Майстер-клас «Формування ключових компетентностей молодших школярів. Діяльнісний підхід».

Про матеріал

Віртуальна подорож до Антарктиди. Презентація досвіду роботи. Діяльнісний підхід на уроках.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Формування ключових компетентностей молодших школярів. Діяльнісний підхід». Вчитель початкових класів Шпряха Оксана Григорівна

Номер слайду 2

Привітання з учасниками. Вправа «Впіймай кульку» (Учасники передають кульку, називають себе та проговорюють побажання іншим.)

Номер слайду 3

« Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер…» (М. Остроградський ) Такими Майстрами, шановні вчителі, є Ви, а інструментами – Ваші учні.

Номер слайду 4

Розподіл учасників по групам. Вправа «Об’ємні фігури» (учасники передають з рук в руки об’ємні фігури:куля, куб та циліндр, називаючи ознаки цих фігур, відповідно до отриманих фігур об’єднуються в групи, дають назву своїй групі і придумують девіз)

Номер слайду 5

 «Очікування результатів»(учасники пишуть на стікерах свої очікування)

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ЩО ТАКЕ КОМПЕТЕНТНІСТЬ? Компетентність — це здатність застосовувати набуті знання, вміння, навички, способи діяльності, власний досвід у нестандартних ситуаціях з метою розв'язання певних життєво важливих проблем.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Вправа “ Магічні сірники ”1) Педагог фіксує на дошці рівності та пропонує дітям відтворити ці рівності за допомогою сірників / лічильних паличок / зубочисток.9 + 8 = 119 + 8 = 159 + 8 = 189 + 6 = 142) Після цього педагог пропонує дітям у парах поміркувати й визначити, який один сірник потрібно забрати, щоб кожна рівність стала правильною, а потім виправити приклади.3) Далі педагог може запропонувати дітям створити схоже завдання, але з іншими числами для свого партнера. Діти обмінюються прикладами та вирішують їх.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Віртуальна подорож до Антарктиди Бесіда щодо вибору місця віртуальної подорожі. Ми всі любимо подорожувати. Але не завжди вдається потрапити в те місце на планеті Земля, куди дуже хочеться. Зараз я вам пропоную згадати назви материків. Проблемне запитання. Як називається материк, який вважається найхолоднішим місцем на Землі?Південний континент Антарктида було відкрито 28 січня 1820 р.( Показ розташування Антарктиди на фізичній карті світу.)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Вправа «Рухливі числа»1)Педагог пропонує записати на аркуші паперу будь-яке число від 10 до 30 й об'єднатись у команди таким чином:• у кого число закінчується нулем - команда круглих чисел;у кого закінчується на 2, 4, 6, 8 - команда парних чисел;• у кого закінчується на 1, 3, 5, 7, 9-команда непарних чисел.2) Далі педагог пропонує дітям за допомогою свого тіла та рухів показати найбільше число у їхній команді, а потім - найменше. Інші команди називають числа та визначають - воно кругле, парне або непарне. Педагог у цей час фіксує назви команд і їхнє найбільше та найменше число на дошці.3) Педагог пропонує визначити: Яке найбільше / найменше кругле число?Яких чисел найменше: парних чи непарних?Яке найбільше / найменше парне / непарне число?Скільки може бути парних / непарних чисел у межах одного десятка / двох / трьох?Яке число вдалося найлегше / найважче показати своїм тілом? Чому?

Номер слайду 16

Конструювання транспортного засобу, на якому можна здійснити віртуальну мандрівку в Антарктиду. Гра «Танграм». Групова робота.(Із частин танграму учасники конструюють корабель, вертоліт та літак)

Номер слайду 17

Відеоролик «Антарктида»https://youtu.be/f. C8 Lb. RGzh. Js?si=bhqcm. IJz7 Qf. QWkl. H (автор Видавництво Алатон)

Номер слайду 18

Гра «Перший мільйон»https://learningapps.org/33473972

Номер слайду 19

Групова робота. Перша група проводить дослідження «Чому в Антарктиді холодно»(Для цього дослідження потрібно: глобус і ліхтарик або лазер)Друга група - Виготовлення «Полярного сяйва» (Соду змішуємо з барвниками(зелений, жовтий, синій, червоний) у посудині та додаємо оцет або лимонний сік)

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Північне(полярне) сяйво виникає через те, що заряджені частинки Всесвіту відправляються на Землю. На своєму шляху вони зустрічаються з атмосферою. Від взаємодії цих заряджених частинок із земною атмосферою й виникає сяйво.

Номер слайду 22

VІ. Підведення підсумків заняття. Групова робота.  Виготовлення лепбука «Антарктида»Такий вид діяльності допоможе поглибити, закріпити й систематизувати інформацію. Кожна група отримує конверти із малюнками, потрібно вибрати:1 група – тварини Антарктиди2 група – рослини Антарктиди3 група – кліматичні та географічні умови Антарктиди

Номер слайду 23

VІІ Рефлексія. Вправа «Назви одним словом»Попросити учасників по черзі назвати одним словом їхні враження від віртуальної мандрівки південним континентом. VІІІ Підведення підсумків майстер-класу.

Номер слайду 24

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Майстер-класи
НУШ
Додано
20 лютого
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку