Девіз уроку:
«Працюй наполегливо, швидко, старанно,
щоб жодна хвилина не втратилась марно»
Зупинка
«Каліграфічна»
Зупинка
«Логічна»
Станція
«Запам’ятай»
Зупинка
«Фізкультурна»
Станція
«Пригадай та обчисли»
Станція
« Задачна »
Станція
«Кінцева»
Зупинка «Геометрична»
Щоб знайти число за значенням його дробу, треба значення поділити на чисельник і помножити на знаменник
Щоб знайти дріб від числа,
треба число поділити на знаменник і помножити на чисельник
Площа прямокутника
S = a ∙ b
S – площа (см)
a – ширина (см)
b – довжина (см, м)
Міри часу
1 доба =24 год
1 год= 60 хв
1хв = 60с
Міри маси
1 т =1000 кг
1т =10 ц
1 ц = 100 кг
1 кг = 1000 г
Міри довжини
1 км = 1000 м
1 м = 10дм
1 м = 100см
1 м = 1000 мм
1 дм = 10 см
1 см = 10 мм
1) Відрізок АО = 15 см
МК – 2/5 відрізка. Скільки дорівнює МК?
(Виберіть варіант вірної відповіді)
А) 6 см ; Б) 8 см.
3) Відрізок СД = 10 см
МН - 2/5 см. Скільки дорівнює МН?
(Виберіть варіант вірної відповіді)
А) 4 см ; Б) 8 см.
2) Відрізок АВ = 18 см
РО - 3/6 см. Скільки дорівнює РО?
(Виберіть варіант вірної відповіді)
А) 6см ; Б) 9 см.
План задачі
1) Яку площу займає квітник?
2) Яку площу квітника відведено під гвоздики?
3) Яку площу було відведено під тюльпани?