12 жовтня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність на уроках української мови: фейки, перевірка інформації та створення медіапроєктів

Матеріали до письмової контрольної роботи з літературного читання в 4 класі. За текстом О. Бусенко "Як я став відмінником"

Про матеріал
Розробка містить матеріали для проведення письмової контрольної роботи з літературного читання в 4 класі. За текстом Ольги Бусенко "Як я став відмінником".
Перегляд файлу

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА.

РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ (письмово).

 

Доброго  дня, бажаю вам бути насамперед уважними, творчими та креативними під час уроку

 

Сьогодні на уроці ми перевіряємо навички читання мовчки у письмовій формі. Будьте уважні під час виконання роботи.

 

 

 

  1. Прочитати текст.
  2.  Виконати завдання письмово.

 

 

 

Восьме травня

Контрольна робота

Робота з літературним твором

Як я став відмінником

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ

Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
        Якось Катя сказала мені:

– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.

– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.

– Почаклуєш? – запитав я.

– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся  Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:

– Мишко, ти хочеш до дошки?

– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.

– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.

І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

– Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.

Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

– Віддавай брелок, ти обіцяв.

А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

– Одинадцять балів з природознавства хочеш?

– Це теж можливо? – засумнівався я.

– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.

І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.

                                                                              За Ольгою Бусенко (350 слів)

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання письмових завдань.

 

  1. Визнач жанр прочитаного твору: (1б.)

А народна казка
Б авторська казка
В оповідання

 

2. Хто є головним героєм твору? (1б.)

А  Сашко Півник
Б  Катя Мишка
В  Леся Степанівна

 

3. Яким був учень Сашко Півник? (1б.)

А Лінивим, байдужим.
Б Здібним, але лінивим.
В Наполегливим, упертим.

 

4. З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку? (1б.)

А З української мови
Б З математики
В З природознавства

 

5. Визнач головну думку прочитаного тексту. (1б.)

А Знання – найбільша цінність.
Б Учитися ніколи не пізно.
В Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

 

6. Придумай і запиши свій заголовок до тексту. (2б.)

 

7. Постав і запиши два запитання за змістом твору. (2б.)

1. _______________________________________________________________

2._______________________________________________________________

 

8. Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником? (3б.)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. БАЛЬЧУК ЛЮДМИЛА
    Дякую за цікаву контрольну роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маслак Олена
    Дякую! Сподобався текст, доступний і цікавий, і завдання підібрані зрозумілі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 травня
Переглядів
3635
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку