Майстер-клас "Сервіс для проведення онлайн-занять ZOOM".

Про матеріал
Дана майстерка допоможе педагогові поділитися досвідом проведення онлайн-занять за допомогою сервісу ZOOM під час дистанційного чи змішаного навчання. Матеріал викладено в доступній формі, тому його можна використати у цілях самоосвіти.
Перегляд файлу

Шановні колеги! Готуючись до сьогоднішньої педради та читаючи в Усемережжі про дистанційне навчання,  зловила себе на думці, що світова учительська спільнота досить позитивно та спокійно сприймає факт дистанційного навчання. Чому? Напевно, тому що вони готові до цього як технічно, так і психологічно Слайд 1

А наш український учитель у період весняного карантину був один у полі воїн,  до того ж 24 години на добу.

Вважаю за недоцільне сьогодні говорити про труднощі, які ми відчули у цей проміжок, адже кожен має власний досвід і може ним поділитися. Варто рухатись далі, бо живемо у світі, коли потрібно бути готовими до різних життєвих поворотів.

Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття освіти 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, має забезпечуватися  в синхронному режимі, тобто, онлайн. Особисто мені легше провести онлайн-урок, аніж складати конспект чи витрачати час на пошуки якісного відеоуроку в Ютюбі. До того ж заняття онлайн під час карантинудисциплінує учнів.

Тому сьогодні поділюся з вами досвідом роботи з найбільш популярним нині онлайн-інструментом, який  допоможе педагогам організувати процес синхронного дистанційного/змішаного навчання – ZOOM. Слайд 2

Як на мене, зараз цей інструмент немає «мінусів», якщо порівнювати його інтерфейс, функції з тими, які були в березні. Варто  віддати належне власникам цього продукту, вони швидко зорієнтувалися на ринку попиту. Найголовніше, що нині увесь контент українською мовою. До речі, і рейтинги в них високі.

Отож, від початку …

Розповідаю про скачування та налаштування  ZOOM. Презентація

Які можливості?

  • використання на різних ґаджетах;
  • учитель бачить усіх учнів (про спізнення);
  • учитель може змінювати ім'я учня;
  • 40 хвилин вистачає для повноцінного проведення уроку (на період карантину власники зняли ліміт у часі), а далі можна просто «перезайти», не міняючи код;
  • на момент пояснення учитель може вимкнути мікрофони всім учасникам конференції(щоб була тиша в класі та не «фонили» їхні мікрофони);
  • а в момент опитування вмикати мікрофон лише тому, кого хоче запитати;
  • ведучи урок, учитель одночасно може  організувати  чат для спілкування;
  • поділити клас на групи (до прикладу, для групової роботи);
  • функція «демонстрація екрана»  теж надає багато можливостей (презентація, відео, файл);
  • інтерактивна дошка (до речі, запис на дошці можна зберегти);
  • не приймати на конференцію учня до того моменту, поки він не увімкне камеру( можна вигнати);
  • є смайлики-реакції, якими так полюбляють спілкуватися діти;
  • а ще (вважаю це  просто суперовою фішкою цього ресурсу) можна записати увесь урок;
  • і можна запланувати конференцію.

Після проведення такого онлайн-уроку вчитель має повне право давати дітям різнопланові тести. А ще проводити онлайн контрольні роботи.

Мінус

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
12 липня 2021
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку