Майстер- клас "Скарбничка ігромайстра"

Про матеріал
Засідання ігротеки: «Творчій педагог – творчі діти!». Діти всіх народів світу мають спільну характерну рису – вроджений потяг до гри. Переоцінити її значення в життя дитини важко. А уявити дитинство без неї взагалі не можливо. Гра – це «чарівна скринька», за допомогою якої можна навчити малюка читати, писати і, головне, - мислити, спостерігати, доводити, розуміти і творити.
Перегляд файлу

 

Майстер – клас з педагогами

«Скарбничка ігромайстра»

У народі кажуть:

«Де гра – там і радість»

 

Девіз нашої групи :

                                         «Розкажи мені – і я забуду,

                                            покажи мені – і я запам’ятаю,

                                            дозволь мені діяти самому – і я зрозумію».   

Древня  китайська мудрість

 

Рада вас вітати на засіданні ігротеки: «Творчій педагог – творчі діти!».

Хочу, щоб на цьому семінарі у всіх вас був гарний настрій, бажання проявити власну творчість і бажання розвиватися, сприймати нову інформацію.

    Діти всіх народів світу мають спільну характерну рису – вроджений потяг до гри. Переоцінити її значення в життя дитини важко. А уявити дитинство без неї  взагалі не можливо.

    Хочеш бути здоровим – грайся,

    Хочеш бути розумним – грайся,

    Хочеш бути щасливим – грайся! – так стверджує народна мудрість.

   Гра – це «чарівна скринька», за допомогою якої можна навчити малюка читати, писати і, головне, - мислити, спостерігати, доводити, розуміти і творити.

 

Ігри на знайомство

  1. Ім’я та рух( Гравець називає своє ім'я та виконує будь - який рух. Наступний гравець повторює імена та рухи попередніх гравців , потім представляється і показує свій рух . Наприклад, перший учасник каже: «Мене звати Андрій, і я роблю так(присісти, покрутитись, пружинка…)».
  2. Тримай ритм (всі сидять, або стоять у колі та утворюють ритм 2 рази в долоні, 2 рази по колінах плескаємо, далі вводимо імена Таня, Таня -2 рази в долоні, Настя, Настя - 2 рази по колінах , Настя. Насті почувши своє ім’я повинна підтримуючи ритм сказати, Настя, Настя - 2 рази в долоні, Лена, Лена - 2 рази по колінах
  3. Доміно ( ведучий починає гру говорить: з одного боку я люблю яблука, а з другого – гратись з дітьми, інший гравець приєднується, поклавши руку на руку, і говорить: -  з одного боку я люблю гратись з дітьми, а з іншого – дивитися мелодрами….)
  4. Знайди однодумців ( написати на листочку за одну хвилину імена тих людей, які мають таке саме як і у тебе)
  5.  Гра «Похвали себе», Історії з торбинки (з чарівної торбинки витягують різні предмети: олівець, квіточка, кубик, ґудзик, цукерка - гравець повинен похвалити себе перетворившись на цей предмет – уявно (його користь та краса))
  6. Молекули (Все хаотично рухаються по майданчику, і ведучий голосно оголошує: «Молекула 3!» Всі гравці повинні об'єднатися по троє і взятися за руки. Ті, хто не зміг стати в трійку, залишають середину майданчика. Далі ведучий говорить: «Молекула 4!» (як ви вже здогадалися, можна називати будь-які цифри, але не більше кількості гравців, хоча заради приколу чому б і ні?). Знову гравці об'єднуються, але вже по 4 людини. Так відбувається до тих пір, поки в центрі майданчика не залишиться мінімум учасників. Важлива умова: під час об'єднання «молекули» не повинен відбуватися повтор у виборі партнерів.

 

 

Ігри для згуртування колективу

  1. Китайський футбол (всі стоять у колі, нахилившись вперед, у середині м’яч, перекочують по землі (підлозі) один одному великий м'яч в будь-якому напрямку. Кожен, до кого докочується м'яч, намагається якомога швидше відштовхнути його від себе рукою, не допускаючи до ніг. та не даючи викотитись за коло)
  2. Піаніно, (всі сидять у колі на стільчиках, руки на сусідніх колінах, гравці стукають по колінах по черзі, один одного, піднімаючи відповідну руку, яка йде по колу)
  3. Ткачиха  (дві команди беруться за руки і стають одні проти одних, по боках двоє гравців, які повинні перебігати із однієї сторони на іншу, поки команди сходяться та говорять такі слова : «Шию, шию, вишиваю, щастя та добра бажаю» команди повинні зловити тих гравців, які перебігають )
  4. Автомобіль – (ведучий вибирає собі деталі машини (дати підказку - бампер, ліве переднє  крило, праве переднє  крило, ліве заднє  крило, праве заднє  крило , багажник, шофер) та будує її,за сигналом, машина починає разом рухатись, повертати, та зупинитись, щоб не розвалилась, (один одного не тримаються)

 

  1. Скелелаз. ( гравці стоять  під лінією, це скала( ноги на ширині плеч), гравці по черзі повинні перейти по уявній скалі, у кінець команди, не наступивши за лінію(обірветься із скали))

 Група вибудовується в одну щільну шеренгу, яка зображує «скелю» з нерівностями і «корчами» – виступаючими вперед руками і ногами. Кожен учасник послідовно проходить уздовж цієї «скелі». Гра проходить найцікавіше, якщо «скеля» розташовується на краю невеликого узвишшя (наприклад, на двох-трьох складених впритул гімнастичних лавках). В такому випадку, ведучому слід передбачити страховку учасників. Гру можна проводити і на рівній поверхні, тоді лінія, по якій стоїть шеренга, символізує обрив, і наступати за неї не можна.

  1. Вітер, дощ, злива .( по троє: двоє тримаються за руки - будинки, один всередині - пташка, якщо ведучий говорить вітер -  вилітають пташки і займають інший будинок, якщо дощ – будинки шукають собі іншу пташку, і якщо злива – то всі міняються місцями)
  2. Стільчик ( стати у коло, руки на плечі через одного, сісти по команді один одному на коліна, пустити руки )

 

Ігри на  взаємодію та довіру один одному

  1. Капітан та корабель (вибирають дві команди, один капітан, інший корабель, кораблю зав’язують очі, він повинен перейти на іншу сторону, подолавши перешкоди,а підказувати йому буде капітан (оскільки це роблять одночасно дві команди потрібно слухати тільки свого капітана))
  2. Пара (двом зв’язують руки, і дають завдання – щось вирізати, зав’язати шнурівку, загорнути подарунок)
  3. Домовлення без слів (без слів вишикуватись по даті народження, спочатку стають наймолодші)

 

Ігри для зняття стресу

  1. Гора з плеч (плечі догори, звести лопатки так простояти 5 -10 сек, потім різко скинути і опустити плечі, розслабитись)
  2. Я тримаю себе у руках (міцно обійняти себе та порахувати до 30 сек)
  3. Пральна машина (по боках дві команди , один гравець проходить між командами, які його гладять, чухають, говорять гарні слова, а в кінці  - сушка, - міцно обімаються…)

 

 

 

Ігри

  1. Сімейка Адамсів.
  2. Гра «Хто я?» (маску одягають на голову(гравець не знає що то за маска,) за допомогою запитань типу- я жива?, я свійська? Взнає хто він у масці)
  3. Електроприлади (всі стоять у колі, ведучий пояснює правила гри: коли скаже тостер, і покаже на когось, то ті хто стоять поруч з ним повинні швидко взятися за руки а він підплигує; коли говорить пральна машина – двоє сусідів роблять коло вертикальне , а гравець просовує голову та крутить нею; коли міксер, центральний гравець піднімає руки вгору, а двоє поруч крутяться)
  4. Склади історію (учасники пишуть на листку відповіді на питання, незалежно один від одного(листок із своєю відповіддю складається, та передається сусіду))
  5. Малюють людину ( учасники по черзі( команди по 4-5 чоловік), малюють, одні голову, 2 – плечі та руки, 3 – живіт – талія, 4 – зад та стегна, 5 – голені та ноги-взуття, та складають листок і передають другу)
  6.  

 

docx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку