Матеріали з досвіду роботи вчителя фізичної культури на тему "Застосування ігрового методу навчання під чася НВП""

Про матеріал
Матеріали з досвіду роботи вчителя фізичної культури на тему "Застосування ігрового методу навчання під час занять на уроках ФК та в позаурочний час". Під час використання досвіду роботи вчителя є можливість ознайомитися з методикою застосуваня, контролю за навантаженням, різновидами та формами впровадження рухливих та спортивних ігор на уроках фізичної культури та в позаурочний час.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Часовоярський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 15 Часовоярської міської ради Донецької області Презентація -творчий звіт з досвіду роботи вчителя фізичної культури Пономаренко Вікторії Станіславівни

Номер слайду 2

“Застосування народних, рухливих, сюжетно-рольових ігор на уроках фізичної культури та в позаурочний час” “Гра – це стезя дітей до пізнання світу, у якому вони живуть та який покликані змінити” О.М.Горький

Номер слайду 3

Мета досвіду: впровадження ігрового та змагального методів навчання в навчально-виховний процес та в позаурочний час Головне завдання досвіду: виховання в учнів бажання систематично займатися фізичними вправами, сприяти підвищенню зацікавленості та інтересу до занять фізичною культурою за допомогою саме ігрового методу Суть досвіду: диференційоване використання засобів фізичної культури на заняттях із школярами різної статі, віку з урахуванням стану їх здоров”я та фізичної підготовленості, удосконалення вміння самостійно займатися фізичними вправами, іграми, розвиток пізнавальних інтересів, спрямованих на формування в учнів ключових компетентностей

Номер слайду 4

“Як дитина грається, так і здоров”я їй усміхається” Ігровий метод - це педагогічно спрямоване використання ігор, естафет, інтерактивних вправ, за допомогою яких можливе всебічне фізичне виховання дітей та підлітків.

Номер слайду 5

Актуальність роботи Ігровий та змагальний методи допомагають передачі досвіду старшого покоління молодшому; сприяють підготовці дитини до самостійного життя; сприяють розвитку рухових якостей дитини; допомагають формувати ключові компетентності учнів; підвищують інтерес до систематичних занять фізичною культурою та набуття знань основ здоров”я та здорового способу життя.

Номер слайду 6

Основні задачі використання ігор Виховання у дітей бажання систематично займатися фізичними вправами; дбайливо ставитися до свого здоров'я і здоров'я оточуючих; виконувати гігієнічні вимоги; самостійно займатися розвитком фізичних якостей; поліпшувати особисті результати за допомогою гри.

Номер слайду 7

бачити у кожному учні унікальну особистість, поважати її, розуміти, приймати, вірити в неї та діяти за принципом „Усі діти талановиті”; створити особистості ситуацію підтримки, доброзичливості для того, щоб навчання приносило дитині радість; ситуація «успіху» відмовитися від прямого примусу як методу, що не має результатів у сучасних умовах. Основні принципи організації гри:

Номер слайду 8

Ігровий метод Застосування: Народних Рухливих Спортивних Інтелектуальних Сюжетно-рольових ігор

Номер слайду 9

Методи організації учнів: Фронтальний Груповий Індивідуальний Потоковий Кругове тренування

Номер слайду 10

Методи впровадження ігор Від простого до складного Випереджальне навчання Використання нестандартних уроків Використання інформаційно-комунікативних технологій (створення електронних рухавок) Уроки з комплексною коловою структурою та інше

Номер слайду 11

Організація та методика проведення українських народних і спортивних ігор на уроках фізкультури та в позаурочній діяльності ІV. Організація гри (розподіл на команди) V. Управління грою За розрахунком у строю Перешикування у русі За розсудом вчителя За вибором капітана Лічилка (об'єктивний вибір) Зміст гри (назва гри) Точність рухів Короткі мето-дичні вказівки Пояснення гри, перевірка учнів Починати гру організовано і своєчасно Вказувати на технічні і тактичні помилки Надавати дітям ініціативу Бути об'єктивним Своєчасний сигнал закінчення гри

Номер слайду 12

Організація та методика проведення українських народних і спортивних ігор на уроках фізкультури та в позаурочній діяльності Фізкультурні паузи при вико-нанні Д.З. Веселі старти І. Вибір гри Форма проведення занять На свіжому повітрі У приміщенні (спортивний зал) Склад гри Урок Погодні умови Вибір місцевості Підбір одягу, взуття Вік Розвиток Фізична підготов-леність Психо-фізичний розвиток дітей У провітреному, чистому залі Гімнас- тика до занять Рухливі ігри на перервах Фізкуль-турні хвилини на уроках Спортивна година в ГПД Фізкультурно-оздоровчий захід у режимі навчального дня Позакласний захід “Нумо, хлопці” “Нумо, дівчата” Козацькі естафети Тато, мама і я - наша дружна спортивна сім”я Сім”я

Номер слайду 13

Організація та методика проведення українських народних і спортивних ігор на уроках фізкультури та в позаурочній діяльності ІІ Підготовка місць для гри На вулиці У приміщенні Рівна поверхня майданчика Розмітка майданчика Межі не ближче 3 м від огорожі, сітки Підлога без щілин, задирок, рівна, пофарбована Стіни залу на висоту 180 см не повинні мати виступів Прилади опален- ня закриті щитами ІІІ. Підготовка інвентарю та обладнання Придатність інвентарю та обладнання Добре помітний і яскравий Відповідність за вагою та розмірами, віком гравців Відповідність рівню фізичної підготовленості, сили гравців Кількість інвентарю

Номер слайду 14

Організація та методика проведення українських народних і спортивних ігор на уроках фізкультури та в позаурочній діяльності VІ. Підбиття підсумків гри Закінчення гри за сигналом вчителя Доцільно згадати позитивні й негативні моменти гри Аналіз гри вчителем, дітьми Підбиття підсумків гри в цікавій формі Домашнє завдання: знайти або придумати цікаву рухливу гру, естафету Визначення помилок у техніці і тактиці гри Визначення кращих гравців Визначення порушників гри Оголошення результатів переможців

Номер слайду 15

Гра як метод навчання та виховання Метод випередженого навчання - на сьогоднішньому уроці вивчаємо вправу або гру, яка буде потрібна лише через декілька уроків. Метод від менш складного до більш складного дозволяє дітям з різним рівнем фізичної підготовки налаштувати організм до навантаження. Класифікаційні параметри технології: За рівнем застосування – загально педагогічна. За філософською основою – гуманістична. За основним фактором психічного розвитку – комплексна, біо-, соціо- і психогенна. За концепцією засвоєння – асоціативно-рефлекторна, розвивальна. За типом управління – система груп. За організаційними формами – індивідуальна + групова, диференційована. За підходом до дитини – гуманно-особистісна, суб’єкт-суб’єктна (педагогіка співробітництва). За домінуючим методом – ігрова, змагальна, творча, наочна. За категорією навчання – масова.

Номер слайду 16

Застосування ігрового методу: Уроки: урок-гра, урок-подорож, урок-змагання, урок-свято. Фізкультхвилинки Години активного відпочинку Рухливі перерви Спортивно-масові заходи Спортивно-масові заходи: «Старти надій» «Веселі старти» «Веселі козачата» «Козацькі розваги» Дні здоров'я «Папа, мама, я – спортивна сім'я» «Хрестики-нулики» Свята «Здоров'я» «Козацькому роду нема переводу» Свята «М'яча», «Баскетболу», «Футболу» Спортивні тижні Туристичні походи

Номер слайду 17

Ігри застосовую на уроках фізичної культури: у підготовчій, основній та заключній частинах під час фізкультурних хвилинок, на рухливих перервах під час спортивних годин у ГПД під час спортивно-масових та оздоровчих позакласних, позашкільних заходів

Номер слайду 18

Увага! Увага! Увага!!! При виборі гри необхідно враховувати: Можливості дітей Місце проведення занять, інвентар Форму і методику проведення занять Фізіологічні особливості дитини Психічні особливості дитини Характер попередньої діяльності Вікові особливості Мету і задачі уроку Стан здоров'я кожного учня Методи регулювання навантаження: Скорочення тривалості гри Введення перерв під час гри Зміна кількості граючих Зменшення розміру ігрової площадки Зміна правил і зміна граючих Чергування інтенсивних і малорухомих ігор

Номер слайду 19

“Здається, що має бути легше, ніж вести гру, але в той же час – це найважча справа, і дуже рідко доводиться зустрічати педагога, який стоїть в ранзі свого положення”. П.Ф.Лесгафт “У грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості”. В.Сухомлинський

Номер слайду 20

ppt
Пов’язані теми
Фізична культура, Презентації
Інкл
Додано
3 березня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку