17 квітня п’ятниця
План-конспект дистанційного уроку
ПІБ та посада викладача |
вчитель української мови та літератури Бесараб Марія Олексіївна
|
Назва предмету |
Українська література |
Клас |
17 квітня 7о |
Базовий підручник |
О.М. Авраменко Українська література 7клас |
Цілі уроку |
*навчальна: подати відомості про життя та творчість О.Гавроша, ознайомити школярів з історичною довідкою про Івана Фірцака, навчати визначати головні проблеми твору „Неймовірні пригоди Івана Сили”;
*розвивальна: розвивати вміння характеризувати образи героїв, уміння висловлювати власні міркування про необхідність серйозного ставлення до здоров'я, до спорту, до чесності у спортивних змаганнях;
*виховна: формувати життєствердний настрій, оптимізм, бажання розвивати своє тіло, здобувати спортивні перемоги, досягати вершин у житті. |
Тема уроку |
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог. Переказ змісту повісті, головні проблеми |
Необхідне технічне обладнання |
Комп’ютер, телефон |
Тези та зміст |
- опрацювання біографії (стор.254), конспект. - знайомство школярів з історичною довідкою про Івана Фірцака (перегляд відео): https://youtu.be/EIUBidoHGcY(«Гордість України. Найсильнішою людиною світу ХХ століття був українець»3хв) https://youtu.be/Rmj8b_iBXKo («Івану Фірцаку – "Кротону" – 120 років» 8хв) https://youtu.be/5DQtSdyb774 («У пошуках Івана Сили» 27хв, розмова з автором О.Гаврошем) - робота з твором Олександра Гавроша. «Неймовірні пригоди Івана Сили». (стор.254 - 278) - визначення художніх засобів, - особливості твору, - визначення проблематики твору. |
Практичне завдання |
Стор.254 – 278(опрацювання) Відповідь на питання стор.261-262, 269. 277-278(усно) Виписати 15 художніх засобів , ВИКОНАТИ ТЕСТ
|
Домашнє завдання |
Дочитати твір, Відповідь на питання стор.261-262, 269. 277-278(усно), визначення проблематики твору, Характеристика Івана Сили (письмово) |