Віртуальна подорож до Антарктиди. Презентація досвіду роботи. Діяльнісний підхід на уроках.
Вправа “ Магічні сірники ”1) Педагог фіксує на дошці рівності та пропонує дітям відтворити ці рівності за допомогою сірників / лічильних паличок / зубочисток.9 + 8 = 119 + 8 = 159 + 8 = 189 + 6 = 142) Після цього педагог пропонує дітям у парах поміркувати й визначити, який один сірник потрібно забрати, щоб кожна рівність стала правильною, а потім виправити приклади.3) Далі педагог може запропонувати дітям створити схоже завдання, але з іншими числами для свого партнера. Діти обмінюються прикладами та вирішують їх.
Віртуальна подорож до Антарктиди Бесіда щодо вибору місця віртуальної подорожі. Ми всі любимо подорожувати. Але не завжди вдається потрапити в те місце на планеті Земля, куди дуже хочеться. Зараз я вам пропоную згадати назви материків. Проблемне запитання. Як називається материк, який вважається найхолоднішим місцем на Землі?Південний континент Антарктида було відкрито 28 січня 1820 р.( Показ розташування Антарктиди на фізичній карті світу.)
Вправа «Рухливі числа»1)Педагог пропонує записати на аркуші паперу будь-яке число від 10 до 30 й об'єднатись у команди таким чином:• у кого число закінчується нулем - команда круглих чисел;у кого закінчується на 2, 4, 6, 8 - команда парних чисел;• у кого закінчується на 1, 3, 5, 7, 9-команда непарних чисел.2) Далі педагог пропонує дітям за допомогою свого тіла та рухів показати найбільше число у їхній команді, а потім - найменше. Інші команди називають числа та визначають - воно кругле, парне або непарне. Педагог у цей час фіксує назви команд і їхнє найбільше та найменше число на дошці.3) Педагог пропонує визначити: Яке найбільше / найменше кругле число?Яких чисел найменше: парних чи непарних?Яке найбільше / найменше парне / непарне число?Скільки може бути парних / непарних чисел у межах одного десятка / двох / трьох?Яке число вдалося найлегше / найважче показати своїм тілом? Чому?
Групова робота. Перша група проводить дослідження «Чому в Антарктиді холодно»(Для цього дослідження потрібно: глобус і ліхтарик або лазер)Друга група - Виготовлення «Полярного сяйва» (Соду змішуємо з барвниками(зелений, жовтий, синій, червоний) у посудині та додаємо оцет або лимонний сік)
VІ. Підведення підсумків заняття. Групова робота. Виготовлення лепбука «Антарктида»Такий вид діяльності допоможе поглибити, закріпити й систематизувати інформацію. Кожна група отримує конверти із малюнками, потрібно вибрати:1 група – тварини Антарктиди2 група – рослини Антарктиди3 група – кліматичні та географічні умови Антарктиди