Матеріали контрольної роботи в 5 класі з теми "Слухаємо голоси природи

Про матеріал
Розробка містить матеріали для проведення контрольної роботи з теми "Слухаємо голоси природи"
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Слухаємо голоси природи»

 

Питання 1-6 кожна правильна відповідь 1 б

 

1. Які пори року описує Джон Кітс у своїй поезії «Про коника та цвіркуна»?

А) літо-осінь,

Б) осінь-зима,

В) зима-весна,

Г) літо-зима.                                                                                       

2. Коли Лобо (Е. Сетон-Томпсон «Лобо») потрапив у неволю, відмовився від їжі, він не покликав на поміч зграю тому, що:       

А) вважав це марним, зайвим;  

Б) сподівався впоратися сам; 

В) був гордим; 

Г) був пихатим, самовпевненим.

3 . Хто із мешканців Джунглів (окрім Мауглі) народився серед людей (Р. Кіплінг «Мауглі»)?

А) Балу,

Б) Табакі,

В) Мати Вовчиця,

Г) Багіра.

4. Установіть відповідність між персонажем і дією:

1. Теккерей.

2. Лобо.

3. Бланка.

4. Рудий вовк.

А) порушує стрій і відривається від зграї.

Б) зневірився в успіху і повернувся до рідного штату.

В) легко наздоганяє прудконогу антилопу.

Г) він ні разу не схибив, неухильно обминав небезпеку, розв’язував всі головоломки.

5. Установіть відповідність, про кого йде мова:

1. Багіра.

2. Шер-Хан.

3. Акела.

4. Мауглі.

А) «Хоробре серце і ввічлива мова. Вони далеко поведуть тебе в Джунглях».

Б) «Ніхто не наважувався ставати їй на дорозі , бо вона була хитра…»

В) «Недарма мати прозвала його Ленгрі».

Г) «Великий сірий самотній Вовк, що керував зграєю завдяки своїй силі та розуму».

6. Установіть послідовність подій у творі Р. Кіплінга «Мауглі»:

А) Мауглі та мавпяче плем’я.

Б) Поява людського дитинча.

В) Розмова про Червону квітку.

Г) Рішення на Раді племені.

Д) Перемога над Шер-Ханом.

7. Чого навчив мене Лобо? (2 б)

8. За якими законами живуть у світі Джунглів? (2 б)

9. Чим мене захопив вірш Джона Кітса? (2 б)

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку