Матеріали до уроків "Використання афоризмів на уроках трудового навчання"

Про матеріал
Активний пізнавальний інтерес учнів на уроках трудового навчання не розвивається стихійно. Його виникнення та розвиток здійснюються за певних умов. Одна з них – створення емоційного настрою. Вона складається з різних моментів, які стосуються і змісту, і процесу діяльності учнів та вчителя. Якість і ефективність уроку значною мірою залежить від усвідомлення учнями цільового компоненту навчання. Тому доцільно використовувати кожен урок варто розпочинати з повідомлення цікавих фактів, висловів відомих людей, фраз, поетичних рядків, що спонукають до роздумів, сприяють розвитку пізнавальної активності, задають тон уроку. І часто стають несподіванкою для учнів, допомагають їм зрозуміти програмний матеріал, порівняти деякі наукові явища з життєвими прикладами, аналізувати і робити власні висновки.
Перегляд файлу

     

       Активний пізнавальний інтерес  учнів на уроках трудового навчання не

розвивається стихійно. Його виникнення та розвиток здійснюються за певних умов. Одна з них – створення емоційного настрою. Вона складається з різних

моментів, які стосуються і змісту, і процесу діяльності учнів та вчителя.

       Якість і ефективність уроку значною мірою залежить від усвідомлення

учнями цільового компоненту навчання. Тому доцільно використовувати  кожен

урок варто розпочинати з повідомлення цікавих фактів, висловів відомих людей,

фраз, поетичних рядків, що спонукають до роздумів, сприяють розвитку пізнава-

льної активності, задають тон уроку. І часто  стають несподіванкою для учнів,

допомагають їм зрозуміти програмний матеріал, порівняти деякі наукові явища з

життєвими прикладами, аналізувати і робити власні висновки.

      Кожну крилату фразу, вислів або  афоризм вчитель  повинен  прокоментувати.

 

           «Натхнення – це гість, який не любить відвідувати лінивих»

                                                                                                                      (Гете)

 

Коментар вчителя: Іншими словами, відповідний настрій для праці приходить до того, хто не змарнує його, а зуміє ним скористатися, щоб створити щось красиве

й корисне.

 

            «За 1 секунду колібрі робить 200 помахів крилами»

 

Коментар вчителя: Тож бажаю вам, діти, такої ж кропіткої і невтомної працезда –

тності на уроці.

 

   «Вчитися і постійно вправлятися у вивченому…  Хіба це не задоволення?»      

                                                                                                               (Конфуцій)

 

Коментар вчителя: Раджу вам взяти ці слова за девіз і постійно слідувати їм.

 

«Шлях до розвитку й , урешті-решт, до щастя людини пролягає через її працю».

                                                                                                             (Д.І.Менделєєв)

 

Коментар вчителя: Працею вчений називав не будь-яку роботу, а роботу усвідом-

лену й потрібну людям. Мені б дуже хотілося побачити саме таку працю й на

сьогоднішньому уроці.

 

                          «Успіх – це 1% везіння та 99% потіння»

                                                                                                                          (Едісон)

Коментар вчителя: Якщо ви, діти, будете наполегливо працювати на уроці,

Виявляти активність і старання, то успіх обов'язково буде вашим супутником,

Тож до роботи!

 

 

 

                                          Щодо навчання

 

  1. Треба багато вчитися, щоб знати хоча б трішечки (М.Монтескє).
  2. Де нема нагоди проявити талант, там нема таланту (Л.А.Фейєрбах).
  3. Розкажи мені, і я забуду

Навчи мене, і  може я запап'ятаю половину,

Дай мені зробити самостійно,

І я буду пам'ятати все життя  (Конфуцій).

  1. Якщо ти будеш допитливим, ти будеш багато знати (Сократ).
  2. Від того, що ми будемо знати,

Залежить те, ким ми станемо (Ж. Ростан).

  1. Байдикування на уроках, відсутність розумової праці там, де вона має

бути, - головна причина відсутності вільного часу (В.О.Сухомлинський).

  1. Як учням досягти успіхів?

Аристотель відповідав: «Доганяти тих, хто спереду, і не чекати тих,

хто позаду».

  1. Не слід лягати спати, перш ніж не скажеш собі, що за день ти чомусь

навчився (Г.Ліхтенберг).

  1. Вважай нещасним той день чи ту годину, у якій ти не засвоїв нічого

нового і нічого не додав до своєї освіти (Я.Коменський).

  1.  Рішучість до нас на урок завітала.

Аж ось енергійність її наздогнала.

Завзяття з умінням до класу прийшли

Й любов до навчання з собою взяли.

Терпіння й активність теж не забарились

І творчість,звичайно, до класу з'явилась.

Якщо ж вони стануть усі в один ряд,

То вийде відмінний у нас результат.

(Читаючи вірш, учитель виставляє на дошку по одній літері, з яких утво –

риться слово «РЕЗУЛЬТАТ», яке діти зачитують усі разом).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      Що до праці

 

  1. Знання та труд поряд ідуть (народна мудрість).
  2. Усяка людина в ділі пізнається (народна мудрість).
  3. Без праці й відпочинок не солодкий (народна мудрість).
  4. Якщо ти що-небудь робиш, роби це добре.

Якщо ж ти не можеш або не хочеш робити добре,краще зовсім не роби

                                                                                                    (Л.Толстой).

  1. Досягнуте працею з радістю і приймається, і зберігається, а те, що отримано

      без праці, швидко зникає (Василь Великий).

  1. Шлях до слави прокладається працею (Публілій Сір).
  2. Тільки після невтомної праці виявиться талант (народна мудрість).
  3. Корінь праці гіркий, але овоч солодкий (українське прислів'я).
  4. Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?».

Увечері, перш, ніж заснути: «Що я зробив?»         (Піфагор).

  1.     Працелюбна бджілка вміє збирати мед і з гірких квітів (М.Богданович).
  2.     Істинний скарб для людини – уміння працювати (Езоп).
  3.     Задоволення повинно бути нагородою за працю… (Клод Гельвецій).
  4.     Найнещасливіший з людей той, для кого у світі не знайшлося роботи      

                                                                                                                       (І.Кант).

  1.     Без праці не може бути чистого та радісного життя (А.П.Чехов).
  2.     Саме в праці і тільки в праці виникла людина. І чим палкіше її любов до

        праці, тим величніша вона сама, тим продуктивніша, красивіша її праця

                                                                                                           (М. Горький).

 16.  Найвища насолода – зробити те, що, на думку оточуючих, ви не можете

        зробити (Уолтер Беджот).    

 

 

docx
Додано
23 липня 2020
Переглядів
1063
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку