Матеріал розроблений на допомогу класним керівникам. Особливо для молодих та класних керівників учнів 5-х класів, які починають своє знайомство з дітьми та збір великої інформації про них.
КОДИ СКЛАДНОЇ ЖИТТЄВОЇ СИТУАЦІЇ
01 - інвалідність батьків або дітей;
02 - вимушена міграція;
03 - наркотична або алкогольна залежність одного з членів сім'ї;
04 - перебування одного з членів сім'ї у місцях позбавлення волі;
05 - важковиховуваність дитини, девіантна поведінка;
06 - насильство в сім'ї;
07 - безпритульність;
08 - сирітство;
09 - складні стосунки в сім'ї, психологічний розлад;
10 - відсутність житла або роботи;
11 - бездоглядність;
12 - виникнення ризику для здоров'я та життя (зокрема, проживання
на екологічно забруднених територіях, у районі епідемії, антисанітарних умовах тощо);
13 - інше (дописати).
Соціальні дані учнів ___ клас
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Дата народження |
Статус (дитина-інвалід, сирота, позбавлена батьківської опіки) |
Адреса попереднього місця проживання |
Номер свідоцтва про народження (ідентифікаційний номер) |
Багатодітна сім’я |
Неблагополучна сім’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Дата народження |
Статус (дитина-інвалід, сирота, позбавлена батьківської опіки) |
Адреса попереднього місця проживання |
Номер свідоцтва про народження (ідентифікаційний номер) |
Багатодітна сім’я |
Неблагополучна сім’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Анкета для визначення соціального статусу учня
_______________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
___________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_______________ ____________________
(дата) (підпис батьків)
Схема-картка вивчення домашніх умов
Учня _________________
___ клас
1. Склад сім’ї |
|
2. Місце праці батьків, їх посади. |
|
3. Матеріальне забезпечення сім’ї. |
|
4. Житлові умови. |
|
5. Культурний рівень сім’ї:
|
|
6. Чи є в учня свої сімейні обов’язки? |
|
7. Хто з дорослих сім’ї приділяє більше уваги дітям? |
|
8. Чи є у сім’ї шкідливі впливи? |
|
9. Які заходи заохочення та покара-ння застосовують до дітей? |
|
10. Зв’язок сім’ї зі школою. |
|
11. Поза сімейні впливи на дитину, ставлення до батьків. |
|
Соціальний паспорт
______ класу
Назва школи
2010 – 2011 н.р.
Класний керівник: _______________
№ |
Прізвище ім’я та по батькові учня |
Дата народження |
Домашня адреса, телефон |
Вік батьків |
Категорія (код) |
Дата відвідув. |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
Гендерна характеристика класу
ІІ Стан здоров’я учнів
№ з/п |
Прізвище, ім’я по батькові учня |
Здоров’я |
Тимчасові розлади здоров’я |
Хронічні соматичні хвороби |
Психо-соматичні зах-ня |
Інвалід-ність |
Прим. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ Види навчальної діяльності учнів
№ |
Прізвище, ім’я по батькові учня |
Музична школа |
Спорт. секція |
Гурток, клуб |
Інше |
Не відвідує |
Примітка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV Соціальна поведінка учнів
№ |
Прізвище, ім’я по батькові учня |
Скоїв (ла) право-порушення |
Стоїть на обліку міліції |
Адитивна поведінка |
Систематично порушує поведінку |
Конфлікти з учителями, учнями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V Інформація
про соціальне середовище розвитку учнів
№ |
Прізвище, ім’я по батькові учня |
Повна сім’я |
Неповна сім’я |
Виховують прийомні батьки (опікуни) |
Мало-забезпечена сім’я |
Багатодітна сім’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Склад учнівського самоврядування
№ |
Прізвище, ім’я |
Доручення |
|
1 семестр |
2 семестр |
||
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
Батьківський актив_____класу
на________навчальний рік
№ з/п |
Категорія |
П. І. Б. батька |
Домашня адреса |
Телефон |
|
Місце роботи |
|
1 |
Голова батьківського комітету класу |
|
|
|
|
|
|
2 |
Член батьківського комітету класу |
|
|
|
|
|
|
3 |
Член батьківського комітету класу |
|
|
|
|
|
|
4 |
Член ради школи |
|
|
|
|
|
|
5 |
Член батьківського активу школи |
|
|
|
|
|
|