Може маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних розумових зусиль, - вона творець, її розумова діяльність – творчість».
В. Сухомлинський
МАЙСТЕР - КЛАС
Тема. Розвиток творчої особистості дитини через особистісно
зорієнтоване навчання і виховання на уроках в початкових класах.
Мета.
- Презентувати слухачам загальну систему досвіду з означеної проблеми;
- розглянути фундаментальну основу розвитку творчих здібностей дитини через особистісно зорієнтовану систему навчання і виховання;
- актуалізувати знання про різновиди методів, прийомів і технологій навчання і виховання.
Завдання:
Питання для обговорення:
Форма проведення: майстер – клас.
Методи та прийоми:
Може маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми, але якщо це діяння – плід її власних розумових зусиль, - вона творець, її розумова діяльність – творчість».
В. Сухомлинський
МАЙСТЕР - КЛАС
Тема. Розвиток творчої особистості дитини через особистісно
Зорієнтоване навчання і виховання на уроках в початкових класах.
Мета.
- Презентувати слухачам загальну систему досвіду з означеної проблеми;
- розглянути фундаментальну основу розвитку творчих здібностей дитини через особистісно зорієнтовану систему навчання і виховання;
- актуалізувати знання про різновиди методів, прийомів і технологій навчання і виховання.
Завдання:
Питання для обговорення:
Форма проведення: майстер – клас.
Методи та прийоми:
Обладнання:
ЗМІСТ
Додатки