Мета роботи шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання:
- повне врахування вимог Державного стандарту початкової загальної освіти МОН України
- обов'язкове виконання навчальних програм початкової школи та поглиблене навчання, яке можливе в процесі поєднання авторських і традиційних принципів, прийомів, засобів методик та методів навчання з урахування вікових особливостей молодших школярів;
- стимулювання творчих пошуків вчителів та шляхів їх впровадження у
педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;
- збереження дитячого здоров'я шляхом підвищення інтересу до навчання; створення ситуацій успіху;
- використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку
особистості учнів;
- підвищення мотиваційних тенденцій особистості вчителя та їх вплив на
розвиток педагогічного процесу в школі;
- забезпечення інтеграції та інтенсифікації навчання, задоволення зростаючої потреби дітей у пізнанні навколишнього світу, впровадження інноваційних технологій.
Виходячи з цього, шкільна методична комісія вчителів початкового навчання організовує роботу так, щоб забезпечити неперервність педагогічної освіти, здійснювати професійну підготовку вчителів, формувати потребу і здатність особистості до самонавчання, впроваджувати у педагогічну практику інноваційні та традиційні технології навчання і виховання, що є надзвичайно актуальним в навчально – виховному процесі початкової школиРозглянуто і схвалено Затверджую:
на засіданні ШМК Голова методичної ради
(протокол №1
від « 31» серпня 2017 року)
Керівник М К Н.М. Іванова І.В. Корнієнко
Кашперівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Тетіївської районної ради Київської області
Матеріали шкільної
методичної комісії
вчителів
початкового навчання
Керівник ШМ К: Іванова Н.М.
2017/ 2018 н.р.
ВСТУП
Розвиток дітей молодшого шкільного віку при збереженні їхнього здоров’я залежить від організації змісту, форм, методів, методик навчання та якості Законів про освіту, Державних стандартів початкової освіти, навчально-– методичного забезпечення.
Метою сучасної школи є забезпечення подальшого ставлення
особистості дитини, цілеспрямований вияв і розвиток її здібностей,
формування уміння і бажання вчитися.
Шкільна методична комісія вчителів початкового навчання має
професійний інтерес «Створення умов для розвитку ключових компетентностей молодших школярів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій у навчально – виховний процес початкової школи».
Вчителям початкових класів притаманні творчий склад душі та глибока внутрішня інтелігентність. Вони у постійному пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання молодших школярів. Кожний з педагогів має власний методичний почерк, вміло поєднують елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у навчально – виховному процесі, забезпечують високий рівень засвоєння навчального матеріалу, допомагають розкриттю природних здібностей своїх учнів, формують інтелектуально розвинену особистість.
Найважливіше у початковій школі – це створення умов для атмосфери успіху та творчого співробітництва на уроці: колективна діяльність, робота групами, парами.
Питання педагогічної майстерності є одним з актуальних не випадково,
оскільки становлення національної школи неможливе без творчої праці
вчителя, яка є дійовою рушійною силою в організації та діяльності
навчально-виховного процесу.
Досвід роботи вчителів початкової школи багатий і різноманітний.
Як результат діяльності вчителів методичної комісії, якісно
новими є показники їх професійного росту: 1 вчитель має звання
«вчитель-методист», 4 вчителі мають звання «старший вчитель», 7 вчителів -
кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 - «спеціаліст І
категорії», 1 вчитель - «II категорії», 1 вчитель «спеціаліст». Проте слід відмітити, що потребує удосконалення робота з обдарованими дітьми.
У своїй роботі вчителі початкового навчання керуються такими принципами:
Мета роботи шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання на протязі 2017/2018 н.р. :
- повне врахування вимог Державного стандарту початкової загальної освіти МОН України;
- обов’язкове виконання навчальних програм початкової школи та поглиблене навчання, яке можливе в процесі поєднання авторських і традиційних принципів, прийомів, засобів методик та методів навчання з урахування вікових особливостей молодших школярів;
- стимулювання творчих пошуків вчителів та шляхів їх впровадження у
педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;
- збереження дитячого здоров’я шляхом підвищення інтересу до навчання; створення ситуацій успіху;
- використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку
особистості учнів;
- підвищення мотиваційних тенденцій особистості вчителя та їх вплив на
розвиток педагогічного процесу в школі;
- забезпечення інтеграції та інтенсифікації навчання, задоволення зростаючої потреби дітей у пізнанні навколишнього світу, впровадження інноваційних технологій.
Виходячи з цього, шкільна методична комісія вчителів початкового навчання організовує роботу так, щоб забезпечити неперервність педагогічної освіти, здійснювати професійну підготовку вчителів, формувати потребу і здатність особистості до самонавчання, впроваджувати у педагогічну практику інноваційні та традиційні технології навчання і виховання, що є надзвичайно актуальним в навчально – виховному процесі початкової школи.
Професійний інтерес педагогічний колектив школи:
«Формування цілісної системи знань шляхом застосування традиційних та інноваційних форм і методів роботи відповідно до потреб сучасної особистості школяра»
Професійний інтерес шкільної
методичної комісії вчителів
початкового навчання:
«Створення умов для розвитку ключових компетентностей молодших школярів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально – виховний процес початкової школи»
Відомості про членів шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання
№ |
Прізвище,
ім'я, |
Дата |
Освіта |
Пед. |
Наванта |
Класи, |
Класне |
Кваліфік. |
Педагогічне |
Поперед.
рік |
Рік |
Місце |
Контактний |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
1 |
Аврамчук Наталія Анатоліївна |
08.10.1963р. |
вища |
36р. |
21,5 |
4-ий |
4-ий |
вища |
Старший |
2014р., грудень |
2012 |
КНЗКОР КОІПОПК |
098-580-69-07 |
2 |
Іванова |
27.12.1968р. |
вища |
29 р. |
20
|
1-А |
1-А |
вища |
Вчитель - |
2014р., грудень
|
2015 |
КНЗКОР КОІПОПК |
096-205-27-27 |
3 |
Гапич Лариса Михайлівна |
07.03.1964р. |
вища |
33 р. |
21 |
3-А |
3-А |
вища |
Старший вчитель |
2012, лютий |
2013 |
КНЗКОР КОІПОПК |
096-104-80-66 |
4 |
Стирта Наталія Миколаївна |
20.07.1965р. |
вища |
32 р. |
21 |
3-Б |
3-Б |
вища |
|
2013, серпень |
2015 |
КНЗКОР КОІПОПК |
097-233-99-24 |
5 |
Мазур Лідія |
25.12.1950р. |
вища |
41 р. |
15 |
вчитель. індивід. навчання |
--------- |
вища |
|
2012, червень |
2013 |
КНЗКОР КОІПОПК |
096-62-583-58 |
6 |
Шпиця Наталія Іванівна |
25.01.1959р. |
вища |
35 р. |
13,5 |
вчитель індивід. навчанн |
------ |
вища |
|
2014, квітень
|
2014 |
КНЗКОР КОІПОПК |
|
7 |
Панченко |
15.11.1972р. |
середня спеціальна вища |
25 р. |
20 |
2 |
2 |
друга |
|
2010 р. Вінницький пед.університет імені М.Коцюбинсь- кого 2014 р., |
2012 |
КНЗКОР КОІПОПК |
097-346-27-75 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
8 |
Цвіга Юлія Олександрівна |
04.04.1986р. |
базова вища |
2р. |
1ст. виховат. ГПД |
вихователь ГПД |
1-4 класи |
------- |
|
2008р. Вінницький державний педаг.унів. ім.Коцюбин ського |
---------- |
--------------- |
098-652-60-72 |
9 |
Мічан Валентина Миколаївна |
21.07.1964р. |
середня |
33 р. |
17,5
|
1-4 |
--- |
спеціаліст |
Старший вчитель |
2012 вересень |
2013 |
КНЗКОР КОІПОПК |
097-62-33-433 |
10 |
Савіцька Олена Василівна |
02.02.1973р. |
вища |
24 р. |
24 |
5клас |
5клас |
перша |
|
2012, січень |
2013 |
КНЗКОР КОІПОПК |
096-33-40-720 |
11 |
Цапок Маріанна Леонідівна |
. .19 |
вища |
6 р. |
20 |
1-Б клас |
1-Бклас |
вища |
|
2011 р., жовтень |
2013 |
|
097-975-18-67 |
12 |
Мерінова Валентина Петрівна |
. .19
|
вища |
9 р. |
18 |
2-4кл. |
2-4 класи |
вища |
|
|
|
|
068-019-70-42 |
Професійний інтерес вчителів
початкового навчання у 2017/2018н.р.
№ |
Прізвище, ім'я, по батькові вчителя |
Професійний інтерес ШМК вчителів початкового навчання |
Посада |
1 |
Аврамчук
Наталія |
Інтеграція традиційних та інноваційних технологій в навчально-виховному процесі початкової школи
|
Вчитель початкових класів |
2 |
Іванова Наталія |
Компетентнісний підхід до
|
Вчитель початкових |
3 |
Гапич Лариса |
Використання сучасних інноваційних технологій молодших школярів в умовах модернізації початкової освіти
|
Вчитель початкових |
4 |
Стирта Наталія |
Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес початкової школи - запорука якісної освіти, розвиток життєвих компетентностей молодших школярів
|
Вчитель початкових |
5 |
Шпиця Наталія Іванівна |
Впровадження інноваційних методів навчання з метою розвитку інтелектуальних здібностей та особистісного зростання молодших школярів |
Вчитель початкових класів |
6 |
Панченко Інна Іванівна |
Впровадження сучасних педагогічних інновацій для розвитку інтелектуально – творчих здібностей молодших школярів
|
Вчитель початкових класів |
7 |
Мазур Лідія Миколаївна |
Методи діагностики психолого – педагогічного розвитку молодших школярів з особливими освітніми проблемами |
Вчитель індивідуального навчання |
8 |
Савіцька Олена Василівна |
Шляхи оптимізації навчальної діяльності молодших школярів на уроках англійської мови
|
Вчитель англійської |
9 |
Мічан Миколаївна |
Впровадження інтерактивних технологій з метою розвитку творчої особистості на уроках музичного мистецтва у процесі ігрової діяльності |
Вчитель музики в |
10 |
Цвіга Юлія Олександрівна |
Використання елементів інтерактивних технологій в організації роботи групи продовженого дня для розвитку творчої особистості учнів |
Вихователь ГПД |
11 |
Цапок Маріанна Леонідівна |
Формування ключових компетентностей в молодших школярів на уроках в початковій школі |
Вчитель початкових класах |
12 |
М ері нова Валентина Петрівна |
Впровадження інноваційних комп’ютерних технологій та компетентнісної діяльності молодших школярів на уроках інформатики. |
Вчитель інформатики в початкових класах |
Педагогічний склад
« Школи передового
педагогічного досвіду»
на 2017/ 2018 н.р.
Керівник: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель
математики, вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель- Москаленко Л.О.
1. Аврамчук H.A. - вища категорія, старший вчитель
2. Іванова H.M. - вища категорія, вчитель-методист
3. Гапич Л.М. - вища категорія, старший вчитель
4. Мазур Л.М. - вища категорія
5. Мічан В.М. – старший вчитель
6.Шпиця Н.І. – вища категорія
7.Стирта Н.М.- вища категорія
- Продовжувати вивчати і впроваджувати в практику роботу передового
педагогічного досвіду всім вчителям початкової школи — членам МК;
- Впроваджувати освітні технології, інноваційні методики, вміти
аналізувати досвід колег і власний досвід роботи;
- Відвідування уроків і позакласних заходів вчителів з вищими
категоріями та званнями: Аврамчук H.A., Іванової H.M.; Мічан В.М.,
Гапич Л.М., Шпиця Н.І., Стирта Н.М.
- Взаємовідвідування уроків , їх аналіз та обговорення;
- Ознайомитись з передовим педагогічним досвідом відомих вчителів
С.П. Логачевської, Д.Б. Ельконіна, В.В. Давидова, Ш.О. Амонашвілі
(диференційоване, розвивальне, особистісно-орієнтоване навчання,
інтерактивні технології, технології критичного мислення).
Педагогічний склад
« Школи становлення педагога »
на 2017/2018 н.р.
Керівник: вчитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії,
вчитель - методист - Іванова Н. М.
1. Панченко І.I.
2. Савіцька О.В.
3. Мерінова В.П.
- Продовжувати надавати допомогу в узагальненні особистого досвіду;
- Стимулювання вчителів до науково-дослідницької роботи;
- Індивідуальна робота з учителями під час вибору даної теми, складання
особистого творчого плану педагога;
- Обмін досвідом серед колег щодо реалізації особистого творчого плану;
- Організація семінарів-практикумів, постійно діючого семінару з питань
самоосвітньої діяльності вчителя;
- Впровадження освітніх технологій та інноваційних методик на уроках у
початкових класів;
- Продовження роботи з вивчення та впровадження інтерактивних
технологій в навчально-виховний процес початкової школи.
Педагогічний склад
« Школи молодого вчителя »
на 2017/2018 н. р.
Керівник: вчитель початкових класів, вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель – Аврамчук Н.А.
1. Цапок М.Л.
2. Цвіга Ю.О.
Наставництво
у 2017/ 2018 н.р.
Іванова Н.М. над Цапок М.Л.
Аврамчук Н.А. над Цвігою Ю.О.
Вивчення рівня
вихованості, навчальних
досягнень молодших школярів
1. Виконання оновлених навчальних планів і програм протягом 2017/2018 н.р.
2. Забезпечити всебічний та гармонійний розвиток особистості молодшого школяра
3. У засвоєнні предметних знань, умінь і навичок опиратися на сформовані в дітей до школи пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси
4. Всім вчителям ШМК продовжити роботу з обдарованими дітьми, постійно повторювати банк даних
5. Учителям Аврамчук Н.А., Шпиці Н.І., Стирті Н.М., Панченко І.І. встановити тісний контакт з вихователем ГПД Цвігою Ю.О. удосконалювати техніку читання, впроваджувати індивідуальну роботу з учнями
6. Перевірити рівень знань, вмінь і навичок учнів 4-х класів
(Панченко І.І., Шпиця Н.І.); проводити підсумкові контрольні роботи (на кінець кожного семестру). Моніторингове дослідження знань, вмінь і навичок учнів - ДПА (травень)
7. Всі контрольні види перевірок проводити згідно календарно-тематичного планування
8. Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчання, підтримувати тісний зв'язок з учителями старших класів
9. Брати участь у Всеукраїнському конкурсі ім. Петра Яцика , у математичному конкурсі «Кенгуру», «Соняшник», «Олімпус».
10. Підвищувати рівень навчальних досягнень учнів початкових класів протягом 2017/2018 н.р., брати активну участь у творчих конкурсах змаганнях і турнірах.
11. Дотримуватись вимог Державного стандарту початкової загальної освіти
МЕТОДИЧНО-ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ
№ |
Прізвище, ім'я, |
Дата |
Назва заходу |
Для |
Відмітка виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Аврамчук Н.М. |
01- 06.09.17 |
Тиждень знань
|
1-4 |
|
2 |
---------------- |
07 –13.09.17 |
Тиждень фізкультури і
|
1-4 |
|
3 |
Панченко І.І. |
21-30.09.17 |
Тиждень казки |
1-4 |
|
4 |
Шпиця Н.І. |
01-11.10.17 |
Тиждень милосердя |
1-4 |
|
5 |
Стирта Н.М. |
12-18.10.15 |
Тиждень енергозбереження |
1-4 |
|
6 |
Іванова Н.М. |
01-08.11.15 |
Тиждень української |
1-4 |
|
7 |
Панченко І.І |
09-15.11.15 |
Тиждень юних
|
1-4 |
|
9 |
Аврамчук Н.А. |
16-22.11.15 |
Тиждень історичних
|
1-4 |
|
10 |
------------------- |
23-30.11.15 |
Тиждень пам'яті жертв
|
1-4 |
|
11 |
Шпиця Н.І. |
01-06.12.15 |
Тиждень мандрівників |
1-4 |
|
12 |
Стирта Н.М. |
07-13.12.15 |
Тиждень знань про продукти харчування
|
1-4 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
13 |
Іванова Н.М. |
11 -17.01.16 |
Тиждень чистоти і порядку |
1-4 |
|
14 |
Аврамчук Н.А. |
18-24.01.16 |
Тиждень національної |
1-4 |
|
15 |
Гапич Л.М. |
25-31.01.16 |
Тиждень рукоділля |
1-4 |
|
16 |
Панченко І.І. |
01-07.02.16 |
Тиждень безпеки на льоду |
1-4 |
|
17 |
Стирта Н.М. |
08-14.02.16 |
Тиждень дитячих |
1-4 |
|
18 |
Іванова Н.М. |
15-21.02.16 |
Тиждень рідної мови |
1-4 |
|
19 |
Шпиця Н.І. |
22-29.02.16 |
Тиждень юнацької та |
1-4 |
|
20 |
Іванова Н.М. |
01-31.03.16 |
Місячник безпеки |
1-4 |
|
21 |
Аврамчук Н.А. |
07-13.03.16 |
Шевченківські дні |
1-4 |
|
22 |
Гапич Л.М. |
14-20.03.16 |
Тиждень Червоної книги |
1-4 |
|
23 |
Панченко І.І. |
21-31.03.16 |
Тиждень культури |
1-4 |
|
24 |
Стирта Н.М. |
01-10.04.16 |
Тиждень здоров'я |
1-4 |
|
25 |
Шпиця Н.І. |
11-17.04.16 |
Тиждень космосу |
1-4 |
|
26 |
Гапич Л.М. |
18-24.04.16 |
Тиждень охорони навколишнього середовища |
1-4 |
|
27 |
Іванова Н.М. |
25-30.04.16 |
Тиждень пам'яті про |
1-4 |
|
28 |
------------------- |
01-08.05.16 |
Тиждень пам'яті |
1-4 |
|
29 |
Стирта Н.М. |
09.-15.05.16 |
Тиждень родинного |
1-4 |
|
30
31 |
Іванова Н.М.
Аврамчук Н.А.
|
16-22.05.16
16.-22.05.16 |
Тиждень безпеки
Тиждень науки |
1-4
1- 4 |
|
КУРСОВА ПЕРЕПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У 2017/2018 н.р.
№ |
Прізвище, ім'я, |
Тема курсової перепідготовки |
Наявність посвідчення, сертифіката, ким видано і коли |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
План роботи шкільної методичної комісії вчителів початкового навчання на 2017/2018 н.р.
І засідання
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
Примітка |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||||
|
Теоретична частина |
|
|
|
|||||
1 |
Про підсумки роботи ШМК вчителів початкового навчання за 2016/2017 н.р. |
31.08.2017р. |
Адміністрація |
|
|||||
2 |
Про вибір голови та секретаря ШМК вчителів початкового навчання.
|
31.08.2017р. |
Класоводи |
|
|||||
3 |
Про визначення основних напрямків роботи ШМК вчителів початкового навчання на 2017/2018 н.р. Обговорення та затвердження плану роботи ШМК на 2017/2018 н.р. |
31.08.2017р. |
Адміністрація |
|
|||||
4 |
Про обговорення навчальних програм (змін до навчальних програм), опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, вивчення нормативних документів, методичних листів та інструкцій МОНУ, які регламентують роботу початкової школи.
|
31.08.2017р. |
Адміністрація |
|
|||||
5 |
Про організацію навчально-виховного процесу в 2017/2018 н.р. у загальноосвітніх навчальних закладах . Методичні рекомендації |
31.08.2017р. |
Голова ШМК |
|
|||||
6 |
Про поповнення методичної скарбнички вчителів початкових класів новою методичною літературою |
Протягом року |
Члени ШМК |
|
|||||
7 |
Про облік і проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності, заходи щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху |
Протягом року |
Члени ШМК |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
8 |
Про опрацювання листа МОН України «Про структуру 2017/2018 н.р. та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів» |
31.08.17р. |
Члени ШМК |
|
|||||
9 |
Про зарахування учнів початкової школи до групи продовженого дня |
31.08.17р. |
Цвіга Ю.О. |
|
|||||
10 |
Про розподіл учнів за станом здоров’я на групи для занять фізичною культурою
|
31.08.17 р. |
Класоводи |
|
|||||
11 |
Про ефективність впровадження інклюзивного навчання
|
31.08.17р. |
Заступник директора з навч.-виховної роботи Москаленко Л.О. |
|
|||||
12 |
Про дотримання вимог медико – педагогічного контролю за фізичним вихованням у початковій школі. Про дотримання фізкультхвилинок на уроках в початкових класах.
|
31.08.17р. |
Класоводи, вихователь ГПД |
|
|||||
13 |
Про розгляд календарно – тематичного планування в 1- 4класах (за новою програмою 2011р. та внесення змін 2017р. до навчальних програм) |
31.08.17р. |
Вчителі 1-Б -4 класів |
|
|||||
14 |
Про впровадження експериментального 1-А класу за Модельною навчальною програмою за проектом Нової української школи |
31.08.17р. |
Іванова Н.М. |
|
|||||
15 |
Про проведення Уроків мужності. Опрацювання Концепції про національно-патріотичне виховання.
|
31.08.17р. |
Класоводи |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|||||
|
Практична частина |
|
|
|
|||||
1 |
Про тематику Першого уроку в 2017/2018 навчальному році «Ми- діти Європейської держави», « Україна – європейська держава» |
31.08.17р. |
Класоводи |
|
|||||
ІІ засідання |
|||||||||
|
Теоретична частина |
|
|
|
|||||
1 |
Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів |
Протягом року |
Класоводи |
|
|||||
2 |
Про особливості організації освітнього середовища в умовах впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Пріоритети розвитку освітньої системи в Тетіївському р-ні. |
Вересень - |
Іванова Н.М. |
|
|||||
3 |
Про організацію індивідуального навчання з учнями початкових класів |
Жовтень |
Адміністрація |
|
|||||
4 |
Про вивчення проблем адаптаційного періоду шестирічних дітей до |
Вересень - |
Іванова Н.М. Цапок М.Л.. |
|
|||||
5 |
Про методичні рекомендації щодо ведення класних журналів в 1-4 класах. Опрацювання Інструкції МОН України щодо ведення записів в класних журналах |
Протягом |
Класоводи |
|
|||||
6 |
Про роботу шкільних логопедичних пунктів у 2017/2018 н.р. |
27.10.2017р. |
Класоводи, логопед |
|
|||||
7 |
Про проведення предметних тижнів та місячників та залучення в них учнів початкових класів |
Протягом року |
Адміністрація |
|
|||||
8 |
Про цікавинки з методичної скриньки. Огляд методичної преси |
Протягом року |
Класоводи |
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
9 |
Про огляд – конкурс навчальних кабінетів |
27.10.17р. |
Класоводи |
|
|||||
10 |
Про взаємовідвідування уроків вчителів, що атестуються –Гапич Л.М. та Мазур Л.М.
|
Протягом |
Адміністрація |
|
|||||
11 |
Про підготовку до Всеукраїнського конкурсу знавців рідної мови ім. П. Яцика (робота з обдарованими дітьми) |
Жовтень - |
Вчителі |
|
|||||
12 |
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
1
|
Практична частина Про відвідування та аналіз відкритого уроку в 1-А класі з математики «Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел в межах 8.» |
13.10.2017 р. |
Іванова Н.М. |
|
|||||
2
|
Про відвідування та аналіз відкритого уроку в 2 класі з української мови «Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. Правила переносу слів з ьо.» |
23.10.17 р.
|
Шпиця Н.І.
|
|
|||||
3
4
|
Виступ з проблемного питання «Розвиток логічного мислення у процесі виконання лексичних вправ на уроках української мови в початкових класах»
Доповідь «Діти з особливими освітніми потребами: діагностика і шляхи розвитку»
|
27.10.2017р.
23.10.2017 р.
|
Іванова Н.М.
Шпиця Н.І.
|
|
|||||
5.
|
Відвідування і обговорення відкритого уроку з математики « Повторення додавання і віднімання від двоцифрового числа одиниць: 65-5.
|
20.10.2017 р.
|
Мазур Л.М.
|
|
|||||
6. |
Про відвідування уроку з математики в 2 –А класі «Таблиці множення числа 8 і ділення 8. Задачі на знаходження четвертого пропорційного.
|
27.10.2017 р. |
Гапич Л.М.
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||
ІІІ засідання
|
|||||||||
|
Теоретична частина |
|
|
|
|||||
1 |
Про обговорення фронтальних видів перевірки з української мови в 1-4 класах. |
Листопад -
|
Адміністрація |
|
|||||
2 |
Про співпрацю вчителів початкових класів з практичним психологом, соціальним педагогом. Забезпечення системно-комплексного і особистісно-орієнтованого підходу до дітей з особливими освітніми потребами. |
Протягом |
Соц. педагог,
|
|
|||||
3 |
Обговорення проблемного питання «Інтелектуальна гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів» |
29.12.17р. |
Стирта Н.М. |
|
|||||
4 |
Обговорення доповіді «Впровадження креативних освітніх технологій у практику початкової школи»
|
25.12.17р. |
Шпиця Н.І.
|
|
|||||
5 |
Про створення оптимального фізичного та психологічного середовища в експериментальному 1-А класі. |
25.12.17р. |
Іванова Н.М. |
|
|||||
6 |
Про стан вивчення англійської мови в початкових класах |
Протягом року |
Вчитель англ. мови |
|
|||||
7 |
Про стан та результати перевірки навички читання вголос учнів 1-4 класів |
21- 29.12.17р. |
Адміністрація Класоводи |
|
|||||
8 |
Про відвідування та взаємовідвідування уроків учителів, що атестуються |
Протягом року |
Адміністрація |
|
|||||
9 |
Доповідь «Розвиток естетичних смаків учнів методом впровадження народних музичних ігор» |
18.12.17р. |
Мічан В.М. |
|
|||||
10 |
Про підготовку та проведення підсумкових контрольних робіт за І семестр 2017/2018 н.р. |
07. – 29.12.17р |
Адміністрація Класоводи |
|
|||||
11 |
|
|
|
|
|||||
12 |
|
|
|
|
|||||
13 |
|
|
|
|
|||||
14 |
|
|
|
|
|||||
|
Практична частина |
|
|
|
|||||
1 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з англійської мови в класі «Мій день» |
.12.17р. |
Савіцька О.В. |
|
|||||
2 |
Про відвідування уроку з музичного мистецтва в 2 класі «Створюємо музичні портрети. Виконання А.Мігай «Зимонька – зима. Сприймання Д. Кабалевський «Три подружки»
|
16.11.17 р. |
Мічан В.М. |
|
|||||
3
|
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з літературного читання в 3-А класі «Щедра осінь». Урок позакласного читання
|
30.11.17р. |
Гапич Л.М. |
|
|||||
4 |
Про відвідування та аналіз уроку з математики в 3-Б класі «Запис читання порівняння трицифрових чисел»
|
08.12.17 р. |
Стирта Н.М. |
|
|||||
5 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства у 1-Б класі «Ознайомлення з властивістю піску та глини за допомогою води». Практична робота
|
14.12.17р. |
Цапок М.Л. |
|
|||||
6 |
Про відвідування та аналіз уроку з природознавства «Рослини, їхня будова» |
18.12.17 р. |
Цапок М.Л.. |
|
|||||
7 |
Про відвідування відкритого уроку з природознавства( індивідуальне навчання) «Як людина пізнає природу» |
13.12.17р. |
Мазур Л.М. |
|
|||||
|
|
|
|
||||||
8 |
Про відвідування та аналіз уроку з української мови в 2 класі «Уживання великої букви у назвах вулиць, площ, майданів» |
22.12.17р. |
Панченко І.І. |
|
|||||
8 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з літературного читання в 4 класі |
12.12.2017 р.
|
Аврамчук Н.А. |
|
|||||
9 |
Про відвідування та обговорення години спілкування з правил дорожнього руху «Дорожні знаки знай, здоров’я і життя зберігай» |
14.12.2017 р.
|
Цвіга Ю.О. |
|
|||||
10 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з інформатики в класі
|
.12.17 р. |
Мерінова В.П. |
|
|||||
11 |
|
|
|
|
|||||
IV засідання |
|||||||||
|
Теоретична частина |
|
|
|
|||||
1 |
Про аналіз роботи вчителів початкових класів за І семестр
|
січень |
Адміністрація
школи |
|
|||||
2 |
Про відвідування уроків з метою виконання вимог щодо дотримання норм єдиного мовного режиму
|
Протягом року |
Адміністрація |
|
|||||
3 |
Про відвідування уроків вчителів, що атестуються |
Січень - березень |
Адміністрація |
|
|||||
4 |
Доповідь «Урахування особливостей сприйняття в процесі навчання англійської мови» |
лютий |
Савіцька О.В. |
|
|||||
5 |
Круглий стіл «Плекаймо обдаровану дитину» Педагогічні читання. «Панорама педагогічних ідей, які залишив нам у спадок В.Сухомлинський» |
лютий |
Іванова Н.М. |
|
|||||
6 |
Про виступ з проблемних питань з подальшим обговоренням «Застосування традиційних ти інноваційних форм і методів навчання у початковій школі». |
березень |
Гапич Л.М. |
|
|||||
7 |
Виступ з проблемного питання «Особистісно орієнтований підхід у навчанні молодших школярів української мови» |
березень |
Панченко І.І. |
|
|||||
8 |
Про шляхи активізації творчого пошуку вчителя. Від творчого вчителя до творчого учня «Урок- завжди пошук» |
19.03.18р. |
Голова ШМК Іванова Н.М. |
|
|||||
9 |
Про стан роботи з обдарованими та талановитими дітьми
|
Січень-лютий |
Члени ШМК |
|
|||||
10
|
Огляд новин методичної літератури |
Протягом року |
Класоводи |
|
|||||
11 |
|
|
|
|
|||||
12 |
|
|
|
|
|||||
13 |
|
|
|
|
|||||
14
15 |
|
|
|
|
|||||
16 |
|
|
|
|
|||||
17 |
|
|
|
|
|||||
18 |
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||
|
Практична частина |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
1 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства в 3- Б класі «Різноманітність тварин. Птахи. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство»
|
.02. 2018 р. |
Стирта Н.М. |
|
||
2 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з літературного читання в 2 класі « Іван Франко Казка як фольклорний літературний твір, у якому є вимисел, фантазія. Іван Франко «Лисичка і журавель». |
. .2018 р. |
Панченко І.І. |
|
|
|
3
|
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з математики в 1-Б класі «Складання і розв’язування задач. Розв’язування задач на дві дії. Кругові вирази.»
|
. .2018р. |
Цапок М.Л. |
|
||
4.
|
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства (індивідуальне навчання) «Вода на землі, її незвичайні властивості. Значення води для людей, тварин, рослин».
|
14.03.2018.р. |
Мазур Л.М. |
|
||
5. |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з української мови в 2 класі «Головні слова в реченні. Поширення речень за питаннями поданими вчителем» |
19.03.2018 р. |
Шпиця Н.І. |
|
||
6. |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з української мови в 3-А класі «Іменник як частина мови. Загальне поняття».
|
|
Гапич Л.М.
|
|
|
|
V засідання |
||||||
|
Теоретична частина |
|
|
|
||
1 |
Про організацію самопідготовки у групі продовженого дня |
квітень |
Цвіга Ю.О. |
|
||
2 |
Про організацію інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітньої школи |
квітень |
Адміністрація, вчителі індивід. навчання |
|
||
3 |
Виступ з проблемного питання «Формування життєвих компетентностей учнів початкових класів шляхом організації пошукової діяльності» |
квітень |
Аврамчук Н.А. |
|
||
4 |
Про виступ з проблемних питань «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій» |
квітень |
Мазур Л.М. |
|
||
|
||||||
5 |
Про творчий звіт педагогів, що атестуються. Про вивчення та узагальнення досвіду роботи вчителів |
березень |
Адміністрація |
|
|
|
6 |
Про розгляд та обговорення матеріалів для ДПА з математики, |
квітень |
Адміністрація |
|
||
7 |
Про складання розкладу проведення державної підсумкової |
квітень |
Адміністрація |
|
||
8 |
Огляд новин методичної літератури |
Протягом |
Класоводи |
|
||
9 |
|
|
|
|
||
10 |
|
|
|
|
||
11 |
|
|
|
|
||
|
Практична частина |
|
|
|
||
1 |
Про відвідування відкритого уроку з української мови в
|
|
|
|
||
2 |
Про обговорення відкритого уроку з природознавства в 3-А класі « Різноманітність тварин. Звірі. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство» |
.04.18р. |
Гапич Л.М. |
|
|
|
3 |
Про відвідування і обговорення відкритого уроку з інформатики в класі « |
.04.2018р. |
Мерінова В.П. |
|
||
4 |
Про відвідування відкритого уроку з музичного мистецтва в 4 класі «Повернення додому, в Україну. Виконання . Гуде вітер вельми в полі». Вірші В. Забіли. Музика М.Глінки (розучування). Сприймання. Українська народна пісня на вірші Т.Г.Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий» числа». |
17.04.2018 р. |
Мічан В.М. |
|
||
5 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з природознавства в 4 класі |
.04.18р. |
Аврамчук Н.А. |
|
||
6 |
Про відвідування відкритого уроку з подальшим його обговоренням інтегрованого уроку в 1-А класі(МОВ+ПРО)
|
19 .04.18р. |
Іванова Н.М. |
|
||
7 |
Про відвідування та аналіз відкритого уроку з англійської мови в класі «Пори року»
|
13.04.2018 р. |
Савіцька О.В. |
|
||
VI засідання |
||||||
|
Теоретична частина |
|
|
|
|
|
1 |
Про опрацювання з вчителями 4-х класів інструктивно-методичної |
19.04.18 р. |
Адміністрація |
|
||
2 |
Про складання графіка проведення навчальних екскурсій для учнів 1-4 класів |
14 .05.18р. |
Голова ШМК |
|
||
3 |
Про проведення директорських контрольних робіт з метою |
Травень |
Адміністрація |
|
||
4 |
Про опрацювання нормативно-правових документів МОН України «Про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 н.р.» |
Травень |
Адміністрація |
|
|
|
5 |
Про ознайомлення вчителів 5-х класів з навчальним планом, |
Травень |
Голова ШМК |
|
||
6 |
Загальна характеристика 1- 4-х класів із урахуванням внутрішньої |
24.05.18 р. |
|
|
||
7 |
Про підсумки роботи ШМК вчителів початкового навчання за 2017/ 2018 н.р |
25.05.18 р. |
Голова ШМК |
|
||
8 |
|
|
|
|
||
9 |
|
|
|
|
||
|
Практична частина |
|
|
|
||
1 |
Про відвідування вчителями середніх класів уроків, позакласних заходів у випускних класах початкової школи |
Травень |
Вчителі старших класів |
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|