МАЙСТЕР-КЛАС: “Науково-дослідницька діяльність учнів як один із аспектів роботи з обдарованою молоддю”

Про матеріал
Обдаровані діти – надія не тільки батьків, але й усієї України/“Учень – не чаша, яку необхідно наповнити, а факел, який необхідно запалити” ( Давньогрецький вислів )“Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності, обдарування та таланти всіх вихованців” ( В.О. Сухомлинський )
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майська філія І-ІІ ступенів КОЗО “Кислянська ЗШ І-ІІІ ступенів” Номінація “Біологія” МАЙСТЕР-КЛАС: “Науково-дослідницька діяльність учнів як один із аспектів роботи з обдарованою молоддю” Вчитель біології: Ніколенко Сергій Петрович

Номер слайду 2

Моє кредо: “Ми навчаємось, для того, щоб удосконалювати себе”

Номер слайду 3

Обдаровані діти – надія не тільки батьків, але й усієї України “Учень – не чаша, яку необхідно наповнити, а факел, який необхідно запалити” ( Давньогрецький вислів ) “Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності, обдарування та таланти всіх вихованців” ( В.О. Сухомлинський )

Номер слайду 4

Ознаки обдарованого учня Само актуалізаця, самоствердження Наявність особистої думки Наявність особистої думки Інтелектуальна незалежність Потреба мати свій «Я-образ» Оригінальність Імпульсивність, поривчастість Широта інтересів Повна відсутність поваги до проторених шляхів Прагнення самостійно долати труднощі Вимогливість до себе

Номер слайду 5

Психодіагностика обдарованості 1-й крок Пошук обдарованих дітей співбесіди з батьками, учнями, вчителями діагностика здібностей учнів учні, які належать до певної сфери обдарованості участь у олімпіадах і конкурсах участь у науково-дослідницькій роботі участь у факультативах, гуртках відповідного профілю

Номер слайду 6

Психодіагностика обдарованості ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИК: “Оперативна пам’ять”, “Пам’ять на образи”, “Кількісні відношення”, запровадження діагностики щодо вивчення інтересів особистості, діагностики інтелекту. 2-й крок Визначення напрямків сфер обдарованості дітей

Номер слайду 7

Створення банку даних “Обдарованість” Рік Шкільна олімпіада Обласна олімпіада Всеукраїнські, міжнародні олімпіади МАН Всеукраїнські конкурси Предмет ________________________________________ 1. П.І.Б.__________________________________________________________________________________________ 2. Число, місяць, рік народження __________________________________________________________________ 3. Адреса,телефон _______________________________________________________________________________ 4. Клас __________________________________________________________________________________________ 5. Вчитель _______________________________________________________________________________________ 6.Коротка характеристика __________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Досягнення ____________________________________________________________________________________

Номер слайду 8

Посередній вчитель викладає, Гарний вчитель пояснює, Видатний вчитель показує, Великий вчитель надихає. Уїльям Артур Уорд 3-й крок Відбір учителів для роботи з обдарованими дітьми Поради вчителю

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Удосконалення навчального процесу ступенева профілізація навчання; введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором; широка мережа факультативних занять; діяльність осередку наукового товариства учнів МАН; робота наукових гуртків; співпраця з науковцями; робота школи юного науковця; самоосвітня діяльність учнів; робота у мережі Інтернет; робота консультаційного центру; змістовна позанавчальна робота; співпраця з позашкільними установами. 4-й крок Диференціація учнів на групи

Номер слайду 12

Удосконалення навчального процесу Немає абстрактного учня... мистецтво і майстерність навчання, виховання полягає в тому, щоб, розкривши сили і можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці... В.Сухомлинський 5-й крок Розробка плану проведення роботи та програми для груп

Номер слайду 13

Навчання обдарованих дітей 6-й крок ВИДИ ПРОГРАМ НАВАЧАННЯ Програми навчання Загальноосвітні Освітньо-розвивальні Розвивальні Прискорене навчання Збагачене навчання (поглиблене) Особистість Мислення

Номер слайду 14

Удосконалення навчального процесу 7-й крок Спостереження за динамікою особистих досягнень для кожного обдарованого учня

Номер слайду 15

Озеленення шкільної території Парк - ХХІ століття

Номер слайду 16

НДЗД – центр науково-дослідницької роботи школярів

Номер слайду 17

Проект еколого-натуралістичний журнал

Номер слайду 18

МАН – основа розвитку компетентностей учнів у допрофесійній орієнтації

Номер слайду 19

МАН – основа розвитку компетентностей учнів у допрофесійній орієнтації Доброго дня. Мене звати Михайлова Катерина. У 2010 році я поступила в ДВ МАН на відділення: екології та аграрних наук; секція : агрономія. В ДВ МАН я навчалася 2 роки поспіль, кожного місяця виконувала контрольні роботи. Протягом навчання було 4 сесії при ДДАУ. Підготовка, написання та захист науково-дослідницьких робіт у Синельниківському районі. Згодом написання науково-дослідницької роботи для захисту на обласному рівні учасників-конкурсантів ДВ МАН у 2012-2013 н/р.. Дослідницько-пошукова діяльність виявилась для мене не лише захоплюючою справою, я зрозуміла, що моя праця може, врешті-решт, знадобитися не для такого далекого важливого періоду, коли треба буде обирати свій професійний шлях. Така мотивація підбадьорила працювати ще з більшим натхненням, і кропітка діяльність виправдала себе – я зайняла третє почесне місце у відділенні: екології та аграрних наук; секція: агрономія на ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт. Ця перемога була нелегкою, але запам’ятається мені на все життя. Навчаючись в МАН я особисто поставила для себе ціль, примножувати і зберігати біорізноманіття природного середовища. Учениця 11 класу Майської СЗШ Михайлова Катерина

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
24 січня 2019
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку