Майстер клас. "Розвиток логічного мислення дошкільників та молодших школярів (1 клас НУШ) шляхом впровадження нових інформаційних технологій."

Про матеріал

Мета майстер – класу: показати, що використання інноваційних технологій у початковій школі допомагає сформувати в учнів логічне мислення, активізує пізнавальну діяльність, дає змогу ефективно використовувати час на уроці та наголосити на корисності комп'ютера у навчанні.

Перегляд файлу

  Майстер – клас

Тема:  Розвиток логічного мислення дошкільників та молодших школярів (1 клас НУШ) шляхом впровадження нових інформаційних технологій

Педагог: Гетман Юлія Василівна

Дата проведення :  14.11.2018

Місце проведення : Антонівський ЗО

Тривалість майстер – класу:   15 хв.

Мета майстер – класу: показати, що використання інноваційних технологій у початковій школі допомагає  сформувати в учнів логічне мислення, активізує пізнавальну діяльність, дає змогу ефективно використовувати час на уроці та наголосити на корисності комп’ютера у навчанні.

                                                Хід майстер – класу

  1. Знайомство
  • Доброго дня, шановні колеги!
  • Мене звуть Гетман Юлія Василівна.  Працюю в Старолукянівському ЗО другий рік. Стаж – 5 років. До цього працювала вчителем початкових класів та англійської мови. На даному етапі праці знаходжусь в пошуці педагогічної проблеми.  В цьому році мені пощастило стати вчителем у  1 класі НУШ.
  • Рада вітати Вас на своєму майстер – класі.
  •  Сподіваюсь на вашу підтримку  та активну співпрацю.

2. Основна частина (вставка – відео  5 хв.)

- Ми з вами формуємо особистість і тому повинні у своїй  діяльності використовувати інноваційні методи , прийоми, форми організації навчально-пізнавальної діяльності, які дають змогу зекономити час, ресурси,уникнути перевантаження учнів, а також  отримати бажаний результат. Тому темою свого майстер-класу я обрала:

«РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (1 КЛАС НУШ) ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ»

 

Вправа «ОЧІКУВАННЯ» (створення соняшника)

(На стільцях у всіх учасників прикріплені пелюстки соняшника)

  • Чого ви очікуєте від майстер – класу?
  • Я прошу на символічних пелюстках написати свої очікування, озвучити їх і прикріпити до стебла.
  • Я сподіваюсь виправдати ваші очікування, оскільки вони відповідають меті майстер – класу.

А моя мета: показати, що використання інноваційних технологій у початковій школі допомагає  сформувати в учнів логічне мислення, активізує пізнавальну діяльність, дає змогу ефективно використовувати час на уроці та наголосити на корисності комп’ютера у навчанні.

Актуальність теми

- обумовлена сучасними тенденціями в освіті. Сьогодні школа повинна за­безпечити формування і розвиток інтелектуаль­ної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити за принципово нових умов, реалізувати себе у житті, бути успішною і сприяти розвитку су­спільства.

 Нині початкова школа — це школа самореалізації й самоактивізації особистості, а завдан­ня вчителя — не лише дати учням певний обсяг знань і вмінь, а й навчити їх спілкуватися, сфор­мувати людину, здатну творчо мислити, ухвалю­вати рішення, розв’язувати проблеми, мати свою позицію, брати на себе відповідальність, адаптува­тися до умов життя, взаємодіяти з людьми,  здатну до мобільності, швид­кої зміни соціальних ролей, тобто бути людиною компетентною.

        1.Розподіл вчителів на групи.

  • Оберіть, будь ласка, листочок того кольору, який вам до душі і займіть робоче місце відповідно до кольору листочка.
  • А до нашого заняття візьміть, будь ласка:
  • Упевненість,
  •  Старанність,
  • Працьовитість,
  •  Ініціативність
  •  Харизматичність
  •  І тоді в кінці нашого майстер – класу вас чекатиме  УСПІХ.

2.Рефлексія настрою (1 хв.)

  • Презентація «Усний рахунок»
  • Математичний тренажер «Числа  від 1 до 6»

 

  • Подумайте про щось добре, хороше, посміхніться, подихайте посмішкою в долоньки, здмухніть з долоньок крапельки тепла і подаруйте їх разом із посмішкою, своїм колегам.

3.Мотивація навчальної діяльності (1хв.)

  • На перших етапах уроку необхідно забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності.
  • Показ відео 1 (використання комютерної презентації для мотивації навч. діяльності з проведеного уроку)

4.  Застосування практичних прийомів при закріпленні складу числа 10 (5 хв.)

 - На дошці постер «10», кожен учасник на конкретних прикладах показує, чого може бути по 10 (магніти, прикріплені 2 долоньки, палички,10 грн., десята година ранку, монети і т.д)

- Кожен учасник отримує заламіновану схему для знаходження складу числа та водний маркер, щоб мати можливість виправити помилки (стерти серветкою)

- Із чарівного кошика дістати білетик із цифрою та об’єднатися із сусідом, але з тим, що обрав таку цифру, щоб утворився склад числа 10 та нанизати канцелярські різнокольорові скрепки у відповідній кількості. 

5. Логічні задачі

Одним з ефективних способів розвитку логічного мислення є рішення учнями нестандартних логічних задач. Основна робота для розвитку логічного мислення ведеться з задачею. Адже в будь-якій задачі закладені великі можливості для розвитку логічного мислення. Нестандартні логічні задачі – відмінний інструмент для такого розвитку.

Завдання 1. Що в дев’ятому квадраті ? Спробуй сам домалювати. (Відповідь:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.

Коли учні вишикувалися у ряд, Софійка побачила, що вона третя від початку і четверта від кінця. Скільки всього учнів вишикувалось у ряд? (Відповідь: 6 учнів вишикувалось у ряд.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • учнів

 

 

 

Завдання 3.

Крош, Карич та Пін за командою «День!» вільно пересуваються кімнатою. За командою «Ніч!» вони сідають на стільці так, щоб порядок їх розташування був щоразу іншим. Скільки існує різних варіантів розташування коротульок на стільцях? (Відповідь: 6 варіантів.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Групова робота

- Розвязування прикладів на «замках» та знаходження до них ключів.

 

- Розвязування прикладів на павутинці

 

6. Задачі з лічильними паличками

Буратіно вирішив потренуватися складати приклади з паличок. Ось що в нього вийшло. У кожній рівності переклади одну паличку, щоб рівності стали правильними.


 


б)


 



 


 

г)



 

 

д)


 


 

е)



 

ІІІ. Заключна частина (3 хвилини).

  • Перегляд відео 2 (запис уроку – рефлексія «Склад числа 10» - складання пазлів)
  • Складання пазлів  учасниками мастер - класу

Обговорення результатів спільної діяльності.

  • Шановні колеги! Я продемонструвала вам ті методи і прийоми,які я використовую для формування в учнів логічного мислення.
  •  Я дякую за співпрацю і чудову роботу.
  • ВПРАВА «МІКРОФОН». ВИСНОВОК

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Майстер-класи
НУШ
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
2207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку