптації електронних (цифрових) освітніх ресурсів. Визначати потреби класу / групи, які можна задовольнити шляхом створення / адаптації / модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів Дотримуватись академічної доброчесності під час створення й використання електронних (цифрових) освітніх ресурсів, вимог законодавства щодо захисту авторського права, а також вживати заходів щодо захисту власних авторських прав. А3.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) ресурси

Номер слайду 19

А3. Інформаційно-цифрова компетентність{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Підходи до організації освітнього процесу з використанням цифрових технологій (зокрема дистанційного навчання), умови організації цифрових робочих місць. Цифрові технології та електронні (цифрові) освітні ресурси для навчання здобувачів освіти предметів (інтегрованих курсів), оцінювання та моніторингу результатів навчання здобувачів освіти та організації їхнього самоконтролю, відстеження прогресу здобувачів освіти в навчанніВикористовувати безпечне електронне (цифрове) освітнє середовище для організації та управління освітнім процесом, організації групової взаємодії, зворотного зв’язку, спільного створення електронних (цифрових) освітніх ресурсів. Аналізувати й інтерпретувати в електронному (цифровому) середовищі інформацію про активність і ефективність навчальної діяльності здобувачів освіти; реалізовувати стратегії оцінювання за допомогою цифрових сервісів; добирати цифрові інструменти оцінювання, критично аналізувати доцільність використання їх. Комунікувати з учасниками освітнього процесу, використовуючи різні електронні (цифрові) засоби й сервіси. Надавати допомогу й виявляти підтримку іншим учасникам освітнього процесу в оволодінні цифровими технологіями Використовувати для організації навчання здобувачів освіти захищені цифрові ресурси. А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі

Номер слайду 20

Вправа «Казковий вернісаж»

Номер слайду 21

Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу Учитель етики. Оксана ЛУЦЬКА

Номер слайду 22

Б1. Психологічна компетентність{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономіяІндивідуальні особливості здобувачів освіти, вплив цих особливостей на засвоєння навчального матеріалу й успішну соціалізацію, ознаки погіршення психоемоційного стану. Планувати і здійснювати освітній процес з урахуванням вікових й індивідуальних особливостей здобувачів освіти Укладати індивідуальну програму розвитку та/або індивідуальний навчальний план здобувача освіти (за потреби) у складі команди супроводу або самостійно Надавати підтримку учням, які мають ознаки стресу. Спілкуватися з учасниками освітнього процесу та іншими особами (за потреби) про індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній вплив на засвоєння навчального матеріалу й успішну соціалізацію, важливість врахування психоемоційного стану. Відстежувати зміни щодо вікових та індивідуальних особливостей здобувачів освіти, їхнього психоемоційного стану й здійснювати необхідні адаптації / модифікації в освітньому процесіБ1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан

Номер слайду 23

Б1. Психологічна компетентність{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Основні види самооцінки здобувачів освіти та їхні вияви Основні умови формування позитивної самооцінки здобувачів освіти Основні стратегії, що сприяють формуванню позитивної самооцінки здобувачів освіти. Визначати прояви завищеної чи заниженої самооцінки здобувачів освіти з метою корегування їх Створювати умови формування позитивної самооцінки здобувачів освіти Використовувати основні стратегії роботи зі здобувачами освіти, що сприяють формуванню їхньої позитивної самооцінки. Спілкуватися з учасниками освітнього процесу про вияви самооцінки у здобувачів освіти й умови формування позитивної самооцінки. Надавати рекомендації учасникам освітнього процесу щодо розвитку позитивної самооцінки й ідентичності здобувачів освіти. Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи зі здобувачами освіти, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності

Номер слайду 24

Б1. Психологічна компетентність{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Види пізнавальної діяльності здобувачів освіти Основні умови формування мотивації здобувачів освіти до навчання. Застосовувати методи роботи, навчальні матеріали й завдання для розвитку пізнавальної діяльності здобувачів освіти Створювати умови формування мотивації здобувачів освіти до навчання. Спілкуватися з учасниками освітнього процесу про мотивацію здобувачів освіти й умови формування мотивації здобувачів освіти до навчання. Застосовувати різні підходи для формування мотивації та організації пізнавальної діяльності здобувачів освіти. Б.1.3. Здатність формувати мотивацію здобувачів освіти й організовувати їхню пізнавальну діяльність

Номер слайду 25

Б1. Психологічна компетентність{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Різні практики, спрямовані на посилення взаємодії здобувачів освіти. Використовувати практики, що заохочують здобувачів освіти до ефективної взаємодіїВзаємодіяти з учасниками освітнього процесу Практикувати діалогічне спілкування на основі партнерства. Дотримуватися демократичних цінностей у професійній діяльності, заохочуючи кожного здобувача освіти виражати свою думку й брати участь у прийнятті рішень. Б1.4. Здатність формувати спільноту здобувачів освіти, у якій поважають і враховують права кожного

Номер слайду 26

Б2. Емоційно-етична компетентність{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Різновиди й інтенсивність почуттів та емоцій, причини їхньої появи Сучасні форми, методи, технології та засоби навчання, які сприяють розвитку уваги; способи/ методи саморегуляції, подолання стресу, керування емоціями, порозуміння. Використовувати способи самозбереження психічного здоров’я, запобігання професійному вигоранню, керування власними емоціями Конструктивно реагувати на стрес, конфліктні ситуації, сприяти порозумінню Застосовувати в освітньому процесі практики концентрації уваги, усвідомленого емоційного реагування, емоційної стійкостіСпілкуватися про способи самозбереження психічного здоров’я, запобігання професійному вигоранню, управління власними емоціями, сприяти порозумінню між учасниками освітнього процесу. Відстежувати власні відчуття, почуття, емоції і потреби, особисті стани, керувати емоційними станами й звертатися по допомогу (за потреби)Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття почуття, емоції, потреби та емоційні стани інших учасників освітнього процесу, керувати власними емоційними станами

Номер слайду 27

Б2. Емоційно-етична компетентність{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Методи ведення діалогу й полілогу, усвідомленого й емпатичного слухання, ненасильницької та безконфліктної комунікації Стереотипи і упередження, їхній вплив на побудову конструктивної й безпечної взаємодії з учасниками освітнього процесу. Організовувати діалог і полілог з учасниками освітнього процесу, поважаючи права людини й суспільні цінності Застосовувати в обговоренні освітніх, соціальних і життєвих проблем методики усвідомленого й емпатичного слухання, ненасильницької та безконфліктної комунікації; запобігати конфліктам в освітньому процесіКомунікувати з учасниками освітнього процесу на засадах конструктивної та безпечної взаємодії, принципах культури діалогу. Визначати прояви неконструктивної взаємодії та реагувати на них, уникаючи дій і прийняття рішення, що можуть негативно вплинути на перебіг явного чи прихованого конфлікту і, зокрема, поглибити його. Б2.2. Здатність конструктивно й безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу

Номер слайду 28

Б2. Емоційно-етична компетентність{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Розмаїття й унікальність різних культур у суспільстві, відмінності між людьми, стратегії попередження, подолання і трансформації конфліктів Зміст основних актів міжнародного й національного законодавства щодо прав людини і дитини, цілей сталого розвитку. Взаємодіяти з учасниками освітнього процесу, ураховуючи культурні й особистісні відмінності співрозмовників, принципи недискримінації та поваги до відмінностей Застосовувати основні стратегії поведінки щодо захисту власних прав, а також захисту здобувачів освіти під час освітнього процесу Ураховувати в освітньому процесі підходи, визначені цілями сталого розвитку; розкривати потенціал учасників освітнього процесу для креативних колективних рішень щодо подолання проблем. Взаємодіяти, ураховуючи культурні й особистісні відмінності співрозмовників, принципи недискримінації та поваги до відмінностей, а також дотримуватися етики спілкування. Використовувати стратегії попередження, подолання й трансформації конфліктів під час професійної діяльності й шукати рішення, які базуються на співпраціБ2.3. Здатність усвідомлювати й поціновувати взаємозалежність людей і систем у глобальному світі

Номер слайду 29

Б3. Компетентність педагогічного партнерства{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Переваги й основні етапи формування суб’єктсуб’єктних відносин між вчителем і здобувачем освіти Основні ролі вчителя в педагогічній діяльностіЗастосовувати механізми реалізації суб’єкт-суб’єктних відносин між вчителем і здобувачем освіти Застосовувати навички координації та стимулювання навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти, підтримувати їхнє прагнення до саморозвитку, розкривати їхні здібності і пізнавальні можливостіКомунікувати зі здобувачами освіти на засадах суб'єктсуб'єктної взаємодіїСтворювати можливості для рефлексії, самоконтролю й самореалізації здобувачів освіти в освітньому процесі, особистісному творенні власних цілей. Б3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної взаємодії із здобувачами освіти в освітньому процесі

Номер слайду 30

Б3. Компетентність педагогічного партнерства{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Основні форми й засоби визначення запитів та очікувань батьків. Основні форми конструктивної взаємодії з батьками в інтересах здобувачів освіти. Визначати запити й очікування батьків щодо навчання дітей, бачення їхньої майбутньої успішності, участі в освітньому процесі й відповідно реагувати на них Залучати батьків до участі в освітньому процесі, а також до прийняття рішень, які стосуються навчання, виховання розвитку здобувачів освіти Співпрацювати з батьками як членами команди психолого-педагогічного супроводу здобувача освіти з особливими освітніми потребами. Надавати консультативну й інформаційну підтримку батькам (чи опікунам) щодо навчання, виховання і розвитку їхніх дітей. Співпрацювати з батьками як учасниками освітнього процесу та/чи членами команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами на засадах партнерства. Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства

Номер слайду 31

Б3. Компетентність педагогічного партнерства{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Основні принципи командної взаємодіїОсновні завдання членів команди психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами. Організовувати співпрацю із залученими фахівцями на основі принципів командної взаємодії Співпрацювати із залученими фахівцями у процесі розроблення та реалізації індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану для осіб з особливими освітніми потребами (за потреби)Проводити зустрічі, обговорювати із зацікавленими сторонами основні принципи й завдання командної взаємодії, окреслювати свої ролі й завдання. Співпрацювати з асистентом учителя та іншими фахівцями на основі принципів командної взаємодії та з метою надання підтримки здобувачам освіти з особливими освітніми потребами. Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами

Номер слайду 32

Вправа «Оплески»

Номер слайду 33

Участь в організації безпечного та здорового освітнього середовища Асистент учителяІрина ВАРГАРАКІ

Номер слайду 34

В1. Інклюзивна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономіяІнструменти забезпечення інклюзивного навчання (інклюзивної культури, політики, практики) Принципи і стратегії універсального дизайну в сфері освіти й розумного пристосування. Використовувати інструменти забезпечення інклюзивного навчання в освітньому процесі Застосовувати принципи і стратегії універсального дизайну в сфері освіти й розумного пристосування. Спілкуватися з учасниками освітнього процесу про важливість та інструменти створення інклюзивного освітнього середовища. Обирати й застосовувати інструменти для інклюзивного навчання, принципи й стратегії універсального дизайну й розумного пристосування для забезпечення доступності освітнього середовища. В1.1. Здатність створювати умови, які забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища

Номер слайду 35

В1. Інклюзивна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Принципи, форми й методи ефективної підтримки осіб з особливими освітніми потребами. Види адаптацій/модифікацій в освітньому процесі, зумовлені особливими освітніми потребами здобувачів освіти. Забезпечувати педагогічну підтримку осіб з особливими освітніми потребами. Здійснювати необхідні адаптації / модифікації в освітньому процесі відповідно до особливих освітніх потреб здобувачів освіти. В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами

Номер слайду 36

В1. Інклюзивна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Технології індивідуального та диференційованого навчання Способи виявлення здібностей, інтересів, навчальних можливостей здобувачів освіти Вимоги до особливостей організації освітнього середовища як чинника розвитку особистості здобувачів освіти. Організовувати навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб, здібностей і навчальних можливостей Використовувати в роботі зі здобувачами освіти матеріали, пристрої та обладнання (за потреби) для задоволення їхніх індивідуальних потреб у навчанні й розвитку Організовувати освітнє середовище з урахуванням особливостей, потреб, здібностей, інтересів і можливостей здобувачів освіти. Надавати інформацію учасникам освітнього процесу про сприятливі умови навчання для кожного здобувача освіти, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів. Проєктувати чи застосовувати самостійно створені матеріали, інші засоби навчання в освітньому середовищі з урахуванням індивідуальних потреб і здібностей кожного здобувача освіти; залучати здобувачів освіти і їхніх батьків до створення сприятливих умов в освітньому середовищіВ1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного здобувача освіти з урахуванням вікових та інших індивідуальних особливостей

Номер слайду 37

В2. Здоров’язбережувальна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Ознаки безпечного освітнього середовища Основи безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни Види та прояви насильства, дискримінації, булінгу (цькування), правила запобігання та протидії їм. Організовувати освітнє середовище з урахуванням правил безпеки життєдіяльності, санітарних правил охорони праці і норм, протиепідемічних правил та діям у надзвичайних ситуаціях Вживати заходів щодо запобігання та протидії булінгу, різним проявам насильства та дискримінації серед здобувачів освіти та інших учасників освітнього процесу. Взаємодіяти з усіма учасниками освітнього процесу для організації безпечного освітнього середовищаІнтегрувати апробовані здоров’язбережувальні технології, засоби й ресурси в освітній процес, зокрема для запобігання та протидії насильству, булінгу (цькуванню)В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу

Номер слайду 38

В2. Здоров’язбережувальна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Засади профілактично-просвітницької роботи щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни Особливості профілактики інфекційних і неінфекційних захворювань, запобігання поширенню серед здобувачів освіти звичок, небезпечних для їхнього здоров’я Засади збереження психоемоційного здоров’я в освітньому середовищіПроводити профілактичні заходи, спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я здобувачів освіти Забезпечувати дотримання здобувачами освіти вимог безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни Створювати умови для збереження психоемоційного здоров’я здобувачів освіти. Проводити просвітницько-навчальні заходи щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни. Упроваджувати профілактично-просвітницькі програми і проєкти; налагоджувати співпрацю з відповідними державними установами та громадськими організаціями щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни. В2.2. Здатність здійснювати профілактичнопросвітницьку роботу з учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни

Номер слайду 39

В2. Здоров’язбережувальна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Вплив освітнього процесу на спосіб життя і здоров’я здобувачів освіти Методики й технології формування культури здорового й безпечного способу життя здобувачів освіти Закономірностей та особливостей використання рухової активності для формування здоров’я. Використовувати методики, що зменшують вплив стресогенних факторів на здоров’я здобувачів освіти Планувати освітній процес з урахуванням принципів здорового й безпечного способу життя Використовувати методики й технології організації активного й безпечного дозвілля здобувачів освіти Формувати в здобувачів освіти навички здорового й безпечного способу життя Популяризувати серед учасників освітнього процесу культуру здорового й безпечного способу життя. Використовувати оптимальні форми, засоби і стратегії формування культури здорового й безпечного способу життя, життєвих навичок для збереження фізичного та психоемоційного здоров’я здобувачів освіти Заохочувати здобувачів освіти до здорового й безпечного способу життя. В2.3. Здатність формувати в здобувачів освіти культуру здорового й безпечного способу життя

Номер слайду 40

В2. Здоров’язбережувальна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Взаємозв’язок організму людини з природним, техногенним і соціальним оточенням Засади здорового способу життя, правила поведінки в надзвичайних ситуаціях Вплив професійної діяльності на здоров’я, прийоми збереження особистого здоров’я у професійній діяльностіДотримуватись у професійній діяльності санітарних правил і норм, правил поведінки в надзвичайних ситуаціях Здійснювати профілактичні заходи зі збереження особистого фізичного та психоемоційного здоров’я під час професійної діяльності Використовувати методики зміцнення здоров’я та запобігання захворюванням. Взаємодіяти з іншими колегами щодо підтримки особистого фізичного й психоемоційного здоров’я під час професійній діяльностіДотримуватися правил підтримки особистого фізичного та психоемоційного здоров’я під час професійної діяльності, заохочувати інших учасників освітнього процесу дотримуватися цих правил. В2.4. Здатність підтримувати особисте фізичне та психоемоційне здоров’я під час професійної діяльності

Номер слайду 41

В2. Здоров’язбережувальна компетентність{5 A111915-BE36-4 E01-A7 E5-04 B1672 EAD32}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Зовнішні ознаки погіршення фізичного та психоемоційного стану людини Правила надання домедичної допомоги. Надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу (за потреби) Виявляти ознаки погіршення фізичного, психоемоційного стану учасників освітнього процесу. Взаємодіяти з учасниками освітнього процесу для надання домедичної допомоги відповідно до законодавства. Надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу у випадку погіршення самопочуття, отримання травм та в інших ситуаціях (за потреби)В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу

Номер слайду 42

Вправа «Ми можемо бути письменниками»

Номер слайду 43

Провадження освітнього процесу Учитель музичного мистецтва. Олександр ЯЦЬКОВ

Номер слайду 44

Г1. Прогностична компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Методики педагогічного прогнозування. Формулювати цілі освітнього процесу на основі прогностичних методів планування. Залучати здобувачів освіти до спільного визначення цілей навчального заняття. Брати відповідальність за планування й досягнення освітніх цілей, передбачених освітніми програмами. Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу

Номер слайду 45

Г1. Прогностична компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Види та етапи планування освітнього процесу Зміст типових освітніх програм / модельних навчальних програм з відповідних навчальних предметів (інтегрованих курсів) Вимоги до навчальних програм. Здійснювати різні види планування освітнього процесу на різних його етапах Планувати навчальні заняття на основі модельних навчальних програм, навчальних програм Розробляти навчальні програми на основі модельних навчальних програм (за потреби)Взаємодіяти з колегами щодо визначення спільних підходів до планування Взаємодіяти з учасниками освітнього процесу стосовно тем, які вивчаються, та очікуваних результатів навчання. Співпрацювати в педагогічній спільноті для розроблення навчальних програм. Брати відповідальність за поінформованість здобувачів освіти та їхніх батьків щодо навчальних тем, та очікуваних результатів навчання Брати відповідальність за зміст навчальних програм, які розробляє педагогічна спільнота закладу. Г1.2. Здатність планувати освітній процес

Номер слайду 46

Г2. Організаційна компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Вимоги законодавства щодо організації освітнього процесу. Організовувати освітній процес відповідно до вимог законодавства. Взаємодіяти з учасниками освітнього процесу щодо прийняття спільних рішень стосовно організації освітнього процесу в межах шкільної автономіїВідповідально ставитися до прийняття спільних та особистих професійних рішень щодо педагогічної автономіїГ2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти

Номер слайду 47

Г2. Організаційна компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Форми організації освітнього процесу, види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти. Організовувати навчальні заняття різних типів Застосовувати різні види й форми організації навчальнопізнавальної діяльності здобувачів освіти Раціонально використовувати навчальний час. Взаємодіяти з учасниками освітнього процесу для ефективного залучення здобувачів освіти до різних форм навчальної та пізнавальної діяльностіВідповідально ставитися до вибору форм навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти й розподілу навчального часу. Г2.2. Здатність організовувати різні види й форми навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Номер слайду 48

Г2. Організаційна компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Вимоги до змістового наповнення освітнього середовища Перелік обладнання, необхідного для забезпечення викладання навчальних предметів (інтегрованих курсів)Розміщувати й використовувати дидактичні матеріали та обладнання в навчальному приміщенні Використовувати фізичний, інформаційний простори навчальних та інших приміщень закладу освіти як освітній ресурсІнформувати й консультувати учасників освітнього процесу щодо змістового наповнення освітнього середовища. Моделювати освітнє середовище з урахуванням принципів універсального дизайну й розумного пристосування із залученням учасників освітнього процесу, інших заінтересованих сторін. Г2.3. Здатність організовувати осередки навчання, виховання й розвитку здобувачів освіти

Номер слайду 49

Г3. Оцінювально-аналітична компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Види оцінювання результатів навчання здобувачів освіти Форми оцінювання Методики здійснення формувального поточного і підсумкового оцінювання Способи фіксації результатів педагогічних спостережень Критерії та рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти. Застосовувати до різних видів оцінювання відповідну методику та шкалу Застосовувати різні форми оцінювання результатів навчання здобувачів освіти Дотримуватися визначених законодавством критеріїв оцінювання результатів навчання здобувачів освіти Розробляти критерії оцінювання різних видів навчальної діяльності Визначати й фіксувати результати навчання здобувачів освіти. Роз’яснювати учасникам освітнього процесу роль оцінювання в навчальному поступі, його процедури Пояснювати критерії оцінювання результатів навчання здобувачів освіти Залучати здобувачів освіти до оцінювання, взаємодіяти зі здобувачами освіти та їхніми батьками та іншими учасниками освітнього процесу щодо планування подальшої освітньої траєкторіїЗдійснювати оцінювання здобувачів освіти на основі об’єктивності, прозорості, поваги, відповідальності, справедливості, індивідуального характеру оцінювання Відповідально ставитися до розроблення критеріїв оцінювання здобувачів освіти Розділяти відповідальність зі здобувачами освіти та їхніми батьками щодо подальшого прогресу в навчанніГ3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти

Номер слайду 50

Г3. Оцінювально-аналітична компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Методи і прийоми здійснення аналізу й рефлексії навчальної діяльності здобувачів освіти та її результативностіРозвивати в здобувачів освіти вміння здійснювати самомотивацію до навчання, аналіз, рефлексію навчальної діяльності та її результативностіЗабезпечувати зворотний зв’язок зі здобувачами освіти щодо сприйняття, розуміння й засвоєння ними навчального матеріалу. Відповідально ставитися до формулювання й способу надання зворотного зв’язку здобувачам освіти та їхнім батькам. Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання здобувачів освіти

Номер слайду 51

Г3. Оцінювально-аналітична компетентність{17292 A2 E-F333-43 FB-9621-5 CBBE7 FDCDCB}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Методи й прийоми здійснення самооцінювання і взаємооцінювання здобувачами освіти результатів навчання. Розвивати в здобувачів освіти вміння здійснювати самооцінювання і взаємооцінювання результатів навчання. Взаємодіяти зі здобувачами освіти, надавати рекомендації щодо здійснення само- і взаємооцінювання. Відповідально ставитися до формування спроможності здобувачів освіти до само- і взаємооцінювання, запобігати субʼєктивізації під час взаємооцінювання. Г3.3. Здатність формувати спроможність у здобувачів освіти до самооцінювання і взаємооцінювання результатів навчання

Номер слайду 52

Вправа «Повітряна кулька»

Номер слайду 53

Навчання здобувачів освіти предметів (інтегрованих курсів) Заступник директора з НВРМикола ШАЙГОРОДСЬКИЙ

Номер слайду 54

Д1. Здатність до навчання впродовж життя{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Вимоги до організації професійного розвитку Форми й види професійного розвитку Вимоги до професійної діяльності вчителя, визначені професійним стандартом Засади створення та функціонування професійних спільнот. Визначати потреби особистого професійного розвитку Планувати власний професійний розвиток Обирати суб’єкта (суб’єктів) освітньої діяльності й ресурси для професійного розвитку Брати участь у діяльності професійних спільнот (за потреби) Здійснювати рефлексію щодо власної педагогічної діяльностіВзаємодіяти з колегами в професійних спільнотах з питань професійного розвитку. Виявляти самостійність, професійність, академічну доброчесність, надання пріоритетності розвитку нових ідей або процесів у передових контекстах професійної діяльностіД1.1. Здатність здійснювати власний професійний розвиток, отримувати підтримку від колег

Номер слайду 55

Д1. Здатність до навчання впродовж життя{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Особливості організації різних форм професійної підтримки й допомоги вчителям. Надавати підтримку колегам в організації освітнього процесу, вдосконаленні професійної діяльностіВзаємодіяти з колегами в професійних спільнотах з питань професійного розвитку. Виявляти авторитетність, самостійність і автономію, академічну доброчесність, надавати пріоритетність розвитку нових ідей або процесів у передових контекстах професійної діяльностіД1.2. Здатність надавати підтримку колегам у їхньому професійному розвитку

Номер слайду 56

Д1. Здатність до навчання впродовж життя{72833802-FEF1-4 C79-8 D5 D-14 CF1 EAF98 D9}Знання. Уміння та навички. Комунікація. Відповідальність і автономія. Наукові методи, рівні й форми пізнання Освітні інновації, їхні характеристики Особливості організації інноваційної педагогічної діяльності Методи роботи з різними джерелами інформаціїЗастосовувати в педагогічній діяльності наукові методи пізнання Аналізувати інформацію щодо освітніх інновацій, умов їхнього впровадження Інтегрувати інновації у власну педагогічну практику Збирати, систематизувати й використовувати інформацію. Взаємодіяти в професійних спільнотах з питань інноваційної діяльностіВиявляти авторитетність, інноваційність, самостійність і автономію, академічну доброчесність, надавати пріоритетність розвитку нових ідей або процесів у передових контекстах професійної діяльностіД1.3. Здатність до інноваційної діяльності

Номер слайду 57

Рефлексія

Номер слайду 58

Проєкт рішення педагогічної ради. Опрацювати Професійний стандарт вчителя, додатково розглянути необхідні та основні компетентності описані у вказаному документі. Систематично працювати над підвищенням рівня викладання предмету, вдосконаленням своєї професійної майстерності, впровадженням освітніх інновацій, використанням сучасних інформаційних технологій з метою розвитку в учнів ключових компетентностей. Активно займатися самоосвітою, самовдосконаленням, підвищенням професійно-фахового та індивідуально-особистісного рівня впродовж всієї педагогічної діяльності. Спланувати та пройти курси підвищення кваліфікації напрямленні на розвиток навичок спілкування державною мовою та використання сучасних інформаційних технологій у освітньому процесі.

Номер слайду 59

Проєкт рішення педагогічної ради. Долучатися до фахових конкурсів, виставок з метою представлення своїх методичних знахідок, презентації педагогічних досягнень на сторінках фахових видань або на власних інформаційних ресурсах. Створювати сприятливі умови для інтелектуального, духовного, естетичного і фізичного розвитку учнів школи, застосовуючи позитивну навчальну мотивацію учасників освітнього процесу. Систематично взаємовідвідувати уроки колег з метою обміну досвідом з питань розвитку компетентностей вчителя закладу загальної середньої освіти. Спланувати та провести заняття для вчителів щодо створення та наповнення власних інформаційних ресурсів. Запропонувати педагогічним працівникам пройти ознайомчі курси з питань інформаційної безпеки та медіаграмотності.

Номер слайду 60

Дякуємо за співпрацю!Всі матеріали тут:http://school2pogre.vn.ua/index.php/uchyteliam/pedahohichna-radahttp://nikolay.in.ua/metodichna-robota

zip
Додано
26 листопада
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку