Матеріали шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання

Про матеріал

Мета роботи шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання:

- повне врахування вимог Державного стандарту початкової загальної освіти МОН України

- обов'язкове виконання навчальних програм початкової школи та поглиблене навчання, яке можливе в процесі поєднання авторських і традиційних принципів, прийомів, засобів методик та методів навчання з урахування вікових особливостей молодших школярів;

- стимулювання творчих пошуків вчителів та шляхів їх впровадження у
педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;

- збереження дитячого здоров'я шляхом підвищення інтересу до навчання; створення ситуацій успіху;

- використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку
особистості учнів;

- підвищення мотиваційних тенденцій особистості вчителя та їх вплив на
розвиток педагогічного процесу в школі;

- забезпечення інтеграції та інтенсифікації навчання, задоволення зростаючої потреби дітей у пізнанні навколишнього світу, впровадження інноваційних технологій.

Виходячи з цього, шкільна методична комісія вчителів початкового навчання організовує роботу так, щоб забезпечити неперервність педагогічної освіти, здійснювати професійну підготовку вчителів, формувати потребу і здатність особистості до самонавчання, впроваджувати у педагогічну практику інноваційні та традиційні технології навчання і виховання, що є надзвичайно актуальним в навчально – виховному процесі початкової школи
Перегляд файлу

Розглянуто і схвалено                                          Затверджую:

на засіданні ШМК                                              Голова методичної ради

(протокол №1

від « 31»   серпня  2017 року)

Керівник М К                Н.М. Іванова                                          І.В. Корнієнко

 

 

 

 

 

 

 

Кашперівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Тетіївської районної ради Київської області

 

 

 

 

Матеріали шкільної

методичної комісії

вчителів

початкового навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          Керівник ШМ К: Іванова Н.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

                            2017/ 2018 н.р.

               ВСТУП

Розвиток дітей молодшого шкільного віку при збереженні їхнього здоров’я залежить від організації змісту, форм, методів, методик навчання та якості Законів про освіту, Державних стандартів початкової освіти, навчально-– методичного забезпечення.

Метою сучасної школи є забезпечення подальшого ставлення
особистості дитини, цілеспрямований вияв і розвиток її здібностей,
формування уміння і бажання вчитися.

Шкільна методична комісія вчителів початкового навчання  має
професійний інтерес «Створення умов для розвитку ключових компетентностей молодших школярів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій у навчально – виховний процес початкової школи».

     Вчителям початкових класів притаманні творчий склад душі та глибока внутрішня інтелігентність. Вони у постійному пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання молодших школярів. Кожний з педагогів має власний методичний почерк, вміло поєднують елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у навчально – виховному процесі, забезпечують високий рівень засвоєння навчального матеріалу, допомагають розкриттю природних здібностей своїх учнів, формують інтелектуально розвинену особистість.

      Найважливіше у початковій школі – це створення умов для атмосфери успіху та творчого співробітництва на уроці: колективна діяльність, робота групами, парами.

Питання педагогічної майстерності є одним з актуальних не випадково,
оскільки становлення національної школи неможливе без творчої праці
вчителя, яка є дійовою рушійною силою в організації та діяльності
навчально-виховного процесу.

Досвід роботи вчителів початкової школи багатий і різноманітний.

Як результат діяльності вчителів методичної комісії, якісно
новими є показники їх професійного росту: 1 вчитель має звання
«вчитель-методист», 4 вчителі мають звання «старший вчитель», 7 вчителів -
кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 - «спеціаліст І
категорії», 1 вчитель - «II категорії», 1 вчитель «спеціаліст». Проте слід відмітити, що потребує удосконалення робота з обдарованими дітьми.

 

У своїй роботі вчителі початкового навчання керуються такими принципами:

  • професійна компетентність, самостійність суджень, оперативність і сміливість щодо прийняття рішень, психолого – педагогічна готовність до інновацій;
  • пошук авторської методики, досвіду створення захопливої атмосфери дитячої творчості, стану розкутості й оригінальності думки;
  • вимогливість, наполегливість, прагнення у всьому дійти до суті;
  • уміння спонукати дітей до інтелектуального розвитку.

 

Мета роботи шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання на протязі 2017/2018 н.р. :

 

- повне врахування вимог Державного стандарту початкової загальної освіти МОН України;

- обов’язкове виконання навчальних програм початкової школи та поглиблене навчання, яке можливе в процесі поєднання авторських і традиційних принципів, прийомів, засобів методик та методів навчання з урахування вікових особливостей молодших школярів;

- стимулювання творчих пошуків вчителів та шляхів їх впровадження у
педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;

- збереження дитячого здоров’я  шляхом підвищення інтересу до навчання; створення ситуацій успіху;

- використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку
особистості учнів;

- підвищення мотиваційних тенденцій особистості вчителя та їх вплив на
розвиток педагогічного процесу в школі;

- забезпечення інтеграції та інтенсифікації навчання, задоволення зростаючої потреби дітей у пізнанні навколишнього світу, впровадження інноваційних технологій.

Виходячи з цього, шкільна методична комісія вчителів початкового навчання організовує роботу так, щоб забезпечити неперервність педагогічної освіти, здійснювати професійну підготовку вчителів, формувати потребу і здатність особистості до самонавчання, впроваджувати у педагогічну практику інноваційні та традиційні технології навчання і виховання, що є надзвичайно актуальним в навчально – виховному процесі початкової школи.


 

 

Професійний інтерес  педагогічний колектив школи:

 

«Формування цілісної системи знань шляхом застосування традиційних та інноваційних форм і методів роботи відповідно до потреб сучасної особистості школяра»


 

 

Професійний інтерес шкільної
      методичної комісії вчителів
           початкового навчання:

 

«Створення умов для розвитку ключових компетентностей молодших школярів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально – виховний процес початкової школи»


  Відомості про членів шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання

 


з\п

Прізвище,

ім'я,
по батькові
вчителя

    Дата
народження

  Освіта

  Пед.
  стаж

Наванта
ження

Класи,
в яких
працює

Класне
керівництво

Кваліфік.
категорія

Педагогічне
   звання

 Поперед.

    рік
підвищення
кваліфікації

    Рік
попередн.
атестації

   Місце
підвищення
кваліфікації

Контактний
телефон

 1

        2

     3

     4  

  5

    6

   7

   8

     9

    10

     11

    12

      13

      14

1

Аврамчук

Наталія

Анатоліївна

08.10.1963р.

  вища

 36р.

   21,5

   4-ий

   4-ий

вища

Старший
вчитель

   2014р.,

   грудень

  2012

КНЗКОР

КОІПОПК

098-580-69-07

2

Іванова
Наталія
Миколаївна

27.12.1968р.

  вища

  29 р.

   20

 

 

   1-А

  1-А

вища

Вчитель -
методист

   2014р.,

   грудень

 

  2015

КНЗКОР

КОІПОПК

096-205-27-27

3

Гапич

Лариса

Михайлівна

07.03.1964р.

  вища

  33 р.

   21

    3-А

  3-А

вища

Старший вчитель

   2012,

   лютий

  2013

КНЗКОР

КОІПОПК

096-104-80-66

4

Стирта

Наталія

Миколаївна

20.07.1965р.

  вища

  32 р.

   21

    3-Б

  3-Б

вища

 

   2013,

  серпень

  2015

КНЗКОР

КОІПОПК

097-233-99-24

5

Мазур Лідія
Миколаївна

25.12.1950р.

  вища

  41 р.

   15

 вчитель. індивід. навчання

---------

вища

 

   2012,

  червень

  2013

КНЗКОР

КОІПОПК

096-62-583-58

6

Шпиця

Наталія

Іванівна

25.01.1959р.

  вища

  35 р.

   13,5

 вчитель  індивід.

навчанн

  ------

вища

 

   2014,

   квітень

 

   2014

КНЗКОР

КОІПОПК

 

7

Панченко
Інна Іванівна

15.11.1972р.

середня

спеціальна

вища

  25 р.

    20

   2

  2

друга

 

2010 р. Вінницький пед.університет

імені М.Коцюбинсь-

кого     2014 р.,

   2012

КНЗКОР

КОІПОПК

097-346-27-75


  1

        2

     3

     4

   5

    6

    7

    8

     9

     10

     11

    12

       13

      14

8

 Цвіга

Юлія

Олександрівна

04.04.1986р.

  базова

  вища

  2р.

    1ст. виховат.

ГПД

 вихователь

ГПД

 

 1-4 класи

-------

 

  2008р.

Вінницький

державний

педаг.унів.

ім.Коцюбин

ського

 

----------

 

---------------

098-652-60-72

9

Мічан

Валентина

Миколаївна

21.07.1964р.

  середня
спеціальна

  33 р.

    17,5

 

 1-4

  ---

спеціаліст

Старший вчитель

   2012

вересень

   2013

КНЗКОР

КОІПОПК

097-62-33-433

10

Савіцька

Олена

Василівна

02.02.1973р.

  вища

  24 р.

    24

 5клас

 

5клас

  перша

 

   2012,

  січень

   2013

КНЗКОР

КОІПОПК

096-33-40-720

11

Цапок Маріанна Леонідівна

  .   .19

  вища

 6 р.

20

 

 

1-Б клас

 

 

1-Бклас

  вища

 

 2011 р.,

жовтень

  2013

 

 

097-975-18-67

12

Мерінова Валентина Петрівна

 

  .   .19

 

 

 

вища

  9 р.

    18

 

2-4кл.

 

2-4 класи

вища

 

 

 

 

068-019-70-42


Професійний інтерес вчителів
      початкового навчання у 2017/2018н.р.

 

 
з/п

   Прізвище, ім'я,

по батькові вчителя

       Професійний інтерес ШМК

вчителів початкового навчання

      Посада

 1

Аврамчук

Наталія
Анатоліївна

Інтеграція традиційних та інноваційних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи

 

Вчитель початкових

класів

 2

Іванова Наталія
Миколаївна

Компетентнісний підхід до
організації навчальної та ігрової
діяльності молодших школярів через впровадження  інноваційних технологій  в системі початкової освіти

 

Вчитель початкових
класів

 3

Гапич Лариса
Михайлівна

Використання сучасних інноваційних технологій молодших школярів в умовах модернізації початкової освіти

 

Вчитель початкових
класів

 4

Стирта Наталія
Миколаївна

Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес початкової школи - запорука якісної освіти, розвиток життєвих компетентностей молодших школярів

 

Вчитель початкових
класів

 5

Шпиця Наталія

Іванівна

Впровадження інноваційних методів навчання з метою розвитку інтелектуальних здібностей та особистісного зростання молодших школярів

Вчитель початкових класів

6

Панченко Інна

Іванівна

Впровадження сучасних педагогічних інновацій для розвитку інтелектуально – творчих здібностей молодших школярів

 

Вчитель початкових

класів

 7

Мазур Лідія

Миколаївна

Методи діагностики психолого – педагогічного розвитку молодших школярів з особливими освітніми проблемами

Вчитель індивідуального навчання

 8

Савіцька Олена

Василівна

Шляхи оптимізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках англійської мови

 

Вчитель англійської
мови в початкових
класах

 9

Мічан
Валентина

Миколаївна

Впровадження інтерактивних технологій з метою розвитку творчої особистості на уроках музичного мистецтва у процесі ігрової діяльності

Вчитель музики в
початкових класах

 10

Цвіга Юлія

Олександрівна

Використання елементів інтерактивних технологій в організації роботи  групи продовженого дня для розвитку творчої особистості учнів

Вихователь ГПД

 11

Цапок  Маріанна

Леонідівна

Формування  ключових компетентностей в молодших школярів на уроках в початковій школі

Вчитель початкових класах

 12

М ері нова Валентина  Петрівна

Впровадження інноваційних комп’ютерних технологій та компетентнісної діяльності молодших школярів на уроках інформатики.

Вчитель інформатики в початкових класах

 

 


Педагогічний склад

« Школи передового
     педагогічного досвіду»

на 2017/ 2018 н.р.

Керівник: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель
математики, вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель- Москаленко Л.О.

 

1. Аврамчук H.A. - вища категорія, старший вчитель

 

2. Іванова H.M. - вища категорія, вчитель-методист

 

3. Гапич Л.М. - вища категорія, старший вчитель

 

4. Мазур Л.М. - вища категорія

 

5. Мічан В.М. – старший вчитель

 

6.Шпиця Н.І. – вища категорія

 

7.Стирта Н.М.- вища категорія

 

- Продовжувати вивчати і впроваджувати в практику роботу передового
педагогічного досвіду всім вчителям початкової школи — членам МК;

 

- Впроваджувати освітні технології, інноваційні методики, вміти
аналізувати досвід колег і власний досвід роботи;

- Відвідування уроків і позакласних заходів вчителів з вищими
категоріями та званнями: Аврамчук H.A., Іванової H.M.; Мічан В.М.,

Гапич Л.М., Шпиця Н.І., Стирта Н.М.

 

- Взаємовідвідування уроків , їх аналіз та обговорення;

 

- Ознайомитись з передовим педагогічним досвідом відомих вчителів
С.П. Логачевської, Д.Б. Ельконіна, В.В. Давидова, Ш.О. Амонашвілі
(диференційоване, розвивальне, особистісно-орієнтоване навчання,
інтерактивні технології, технології критичного мислення).


  Педагогічний склад

 

« Школи становлення педагога »

             на 2017/2018 н.р.

 

Керівник: вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель - методист - Іванова Н. М.

 

 

 

1. Панченко І.I.

 

2. Савіцька О.В.

 

3. Мерінова В.П.

 

 

- Продовжувати надавати допомогу в узагальненні особистого досвіду;

 

- Стимулювання вчителів до науково-дослідницької роботи;

 

- Індивідуальна робота з учителями під час вибору даної теми, складання
особистого творчого плану педагога;

 

- Обмін досвідом серед колег щодо реалізації особистого творчого плану;

 

- Організація семінарів-практикумів, постійно діючого семінару з питань
самоосвітньої діяльності вчителя;

 

- Впровадження освітніх технологій та інноваційних методик на уроках у
початкових класів;

 

- Продовження роботи з вивчення та впровадження інтерактивних
технологій в навчально-виховний процес початкової школи.


 

 Педагогічний склад

  « Школи молодого вчителя »

на  2017/2018 н. р.

 

 

Керівник: вчитель початкових класів, вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель – Аврамчук Н.А.

 

1. Цапок  М.Л.

2. Цвіга Ю.О.

 

 

 

Наставництво

у 2017/ 2018 н.р.

 

Іванова Н.М. над Цапок М.Л.

Аврамчук Н.А. над Цвігою Ю.О.

 

 


Вивчення рівня
вихованості, навчальних

досягнень молодших школярів

 

1. Виконання оновлених навчальних планів і програм протягом 2017/2018 н.р.

 

2. Забезпечити всебічний та гармонійний розвиток особистості молодшого школяра

 

3. У засвоєнні предметних знань, умінь і навичок опиратися на сформовані в дітей до школи пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси

 

4. Всім вчителям ШМК продовжити роботу з обдарованими дітьми, постійно повторювати банк даних

 

5. Учителям Аврамчук Н.А., Шпиці Н.І., Стирті Н.М., Панченко І.І. встановити тісний контакт з вихователем ГПД  Цвігою Ю.О. удосконалювати техніку читання, впроваджувати індивідуальну роботу з учнями

 

6. Перевірити рівень знань, вмінь і навичок учнів 4-х класів
(Панченко І.І., Шпиця Н.І.); проводити підсумкові контрольні роботи (на кінець кожного семестру). Моніторингове дослідження знань, вмінь і навичок учнів - ДПА (травень)

 

7. Всі контрольні види перевірок проводити згідно календарно-тематичного планування

 

8. Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчання, підтримувати тісний зв'язок з учителями старших класів

 

9. Брати участь у Всеукраїнському конкурсі ім. Петра Яцика , у математичному конкурсі «Кенгуру», «Соняшник», «Олімпус».

 

10. Підвищувати рівень навчальних досягнень учнів початкових класів протягом  2017/2018 н.р., брати активну участь у творчих конкурсах змаганнях і турнірах.

 

11. Дотримуватись вимог Державного стандарту початкової загальної освіти

 


           МЕТОДИЧНО-ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ                  

 


з/п

Прізвище, ім'я,
по батькові
вчителя, який
проводить захід

   Дата

      Назва заходу

Для
яких
класів
прово-
диться

Відмітка
   про

виконання

 1

       2

     3

             4

   5

      6

1

Аврамчук Н.М.

01- 06.09.17

Тиждень знань

 

  1-4

 

2

----------------

07 –13.09.17

Тиждень фізкультури і
туризму

 

  1-4

 

3

Панченко І.І.

21-30.09.17

Тиждень казки

  1-4

 

4

Шпиця Н.І.

01-11.10.17

Тиждень милосердя

  1-4

 

5

Стирта Н.М.

12-18.10.15

Тиждень

енергозбереження

  1-4

 

6

Іванова Н.М.

01-08.11.15

Тиждень української
писемності

  1-4

 

7

Панченко І.І

09-15.11.15

Тиждень юних
математиків

 

  1-4

 

9

Аврамчук Н.А.

16-22.11.15

Тиждень історичних
пам'яток свого села

 

  1-4

 

10

-------------------

23-30.11.15

Тиждень пам'яті жертв
Голодомору

 

  1-4

 

11

  Шпиця Н.І.

01-06.12.15

Тиждень мандрівників

  1-4

 

12

  Стирта Н.М.

07-13.12.15

Тиждень знань про продукти харчування

 

  1-4

 


1

      2

     3

            4

   5

     6

13

Іванова Н.М.

11 -17.01.16

Тиждень чистоти і порядку

  1-4

 

14

Аврамчук Н.А.

18-24.01.16

Тиждень національної
культури України

  1-4

 

15

Гапич Л.М.

25-31.01.16

Тиждень рукоділля

  1-4

 

16

Панченко І.І.

01-07.02.16

Тиждень безпеки на льоду

  1-4

 

17

Стирта Н.М.

08-14.02.16

Тиждень дитячих
письменників

  1-4

 

18

Іванова Н.М.

15-21.02.16

Тиждень рідної мови

  1-4

 

19

Шпиця Н.І.

22-29.02.16

Тиждень юнацької та
дитячої книги

  1-4

 

20

Іванова Н.М.

01-31.03.16

Місячник безпеки
дорожнього руху

  1-4

 

21

Аврамчук Н.А.

07-13.03.16

Шевченківські дні

  1-4

 

22

Гапич Л.М.

14-20.03.16

Тиждень Червоної книги

  1-4

 

23

Панченко І.І.

21-31.03.16

Тиждень культури

  1-4

 

24

Стирта Н.М.

01-10.04.16

Тиждень здоров'я

  1-4

 

25

Шпиця Н.І.

11-17.04.16

Тиждень космосу

  1-4

 

26

Гапич Л.М.

18-24.04.16

Тиждень охорони

навколишнього

середовища

  1-4

 

27

Іванова Н.М.

25-30.04.16

Тиждень пам'яті про
Чорнобильську трагедію

  1-4

 

28

-------------------

01-08.05.16

Тиждень пам'яті

  1-4

 

29

Стирта Н.М.

09.-15.05.16

Тиждень родинного
вогнища

  1-4

 

30

 

 

31

Іванова Н.М.

 

 

Аврамчук Н.А.

 

 

16-22.05.16

 

 

16.-22.05.16

 Тиждень безпеки
життєдіяльності

 

 Тиждень науки

  1-4

 

 

  1- 4

 


     КУРСОВА ПЕРЕПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ

      ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У 2017/2018 н.р.

 

 
п/п

        Прізвище, ім'я,
     по батькові вчителя

    Тема курсової перепідготовки

   Наявність посвідчення,

         сертифіката,

     ким видано і коли

1

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 


План роботи шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання на 2017/2018 н.р.

 

І засідання

 


з/п

                            Зміст роботи

    Дата
проведення

 Відповідальні

  Примітка

1

                                   2

       3

         4

      5

 

                       Теоретична частина

 

 

 

1

Про підсумки роботи ШМК вчителів початкового навчання

за 2016/2017 н.р.

31.08.2017р.

Адміністрація
Голова ШМК

 

2

Про вибір голови та секретаря ШМК вчителів початкового навчання.

 

31.08.2017р.

Класоводи

 

3

Про визначення основних напрямків роботи ШМК вчителів початкового навчання на 2017/2018 н.р. Обговорення та затвердження плану роботи ШМК на 2017/2018 н.р.

31.08.2017р.

Адміністрація
Голова ШМК

 

4

Про обговорення навчальних програм (змін до навчальних програм), опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, вивчення нормативних документів, методичних листів та інструкцій МОНУ, які регламентують роботу початкової школи.

 

31.08.2017р.

Адміністрація
Голова ШМК

 

5

Про організацію навчально-виховного процесу в 2017/2018 н.р. у загальноосвітніх навчальних закладах . Методичні рекомендації

31.08.2017р.

Голова ШМК

 

6

Про поповнення методичної скарбнички вчителів початкових класів новою методичною літературою

Протягом

року

Члени ШМК

 

7

Про облік і проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності, заходи щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху

Протягом

року

Члени ШМК

 

 

 

 

 

 

8

Про опрацювання листа МОН України «Про структуру 2017/2018 н.р. та навчальні плани загальноосвітніх навчальних  закладів»

 31.08.17р.

Члени ШМК

 

9

Про зарахування учнів початкової школи до групи продовженого дня

 31.08.17р.

Цвіга Ю.О.

 

10

Про розподіл учнів за станом здоровя на групи для занять фізичною культурою

 

 31.08.17 р.

Класоводи

 

11

Про ефективність впровадження інклюзивного навчання

 

 

 

 31.08.17р.

Заступник

директора з навч.-виховної

роботи Москаленко Л.О.

 

12

Про дотримання вимог медико – педагогічного контролю за фізичним вихованням у початковій школі. Про дотримання фізкультхвилинок на уроках в початкових класах.

 

 

 31.08.17р.

Класоводи, вихователь ГПД

 

13

Про розгляд календарно – тематичного планування в 1- 4класах

(за  новою програмою 2011р. та внесення змін  2017р. до навчальних програм)

 31.08.17р.

   Вчителі

  1-Б -4 класів

 

14

Про впровадження експериментального 1-А класу за Модельною навчальною програмою за проектом Нової української школи

 31.08.17р.

Іванова Н.М.

 

15

Про проведення Уроків мужності. Опрацювання Концепції про національно-патріотичне виховання.

 

  31.08.17р.

   Класоводи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Практична частина

 

 

 

 1

Про тематику Першого уроку в 2017/2018 навчальному році  «Ми- діти Європейської держави», « Україна – європейська держава»

 31.08.17р.

Класоводи

 

 

                                  ІІ засідання

 

                      Теоретична частина

 

 

 

1

Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Протягом року

Класоводи

 

2

 Про особливості організації освітнього середовища в умовах впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Пріоритети розвитку освітньої системи в Тетіївському р-ні.

Вересень -
травень

Іванова Н.М.

 

3

Про організацію індивідуального навчання з учнями початкових класів

Жовтень

Адміністрація

 

4

Про вивчення проблем адаптаційного періоду шестирічних дітей до
навчання в школі, шляхи подолання проблем.

Вересень -
жовтень

Іванова Н.М.

Цапок М.Л..

 

5

Про методичні рекомендації щодо ведення класних журналів

в 1-4 класах. Опрацювання Інструкції МОН України щодо ведення записів в класних журналах

Протягом
року

Класоводи

 

6

Про роботу шкільних логопедичних пунктів у 2017/2018 н.р.

27.10.2017р.

Класоводи,

логопед

 

7

Про проведення предметних тижнів та місячників та залучення в них учнів початкових класів

Протягом року

Адміністрація
Вчителі

 

8

Про цікавинки з методичної скриньки. Огляд методичної преси

Протягом року

Класоводи

 

 

 

 

 

 

9

Про огляд – конкурс навчальних кабінетів

27.10.17р.

Класоводи

 

10

Про взаємовідвідування уроків вчителів, що атестуються –Гапич Л.М. та Мазур Л.М.

 

Протягом
року

Адміністрація
школи

 

11

Про підготовку до Всеукраїнського конкурсу знавців рідної мови

 ім. П. Яцика (робота з обдарованими дітьми)

Жовтень -
листопад

Вчителі
3-4 класів

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

Практична частина               

Про відвідування та аналіз відкритого уроку в 1-А класі з математики  «Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел в межах 8.»

 

13.10.2017 р.

 

Іванова Н.М.

 

 

2

 

 

 

Про відвідування та аналіз відкритого уроку в 2 класі з української мови «Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. Правила переносу слів з ьо.»

 

23.10.17 р.

 

 

 

Шпиця Н.І.

 

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

Виступ з проблемного питання «Розвиток логічного мислення у процесі виконання лексичних вправ на уроках української мови в початкових класах»

 

Доповідь «Діти з особливими освітніми потребами: діагностика і шляхи розвитку»

 

 

27.10.2017р.

 

 

 

 

23.10.2017 р.

 

 

Іванова Н.М.

 

 

 

 

Шпиця Н.І.

 

 

5.

 

 

 

Відвідування і обговорення відкритого уроку з математики «

Повторення додавання і віднімання від двоцифрового числа одиниць: 65-5.

 

20.10.2017 р.

 

 

 

Мазур Л.М.

 

 

 

 

 

6.

 

 Про відвідування уроку з математики в 2 –А класі «Таблиці множення числа 8 і ділення 8. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.

 

 

 

27.10.2017 р.

 

Гапич Л.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ засідання

 

 

                    Теоретична частина

 

 

 

1

Про обговорення  фронтальних видів перевірки з української мови в 1-4 класах.

Листопад -
грудень

 

Адміністрація
школи
Класоводи

 

2

Про співпрацю вчителів початкових класів з практичним психологом, соціальним педагогом. Забезпечення системно-комплексного і особистісно-орієнтованого підходу до дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом
року

Соц. педагог,
пр. психолог,

 

 

 

3

Обговорення проблемного питання «Інтелектуальна гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів»

29.12.17р.

Стирта Н.М.

 

4

Обговорення доповіді «Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи»

 

25.12.17р.

Шпиця Н.І.

 

 

 

5

Про створення оптимального фізичного та психологічного середовища в експериментальному 1-А класі.

 

25.12.17р.

 

Іванова Н.М.

 

6

Про стан вивчення англійської мови в початкових класах

Протягом року

Вчитель  англ. мови

 

7

Про стан та результати перевірки навички читання вголос учнів      1-4 класів

21- 29.12.17р.

Адміністрація

Класоводи

 

8

Про відвідування та взаємовідвідування уроків учителів, що атестуються

Протягом року

Адміністрація

 

9

Доповідь «Розвиток естетичних смаків учнів методом впровадження народних музичних ігор»

18.12.17р.

Мічан В.М.

 

10

Про підготовку та проведення підсумкових контрольних робіт

 за І семестр  2017/2018 н.р.

07. – 29.12.17р

Адміністрація

Класоводи

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична частина

 

 

 

1

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з англійської мови

в       класі «Мій день»

     .12.17р.

Савіцька О.В.

 

2

Про відвідування уроку з музичного мистецтва в 2 класі «Створюємо музичні портрети. Виконання А.Мігай «Зимонька – зима. Сприймання Д. Кабалевський «Три подружки»

 

  16.11.17 р.

Мічан В.М.

 

3

 

 

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з літературного читання в 3-А класі «Щедра осінь». Урок позакласного читання

 

30.11.17р.

Гапич Л.М.

 

4

Про відвідування та аналіз уроку з математики в 3-Б класі «Запис читання порівняння трицифрових чисел»

 

08.12.17 р.

Стирта Н.М.

 

5

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства

у 1-Б класі «Ознайомлення з властивістю піску та глини за допомогою води». Практична робота

 

  14.12.17р.

Цапок М.Л.

 

6

Про відвідування та аналіз уроку з природознавства «Рослини, їхня будова»

  18.12.17 р.

Цапок М.Л..

 

7

Про відвідування відкритого уроку з природознавства( індивідуальне навчання) «Як людина пізнає природу»

  13.12.17р.

Мазур Л.М.

 

 

 

 

 

8

Про відвідування та аналіз уроку з української мови в 2 класі «Уживання великої букви у назвах вулиць, площ, майданів»

  22.12.17р.

Панченко І.І.

 

8

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з літературного читання

в 4 класі

 

12.12.2017 р.

 

 

Аврамчук Н.А.

 

9

Про відвідування та обговорення години спілкування з правил дорожнього руху «Дорожні знаки знай, здоровя і життя зберігай»

 14.12.2017 р.

 

Цвіга Ю.О.

 

10

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з інформатики в      класі

 

 

 

     .12.17 р.

 Мерінова В.П.

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV засідання

 

                    Теоретична частина

 

 

 

1

Про аналіз роботи вчителів початкових класів за І семестр
навчального року. Підведення підсумків успішності та стану
відвідування учнями школи за І семестр

 

січень

Адміністрація

школи
Голова ШМК

 

2

Про відвідування уроків з метою виконання вимог щодо дотримання норм єдиного мовного режиму

 

Протягом року

Адміністрація
школи

 

3

Про відвідування уроків вчителів, що атестуються

  Січень -

  березень

Адміністрація

 

4

Доповідь «Урахування особливостей сприйняття в процесі навчання англійської мови»

 лютий

Савіцька О.В.

 

5

 Круглий стіл «Плекаймо обдаровану дитину» Педагогічні читання. «Панорама педагогічних ідей, які залишив нам у спадок В.Сухомлинський»

 лютий

Іванова Н.М.

 

6

 Про виступ з проблемних питань з подальшим обговоренням «Застосування традиційних ти інноваційних форм і методів навчання у початковій школі».

 березень

Гапич Л.М.

 

7

Виступ з проблемного питання «Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови»

 березень

Панченко І.І.

 

8

Про шляхи активізації творчого пошуку вчителя. Від творчого вчителя до творчого учня «Урок- завжди пошук»

 19.03.18р.

Голова ШМК

Іванова Н.М.

 

9

Про стан роботи з обдарованими та талановитими дітьми

 

Січень-лютий

Члени ШМК

 

10

 

Огляд новин методичної літератури

Протягом року

Класоводи

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Практична частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства в 3- Б класі «Різноманітність тварин. Птахи. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство»

 

 

 

 

     .02. 2018 р.

 

 

Стирта Н.М.

 

2

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з літературного читання в 2 класі « Іван Франко Казка як фольклорний літературний твір, у якому є вимисел, фантазія. Іван Франко «Лисичка і журавель».

 

   .    .2018 р.

 

Панченко І.І.

 

 

3

 

 

 

 

 

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з математики в 1-Б класі «Складання і розв’язування задач. Розв’язування задач на дві дії. Кругові вирази.»

 

 

 

   .   .2018р.

 

 

Цапок М.Л.

 

 

4.

 

 

 

 

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства (індивідуальне навчання) «Вода на землі, її незвичайні властивості. Значення води для людей, тварин, рослин».

 

 

 

14.03.2018.р.

 

 

Мазур Л.М.

 

5.

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з української мови  в

 2 класі «Головні слова в реченні. Поширення речень за питаннями поданими вчителем»

 

 19.03.2018 р.

 

Шпиця Н.І.

 

6.

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з української мови в 3-А класі «Іменник як частина мови. Загальне поняття».

 

 

 

Гапич Л.М.

 

 

 

 

                                                          V засідання

 

Теоретична частина

 

 

 

1

Про організацію самопідготовки у групі продовженого дня

квітень

Цвіга Ю.О.

 

2

Про організацію інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітньої школи

квітень

Адміністрація,

вчителі індивід.

навчання

 

3

Виступ з проблемного питання «Формування  життєвих  компетентностей  учнів  початкових  класів  шляхом  організації  пошукової  діяльності»

квітень

Аврамчук Н.А.

 

4

Про виступ з проблемних питань «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій»

квітень

Мазур Л.М.

 

 

5

Про творчий звіт педагогів, що атестуються. Про вивчення та узагальнення досвіду роботи вчителів

березень

Адміністрація
школи, вчителі

 

 

6

Про розгляд та обговорення матеріалів для ДПА з математики,
української мови та українського читання у 4-х класах

квітень

Адміністрація
Голова ШМК

 

7

Про складання розкладу проведення державної підсумкової
атестації згідно Інструкції МОН України

квітень

Адміністрація
Голова ШМК

 

8

Огляд новин методичної літератури

Протягом
року

Класоводи

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична частина

 

 

 

1

Про відвідування відкритого уроку з української мови в

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Про обговорення відкритого уроку з природознавства в 3-А класі « Різноманітність тварин. Звірі. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство»

     .04.18р.

 Гапич Л.М.

 

 

3

Про відвідування і обговорення відкритого уроку з інформатики в               класі «

   .04.2018р.

Мерінова В.П.

 

4

Про відвідування відкритого уроку з музичного мистецтва в 4 класі «Повернення додому, в Україну. Виконання . Гуде вітер вельми в полі». Вірші В. Забіли. Музика М.Глінки (розучування). Сприймання. Українська народна пісня на вірші Т.Г.Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий» числа».

 

  17.04.2018 р.

 

Мічан В.М.

 

5

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства

в 4 класі

 

     .04.18р.

 

Аврамчук Н.А.

 

6

Про відвідування відкритого уроку з подальшим його обговоренням інтегрованого уроку в 1-А класі(МОВ+ПРО)

 

 

 

  19 .04.18р.

 

Іванова Н.М.

 

7

Про відвідування та аналіз відкритого уроку з англійської мови

 в        класі «Пори року»

 

 

  13.04.2018 р.

Савіцька О.В.

 

 

                                                         VI засідання

 

Теоретична частина

 

 

 

 

1

Про опрацювання з вчителями 4-х класів інструктивно-методичної
рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації

   19.04.18 р.

Адміністрація
Класоводи

 

2

Про складання графіка проведення навчальних екскурсій для учнів 1-4 класів

   14 .05.18р.

Голова ШМК

 

3

Про проведення директорських контрольних робіт з метою
виявлення рівня знань учнів та готовності до державної
підсумкової атестації

   Травень

Адміністрація
Голова ШМК

 

4

Про опрацювання нормативно-правових документів МОН України «Про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 н.р.»

   Травень

Адміністрація
Голова ШМК

 

 

5

Про ознайомлення вчителів 5-х класів з навчальним планом,
програмами, посібниками, що використовуються в 4-х класах

   Травень

Голова ШМК

 

6

Загальна характеристика 1- 4-х класів із урахуванням внутрішньої
диференціації.

    24.05.18 р.

 

 

 

7

Про підсумки роботи ШМК вчителів початкового навчання

за 2017/ 2018 н.р

    25.05.18 р.

Голова ШМК

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

Практична частина

 

 

 

 1

Про відвідування вчителями середніх класів уроків, позакласних

заходів у випускних класах початкової школи

Травень

Вчителі

старших класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 березня 2018
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку