Матеріали до уроку 9 кл (Презентація, Раздатка, Урок) з теми Публікації 3 урок в темі

Про матеріал
В архіві - презентація (взято з сайту Григоренка http://grigorenko-sv.pp.ua/ та перероблено), раздатка та розробка уроку з тематичного блоку Публікації Урок 3: Створення, відкривання, збереження, редагування та друк публікацій
Зміст слайдів
Номер слайду 1

20 січня 2020 року

Номер слайду 2

Епіграф до уроку)Комп'ютер видає тільки те, що в нього ввели. Секрет успіху – не інформація, але люди. Лі Якокка, американський менеджер і промисловець, президент «Ford Motor Company», винахідник «Форд Мустанг»

Номер слайду 3

Домашні роботи

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Розгадайте ребус. Збереження. Розділ 7 § 7.2

Номер слайду 8

Створення, збереження, відкривання та друк публікацій

Номер слайду 9

Пригадайте. Що таке публікація? Назвіть призначення публікацій. Якщо б на світі не існувало ПУБЛІКАЦІЙ…Які існують види публікацій;Що таке «настільна видавнича система»?Назвіть програми для створення публікацій. Як створити публікацію на основі шаблону;У чому полягає процес проектування публікації;алгоритм створення комп'ютерної публікації.

Номер слайду 10

Вправи на розминку1. Електроннаbit.ly/38c. MH6 T2. Друкована

Номер слайду 11

Редагування та форматування публікацій, їх друк. Розділ 7 § 7.2 Для додавання нової сторінки потрібно вибрати кнопку Сторінка вкладки Вставлення.

Номер слайду 12

Об’єкти публікації

Номер слайду 13

Особливості роботи з графічними об’єктамистор 198{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Спільне. ВідмінностіMS Word  MS Power. Point MS Publisher 

Номер слайду 14

Особливості роботи зграфічними об'єктами. Розділ 7 § 7.2 Редагування та форматування графічних об'єктів у публікаціях Publisher здійснюються майже аналогічно до цих операцій у: Word. Power. Point

Номер слайду 15

Особливості роботи зграфічними об'єктами. Розділ 7 § 7.2 Однак є певні особливості: Word. Power. Point. Publisherза замовчуванням графічні об'єкти з файлів у: Уставляються з обтіканням. У текстіУставляються з обтіканням. Перед текстом. Уставляються з обтіканням Навколо рамки

Номер слайду 16

Особливості роботи зграфічними об'єктами. Розділ 7 § 7.2 Фотографії та малюнки в публікаціях прийнято підписувати. У шаблонах публікацій графічні об'єкти вже вставлено і вони мають шаблони підписів.

Номер слайду 17

Особливості роботи зграфічними об'єктами. Розділ 7 § 7.2

Номер слайду 18

Особливості роботи зграфічними об'єктами. Розділ 7 § 7.2 У процесі створення публікацій потрібно не порушувати авторські права на тексти та зображення. Усі статті та графічні матеріали повинні мати посилання на авторів. Під час використання матеріалів з інших друкованих чи електронних публікацій потрібно отримати дозвіл на це їхніх авторів або вказати адресу ресурсу, звідки ці матеріали взято.

Номер слайду 19

Редагування та форматування публікацій, їх друк. Розділ 7 § 7.2 Як уже зазначалося, користувач може змінити значення більшості властивостей публікації, які було встановлено під час її створення. Для цього потрібно використати елементи керування вкладки Макет сторінки.

Номер слайду 20

Редагування та форматування публікацій, їх друк. Розділ 7 § 7.2 Для виведення на друк створеної публікації потрібно виконати Файл  Друк і у вікні, що відкриється, переглянути розміщення об'єктів публікації та встановити необхідні значення властивостей друку.

Номер слайду 21

Дайте відповіді на запитання. Які графічні об’єкти можна додавати в публікацію?Які відмінності в роботі з графічними об'єктами у програмі створення публікацій порівняно з текстовим процесором і редактором презентацій?Розділ 7 § 7.2 Як зробити підпис під малюнком у публікації? Навіщо потрібні підписи під малюнками і статтями?

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Проаналізувати§ 7.2, ст. 198-206 Розділ 7 § 7.2

Номер слайду 23

Фізкультхвилинка Дуже часто створюють публікації в рекламних цілях. А в ІТ-галузі нові пристрої з’являються досить часто. Вгадай – чи є такий пристрій, чи ні та обери тему своєї публікації для створення на комп’ютері

Номер слайду 24

Працюємо за комп’ютером. Створюємо власний буклет або інформаційний лист. Розділ 7 § 7.2

Номер слайду 25

Підсумки уроку

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вгадай – чи існує пристрій (підстрибуємо), чи тільки планується та перед тобою – прототип (присідаємо)?

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Перегляд файлу

Тема уроку № 36:  Створення, збереження, відкривання та друк публікацій

 

Мета уроку:

навчальна: познайомити учнів з діями щодо створення, збереження, відкривання публікацій та формування відповідних навичок та вмінь; опанування учнями особливостей друку публікацій.

розвивальна:  розвиток наочно-дійового мислення, предметного сприйняття; вміння концентрувати увагу, розвиток зорової та механічної пам’яті, творчої уяви, позитивних інтелектуальних почуттів.

виховна:  виховання пізнавального інтересу до предмета; виховання інформаційної культури, культури ведення зошита; сприяти розвитку вміння співпрацювати та брати особисту відповідальність за результати роботи на уроці; формування відчуття смаку та стилю.

Обладнання та матеріали: зошит, підручник, комп’ютер, аркуші для інформатичного диктанту

Програмне забезпечення: ОС Windows чи альтернативна, середовище для створення публікацій

Тип уроку:  комбінований

Хід уроку

Комп'ютер видає тільки те,
що в нього ввели. Секрет успіху –
не інформація, але люди

Лі Якокка, американський менеджер і промисловець, президент «Ford Motor Company», винахідник «Форд Мустанг»

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

І Організаційний момент

 

Привітання вчителя:

  • Друзі! Сьогодні я йшла до школи с чудовим настроєм. Як ви вважаєте, чому?
  • ……………………..
  • Так, все, що ви сказали, правильно.  А ще у мене такий піднесений настрій від  очікування тих результатів, які ми отримаємо наприкінці цього уроку.

 

Перевірка присутніх

 

Перевірка готовності учнів до уроку: наявність робочих зошитів, підручників тощо

 

 

 

 

Учні висловлюють припущення

 

 

ІІ Перевірка домашнього завдання

 

  • Час перевірити, чи у кожного є домашнє завдання і наскільки якісно воно виконане. 

 

Діти розповідають про виконане домашнє завдання та коментують відповіді однокласників

ІІІ Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів

 

  • Пропоную вам згадати, що ви вже знаєте про комп’ютерні публікації та програму MS Publisher, назвати, з чим асоціюються у вас ці поняття та створити два кластери:

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні створюють кластери

 

 

 

 

 

ІV Мотивація. Повідомлення теми та мети уроку

 

  • Зрозуміло, що ту кількість теоретичного матеріалу, який ми з вами вже встигли розглянути, необхідно закріпити на практиці.
  • Тому тема сьогоднішнього уроку «Створення, збереження, відкривання та друк публікацій»  

 

 

 

Учні фіксують тему уроку у зошитах

V Фізкультхвилинка

 

 Первинне закріплення знань

 

Інформатичний диктант

 

Учитель зачитує початок речення, учні мають дописати на аркушах його завершення.

 

Орієнтовні завдання:

  1. Для того, щоб додати новий напис до публікації потрібно виконати такі дії ____________________________________
  2. Послідовність дій для створення публікацій у програмі  MS Publisher є такою: _________________________________
  3. Для переміщення або зміни розміру колонки в публікації необхідно___________________________________________
  4. Поняття «перетікання тексту» з одного напису до іншого означає _____________________________________________
  5. Для того, щоб визначити, чи продовжується текст статті в інших колонках, необхідно ___________________________
  6. Відмінності в роботі з графічними об’єктами в Publisher, порівняно з Word та PowerPoint полягають у ______________
  7. Для того, щоб зробити підпис під малюнком у публікації, необхідно__________________________________________  

 

 

 

 

Учні записують на аркушах відповіді

 

VІІ Практична робота учнів за ПК

 

  • Пригадаємо правила безпечної роботи за комп’ютером (це допуск до виконання практичної роботи)

 

Інструктаж учителя щодо завдання практичної роботи

 

Групова робота (кількість груп співпадає з кількістю комп’ютерів у кабінеті)

 

Завдання: (кожна група отримує завдання № 1 та № 2 за підсумками жеребкування, завдання № 3 та № 4 виконують всі)

 

Завдання № 1. Створіть буклет за однією з тем:

  •  «Ким бути?»

вихідний матеріал (текстовий файл та зображення за тематикою) знаходиться в папці Завдання для уроку/ Ким бути (на Робочому столі)

  • Збережемо природу

вихідний матеріал (текстовий файл та зображення за тематикою)  знаходиться в папці Завдання для уроку/ Збережемо природу (на Робочому столі)

 

Збережіть буклет під имям Буклет. pub

 

Завдання № 2. Створіть візитні картки для кожного учасника групи на основі шаблону.

 

Збережіть візитні картки на своїй флешці під ім’ям

Візитка картка .pub

 

Завдання № 3. Створіть календар на будь-який місяць поточного року на основі шаблону.

 

Збережіть календар на своїй флешці під им’ям Календар.pub та роздрукуйте його

 

Аналіз та коментування учителем результатів практичної роботи

 

 

 

Учні формулюють правила

 

 

Групове виконання учнями практичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII Підсумки уроку та рефлексія

 

Вправа «Вибір»

Учитель пропонує учням поставити позначку «+» на лінії в тому місці, яке відображає їхнє відношення до заняття та ступінь активності на уроці:

  1. Я вважаю, що урок був

цікавим ____________________ нудним

  1. Я навчився

багато чому ________________ мало чому

  1. Я вважаю, що слухав інших

уважно ___________________ неуважно

  1. Я брав участь в обговоренні

часто ____________________ рідко

  1. Результатами своєї роботи на уроці я

задоволений ______________ не задоволений 

 

Оцінювання роботи учнів з корекцією (за потреби) та аргументацією оцінки вчителем.

 

 

Учні відповідають

на питання, висловлюють особисте ставлення

IХ Домашнє завдання

__________________________________________________________

Творче: розробити ескіз та створити електронну візитку собі чи одному з батьків.

 

 

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
20 січня 2020
Переглядів
952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку