Майстер-клас "Ігрові моменти на уроках інформатики"

Про матеріал
Майстер-клас "Ігровіелементи на уроках інформатики" Озброєння учнів способами пізнавальної діяльності - найважливіша тенденція підвищення розвиваючої функції навчального методу. Сучасна людина повинна мати винахідливе мислення, знаходити шляхи розв’язання проблем у будь-якій ситуації, працювати в команді, бути здатною приймати рішення, активно використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у всіх галузях своєї діяльності. Інтерактивність у навчанні легко пояснити такою словесною конструкцією, виведеною досвідом педагогів і психологів ще в античні часи: Те, що я чую, я забуваю; Те, що я бачу й чую, - я трохи пам'ятаю; Те, що я чую, бачу й обговорюю, - я починаю розуміти; Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю - я набуваю навичок; Коли я передаю знання іншим - стаю майстром.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Незрозуміла інформація. Змінити літеру, щоб інформація стала зрозумілою. Риє нам з тобою дріт. Під землею перехід. Пригріло сонечко як слід,І на Дніпрі розтанув дід. Мишкам хвалилась маленька сестра:-Кіт не страшний, в нас глибока гора!Як в окріп потрапив бак,Став червоний наче мак. Я іменини відзначаю: З’їв порт і випив чашку чаю. Я вдягнув новий салат,А він довгий – аж до п’ят. Кріт. Лід. Нора. Рак. Халат. Торт

Номер слайду 3

Номер слайду 4

гарного дня розуміння задоволенняплідної працівдачінаснаги приємного спілкуванняуспіху творчостічудового настроюнатхненняпосмішокгарного почуттяприємних спогадів. Я бажаю вам…

Номер слайду 5

Дружба

Номер слайду 6

Інфомандри в Інфоляндію. Епіграф: Залізо розумом освячене,Барвистий світ нам народило…Infromandersin Іnfolandia

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Logicys. Artistic. Cultural. Virtual. Who am IГра “Квітка”Розминка для очей. Незрозуміла інформація. Розминка ОчіПрислів’я. Crossword PKLesson-game Excel. Lesson-Tournament Скретч. Adventure Lesson

Номер слайду 9

9ІНФОРМАЦІЯ- ЦІЯ+ ТИКАІНФОРМАТИКА=Logicys: Mathematical

Номер слайду 10

Інтернет Диск Програма Процесор Logicys: Rebound

Номер слайду 11

Logicys: Crossword

Номер слайду 12

Who am IГра “Хто я”

Номер слайду 13

Гра «Квітка-семибарвиця»Повторення правил ТБ за ПКТи лети, пелюстко-цвіт,Через захід і на схід,Й повернись, зробивши коло. Через учнів усіх навколо. Як торкнешся будь кого,Відповідь давай швидко. The game "Flower-Seven Armbands"

Номер слайду 14

Artistic

Номер слайду 15

Cultural. Наше місто

Номер слайду 16

Virtual

Номер слайду 17

Розминка для очей

Номер слайду 18

Хто володіє інформацією, той володіє світом.

Номер слайду 19

Свята і праведна твоя дорога.І ти на ній чимало літ!Ти справжній вчитель — це від Бога!І ти не йдеш — летиш у світ!Натхненна, справедлива, світла. Ти досягаєш висоти.І ніби зірочка розквітла. Ведеш дітей в нові світи. Ти не спиняєшся ніколи. До нового свій робиш крок. Душі пориви — це для школи!Найкраще — дітям на урок!Чарівне та інноваційне,І світлих тисячі ідей. Живе, чудове, емоційне —Це все для радості дітей!Щоб у дітей душа розквітла,Щоб легше йшли вони у світ. Ведеш за руку їх до світла. З маленьких літ, з маленьких літ…Хоч й нелегка твоя дорога,Та серце вибрало таку. Ти є учителем від Бога,Хоч маєш долю нелегку,Але живеш по правді в світіІ впевнено йдеш до мети. Живи ж сто літ у мирі й світліІ ніби зірочка світи!Надія Красоткіна. Учитель

Номер слайду 20

Гра “Сонечко”Game "Sonechko"

Номер слайду 21

Я можу це зробити. Мені інтересно. Мені це необхідно. Якщо учень приходить на урок з думкою:

Номер слайду 22

Якщо ви хочете, щоб життя вам посміхалось, Подаруйте йому гарний настрій. Б. Спиноза… Посміхаюся до сонця… І вітаюсь: „Доброго дня золоте”… Посміхаюся до квітки… Бажаю: „Нехай собі росте”… Посміхаюсь я дощу… Лийся мов з відра… Друзям усміхаюся… Зичу їм здоров’я… Зичу їм натхнення… Зичу мудрості… Зичу всім добра

Номер слайду 23

Слава героям

Номер слайду 24

Музичний кліп. За межами графіки Коти-музиканти

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Майстер-класи
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку