ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ «6 КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ»
ПІД ЧАС АНАЛІЗУ «РІЗДВЯНОЇ ПІСНІ В ПРОЗІ» Ч. ДІККЕНСА.
БІЛИЙ КАПЕЛЮХ: ІНФОРМАЦІЯ
Детальна і необхідна інформація. Тільки факти.
-
Визначте жанрову специфіку твору.
-
Хто є головним персонажем твору?
-
Хто такий Марлей?
ЖОВТИЙ КАПЕЛЮХ: ЛОГІЧНИЙ ПОЗИТИВ
Символічне відображення оптимізму.
-
Що символізує Різдво у творі?
-
Яку еволюцію переживає Скрудж?
-
Як ви розумієте фінал твору?
ЧОРНИЙ КАПЕЛЮХ: КРИТИКА
Застерігає і змушує думати критично.
-
Назвіть негативні риси характеру Скруджа.
-
Про які вчинки у своєму житті шкодував Скрудж?
-
Чи зустрічалися у вашому житті люди, схожі на Скруджа?
ЧЕРВОНИЙ КАПЕЛЮХ: ПОЧУТТЯ ТА ІНТУЇЦІЯ
Які почуття викликає твір?
-
Що вас найбільше схвилювало у творі?
-
Як ви сприймаєте головного персонажа на початку твору?
-
Чи змінилося ваше ставлення до Скруджа у фіналі твору?
ЗЕЛЕНИЙ КАПЕЛЮХ: КРЕАТИВНІСТЬ
Зосередження на творчості, альтернативних рішеннях, нових можливостях та ідеях.
-
Уявіть, що ви зі Скруджем – знайомі. Що б ви могли йому порадити.
-
Уявіть себе на місці Скруджа. Якби ви могли перенестися в минуле, які події свого життя ви б переглянули?
-
Чи були у вашому житті події, про які ви шкодуєте? Чи могли б ви щось змінити?
СИНІЙ КАПЕЛЮХ: УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ
Керування розумовими процесами. Гарантія дотримання всіх шести капелюхів.
-
Які життєві уроки ви винесли з прочитаного твору?
-
Якого найбільшого дива ви очікуєте від наступного Різдва?
-
Яким, на вашу думку, повинен бути шлях людини до справжнього щастя?