Майстер-клас "Розвиток творчої особистості дитини через особистісно зорієнтоване навчання і виховання"

Про матеріал

Може маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних розумових зусиль, - вона творець, її розумова діяльність – творчість».

В. Сухомлинський

МАЙСТЕР - КЛАС

Тема. Розвиток творчої особистості дитини через особистісно

зорієнтоване навчання і виховання на уроках в початкових класах.

Мета.

- Презентувати слухачам загальну систему досвіду з означеної проблеми;

- розглянути фундаментальну основу розвитку творчих здібностей дитини через особистісно зорієнтовану систему навчання і виховання;

- актуалізувати знання про різновиди методів, прийомів і технологій навчання і виховання.

Завдання:

  • -характеристика основних методів і прийомів, які допомагають втілити ідею розвитку творчої особистості дитини через особистісно зорієнтоване навчання і виховання дитини на уроках;
  • -планування та впровадження різних методів та прийомів на різних етапах уроку для розвитку творчої особистості дитини навчання;
  • -довести, що учні початкової школи здатні до творчої діяльності на певному рівні.

Питання для обговорення:

  • -поняття «особистісно зорієнтоване навчання і виховання»;
  • -закладаємо фундамент для розвитку творчої особистості дитини;
  • -класна кімната – середовище для організації творчої діяльності;
  • -вибір і поєднання методів і прийомів навчання і виховання.

Форма проведення: майстер – клас.

Методи та прийоми:

  • -навчальний діалог,
  • -«Мозковий штурм»,
  • -розповідь,
  • -презентація;
  • -пояснення,
  • -навчально - методичне моделювання;
  • -практична робота.
  • Обладнання:
  • -презентація;
  • -ноутбук;
  • -портрет казкаря Г.К. Андерсена;
  • -портрет гнома-казкаря Оле-Лукойе;
  • -дві парасольки;
  • -олівці;
  • -кольоровий та білий папір;
  • -клей;
  • -ножиці;
  • -кольорові олівці;
  • -коробки для сміття;
  • -ксерокопії силуетів парасольок;
  • -набір «Витинанка»

  • ЗМІСТ
  • 1.Мотивація діяльності. Складання навчального діалогу «Що таке особистісно зорієнтоване навчання і виховання»?
  • 2.«Мозковий штурм»:
  • -Подумайте, в чому особливості формування творчої особистості дитини в початковій школі?
  • 3.Риси творчої діяльності.
  • 4.Презентація досвіду роботи з теми «Розвиток творчої особистості дитини через особистісно зорієнтоване навчання і виховання на уроках в початкових класах» ( електронна презентація).
  • 5.Види завдань на уроках як засіб розвитку творчості у молодшого школяра:
  • -здатність учнів початкової школи до творчої діяльності на різних етапах уроку;
  • -вміння, які формуються в процесі самостійної роботи учнів під час самостійного вивчення нового матеріалу.
  • 6.Технології, методи і прийоми для розвитку творчості на уроках.
  • 7.Практична робота:
  • -Фрагмент уроку трудового навчання:
  • 1)теорія;
  • 2)практична діяльність.
  • 8.Підсумок.
  • Додатки
  • 1.Поняття «особистісно зорієнтоване навчання і виховання».
  • 2.Закладаємо фундамент для розвитку творчої особистості дитини.
  • 3.Характеристика основних методів і прийомів
  • 4.Планування та впровадження різних методів та прийомів на різних етапах уроку з різних предметів для розвитку творчої особистості дитини.
  • 5.Практична робота (теорія).
  • 6.Риси творчої діяльності.


Перегляд файлу

Може маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних розумових зусиль, - вона творець, її розумова діяльність – творчість».

В. Сухомлинський

МАЙСТЕР  -  КЛАС

 

Тема. Розвиток творчої особистості дитини через особистісно

 Зорієнтоване навчання і виховання на уроках в початкових класах.

Мета.

 

- Презентувати слухачам загальну систему досвіду з означеної проблеми;

- розглянути фундаментальну основу розвитку творчих здібностей дитини через особистісно зорієнтовану систему навчання і виховання;

- актуалізувати знання про  різновиди методів, прийомів і технологій навчання і виховання.

 

Завдання:

 

  • характеристика основних методів і прийомів, які допомагають втілити ідею розвитку творчої особистості дитини через особистісно зорієнтоване  навчання і виховання дитини на уроках;
  • планування та впровадження різних методів та прийомів на різних етапах уроку для розвитку творчої особистості дитини навчання;
  • довести, що учні початкової школи здатні до творчої діяльності на певному рівні.

 

Питання для обговорення:

 

  • поняття «особистісно зорієнтоване навчання і виховання»;
  • закладаємо фундамент для розвитку творчої особистості дитини;
  • класна кімната – середовище для організації  творчої діяльності;
  • вибір і поєднання методів і прийомів навчання і виховання.

 

Форма проведення: майстер – клас.

 

Методи та прийоми:

 

  • навчальний діалог,
  • «Мозковий штурм»,
  • розповідь,
  • презентація;
  • пояснення,
  • навчально - методичне моделювання;
  • практична робота.

 

 

Обладнання:

 

  • презентація;
  • ноутбук;  
  • портрет казкаря Г.К. Андерсена;
  • портрет гнома-казкаря Оле-Лукойе;
  • дві парасольки;                                                        
  • олівці;
  • кольоровий та білий папір;
  • клей;
  • ножиці;
  • кольорові олівці;
  • коробки для сміття;
  • ксерокопії силуетів парасольок;
  • набір «Витинанка».

 

 

 

 

 

 

 

 

о3

 

 

 

 

ЗМІСТ

  1. Мотивація діяльності. Складання навчального діалогу «Що таке особистісно зорієнтоване навчання і виховання»?

 

  1. «Мозковий штурм»:
  • Подумайте, в чому особливості формування творчої особистості дитини в початковій школі?

 

  1. Риси творчої діяльності.

 

  1. Презентація досвіду роботи з теми «Розвиток творчої особистості дитини через особистісно зорієнтоване навчання і виховання на уроках в початкових класах» ( електронна презентація).

 

  1. Види завдань на уроках як засіб розвитку творчості у молодшого школяра:
  • здатність учнів початкової школи до творчої діяльності на різних етапах уроку;
  • вміння, які формуються в процесі самостійної роботи учнів під час самостійного вивчення нового матеріалу.

 

  1. Технології, методи і прийоми для розвитку творчості на уроках.

 

  1. Практична робота:
  • Фрагмент уроку трудового навчання:
  1. теорія;
  2. практична діяльність.
  1. Підсумок.

 

 

 

 

Додатки

 

  1. Поняття «особистісно зорієнтоване навчання і виховання».
  2. Закладаємо фундамент для розвитку творчої особистості дитини.
  3. Характеристика основних методів і прийомів
  4. Планування та впровадження різних методів та прийомів на різних етапах уроку з різних предметів для розвитку творчої особистості дитини.
  5. Практична робота (теорія).
  6. Риси творчої діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 липня 2018
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку