КОНТРОЛЬНА РОБОТА.
РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ (письмово).
Доброго дня, бажаю вам бути насамперед уважними, творчими та креативними під час уроку
Сьогодні на уроці ми перевіряємо навички читання мовчки у письмовій формі. Будьте уважні під час виконання роботи.
Восьме травня
Контрольна робота
Робота з літературним твором
Як я став відмінником
ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ
Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
Якось Катя сказала мені:
– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.
– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.
– Почаклуєш? – запитав я.
– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.
Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:
– Мишко, ти хочеш до дошки?
– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.
– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.
І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
– Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
– Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:
– Одинадцять балів з природознавства хочеш?
– Це теж можливо? – засумнівався я.
– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.
За Ольгою Бусенко (350 слів)
Виконання письмових завдань.
А народна казка
Б авторська казка
В оповідання
2. Хто є головним героєм твору? (1б.)
А Сашко Півник
Б Катя Мишка
В Леся Степанівна
3. Яким був учень Сашко Півник? (1б.)
А Лінивим, байдужим.
Б Здібним, але лінивим.
В Наполегливим, упертим.
4. З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку? (1б.)
А З української мови
Б З математики
В З природознавства
5. Визнач головну думку прочитаного тексту. (1б.)
А Знання – найбільша цінність.
Б Учитися ніколи не пізно.
В Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.
6. Придумай і запиши свій заголовок до тексту. (2б.)
7. Постав і запиши два запитання за змістом твору. (2б.)
1. _______________________________________________________________
2._______________________________________________________________
8. Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником? (3б.)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________