Шановні колеги! Готуючись до сьогоднішньої педради та читаючи в Усемережжі про дистанційне навчання, зловила себе на думці, що світова учительська спільнота досить позитивно та спокійно сприймає факт дистанційного навчання. Чому? Напевно, тому що вони готові до цього як технічно, так і психологічно Слайд 1
А наш український учитель у період весняного карантину був один у полі воїн, до того ж 24 години на добу.
Вважаю за недоцільне сьогодні говорити про труднощі, які ми відчули у цей проміжок, адже кожен має власний досвід і може ним поділитися. Варто рухатись далі, бо живемо у світі, коли потрібно бути готовими до різних життєвих поворотів.
Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття освіти 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, має забезпечуватися в синхронному режимі, тобто, онлайн. Особисто мені легше провести онлайн-урок, аніж складати конспект чи витрачати час на пошуки якісного відеоуроку в Ютюбі. До того ж заняття онлайн під час карантинудисциплінує учнів.
Тому сьогодні поділюся з вами досвідом роботи з найбільш популярним нині онлайн-інструментом, який допоможе педагогам організувати процес синхронного дистанційного/змішаного навчання – ZOOM. Слайд 2
Як на мене, зараз цей інструмент немає «мінусів», якщо порівнювати його інтерфейс, функції з тими, які були в березні. Варто віддати належне власникам цього продукту, вони швидко зорієнтувалися на ринку попиту. Найголовніше, що нині увесь контент українською мовою. До речі, і рейтинги в них високі.
Отож, від початку …
Розповідаю про скачування та налаштування ZOOM. Презентація
Які можливості?
Після проведення такого онлайн-уроку вчитель має повне право давати дітям різнопланові тести. А ще проводити онлайн контрольні роботи.
Мінус